Hij ging net met 40 dus hopelijk is ie zo binnen, moet nog 50% ongeveerquote:Op vrijdag 25 april 2008 17:15 schreef Renzokuken het volgende:
[..]
[..]
dat wordt een avondje aan laten staan dus...
Gewoon blijven connecten. Op een gegeven ogenblik pakt hij hem wel. Leuk om te zien in het begin dat iedereen noob is en het dan gewoon op fps ervaring aankomt. Ik pwnde ze hard op die servers, maar vind het tevens niet echt bijzonder. Het kan niet tippen aan COD4 onlinequote:Op vrijdag 25 april 2008 17:37 schreef robbolo het volgende:
Heb de update binnen, maar kan niet spelen due to high traffic
Krijgen we weer precies t zelfde gezeur. Weer paar dagen wachten tot t gefixed is![]()
Ik moet zeggen dat ik er ook snel zat van word.quote:Op vrijdag 25 april 2008 20:51 schreef ChrisFO het volgende:
Net die MGS beta gespeeld, ik vind het maar niks
Als t goed is staat die daar gewoon hoor... daar heb ik m in ieder geval vandaanquote:Op vrijdag 25 april 2008 21:36 schreef Cyberia18 het volgende:
Staat de beta nou wél of niet op de Nederlandse PSS? Loop me de pleuris te zoeken
Bij welke categorie dan?quote:Op vrijdag 25 april 2008 21:38 schreef robbolo het volgende:
[..]
Als t goed is staat die daar gewoon hoor... daar heb ik m in ieder geval vandaan
wat is die nieuwe ps store slecht ingedeeld hequote:
Ik kan m inderdaad ook niet meer vinden.... waarschijnlijk kon je m maar een paar dagen downloaden ofzo. Helaas pindakaas!quote:
Tsja hopeloosquote:Op vrijdag 25 april 2008 21:59 schreef ryangozer het volgende:
[..]
wat is die nieuwe ps store slecht ingedeeld he
I second that.quote:Op vrijdag 25 april 2008 22:23 schreef Beach het volgende:
Qua overzicht vond ik de oude store nog beter.
Fuck dat nieuwe uiterlijk.
Paar minuutjes bij mij.quote:Op vrijdag 25 april 2008 22:30 schreef JK het volgende:
Hoe groot is die 1.02 update voor MGO? Die eerste duurde bij mij ruim 3 a 4 uur en ik heb geen zin om dat nog eens te doen,dan laat ik 'm helemaal links liggen en wacht ik gewoon op maandag of dinsdag voor GTA4, dan vergeet ik alle andere games
Dan wil ik het nog wel proberen... vanmiddag op mn werk wel de ID alvast aangemaakt. ging 10x sneller dan voorheen... al ging het nog met wat moeite, maargoedquote:
quote:Op vrijdag 25 april 2008 20:51 schreef ChrisFO het volgende:
Net die MGS beta gespeeld, ik vind het maar niks
Dat kreeg ik op een gegeven moment ook. Heel vaag. later ging het wel goed.quote:Op vrijdag 25 april 2008 23:05 schreef SuperFruitig het volgende:
Sacre fuck, ik krijg maar de melding dat mn IDname of password niet goed is, terwijl ik er 200% zeker van ben dat ze dat zijn
Gewoon achter elkaar blijven connecten. Je komt er vanzelf doorheen. Ik iig wel.quote:Op vrijdag 25 april 2008 23:11 schreef JK het volgende:
ik mag er nog niet in due to high traffic... achja, ik wacht wel weer.
Dat is ook veels teveel zekerheid. Kan nooit goed gaanquote:Op vrijdag 25 april 2008 23:05 schreef SuperFruitig het volgende:
Sacre fuck, ik krijg maar de melding dat mn IDname of password niet goed is, terwijl ik er 200% zeker van ben dat ze dat zijn
sorry kojima, ik wil je mgs4 wel nog spelen ({)quote:Op vrijdag 25 april 2008 23:37 schreef SuperFruitig het volgende:
omg nu is mn account gelocked wegens het unsuccesful invoeren van mn password
IK VOER GODVERDOMME HET JUISTE PASSWORD IN, WAT DE NEUK KAN ER FOUT GAAN AAN 123456789![]()
STERF MET JE ID EN IK HOEF JE MGS4 OOK NIET
Heb m er ff in gepopt (had m nog liggen maar nog niet gespeeldquote:Op vrijdag 25 april 2008 23:49 schreef Cyberia18 het volgende:
Er kwam aardig wat liters rode bloed te pas. Is de PAL versie nou wel of niet gecensureerd?
quote:Op zaterdag 26 april 2008 00:41 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Heb m er ff in gepopt (had m nog liggen maar nog niet gespeeld), en het is nee, hij is niet gecensureerd
![]()
BLOED
quote:EGM GTA IV Review
Grand Theft Auto IV - A+, A+, A
Good: World, relationships, story
Bad: Some missions canned, control takes getting used to
PS3 or 360 version: 360 for DLC, PS3 version looks slightly more vibrant and sharp
oeh das goed nieuwsquote:Op zaterdag 26 april 2008 00:40 schreef robbolo het volgende:
Dan even iets totaal anders
Bioshock in september naar ps3?
Dat lijkt me grandioos te worden als dat echt gebeurd. Heb helaas alleen de demo gespeeld op de pc, maar dat vond ik al geweldig! Nu maar hopen dat t echt zo is
Mja inderdaad, dat "auto aim" werkt nog niet helemaal zoals je zou verwachten, zelfs niet met enhanced lock onquote:Op zaterdag 26 april 2008 00:34 schreef SuperFruitig het volgende:
Man Man, wat een aanfluiting.
Gameplay is net zo snel als die servers volgens mij, en de aim knop (L1) doet bij mij alleen het mannetje omdraaien of willekeurig ergens naartoe laten kijken zodat ik vervolgens met de snelheid van een grote bouwkraan mezelf naar mn tegenstander moet draaien
Nee beetje gemiste kans, ze hadden duidelijk voor 1 concept moeten kiezen (of FPS of TPS of tactical shooter), nu is het een mengeling die de plank gewoon finaal mis slaat qua gameplay
Hij is WEL gecensureerd!quote:
Ga ik vandaag dan wel doen, gister 13 uur achter elkaar gewerkt en dook daarna lekker m'n nest in. Dan ga ik niet zitten connecten tot het luktquote:Op vrijdag 25 april 2008 23:12 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
Gewoon achter elkaar blijven connecten. Je komt er vanzelf doorheen. Ik iig wel.
Hou op man, dit is al zo achterhaald. Een FPS op de console gaat prima, alleen de eerste paar keer is het een beetje wennen. Ik moet er niet aan denken om nu nog op de PC te gaan gamen, ik krijg al een muisarm bij het ideequote:Op zaterdag 26 april 2008 10:33 schreef JK het volgende:
Enige wat ik vind, is dat een FPS gewoon niet op een console thuishoort, tenzij je het kan spelen met muis en keyboard. Het richten is veelste lastig, al helpt een beetje auto-aim wel zoals je het bijv.in the darkness.
Euwquote:Op zaterdag 26 april 2008 07:55 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Hij is WEL gecensureerd!
JA er zit een beetje bloed in, en NEE je kan geen koppen eraf choppen.
Ik spreek uit ervaring.. ik heb Ninja gaiden XBOX, Ninja Gaiden Black, En ninja gaiden sigma allemaal uitgespeeld.
Alleen black was ongecensureerd
Kan iemand mij ff uitleggen wat de meerwaarde is om een spel in Lego-stijl te maken? Want ik heb het eigenlijk nooit begrepenquote:Op zaterdag 26 april 2008 11:16 schreef Strolie75 het volgende:
Toch moet ik deze ook hebben.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
http://www.gametrailers.com/player/31576.html
Tis vooral makkelijk voor de developer, niemand gaat nu klagen over blokkerige charactersquote:Op zaterdag 26 april 2008 11:22 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Kan iemand mij ff uitleggen wat de meerwaarde is om een spel in Lego-stijl te maken? Want ik heb het eigenlijk nooit begrepen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |