dat zeg ikquote:
En daar begon ik te lachenquote:Op donderdag 24 april 2008 14:50 schreef Sjibble het volgende:
Ruim 87% van alle vrouwen wast haar handen na het plassen, en maar 60% van de mannen doet dit.
Gezeik is er altijd,
Gaat die tuinslang dan niet overal heen spuitenquote:Op donderdag 24 april 2008 16:17 schreef DroogDok het volgende:
urine is steriel.....
Dan vindt TS het vast niet erg als ik ff'tjes in zijn bek pis?
Was trouwens ook nooit mijn handen hoor, de deur van de wc staat meestal open, floep hem uit mijn broek (zonder hem aan te raken) en spoel door met mijn elleboog.
quote:Op donderdag 24 april 2008 17:56 schreef RickoKun het volgende:
Maar die sma's hé? Die vegen er gewoon kei- en keihard langs hun natte sneetje, die helemaal soppig is van al dat urine, want er is ook een beetje in hun vagina zelf gelekt als het ware, dat effect heb je vaker met vloeistof zeg maar, dat het er een beetje langsloopt zegmaar jeweetzelluf
Jepquote:
echt?quote:
quote:
Proza?quote:
Jawel, maar eerst inspiratie opmakenquote:
want je onderbroek blijft altijd schoon? dus waarom dan een nieuwe aandoen..?quote:Op donderdag 24 april 2008 14:50 schreef Sjibble het volgende:Je draagt elke dag een schone onderbroek (neem ik aan).
Je zeik bevat geen bacterien, als je snikkel brandschoon is, en je hebt een schone onderbroek aan, is er niks dat het vies maakt! De deurknop van buiten is net zo smerig als alle andere deurknoppen, het enige wat je aanraakt is je broek, onderbroek en snikkel die je laat pissen en het doortrektouwtje, en doet vervolgens de boel dicht (ook de wc deur).
Ja, wanneer komt je volgende column?quote:
En wat als je op een verjaardag je oom kust die net je tante heeft gebeft wat dan?quote:Op vrijdag 25 april 2008 00:22 schreef frame-saw het volgende:
Ik wil geen handen schudden met iemand die net zijn piemel heeft vastgehouden, dat idee is gewoon vies. Hoe schoon die piemel ook is, weet jij veel waar die in heeft gezeten.
Ik zoen liever niet, en oude mensen hebben geen seksquote:Op vrijdag 25 april 2008 00:23 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
En wat als je op een verjaardag je oom kust die net je tante heeft gebeft wat dan?
Wat DAN?
Ja na je 30 ste wordt je vanzelf weer maagd, ik weetz dat wel...maar ja toch!quote:Op vrijdag 25 april 2008 00:24 schreef frame-saw het volgende:
[..]
Ik zoen liever niet, en oude mensen hebben geen seks
Ik weet het wel, bij twijfel vraag ik het gewoonquote:Op vrijdag 25 april 2008 00:25 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Ja na je 30 ste wordt je vanzelf weer maagd, ik weetz dat wel...maar ja toch!
Je weet het niet...
Er was eens een jongen die befte een hockeysletje.quote:Op vrijdag 25 april 2008 00:23 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
En wat als je op een verjaardag je oom kust die net je tante heeft gebeft wat dan?
Wat DAN?
En hij proefde niks zeker ofwat ?quote:Op vrijdag 25 april 2008 00:45 schreef Sjibble het volgende:
[..]
Er was eens een jongen die befte een hockeysletje.
Was zn smoel rood toen ie terug kwamMochten zn vrienden raden wat ie heeft gedaan.
Hij voelde zich aardig zuur, die jongen had er de ballen verstand van en dacht dat ie herpes aan zn smoel had
Ik bekijk alles negatief, maar dat is dan ook mijn humor. Van de week maar even kijken (ik ga niet elke dag columns lopen schrijven, totaal leek op dit gebiedquote:Op vrijdag 25 april 2008 00:18 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ja, wanneer komt je volgende column?
Ow en sasser?
"Heej oom!quote:Op vrijdag 25 april 2008 00:26 schreef frame-saw het volgende:
[..]
Ik weet het wel, bij twijfel vraag ik het gewoon
LOLquote:Op vrijdag 25 april 2008 00:45 schreef Sjibble het volgende:
[..]
Er was eens een jongen die befte een hockeysletje.
Was zn smoel rood toen ie terug kwamMochten zn vrienden raden wat ie heeft gedaan.
Hij voelde zich aardig zuur, die jongen had er de ballen verstand van en dacht dat ie herpes aan zn smoel had
quote:Op vrijdag 25 april 2008 00:48 schreef WurM het volgende:
[..]
"Heej oom!Lang niet gezien! Heb je net je wijfie gebeft? Ja? Nou, dan krijg je geen smakkerd van mij hoor!"
Schone onderbroek is omdat je in de 'oude' hebt gefapt.quote:Op vrijdag 25 april 2008 00:18 schreef Under_Score het volgende:
[..]
want je onderbroek blijft altijd schoon? dus waarom dan een nieuwe aandoen..?
verder een leuk stukje
Hey, ik hoorde het ook maar via via viaquote:
onder andere..quote:Op vrijdag 25 april 2008 00:49 schreef WurM het volgende:
[..]
Schone onderbroek is omdat je in de 'oude' hebt gefapt.
Conclusie: Niet sportenquote:Op vrijdag 25 april 2008 00:49 schreef Sjibble het volgende:
[..]
soms rekken die boxers na een dag sporten ook uit.. zit je daar met je klamme zak
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
Jij hebt er gewoon geen controle over, de spieren in mijn tuinslang kan ik beheersen.quote:Op donderdag 24 april 2008 16:55 schreef reetveter het volgende:
[..]
Gaat die tuinslang dan niet overal heen spuiten?
Ooit gedaan toen ik iets teveel had gedronken, werd me een zooitje
Alsof er spieren in je piemol zitten.quote:Op vrijdag 25 april 2008 10:05 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Jij hebt er gewoon geen controle over, de spieren in mijn tuinslang kan ik beheersen.
je weet zelluf
Als je daarmee lul bedoelt .. tuurlijk wel .. je moet toch richten ?quote:Op vrijdag 25 april 2008 00:14 schreef zhe-devilll het volgende:
Wat ik nog niet snap is
waarom moet je je handen wassen je zit toch niet met je handen aan je sasser?
Toch
Een echte man plast zonder handen.quote:Op zaterdag 26 april 2008 02:31 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Als je daarmee lul bedoelt .. tuurlijk wel .. je moet toch richten ?anders valt het allemaal bijna recht naar beneden enz
Ja maar ik ben nog een heel klein jongetje hequote:Op zaterdag 26 april 2008 02:36 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Een echte man plast zonder handen.
Inkopperquote:Op zaterdag 26 april 2008 02:40 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Ja maar ik ben nog een heel klein jongetje he
Kan dus best maar de kans dat het mis gaat is waarschijnlijk groter.quote:Op zaterdag 26 april 2008 02:31 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Als je daarmee lul bedoelt .. tuurlijk wel .. je moet toch richten ?anders valt het allemaal bijna recht naar beneden enz
quote:Op vrijdag 25 april 2008 00:14 schreef zhe-devilll het volgende:
Wat ik nog niet snap is
Toch
Er zitten echt minstens 1000x meer bacterien op je toetsenbord dan op de wc-bril idd, maar ik denk niet dat je dat bedoeltquote:Op zaterdag 26 april 2008 22:25 schreef iuvenis het volgende:
Ik was altijd mijn handen na het fok!ken...
Als hij groot is moet hij ondersteund worden.quote:Op vrijdag 25 april 2008 00:14 schreef zhe-devilll het volgende:
Wat ik nog niet snap is
Toch
en nog word je niet ziek, maar als je je handen na het plassen niet wast denken ze allemaal dat ze wel aids kunnen krijgen.quote:Op zaterdag 26 april 2008 22:26 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Er zitten echt minstens 1000x meer bacterien op je toetsenbord dan op de wc-bril idd, maar ik denk niet dat je dat bedoelt
Ken je dit gezegde?quote:Op zondag 27 april 2008 23:12 schreef Fha het volgende:
Van al dat gepraat over plassen moet ik echt ontzettend nodig zeike.
Maar ik was mn handen geloof ik vaak niet, snap het ook niet zo goed, ik zeik toch niet over mn handen heen en ik gebruik zo achtelijk veel wc papier dat het daar ook niet doorheen komt of iets dergelijks..
Dus als je naar je kleine jan grijpt... is hij noch je onderbroek brandschoon... ik heb het niet over goor en smerig, maar ontsmet-schoon is ie ook niet...quote:Al zwengel je nog zo kloek,... de laatste druppel valt altijd in je broek
Ik hoop toch wel voor je dat je spieren in je lul hebt zitten hoorquote:Op vrijdag 25 april 2008 16:05 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Alsof er spieren in je piemol zitten.
Het eerste wat ik wilde zeggen is ook gezegd.quote:Op donderdag 24 april 2008 14:51 schreef SolidArt het volgende:
urine is steriel
quote:Op maandag 28 april 2008 07:32 schreef elfzesendertig het volgende:
Dit topic krijgt een kwaliteitszegel
waterbesparingquote:Op dinsdag 29 april 2008 19:39 schreef PeZu het volgende:
ik was me handen al tijdens het plassen
quote:Op maandag 28 april 2008 09:41 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Ik hoop toch wel voor je dat je spieren in je lul hebt zitten hoor
Sterker nog; zijn lul danst driemaal daags de lambada alvorens Hulk Hogan te verslaan met gewichtheffen.quote:
quote:
Ik begin Churchill steeds meer te waarderen.quote:Op zondag 31 mei 2009 02:54 schreef hmmmz het volgende:
Churchill zegt alles hierover:
A young man after seeing Churchill leave the bathroom without washing his hands: "At Eton they taught us to wash our hands after using the toilet." Churchill: "At Harrow they taught us not to piss on our hands."
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |