Deze post moet ik ff naar het nieuwe topic quoten omdat ie te kansloos is.quote:Op woensdag 23 april 2008 17:04 schreef Dutch_Nelson het volgende:
Al die zure reacties van die jaloerse gaymertjes met als enigste reacties,
rrod!, live ban!, booh huillie huillie.
Leuk he pre orders, heb je echt een voordeel mee enzo...
Nee dan een modded doosje erbij
Ik ook nietquote:Op woensdag 23 april 2008 17:08 schreef Sala-adin het volgende:
ik ga geeneens gta4 halen dus in your face bitches
Ach, het is duidelijk iemand die nog geeneens baardgroei heeft.quote:Op woensdag 23 april 2008 17:09 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Deze post moet ik ff naar het nieuwe topic quoten omdat ie te kansloos is.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op woensdag 23 april 2008 17:11 schreef Blinker het volgende:
Waar blijven meer gameplay filmpjes?! (TVP)
typisch Gamekings reactie dusquote:Op woensdag 23 april 2008 17:12 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ach, het is duidelijk iemand die nog geeneens baardgroei heeft.
die tot pagina 2 komt, en dan een slot krijgtquote:Op woensdag 23 april 2008 17:13 schreef Wessiej het volgende:
Dit wordt een korte thread met paupers die stoer komen doen.
quote:Op woensdag 23 april 2008 17:38 schreef Gamedemon het volgende:
Mensen die de illegale versie gedownload hebben mogen posten wat ze willen, ik delete het gewoon tot de game legaal in de winkel ligt.
Blijf je posten dan volgen er maatregelen.
mij wel ? :p ( verkapte tvp )quote:
Je zei het al vorig jaar dacht ik toen gta 4 werdt aangekondigt, wat vind jij er dan niet leuk aan, wel benieuwd naarquote:Op woensdag 23 april 2008 17:42 schreef DJ_ het volgende:
[..]
mij wel ? :p ( verkapte tvp )
en ik vermaak me prima met al dat gejank over gta4 want mij kan de hele game niks schelen
en dit gezeik tegen elkaar is best amusant
[Xbox 360 #329] Waar GTA IV allang uitgespeeld isquote:Op woensdag 23 april 2008 18:00 schreef MMaRsu het volgende:
yoyo ik heb die illegale gta4 gedownload man damn die shit ziet er vet uit dikke gangster shizzle!!!
je ziet het niet eens als je aan het vliegen bentquote:Op woensdag 23 april 2008 18:11 schreef Sackboy het volgende:
Die DLC voor Ace Combat 6 is echt te zielig zeg! Skins voor je straaljager![]()
[ afbeelding ]
huillie userquote:Op woensdag 23 april 2008 17:09 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Deze post moet ik ff naar het nieuwe topic quoten omdat ie te kansloos is.
Wat kwam je uberhaupt doen in dit topic?quote:
Rot aub een eind op. Ik erger me echt kapot aan een aantal mensen in dit topic. Doe toch eens een keer normaal en gedraag je als een volwassen persoon. Jullie verzieken dit tot voor kort altijd gezellige topic, waarvoor hartelijk dank.quote:
Ik verziek het toch niet ?quote:Op woensdag 23 april 2008 18:44 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Rot aub een eind op. Ik erger me echt kapot aan een aantal mensen in dit topic. Doe toch eens een keer normaal en gedraag je als een volwassen persoon. Jullie verzieken dit tot voor kort altijd gezellige topic, waarvoor hartelijk dank.
Veeeeeeeeeeeeeet!quote:Op woensdag 23 april 2008 18:11 schreef Sackboy het volgende:
Die DLC voor Ace Combat 6 is echt te zielig zeg! Skins voor je straaljager![]()
[ afbeelding ]
Nee al snap ik niet waarom je zo af en toe in discussie gaat met sommigen, heeft toch geen nut. Ik erger me vooral aan RacerDKB & Dutch_Nelson. Zij verzieken het topic voor de anderen vind ik. Ze zullen vast erg trots op zichzelf zijn.quote:
Ach, je moet gewoon niet te veel van ze aantrekken ik vindt het soms wel grappig om te lezen en dan denk ik er ook niet meer over na. Vinden ze alleen maar mooi volgens mij. Ik laat me verder niet uit wie ik irritant vindt als het om t posten gaat, ik erger me niet zo snel aan mensen op FOK! Behalve die tong gast, jezus wat een kwal.quote:Op woensdag 23 april 2008 18:53 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Nee al snap ik niet waarom je zo af en toe in discussie gaat met sommigen, heeft toch geen nut. Ik erger me vooral aan RacerDKB & Dutch_Nelson. Zij verzieken het topic voor de anderen vind ik. Ze zullen vast erg trots op zichzelf zijn.
Maar ook bijv. de zuigende en uitlokkende posts van MMaRsu. Die posts hebben totaal geen nut en lokken alleen maar vervelende reacties uit.
Ja ok, heb je wel gelijk in maar ik erger me er gewoon sneller aan blijkbaarquote:Op woensdag 23 april 2008 18:58 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ach, je moet gewoon niet te veel van ze aantrekken ik vindt het soms wel grappig om te lezen en dan denk ik er ook niet meer over na. Vinden ze alleen maar mooi volgens mij. Ik laat me verder niet uit wie ik irritant vindt als het om t posten gaat, ik erger me niet zo snel aan mensen op FOK! Behalve die tong gast, jezus wat een kwal.
Epic in de lijn der verwachtingen.quote:Op woensdag 23 april 2008 18:53 schreef paarse_paashaas het volgende:
Epic fail dat die zooi nou al gelekt is.
Ik zie dat gezeik rondom GTA4 vooral als sfeerverziekend.quote:Op woensdag 23 april 2008 19:02 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ja ok, heb je wel gelijk in maar ik erger me er gewoon sneller aan blijkbaarIk had het gewoon leuk gevonden als we met de meesten hier naar GTA IV toe konden leven en er gezellig over ouwehoeren, nu is dat alweer verziekt door een aantal.
Uiteraard vergeten we de andere games + nieuws natuurlijk niet
Klopt, met zijn allen wachten op dinsdag en dan kopen, of als iemand hem maandag al vind snel bellen of ze hem nog hebben, dat was nog in 2006 in dit topic dan, nu is het door vele downloaders al uitgespeeld op de releasedatum en dat moeten ze laten weten ook.quote:Op woensdag 23 april 2008 19:05 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Ik zie dat gezeik rondom GTA4 vooral als sfeerverziekend.
Beetje etteren dat je te weinig verdient om voor je games te betalen doe je maar lekker op het schoolplein, niet hier.
Maar het gaat toch niet om te weinig verdienen? Alleen dat ze 'm eerder willen spelen. Hoort gewoon bij gehypte games als GTA, Halo 3 en Half-Life 2 bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 23 april 2008 19:05 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Ik zie dat gezeik rondom GTA4 vooral als sfeerverziekend.
Beetje etteren dat je te weinig verdient om voor je games te betalen doe je maar lekker op het schoolplein, niet hier.
Ze downloaden toch alles? Dan maakt het niet uit welke game het is.quote:Op woensdag 23 april 2008 19:08 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Maar het gaat toch niet om te weinig verdienen? Alleen dat ze 'm eerder willen spelen. Hoort gewoon bij gehypte games als GTA, Halo 3 en Half-Life 2 bijvoorbeeld.
LOL Rossdale je gaat die skins toch niet kopen ofwel? Dat zou echt ziekelijk zijn!quote:
Tja, is op eigen risico natuurlijk. Eerlijk gezegd stoor ik me minder aan downloaders dan aan cheaters. Nog een reden voor mij om voor een 360 te kiezen. Denk dat Microsoft beter in staat is om harde maatregelen te nemen met de Live dienst dan een Sony met de gratis online omgeving.quote:Op woensdag 23 april 2008 19:10 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Ze downloaden toch alles? Dan maakt het niet uit welke game het is.
Maarja, je kan ook denken dat wij volgende week de mooie multiplayer kunnen doen en hun niet
-Ik post het zelfde verhaal aankomende dinsdag pas-quote:
Dan stoor je je dus bijna 24/7, denk ik.quote:Op woensdag 23 april 2008 19:23 schreef AQuila360 het volgende:
Ik stoor mij aan beide dus zowel downloaders die er nix van zeggen en downloaders die het wel komen zeggen. Verder ook wel aan cheaters en vaak ook wel aan Fransen. En mensen die voorkruipen.
quote:Op woensdag 23 april 2008 19:22 schreef Sala-adin het volgende:
Wie heeft er zometeen zin om te codden of halo'en?
quote:Op woensdag 23 april 2008 19:23 schreef AQuila360 het volgende:
Ik stoor mij aan beide dus zowel downloaders die er nix van zeggen en downloaders die het wel komen zeggen. Verder ook wel aan cheaters en vaak ook wel aan Fransen. En mensen die voorkruipen.
quote:Op woensdag 23 april 2008 19:13 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
En wat een wijze woorden van Morph zeg![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je hebt ook gelijk die lui zijn hier nooit en nu ineens komen ze klote met GTA! Ze zitten nu wel te spelen trouwens das toch wel zuurquote:Op woensdag 23 april 2008 20:17 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ja sorry moest het ff zeggen, lucht wel op
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
Was die actie met dat icoon niet van een jaar geleden?quote:Op woensdag 23 april 2008 20:11 schreef Koentje3 het volgende:
Omfg, het eerste wat ik ga doen als ik GTAIV heb is zorgen dat ik genoeg geld heb om wat booze te kopen, en me helemaal lam zuipen in de kroeg!!
zoiets jaquote:Op woensdag 23 april 2008 20:33 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Was die actie met dat icoon niet van een jaar geleden?
5 zitten er op een dvdtjequote:Op woensdag 23 april 2008 20:52 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Jammer dat ze niet in je kast kunnen staan![]()
@ Sala-Adin; campaign een keertje deze week?quote:Op woensdag 23 april 2008 18:28 schreef kepler het volgende:
(buiten de cockpit vliegen is echt slecht)
stik
en waarom quote je mij?quote:Op woensdag 23 april 2008 21:12 schreef Reintji het volgende:
[..]
@ Sala-Adin; campaign een keertje deze week?
@ Cyberia, nog Elite nieuws?![]()
@ AQuila, mooi dan kan er dus met Uno geranked worden
Ik ga ze allemaal spelen behalve UNOquote:Op woensdag 23 april 2008 21:12 schreef Reintji het volgende:
[..]
Binnen het vliegtuig vliegen is wel naturel natuurlijk, maar ik bak er dan helemaal niet van.quote:
ah zoquote:Op woensdag 23 april 2008 22:16 schreef Reintji het volgende:
[..]
Binnen het vliegtuig vliegen is wel naturel natuurlijk, maar ik bak er dan helemaal niet van.Zie gewoon te weinig (wellicht te maken met mijn te kleine scherm)
Bijna zo goed als verkochtquote:
Heb je die ook op de 360?quote:Op woensdag 23 april 2008 22:57 schreef jorienvdherik het volgende:
vieze stink quiters, die weggaan zonder een lose te krijgen![]()
Heb je dat spel nog niet ??quote:Op woensdag 23 april 2008 22:34 schreef kepler het volgende:
[..]
ah zoIk vind het veel relaxter binnen het vliegtuig. Volgens mij zie je dan juist meer dan buiten het vliegtuig toch?
Ik moet nog een paar levels op legendary dus ik vind het bestquote:Op woensdag 23 april 2008 21:12 schreef Reintji het volgende:
[..]
@ Sala-Adin; campaign een keertje deze week?
@ Cyberia, nog Elite nieuws?![]()
Lucky bastard, je hebt echt geen idee hoe ontzettend jaloers ik was toen jij hem in de tijd mocht reviewenquote:
veel plezier aan beleefdquote:Op donderdag 24 april 2008 14:08 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Lucky bastard, je hebt echt geen idee hoe ontzettend jaloers ik was toen jij hem in de tijd mocht reviewen
Ik ook nietquote:Op donderdag 24 april 2008 15:01 schreef AQuila360 het volgende:
Ik geloof er nix van dat het er zo goed uit gaat zien!
En dat je vanuit die tram vet kon schieten he.quote:Op donderdag 24 april 2008 15:05 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Ik ook nietMaar als het toch zo is, juich ik dat natuurlijk toe!
Veel plezier beleefd aan Mafia I. Op de trage auto's na, en als je harder wou dat de politie achter je aan kwam
Ik heb de game nog nietquote:Op donderdag 24 april 2008 15:13 schreef Reintji het volgende:
Rossdale!, samen met Kepler nog een AC6 fan?
als het echt zo mooi wordt dan zou dat fantastisch zijn, maar ik geloof het niet zo helemaalquote:Op donderdag 24 april 2008 15:36 schreef Wouter2006 het volgende:
Mafia 2
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja, maar dan met een verhaal en een sfeer diequote:Op donderdag 24 april 2008 15:52 schreef Digixz het volgende:
Ik heb Mafia nooit gespeeld, maar is dat ook een sandbox achtige iets?
Jij had je console toch opgestuurd?quote:Op donderdag 24 april 2008 16:52 schreef jorienvdherik het volgende:
disc unreadable midden in euro 08, sta je dan 10e![]()
wat een schijt systeem cd's
yup gisteren,quote:Op donderdag 24 april 2008 16:54 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Jij had je console toch opgestuurd?
Das ook niet heel slimquote:Op donderdag 24 april 2008 17:17 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
yup gisteren,
maar heb sinds vorige week donderdag al een 360 van een vriend geleend, liet ik gister gta 4 gameplay zien op internet, wil die hem volgende week al terug
quote:
Vertel het dan eens een keer wat het isquote:
Klik.quote:Op donderdag 24 april 2008 17:40 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Vertel het dan eens een keer wat het is
Jawel ik wil het kei graag weten!quote:
Is dit hetquote:
in mafia 1 heb je metro's.... en daar kan jequote:Op donderdag 24 april 2008 17:54 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Jawel ik wil het kei graag weten!
[..]
Is dit hetVind er niet veel aan wat een tegenvaller
![]()
Jij verwachtte dansende beren?quote:Op donderdag 24 april 2008 17:54 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Jawel ik wil het kei graag weten!
[..]
Is dit hetVind er niet veel aan wat een tegenvaller
![]()
Zoietsquote:
quote:Op donderdag 24 april 2008 18:23 schreef Sackboy het volgende:
Dansende beren voor Aquila
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Met een baard![]()
Dat is 10.000 x gezegd afgelopen week onderandere door mijquote:Op donderdag 24 april 2008 18:36 schreef Gupje het volgende:
Jullie hadden wel mogen zeggen dat Bully zo grappig was... Leuke game heb net even chapter 1 gecleared.
Hoeveel speeltime zit er ongeveer op?
25% na 7 uur spelenquote:Op donderdag 24 april 2008 18:36 schreef Gupje het volgende:
Jullie hadden wel mogen zeggen dat Bully zo grappig was... Leuke game heb net even chapter 1 gecleared.
Hoeveel speeltime zit er ongeveer op?
Vind het zo wel beter, maken ze een nieuwe account en tadaquote:Op donderdag 24 april 2008 19:51 schreef Sturmvogel het volgende:
Jammer dat Microsoft alleen de Xbox 360 banned en niet de XBL account. Hopelijk leren Sony, Nintendo en Microsoft ervan en komen ze met de volgende generatie consoles, met een goed beveiligd systeem.
Stelletje schooiers. Zoek aub eens even een andere industrie om naar de klote te helpen. Een echte gamer in hart en nieren, koopt zijn games gewoon.
Nouja, ik heb tenminste uiteindelijk een collectie waar ik trots op kan zijn.
Xbox 360 én de account bannen.quote:Op donderdag 24 april 2008 19:53 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Vind het zo wel beter, maken ze een nieuwe account en tada
3 games (¤180,- plus de kosten van de dl DVD's) en ze hebben het al terugverdiend. En dat is niet kut als je je bedenkt hoeveel inkomsten er verloren gaan door het downloaden.quote:Een nieuwe xbox moeten kopen van minimaal 200,- is toch ook wel kut
Klopt, pakken ze het opzich wel goed bij Sony aan, die is nu nog niet om te bouwen door onder andere blu-ray, want wie heeft een blu-ray brander + wilt de prijs betalen voor de lege disc van 20 euro per stuk?quote:Op donderdag 24 april 2008 19:55 schreef Sturmvogel het volgende:
[..]
Xbox 360 én de account bannen.
[..]
3 games (¤180,- plus de kosten van de dl DVD's) en ze hebben het al terugverdiend. En dat is niet kut als je je bedenkt hoeveel inkomsten er verloren gaan door het downloaden.
quote:Op donderdag 24 april 2008 20:33 schreef AQuila360 het volgende:
Voor wie dacht dat Iron Man een goed spel ging worden![]()
tis een kwestie van tijd voordat je daar games op de HDD kan installerenquote:Op donderdag 24 april 2008 19:58 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Klopt, pakken ze het opzich wel goed bij Sony aan, die is nu nog niet om te bouwen door onder andere blu-ray, want wie heeft een blu-ray brander + wilt de prijs betalen voor de lege disc van 20 euro per stuk?
Maar gelukkig blijft het altijd bij een kleine groep, maar het is vervelend ja.
Er is ook een trailer van. Lijkt mij ook tofquote:Op donderdag 24 april 2008 20:36 schreef kepler het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nieuwe arcade-spelGeen idee wanneer hij uitkomt, maar hij lijkt me wel tof
ziet er mooi uit, maar wel een beetje traagquote:Op donderdag 24 april 2008 20:38 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Er is ook een trailer van. Lijkt mij ook tof
Lijkt wel Micro-Machinesquote:Op donderdag 24 april 2008 20:36 schreef kepler het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nieuwe arcade-spelGeen idee wanneer hij uitkomt, maar hij lijkt me wel tof
M'n broertje koopt het tochquote:Op donderdag 24 april 2008 23:38 schreef Sackboy het volgende:
Gelul dus waarschijnlijk. Altijd zo met users die zogenaamd niet precies weten welke winkel die vandaan komt.
Ze is een meisje die niet zo veel spellen speelt ed, net of haar het boeit waar haar broer gta kooptquote:Op donderdag 24 april 2008 23:38 schreef Sackboy het volgende:
Gelul dus waarschijnlijk. Altijd zo met users die zogenaamd niet precies weten welke winkel die vandaan komt.
je wil gewoon je spellen aan mij verkopenquote:Op donderdag 24 april 2008 23:40 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Ze is een meisje die niet zo veel spellen speelt ed, net of haar het boeit waar haar broer gta koopt
Oh, en dus moeten we maar meteen aannemen dat haar broertje de eerste in Nederland is die GTA IV legaal in de winkel gekocht heeft?quote:Op donderdag 24 april 2008 23:40 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Ze is een meisje die niet zo veel spellen speelt ed, net of haar het boeit waar haar broer gta koopt
hij komt toch nog binnen?quote:Op donderdag 24 april 2008 23:44 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Oh, en dus moeten we maar meteen aannemen dat haar broertje de eerste in Nederland is die GTA IV legaal in de winkel gekocht heeft?
welk gedeelte precies vanquote:Op donderdag 24 april 2008 23:56 schreef Sackboy het volgende:
Oh oke gewoon een pre-order dus. Maarja, je bent ook niet erg helder in je posts. Lijkt wel alsof je stoned bent ofzo.
10 posts achter mekaar![]()
begrijp je nietquote:dus die komt binnenkort binnen als t goed is
Dit gedeelte om precies te zijn:quote:Op vrijdag 25 april 2008 00:00 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
welk gedeelte precies van
[..]
begrijp je niet
quote:Op donderdag 24 april 2008 23:33 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
mn broertje heeft gta gekocht
In de grote mensenwereld noemt men bestellen op internet ook wel een aankoop.quote:Op vrijdag 25 april 2008 00:02 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Dit gedeelte om precies te zijn:
[..]
Als je een game besteld die nog niet uit is noem je dat ook wel een pre-orderquote:Op vrijdag 25 april 2008 00:07 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
In de grote mensenwereld noemt men bestellen op internet ook wel een aankoop.
Je kunt dan bijvoorbeeld zeggen: Ik heb vandaag nieuwe schoenen gekocht! Volgende week komen ze binnen.
Je hoeft niet zo vijandig doen.quote:Op vrijdag 25 april 2008 00:21 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Als je een game besteld die nog niet uit is noem je dat ook wel een pre-order![]()
Zullen we nu weer ontopic gaan? Dankje.
waarschijnlijk is het ook gewoon een kerelquote:Op vrijdag 25 april 2008 00:24 schreef devv05 het volgende:
Echt een aanwinst zo'n vrouw in het topic, gaat meteen nergens meer over.
Doe eens aardig ofzo...quote:Op vrijdag 25 april 2008 00:22 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Je hoeft niet zo vijandig doen.
Slaap lekker en droom maar fijn over je eerste kus die nog moet komen
Welke game heb je het over? GTA?quote:Op vrijdag 25 april 2008 07:22 schreef Logitik het volgende:
Ik heb m (niet orgineel), maar ik vind hem erg tegenevallen, en dan vooral op grafisch gebied!
Ontzettend veel last van pop up, hoe vaak ik wel niet tegen een onzichtbare muur ben opgeknalt.. En wat een lage textures heeft deze game zeg, echt heel laag! En ohw ja, de game speelt niet helemaal soepel
Boeit me geen kont hoe jou illegale versie draait eerljk gezegd.quote:Op vrijdag 25 april 2008 07:22 schreef Logitik het volgende:
Ik heb m (niet orgineel), maar ik vind hem erg tegenevallen, en dan vooral op grafisch gebied!
Ontzettend veel last van pop up, hoe vaak ik wel niet tegen een onzichtbare muur ben opgeknalt.. En wat een lage textures heeft deze game zeg, echt heel laag! En ohw ja, de game speelt niet helemaal soepel
quote:Op vrijdag 25 april 2008 08:17 schreef Bastard het volgende:
Boeit me geen kont hoe jou illegale versie draait eerljk gezegd.
Zodra het bij de xbox kan, dat je dingen @ HDD kan zetten (lees mediaplayer aka xbox1)quote:Op donderdag 24 april 2008 20:35 schreef kepler het volgende:
[..]
tis een kwestie van tijd voordat je daar games op de HDD kan installeren
Bij de 360 duurde het ook een flinke tijd voordat tie echt gekraakt werd. Alles wat gemaakt is door mensen kan ook gekraakt worden door mensen
Wat ben jij zielig zegquote:Op vrijdag 25 april 2008 09:38 schreef Dutch_Nelson het volgende:
jaloerse fok pauper, en nu mondje dicht he je gaat beetje offtopic![]()
Ontopic, niko aan het bellen.
[ afbeelding ]
* let op die flat rechtsachterin, die is fokkin ver weg en nu al gerenderd! *
quote:Op vrijdag 25 april 2008 09:57 schreef Dutch_Nelson het volgende:
ik ga weer ff gamen later![]()
![]()
Keep flaming!
Hey! je ging toch gamen!quote:Op vrijdag 25 april 2008 10:02 schreef Dutch_Nelson het volgende:
ja je moet toch wat posten om die pre-order huillies niet te laten janken
Superman vond ik opzich nog wel tof omdat het vliegen goed was uitgewerktquote:Op vrijdag 25 april 2008 10:09 schreef Ash het volgende:
Zoals Iron Man en The Incredible Hulk! die passen goed bij m'n collectie van Superman Returns, The Transformers en Spider-Man 3!![]()
En de FOK! en PU preview van Iron Man doet mij vermoeden op een nieuw "toppertje!"
Superman was zoooooooooooooo eentonig. Ik was superhappy dat ik hem met iemand kon ruilen. Zal die gast even balenquote:Op vrijdag 25 april 2008 10:12 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Superman vond ik opzich nog wel tof omdat het vliegen goed was uitgewerktMaar heb ff die Iron Man demo gespeeld en vliegen gaat echt voor geen meter zo'n slecht spel heb ik zelden gezien
Dan zou jij 'm toch juist goed moeten vinden?quote:Op vrijdag 25 april 2008 10:12 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Superman vond ik opzich nog wel tof omdat het vliegen goed was uitgewerktMaar heb ff die Iron Man demo gespeeld en vliegen gaat echt voor geen meter zo'n slecht spel heb ik zelden gezien
Klopt Superman was ook wel een kutspel alleen het vliegen was wel echt tof gedaan!quote:Op vrijdag 25 april 2008 10:16 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Superman was zoooooooooooooo eentonig. Ik was superhappy dat ik hem met iemand kon ruilen. Zal die gast even balenVraag is alleen of ik ooit nog eens van Cars af kom, of dat dat een verplicht houdertje is
Neequote:Op vrijdag 25 april 2008 10:20 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Dan zou jij 'm toch juist goed moeten vinden?
Whoopsquote:Okay, who here isn't crazy for GTA IV? Seriously. 360 fans running a muck about it and their DLC with PS3 fans going crazy over finally playing one of the most anticipated titles to date. Even the PC crowd is joining in on the action and asking about when it's likely GTA will come for the PC (e.g. 12 months+).
We hate to ruin the party for all the PC hopefuls out there, but Rockstar has something to say and you might want to sit down for this:
As for GTA IV coming out on the PC, that's very doubtful as we currently have no plans to develop for the PC. We could only focus our efforts extensively on so many consoles at once, and PC might not see the light of day.
And the music stops. The DJ's headphones pop out at the PC party crowd as the record warps a bit back. It's dead silent. Nobody move.
LOL, dat zijn mijn pics.quote:Op vrijdag 25 april 2008 09:57 schreef Dutch_Nelson het volgende:
media markt verkocht hem wel
http://www.rsnl.eu/forum/viewtopic.php?t=76323&postdays=0&postorder=asc&start=0
ik ga weer ff gamen later![]()
![]()
Keep flaming!
Dat spel lukt mij echt niet... Ik heb ook een bewusteloze slang in mijn tuin liggen die ik niet kan helen en die niet dood gaat. Verder komen er ook helemaal geen nieuwe beestjes in mijn tuin. Ik kan alleen maar fokken met die wormpjes en voor de rest niets. Ik zal hem ooit nog eens opnieuw moeten doen denk ik, want zo wordt het niets...quote:Op vrijdag 25 april 2008 11:06 schreef Laniboekje het volgende:
Ben zo blij dat ik niet mee ga met heel die GTA IV hype.
Ik heb gisteren Viva Pinata op 1000/1000 gezet. Niet een geheel grote prestatie maar hey, mijn eerste 1000/1000. Ik voelde me tof. Vanmiddag maar weer eens verder gaan met Blue Dragon.
Dan doe je toch echt iets fout. Je hebt toch niet een hek om je gehele tuin gezet he?quote:Op vrijdag 25 april 2008 11:12 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dat spel lukt mij echt niet... Ik heb ook een bewusteloze slang in mijn tuin liggen die ik niet kan helen en die niet dood gaat. Verder komen er ook helemaal geen nieuwe beestjes in mijn tuin. Ik kan alleen maar fokken met die wormpjes en voor de rest niets. Ik zal hem ooit nog eens opnieuw moeten doen denk ik, want zo wordt het niets...
Gebruik de sniper en mik op zijn hoofd wanneer de Krill niet om hem heen vliegenquote:Op vrijdag 25 april 2008 11:24 schreef Reintji het volgende:
Generaal RAAM wil niet gaan liggen hier.
Nee helemaal niet, ik snap er ook niets van eigenlijkquote:Op vrijdag 25 april 2008 11:24 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Dan doe je toch echt iets fout. Je hebt toch niet een hek om je gehele tuin gezet he?
Ik had dat ook bij Viva Pinata! Je hebt te weinig controle er over vind ik en daardoor vond ik het al snel klote worden!quote:Op vrijdag 25 april 2008 11:26 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Nee helemaal niet, ik snap er ook niets van eigenlijkIk zal wel ergens wat fout hebben gedaan inderdaad, maar ik weet echt niet wat. Of het doodmeppen van die slang heeft alle beestjes afgeschrokken... dat kan ook natuurlijk
Ik doe boomshot, headshot, boomshot, headshot.. etc dat lukt ongeveer 4x en dan komt 'ie te dichtbij, tijdens het omlopen wordt ik vaak gepaktquote:Op vrijdag 25 april 2008 11:25 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Gebruik de sniper en mik op zijn hoofd wanneer de Krill niet om hem heen vliegen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik word voor leugenaar en domme doos uitgemaaktquote:Op vrijdag 25 april 2008 07:26 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Doe eens aardig ofzo...
En konden die 10 posts er niet gewoon 1 zijn?
quote:Op vrijdag 25 april 2008 11:38 schreef Reintji het volgende:
[..]
Ik doe boomshot, headshot, boomshot, headshot.. etc dat lukt ongeveer 4x en dan komt 'ie te dichtbij, tijdens het omlopen wordt ik vaak gepaktdoor de Kryll terwijl ik zelf in het licht sta.
Ben zometeen online dan kan ik je wel helpen :pSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vooral bij XBLA trail-gamesquote:Op vrijdag 25 april 2008 12:16 schreef Laniboekje het volgende:
Zal er eigenlijk ooit een update komen waarmee je games in je lijst kan verwijderen? Ik heb bijvoorbeeld enkele titels in mijn lijst staan (denk aan Gears of War) die ooit geopend zijn met mijn account maar die ik verder nooit ga spelen. Dat vind ik zo jammer dat het er dan tussen blijft staan.
Maar je hebt zeker een ''gewone'' tv? Want ik kan dat nu nergens veranderenquote:Op vrijdag 25 april 2008 13:00 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
ik kon in m'n xbox het van 50hz naar 60hz veranderen - en het tv beeld bleef gewoon redelijk
maar had je vast al gedaan
Xbox op normale TV aansluiten, naar 60 Hz veranderen en weer op je HDtv aansluiten. Daarna kan je gamen. Moest ik met Hitman Blood Money ook doen.quote:Op vrijdag 25 april 2008 13:03 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Maar je hebt zeker een ''gewone'' tv? Want ik kan dat nu nergens veranderen
lees je pm box maarquote:
vreemd , normaal gesproken hoort een HDtv zoiets gewoon te herkennen en automatisch overschakelen naar 60hzquote:Op vrijdag 25 april 2008 12:54 schreef AQuila360 het volgende:
Ik heb nu zon XBLA Arcade complilatie disc gekocht![]()
Alleen 1 spelletje erop doet het niet ik krijg dan deze melding '' Dit spel is niet speelbaar op 50hz pal schakel over naar 60hz'' Of iets in die strekking! Alleen heb ik mijn xbox en tv staan op 720p/1080i.
Hoe kan ik dit spel nu toch spelen of gaat dat dan zowiezo niet lukken?
Moet die normale tv 60hz aankunnen? Die hebben we namelijk nietquote:Op vrijdag 25 april 2008 13:14 schreef Un4 het volgende:
[..]
Xbox op normale TV aansluiten, naar 60 Hz veranderen en weer op je HDtv aansluiten. Daarna kan je gamen. Moest ik met Hitman Blood Money ook doen.
probeer hem eens met de tulp stekkers aan te sluiten op je tv en kijken of je dan wat kan veranderen .quote:Op vrijdag 25 april 2008 13:28 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Moet die normale tv 60hz aankunnen? Die hebben we namelijk niet
DJquote:Op vrijdag 25 april 2008 13:37 schreef DJ_ het volgende:
[..]
probeer hem eens met de tulp stekkers aan te sluiten op je tv en kijken of je dan wat kan veranderen .
zo niet als je terug gaat naar je component stekkers is die misschien de instelling vergeten en vraagt die er om ofzo . ik heb geen idee ik bedenk maar wat maar hey je kan het proberen
quote:Op vrijdag 25 april 2008 13:43 schreef Lyzio het volgende:
Wie heeft er wel eens bij het batterijen vervangen van z'n 360 controller "lock and load" gezegd?
Wel eens "Ik ben er klaar voor!" op zijn Spongebob'squote:Op vrijdag 25 april 2008 13:43 schreef Lyzio het volgende:
Wie heeft er wel eens bij het batterijen vervangen van z'n 360 controller "lock and load" gezegd?
ik heb zo mijn momentenquote:Op vrijdag 25 april 2008 13:51 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
DJ![]()
Het werkt je bent geweldigUN4 ook
dit wil ik ook al zolang, maar helaas..quote:Op vrijdag 25 april 2008 12:16 schreef Laniboekje het volgende:
Zal er eigenlijk ooit een update komen waarmee je games in je lijst kan verwijderen? Ik heb bijvoorbeeld enkele titels in mijn lijst staan (denk aan Gears of War) die ooit geopend zijn met mijn account maar die ik verder nooit ga spelen. Dat vind ik zo jammer dat het er dan tussen blijft staan.
Superquote:Op vrijdag 25 april 2008 17:03 schreef AQuila360 het volgende:
Het heeft niets met de 360 van doen maar ik wou het jullie toch niet onthouden!
Het vetste Gamekings item EVER
Wie vind dit nu serieus niet leuk
Je moet hem kietelen, dan een kusje geven dan gaattie vanzelf voor je klaarliggen hoorquote:Op vrijdag 25 april 2008 11:24 schreef Reintji het volgende:
Generaal RAAM wil niet gaan liggen hier.
Idd! Ik ben ook erg benieuwd naar die neiuwe RPG's voor de Xbox.quote:Op vrijdag 25 april 2008 13:19 schreef DJ_ het volgende:
[..]
lees je pm box maar![]()
weet iemand waneer de E3 dit jaar is ?
het blijft maar verdacht stil met een heleboel 360 spellen waaronder last remnant , alan wake , en die andere rpg van square op de 360
en niet te vergeten nieuwe games
sweet , ik heb de game al 3 maand in de pre-order staanquote:Op vrijdag 25 april 2008 21:57 schreef Cyberia18 het volgende:
Ninja Gaiden II trailer
![]()
Laat de demo maar komen volgende maand
Laat het AUB niet gecensureerd zijnquote:Op vrijdag 25 april 2008 21:57 schreef Cyberia18 het volgende:
Ninja Gaiden II trailer
![]()
Laat de demo maar komen volgende maand
zal wel regio vrij worden denk ikquote:Op vrijdag 25 april 2008 22:58 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Laat het AUB niet gecensureerd zijn
quote:Op vrijdag 25 april 2008 23:05 schreef DJ_ het volgende:
[..]
zal wel regio vrij worden denk ik
DOA4 is ook regio vrij
Cybke leef je ook nog jongquote:
hij is vast weg gebleven vanwege het dalende niveau hier , can't blame him thoughquote:Op zaterdag 26 april 2008 00:00 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Cybke leef je ook nog jong![]()
iemand de demo van Operation Darkness al geprobeerd?
Turn Based spel
Het is idd een achterbuurt hiero tegenwoordigquote:Op zaterdag 26 april 2008 00:07 schreef DJ_ het volgende:
[..]
hij is vast weg gebleven vanwege het dalende niveau hier , can't blame him though
quote:Op zaterdag 26 april 2008 01:02 schreef MMaRsu het volgende:
Hebben jullie die fucking video review van GTAIV al gezien? MEESTERLIJKE SHIT.
10/10 krijgt die game ook uiteraard.
Zit zelfs MP footage in!!!
http://xbox360.ign.com/do(...)4_review_042508.html
Fucking hell ze kunnen nog geeneens nvidia spellenquote:Op vrijdag 25 april 2008 17:03 schreef AQuila360 het volgende:
Het heeft niets met de 360 van doen maar ik wou het jullie toch niet onthouden!
Het vetste Gamekings item EVER
Wie vind dit nu serieus niet leuk
Play & charge kit heb ikquote:Op vrijdag 25 april 2008 13:43 schreef Lyzio het volgende:
Ah dat is weer begonnen dus?quote:Op zaterdag 26 april 2008 01:53 schreef Un4 het volgende:
Net de nieuwe Lost naar m'n Xbox + Plasma gestreamed met WMP 11. Zelfs de standaard tv-rips zien er nog mooi uit.![]()
WMP 11 werkt als een zonnetje vergeleken met Winamp Remote, dat liep echt tergend kut.
Ziet er inderdaad weer echt erg leuk uit, blijf hem wel in de gaten houdenquote:Op zaterdag 26 april 2008 14:25 schreef Cyberia18 het volgende:
Battlefield: Bad Company :Multiplayer Survival Guide
De beta kon me niet echt bekoren maar als ik dit zie wordt het toch weer verleidelijk om het spel op te pikken
quote:Op zaterdag 26 april 2008 10:22 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Prototype gaat zoooooo mega-spang worden
zeker , samen met EA's mirror's edge .quote:Op zaterdag 26 april 2008 10:22 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Prototype gaat zoooooo bruut worden
Mirrors Edge? Dat is toch met die nieuwe manier van bewegen en kijken o.i.d? Alles first person op nieuwe manier? Valt nog te bezien of dat wel goed wordt hoor!quote:Op zaterdag 26 april 2008 16:35 schreef DJ_ het volgende:
[..]
zeker , samen met EA's mirror's edge .
ik hoop dat prototype game of the year wordt boven GTA4
Hoewel er nog weinig van bekend is zijn mijn verwachtingen hoog! Lijkt me een hele toffe game. Prototype vond ik in de gameplay filmpjes juist weer wat tegenvallen.quote:Op zaterdag 26 april 2008 19:58 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Mirrors Edge? Dat is toch met die nieuwe manier van bewegen en kijken o.i.d? Alles first person op nieuwe manier? Valt nog te bezien of dat wel goed wordt hoor!
nee , kben kingdom hearts aan het spelen , veel leuker dan gtaquote:Op zaterdag 26 april 2008 22:28 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Hoewel er nog weinig van bekend is zijn mijn verwachtingen hoog! Lijkt me een hele toffe game. Prototype vond ik in de gameplay filmpjes juist weer wat tegenvallen.
Wat is het trouwens uitgestorven in dit topicKomt zeker door GTA..
Tuurlijk werkt prima.quote:Op zaterdag 26 april 2008 22:59 schreef Messenga het volgende:
Oké, dit klinkt heul dom. Gebrande spellen kunnen niet op de x360 lijkt me?
Nope, dan vliegt je X360 in de fik.quote:Op zaterdag 26 april 2008 22:59 schreef Messenga het volgende:
Nope kan niet! Laser fikt dan zichzelf door met als resultaat dat je een compleet ombruikbare 360 hebt@quote:Op zaterdag 26 april 2008 22:59 schreef Messenga het volgende:
Niek, gewoon braaf doen en spelletjes kopenquote:Op zaterdag 26 april 2008 22:59 schreef Messenga het volgende:
Ja of we houden gewoon niet van beunhazen die te lui zijn om 50 euro voor een spel uit te gevenquote:Op zaterdag 26 april 2008 23:23 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Ja, maar dan moet je hem wel ombouwen en dat mag je hier niet bespreken op FOK! want fok is communistisch.
Ondersteun the community !quote:Op zaterdag 26 april 2008 23:26 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Niek, gewoon braaf doen en spelletjes kopen
Moet ik dat nog uitleggen, bijdehand?quote:
Sorry!quote:Op zaterdag 26 april 2008 23:59 schreef Gamedemon het volgende:
Ombouw gezeik + nasleep verwijdert.
Laatste waarschuwing
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Anders vroeg ik er niet om, is het niet?quote:Op zondag 27 april 2008 00:00 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Moet ik dat nog uitleggen, bijdehand?
Je verdiend een ban IMHOquote:Op zondag 27 april 2008 00:01 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Anders vroeg ik er niet om, is het niet?
quote:Op zaterdag 26 april 2008 22:42 schreef DJ_ het volgende:
[..]
nee , kben kingdom hearts aan het spelen , veel leuker dan gta
Gewoon vind ik tofquote:
dat is ook al sinds madden 06 op de 360 het zelfde grafischquote:Op zondag 27 april 2008 00:09 schreef Wessiej het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Komt er ook al snel aan
Madden 09
[ [url=http://www.gamingonly.nl/images/screenshots/1209105268/03.jpg[/img[
[img]http://www.gamingonly.nl/images/screenshots/1209105268/02.jpg]afbeelding[/url] ]
[ afbeelding ]
Niceeee
Nee, heb zelf madden 06 en 08, grafisch zeer verschillend hoor.quote:Op zondag 27 april 2008 00:12 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
dat is ook al sinds madden 06 op de 360 het zelfde grafisch
Off topic, dat pikken we hier nietquote:Op zondag 27 april 2008 00:11 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Gewoon vind ik tofIk zou iedereen hier bannen als ik de kans had
Ontopic:quote:
eerst sephiroth nog verslaan voor ik aan deel 2 begin . maar er was toch ook een gba game van KH die tussen deel 1 en 2 zat ?quote:
Chain of Memories bedoel je jaquote:Op zondag 27 april 2008 01:18 schreef DJ_ het volgende:
[..]
eerst sephiroth nog verslaan voor ik aan deel 2 begin . maar er was toch ook een gba game van KH die tussen deel 1 en 2 zat ?
ben je verplicht die te spelen om het verhaal te snappen trouwens ?
en hoe zit het met al die 2 nieuwe KH games op de handhelds . spelen die zich weer tussen 2 en 3 af ?
want dat is behoorlijk gierig als dat zo is om mensen te verplichten andere platformen te kopen om je games te snappen .
ik neem aan dat jij als PS fan dat wel weet
en ja ja het is lekker offtopic so sue me
en Mafia 2quote:Op zondag 27 april 2008 04:54 schreef Blinker het volgende:
Laten we ontopic blijven! Het algemene Xbox-360 topic draait alleen maar om GTA IV, toch?!
Tot ongeveer volgende week zondag wel jah.quote:Op zondag 27 april 2008 04:54 schreef Blinker het volgende:
Laten we ontopic blijven! Het algemene Xbox-360 topic draait alleen maar om GTA IV, toch?!
Zolang nog?quote:Op zondag 27 april 2008 08:50 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Tot ongeveer volgende week zondag wel jah.
Dan gaat de volgende game de hype machine in en hoor je er niemand meer over.
Why? Top Spin 2 was ook niet regiovrij toch?quote:Op zondag 27 april 2008 00:19 schreef Cyberia18 het volgende:
Top Spin 3
Hij wordt lekker regiovrij neem ik aan?
ahh mooi thanks . dan laat ik die lekker links liggen en ga ik gewoon veder met deel 2 nadat sephiroth dood isquote:Op zondag 27 april 2008 03:54 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Chain of Memories bedoel je jaDeze game heb ik dan niet gespeeld maar je moet het zien als een brug tussen deel 1 en deel 2. Hij zet zijn zoektocht naar Rikku voort. Maar zelf had ik geen enkele moment het idee dat ik iets miste. Je krijgt namelijk langzaam maar zeker hun achtergronden te weten plus nog het feit dat de Ansem reports veel bijdragen.
Dus een verplichting is het absoluut niet. Mocht je er wel waarde aan hechten dan zou ik gewoon storyline van CoM in grote lijnen van het net halen
iedergeval wel een kut spelquote:Op zondag 27 april 2008 09:50 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Why? Top Spin 2 was ook niet regiovrij toch?
Top Spin 1 is veel toffer.quote:Op zondag 27 april 2008 14:22 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Zeg dan gewoon dat je er niks van bakt, n00b.
Veel toffer ja, maar geen kutspel.quote:
Volgende week vrijdag of zaterdagquote:Op zondag 27 april 2008 14:44 schreef Morpheus2002 het volgende:
Om 18:00 uur vanavond staat de videorecensie van Insidegamer online! Wanneer volgt FOK!?
quote:
Welk spel gaat dit over? Dit is namelijk het X360 topic.quote:Op zondag 27 april 2008 14:44 schreef Morpheus2002 het volgende:
Om 18:00 uur vanavond staat de videorecensie van Insidegamer online! Wanneer volgt FOK!?
Oeps zin aangepastquote:Op zondag 27 april 2008 14:47 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Welk spel gaat dit over? Dit is namelijk het X360 topic.
Ah, NBA Ballers dus. Oke, sorry, ik vroeg het me gewoon ff af.quote:Op zondag 27 april 2008 14:49 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Stel je niet zo aan man. Altijd als er een nieuwe release van een topgame aankomt is dat een veel besproken onderwerp in dit Topic.
Sorry Sorry Sorry, las verkeerdquote:Op zondag 27 april 2008 14:50 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Ah, NBA Ballers dus. Oke, sorry, ik vroeg het me gewoon ff af.
It's all good. Het was ook maar een grapje van mij hoorquote:Op zondag 27 april 2008 14:50 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Sorry Sorry Sorry, las verkeerd![]()
Het spijt me!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |