grote jongen.quote:Op zondag 27 april 2008 13:12 schreef -_Guitarist_- het volgende:
5 mei -> Bevrijdingsfestival....I'm there
gisteren even geregeld dat ik vrij ben
DIe lui zijn bij ons in de competitie gedegradeerd. Was echt een slecht teamquote:Op zondag 27 april 2008 12:55 schreef rulerofdeath het volgende:
vanmorgen gelijk gespeeld met voetbal 1-1 tegen bon boys![]()
goedemiddag trouwens
Tot 19.00 liggen slapen?quote:
Oh lol, dacht ook alquote:Op zondag 27 april 2008 20:14 schreef Blawh het volgende:
[..]
Nee joh, 10.30 ofzo.
Morgen wel lang op 1 oor.
Ajjoh, raar dat je moe bentquote:Op maandag 28 april 2008 08:56 schreef Rumille het volgende:
Sinds half 11 's ochtends gisteren niet meer geslapen.
Ben MOE!
Lijkt me het trotseren van de regen meer dan waardquote:Op maandag 28 april 2008 11:32 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Zodirect de regen maar eens trotseren om een kaartje voor Dauwpop te kopen
Heb 'mquote:Op maandag 28 april 2008 11:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Lijkt me het trotseren van de regen meer dan waard
Dauwpop, is dat wat?quote:Op maandag 28 april 2008 11:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Lijkt me het trotseren van de regen meer dan waard
't is meestal wel een leuk feestje, gelukkig is alles in tenten... qua muziek danquote:Op maandag 28 april 2008 12:27 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Dauwpop, is dat wat?
Hemelvaart wordt t ook baggerweer!
Dacht dat t buiten was johquote:Op maandag 28 april 2008 12:29 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
't is meestal wel een leuk feestje, gelukkig is alles in tenten... qua muziek dan
Misschien kom ik je nog wel tegenquote:Op maandag 28 april 2008 12:44 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Dacht dat t buiten was joh! Maar in tenten is t wel te doen
!
Met koninginnedag naar Enske denk ik. Zouden naar Amsterdam gaan maar met dat grafweer hebben we dr geen zin
Stimmt. Vorig jaar was t mooi. Maar ik ga dit jaar lekker niet, geen zin met deze weersvooruitzichten. En daarbij, niemand wil met me meequote:Op maandag 28 april 2008 12:29 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
't is meestal wel een leuk feestje, gelukkig is alles in tenten... qua muziek dan
Nee niet meegedaan, wel geërgerd aan.quote:Op zondag 27 april 2008 14:22 schreef Oldenzaal het volgende:
Iemand nog meegedaan aan de Enschede Marathon?![]()
Je mag natuurlijk altijd met mij meequote:Op maandag 28 april 2008 13:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Stimmt. Vorig jaar was t mooi. Maar ik ga dit jaar lekker niet, geen zin met deze weersvooruitzichten. En daarbij, niemand wil met me mee
Hehehe lekker met een onbekende naar Dauwpopquote:Op maandag 28 april 2008 13:49 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Je mag natuurlijk altijd met mij mee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |