Dat kreeg ik op een gegeven moment ook. Heel vaag. later ging het wel goed.quote:Op vrijdag 25 april 2008 23:05 schreef SuperFruitig het volgende:
Sacre fuck, ik krijg maar de melding dat mn IDname of password niet goed is, terwijl ik er 200% zeker van ben dat ze dat zijn
Gewoon achter elkaar blijven connecten. Je komt er vanzelf doorheen. Ik iig wel.quote:Op vrijdag 25 april 2008 23:11 schreef JK het volgende:
ik mag er nog niet in due to high traffic... achja, ik wacht wel weer.
Dat is ook veels teveel zekerheid. Kan nooit goed gaanquote:Op vrijdag 25 april 2008 23:05 schreef SuperFruitig het volgende:
Sacre fuck, ik krijg maar de melding dat mn IDname of password niet goed is, terwijl ik er 200% zeker van ben dat ze dat zijn
sorry kojima, ik wil je mgs4 wel nog spelen ({)quote:Op vrijdag 25 april 2008 23:37 schreef SuperFruitig het volgende:
omg nu is mn account gelocked wegens het unsuccesful invoeren van mn password
IK VOER GODVERDOMME HET JUISTE PASSWORD IN, WAT DE NEUK KAN ER FOUT GAAN AAN 123456789![]()
STERF MET JE ID EN IK HOEF JE MGS4 OOK NIET
Heb m er ff in gepopt (had m nog liggen maar nog niet gespeeldquote:Op vrijdag 25 april 2008 23:49 schreef Cyberia18 het volgende:
Er kwam aardig wat liters rode bloed te pas. Is de PAL versie nou wel of niet gecensureerd?
quote:Op zaterdag 26 april 2008 00:41 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Heb m er ff in gepopt (had m nog liggen maar nog niet gespeeld), en het is nee, hij is niet gecensureerd
![]()
BLOED
quote:EGM GTA IV Review
Grand Theft Auto IV - A+, A+, A
Good: World, relationships, story
Bad: Some missions canned, control takes getting used to
PS3 or 360 version: 360 for DLC, PS3 version looks slightly more vibrant and sharp
oeh das goed nieuwsquote:Op zaterdag 26 april 2008 00:40 schreef robbolo het volgende:
Dan even iets totaal anders
Bioshock in september naar ps3?
Dat lijkt me grandioos te worden als dat echt gebeurd. Heb helaas alleen de demo gespeeld op de pc, maar dat vond ik al geweldig! Nu maar hopen dat t echt zo is
Mja inderdaad, dat "auto aim" werkt nog niet helemaal zoals je zou verwachten, zelfs niet met enhanced lock onquote:Op zaterdag 26 april 2008 00:34 schreef SuperFruitig het volgende:
Man Man, wat een aanfluiting.
Gameplay is net zo snel als die servers volgens mij, en de aim knop (L1) doet bij mij alleen het mannetje omdraaien of willekeurig ergens naartoe laten kijken zodat ik vervolgens met de snelheid van een grote bouwkraan mezelf naar mn tegenstander moet draaien
Nee beetje gemiste kans, ze hadden duidelijk voor 1 concept moeten kiezen (of FPS of TPS of tactical shooter), nu is het een mengeling die de plank gewoon finaal mis slaat qua gameplay
Hij is WEL gecensureerd!quote:
Ga ik vandaag dan wel doen, gister 13 uur achter elkaar gewerkt en dook daarna lekker m'n nest in. Dan ga ik niet zitten connecten tot het luktquote:Op vrijdag 25 april 2008 23:12 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
Gewoon achter elkaar blijven connecten. Je komt er vanzelf doorheen. Ik iig wel.
Hou op man, dit is al zo achterhaald. Een FPS op de console gaat prima, alleen de eerste paar keer is het een beetje wennen. Ik moet er niet aan denken om nu nog op de PC te gaan gamen, ik krijg al een muisarm bij het ideequote:Op zaterdag 26 april 2008 10:33 schreef JK het volgende:
Enige wat ik vind, is dat een FPS gewoon niet op een console thuishoort, tenzij je het kan spelen met muis en keyboard. Het richten is veelste lastig, al helpt een beetje auto-aim wel zoals je het bijv.in the darkness.
Euwquote:Op zaterdag 26 april 2008 07:55 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Hij is WEL gecensureerd!
JA er zit een beetje bloed in, en NEE je kan geen koppen eraf choppen.
Ik spreek uit ervaring.. ik heb Ninja gaiden XBOX, Ninja Gaiden Black, En ninja gaiden sigma allemaal uitgespeeld.
Alleen black was ongecensureerd
Kan iemand mij ff uitleggen wat de meerwaarde is om een spel in Lego-stijl te maken? Want ik heb het eigenlijk nooit begrepenquote:Op zaterdag 26 april 2008 11:16 schreef Strolie75 het volgende:
Toch moet ik deze ook hebben.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
http://www.gametrailers.com/player/31576.html
Tis vooral makkelijk voor de developer, niemand gaat nu klagen over blokkerige charactersquote:Op zaterdag 26 april 2008 11:22 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Kan iemand mij ff uitleggen wat de meerwaarde is om een spel in Lego-stijl te maken? Want ik heb het eigenlijk nooit begrepen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |