Alsof er spieren in je piemol zitten.quote:Op vrijdag 25 april 2008 10:05 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Jij hebt er gewoon geen controle over, de spieren in mijn tuinslang kan ik beheersen.
je weet zelluf
Als je daarmee lul bedoelt .. tuurlijk wel .. je moet toch richten ?quote:Op vrijdag 25 april 2008 00:14 schreef zhe-devilll het volgende:
Wat ik nog niet snap is
waarom moet je je handen wassen je zit toch niet met je handen aan je sasser?
Toch
Een echte man plast zonder handen.quote:Op zaterdag 26 april 2008 02:31 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Als je daarmee lul bedoelt .. tuurlijk wel .. je moet toch richten ?anders valt het allemaal bijna recht naar beneden enz
Ja maar ik ben nog een heel klein jongetje hequote:Op zaterdag 26 april 2008 02:36 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Een echte man plast zonder handen.
Inkopperquote:Op zaterdag 26 april 2008 02:40 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Ja maar ik ben nog een heel klein jongetje he
Kan dus best maar de kans dat het mis gaat is waarschijnlijk groter.quote:Op zaterdag 26 april 2008 02:31 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Als je daarmee lul bedoelt .. tuurlijk wel .. je moet toch richten ?anders valt het allemaal bijna recht naar beneden enz
quote:Op vrijdag 25 april 2008 00:14 schreef zhe-devilll het volgende:
Wat ik nog niet snap is
Toch
Er zitten echt minstens 1000x meer bacterien op je toetsenbord dan op de wc-bril idd, maar ik denk niet dat je dat bedoeltquote:Op zaterdag 26 april 2008 22:25 schreef iuvenis het volgende:
Ik was altijd mijn handen na het fok!ken...
Als hij groot is moet hij ondersteund worden.quote:Op vrijdag 25 april 2008 00:14 schreef zhe-devilll het volgende:
Wat ik nog niet snap is
Toch
en nog word je niet ziek, maar als je je handen na het plassen niet wast denken ze allemaal dat ze wel aids kunnen krijgen.quote:Op zaterdag 26 april 2008 22:26 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Er zitten echt minstens 1000x meer bacterien op je toetsenbord dan op de wc-bril idd, maar ik denk niet dat je dat bedoelt
Ken je dit gezegde?quote:Op zondag 27 april 2008 23:12 schreef Fha het volgende:
Van al dat gepraat over plassen moet ik echt ontzettend nodig zeike.
Maar ik was mn handen geloof ik vaak niet, snap het ook niet zo goed, ik zeik toch niet over mn handen heen en ik gebruik zo achtelijk veel wc papier dat het daar ook niet doorheen komt of iets dergelijks..
Dus als je naar je kleine jan grijpt... is hij noch je onderbroek brandschoon... ik heb het niet over goor en smerig, maar ontsmet-schoon is ie ook niet...quote:Al zwengel je nog zo kloek,... de laatste druppel valt altijd in je broek
Ik hoop toch wel voor je dat je spieren in je lul hebt zitten hoorquote:Op vrijdag 25 april 2008 16:05 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Alsof er spieren in je piemol zitten.
Het eerste wat ik wilde zeggen is ook gezegd.quote:Op donderdag 24 april 2008 14:51 schreef SolidArt het volgende:
urine is steriel
quote:Op maandag 28 april 2008 07:32 schreef elfzesendertig het volgende:
Dit topic krijgt een kwaliteitszegel
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |