MGO opstartenquote:Op vrijdag 25 april 2008 13:35 schreef Cyberia18 het volgende:
Weet iemand trouwens waar ik de update van MGO alvast kan downloaden?
heb het nog niet gespeeld, maar auto-aim in en third person view in de zin van warhawk werkt iig prettig..?quote:Op vrijdag 25 april 2008 15:16 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Ik vind het maar een stom spel eigenlijk. Het is zwaar chaotisch en heeft een identiteitscrisis: is het nou een shooter of een tactical espionage game? Auto-aim in zo'n schietspel en third person view vind ik gewoon irritant werken. Net als dat je L1 steeds moet gebruiken...
Weeeeeeeeeeken geleden alquote:Op vrijdag 25 april 2008 16:25 schreef robbolo het volgende:
Iemand de demo van echochrome al geprobeerd?
Dacht dat die van de week uitkwam op de US store... Maar een echte aankoop waardig, of is t daar te gimmicky voor?quote:Op vrijdag 25 april 2008 16:36 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
Weeeeeeeeeeken geleden alWel grappig maar niet echt super spectaculair.
Hij staat al heel lang in de japanse storequote:Op vrijdag 25 april 2008 16:39 schreef robbolo het volgende:
[..]
Dacht dat die van de week uitkwam op de US store... Maar een echte aankoop waardig, of is t daar te gimmicky voor?
heb t zelfde gehad. Toen ik bij peer to peer uPnP uitschakelde deed die t gewoonquote:Op vrijdag 25 april 2008 16:40 schreef Renzokuken het volgende:Ik moet voor mgo ook nog de 1.01 update downloaden maar met peer to peer begint ie niet met downloaden en http download geeft een connection error...
Correction. je moet 1.01 EN 1.02 nog downloadenquote:Op vrijdag 25 april 2008 16:40 schreef Renzokuken het volgende:Ik moet voor mgo ook nog de 1.01 update downloaden maar met peer to peer begint ie niet met downloaden en http download geeft een connection error...
werkt nietquote:Op vrijdag 25 april 2008 16:42 schreef robbolo het volgende:
[..]
heb t zelfde gehad. Toen ik bij peer to peer uPnP uitschakelde deed die t gewoon
ja dat had ik doorquote:Op vrijdag 25 april 2008 16:42 schreef Moe_Szyslak het volgende:
Correction. je moet 1.01 EN 1.02 nog downloadenEr is er nog eentje bij gekomen.
Ik heb hem zojuist op een andere port gezet (ipv 5730 op 5729) en nu gaat werkt het wel.quote:Op vrijdag 25 april 2008 16:59 schreef robbolo het volgende:
[..]
Dan weet ik t ook ff niet. Kan je normaal gesproken wel online? Neem aan van wel....
dan ben je nog sneller dan ik, kwam niet voorbij de 10, en sta nu op 3quote:Op vrijdag 25 april 2008 17:04 schreef Renzokuken het volgende:
[..]
Ik heb hem zojuist op een andere port gezet (ipv 5730 op 5729) en nu gaat werkt het wel.
Alhoewel.... 17 kb/s is nogal traag
Pu zei het ja en laat die Jeroen nou één van de grootste MGS idolaten zijn die er is. Tevens rapporteerde de EDGE een zelfde soort verhaal.quote:Op vrijdag 25 april 2008 13:26 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Nog een Power Unlimited lezer hier![]()
Waarop baseer je het in vredesnaam?
quote:Op vrijdag 25 april 2008 17:11 schreef -Menn0- het volgende:
Mijne gaat met 50 kb/s maar hoe groot is die update want dit schiet niet op. Een paar gigabyte ofzo
dat wordt een avondje aan laten staan dus...quote:Op vrijdag 25 april 2008 17:10 schreef robbolo het volgende:
dan ben je nog sneller dan ik, kwam niet voorbij de 10, en sta nu op 3
De eerste is denk ik een paar honderd MB en de 2de enkele tientallen.quote:Op vrijdag 25 april 2008 17:11 schreef -Menn0- het volgende:
Mijne gaat met 50 kb/s maar hoe groot is die update want dit schiet niet op. Een paar gigabyte ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |