Ben dr wel hoor maar druk druk druk hequote:Op vrijdag 2 mei 2008 20:11 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
trouwens, lang niet gezien hier op het forum, ouwe knuffelnegert!
Hyves is tha shit men!!!quote:Op vrijdag 2 mei 2008 21:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
De NS is naar.
Wie doet er nog meer aan msn?
ik heb beidequote:Op zaterdag 3 mei 2008 20:33 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Hyves is tha shit men!!!
Msn is zoo 2007
quote:Op zaterdag 3 mei 2008 23:14 schreef Rumille het volgende:
[ afbeelding ]
Zelf gemaakt net, voor het seizoen 2008/2009
K ook hoor, was maar een grapje jeweets!!quote:
kerel, heb je ff gezien hoe Twente NAC van de mat speelde over 2 wedstrijden gezien??quote:Op zondag 4 mei 2008 13:26 schreef Rumille het volgende:
Eerst Ajax verslaan Remco en dat gaat niet lukken. Ajax eindejaars-vorm
wij spreken elkaar na zondag en woensdag wel weerquote:Op zondag 4 mei 2008 20:26 schreef Chr1st1aan het volgende:
Man Ajax is play-off kampioen. Twente kan die druk niet aan, en we zijn geen NAC he, komop dat zijn hardwerkende prutsers die ook nog steeds scheidsrechters tegen hebben
Jo-duh
De arrogantie van die Twentenaren dat ze denken "wel een kans te maken"quote:Op zondag 4 mei 2008 20:52 schreef Blawh het volgende:
Die Twente vs. Ajax discussie.
Die arrogantie bij die 'Twentse' Ajacieden.![]()
Wel een kans maken is toch niet arrogant? Een voetbalwedstrijd begint met 11 tegen 11, iedere wedstrijd heeft ieder team een kans.quote:Op zondag 4 mei 2008 20:59 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
De arrogantie van die Twentenaren dat ze denken "wel een kans te maken"
Ook de kampioenen steunen Twente.quote:Op zondag 4 mei 2008 20:59 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
De arrogantie van die Twentenaren dat ze denken "wel een kans te maken"
quote:
Tuurlijk, wij zijn de beste, al 4 jaarquote:Op zondag 4 mei 2008 21:55 schreef Rumille het volgende:
Of je met de steun van PSV op dit moment blij moet zijn is een ander verhaal.
Quoted for truthquote:Op zondag 4 mei 2008 22:04 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Tuurlijk, wij zijn de beste, al 4 jaar
Hope soquote:Op zondag 4 mei 2008 23:27 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Quoted for truthKomend seizoen 5 op een rij?
Man, hoe de Kuip op en neer ging! Feesten dat we deden! En als klap op de vuurpijl kwam ik tussen al die Tukkers mn neef uit Enschede nog tegen ookquote:Op maandag 5 mei 2008 04:27 schreef RickTheGreatest het volgende:
Ja die bedoelde ik ook
Die enorme voorsprong die ik bedoelde was dan ook lichtelijk sarcastisch
Australië? Gaaf man! Hoe lang ga je daar rondhangen, en met welke reden?quote:Op maandag 5 mei 2008 04:35 schreef RickTheGreatest het volgende:
En ik!! Zat in vak U ofzo geloof ik, was een gemengd publiek en er waren dan ook sterk gemengde gevoelens, volgens mij was ik de enige die trachtte mee te juichen met Twente..
EK moet ik gaan volgen in Australië, zal dus geen oranje gekte wordenDaar hou ik dan wel weer van
Whoeja! Hoeve was tof! Alleen dat tweede rondje in de Calypso is me niet goed bevallen. Ik heb een bult van hier tot tokio op m'n kop johquote:Op maandag 5 mei 2008 01:45 schreef rulerofdeath het volgende:
godverdomme.
ik kom ook een paar dagen hier niet en je hebt zo'n kuttukker aant dramm'n an
geintje christiaan
geen geouwehoer. ik heb San gemeet
beter dan voetbal
Nu vraag ik me alleen af waarom je wat van voetbal zou willen wetenquote:Op maandag 5 mei 2008 04:56 schreef RickTheGreatest het volgende:
Zit er nu nog minder dan 2 maand, maar het weer is nu beter in Nederland dan waar ik nu zit
Ik weet echt bar weinig van het hele voetbal gebeuren, misschien dat ik er nog wat van opsteek gezien elke Tukker er hier over post
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |