Deze post moet ik ff naar het nieuwe topic quoten omdat ie te kansloos is.quote:Op woensdag 23 april 2008 17:04 schreef Dutch_Nelson het volgende:
Al die zure reacties van die jaloerse gaymertjes met als enigste reacties,
rrod!, live ban!, booh huillie huillie.
Leuk he pre orders, heb je echt een voordeel mee enzo...
Nee dan een modded doosje erbij
Ik ook nietquote:Op woensdag 23 april 2008 17:08 schreef Sala-adin het volgende:
ik ga geeneens gta4 halen dus in your face bitches
Ach, het is duidelijk iemand die nog geeneens baardgroei heeft.quote:Op woensdag 23 april 2008 17:09 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Deze post moet ik ff naar het nieuwe topic quoten omdat ie te kansloos is.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op woensdag 23 april 2008 17:11 schreef Blinker het volgende:
Waar blijven meer gameplay filmpjes?! (TVP)
typisch Gamekings reactie dusquote:Op woensdag 23 april 2008 17:12 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ach, het is duidelijk iemand die nog geeneens baardgroei heeft.
die tot pagina 2 komt, en dan een slot krijgtquote:Op woensdag 23 april 2008 17:13 schreef Wessiej het volgende:
Dit wordt een korte thread met paupers die stoer komen doen.
quote:Op woensdag 23 april 2008 17:38 schreef Gamedemon het volgende:
Mensen die de illegale versie gedownload hebben mogen posten wat ze willen, ik delete het gewoon tot de game legaal in de winkel ligt.
Blijf je posten dan volgen er maatregelen.
mij wel ? :p ( verkapte tvp )quote:
Je zei het al vorig jaar dacht ik toen gta 4 werdt aangekondigt, wat vind jij er dan niet leuk aan, wel benieuwd naarquote:Op woensdag 23 april 2008 17:42 schreef DJ_ het volgende:
[..]
mij wel ? :p ( verkapte tvp )
en ik vermaak me prima met al dat gejank over gta4 want mij kan de hele game niks schelen
en dit gezeik tegen elkaar is best amusant
[Xbox 360 #329] Waar GTA IV allang uitgespeeld isquote:Op woensdag 23 april 2008 18:00 schreef MMaRsu het volgende:
yoyo ik heb die illegale gta4 gedownload man damn die shit ziet er vet uit dikke gangster shizzle!!!
je ziet het niet eens als je aan het vliegen bentquote:Op woensdag 23 april 2008 18:11 schreef Sackboy het volgende:
Die DLC voor Ace Combat 6 is echt te zielig zeg! Skins voor je straaljager![]()
[ afbeelding ]
huillie userquote:Op woensdag 23 april 2008 17:09 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Deze post moet ik ff naar het nieuwe topic quoten omdat ie te kansloos is.
Wat kwam je uberhaupt doen in dit topic?quote:
Rot aub een eind op. Ik erger me echt kapot aan een aantal mensen in dit topic. Doe toch eens een keer normaal en gedraag je als een volwassen persoon. Jullie verzieken dit tot voor kort altijd gezellige topic, waarvoor hartelijk dank.quote:
Ik verziek het toch niet ?quote:Op woensdag 23 april 2008 18:44 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Rot aub een eind op. Ik erger me echt kapot aan een aantal mensen in dit topic. Doe toch eens een keer normaal en gedraag je als een volwassen persoon. Jullie verzieken dit tot voor kort altijd gezellige topic, waarvoor hartelijk dank.
Veeeeeeeeeeeeeet!quote:Op woensdag 23 april 2008 18:11 schreef Sackboy het volgende:
Die DLC voor Ace Combat 6 is echt te zielig zeg! Skins voor je straaljager![]()
[ afbeelding ]
Nee al snap ik niet waarom je zo af en toe in discussie gaat met sommigen, heeft toch geen nut. Ik erger me vooral aan RacerDKB & Dutch_Nelson. Zij verzieken het topic voor de anderen vind ik. Ze zullen vast erg trots op zichzelf zijn.quote:
Ach, je moet gewoon niet te veel van ze aantrekken ik vindt het soms wel grappig om te lezen en dan denk ik er ook niet meer over na. Vinden ze alleen maar mooi volgens mij. Ik laat me verder niet uit wie ik irritant vindt als het om t posten gaat, ik erger me niet zo snel aan mensen op FOK! Behalve die tong gast, jezus wat een kwal.quote:Op woensdag 23 april 2008 18:53 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Nee al snap ik niet waarom je zo af en toe in discussie gaat met sommigen, heeft toch geen nut. Ik erger me vooral aan RacerDKB & Dutch_Nelson. Zij verzieken het topic voor de anderen vind ik. Ze zullen vast erg trots op zichzelf zijn.
Maar ook bijv. de zuigende en uitlokkende posts van MMaRsu. Die posts hebben totaal geen nut en lokken alleen maar vervelende reacties uit.
Ja ok, heb je wel gelijk in maar ik erger me er gewoon sneller aan blijkbaarquote:Op woensdag 23 april 2008 18:58 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ach, je moet gewoon niet te veel van ze aantrekken ik vindt het soms wel grappig om te lezen en dan denk ik er ook niet meer over na. Vinden ze alleen maar mooi volgens mij. Ik laat me verder niet uit wie ik irritant vindt als het om t posten gaat, ik erger me niet zo snel aan mensen op FOK! Behalve die tong gast, jezus wat een kwal.
Epic in de lijn der verwachtingen.quote:Op woensdag 23 april 2008 18:53 schreef paarse_paashaas het volgende:
Epic fail dat die zooi nou al gelekt is.
Ik zie dat gezeik rondom GTA4 vooral als sfeerverziekend.quote:Op woensdag 23 april 2008 19:02 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ja ok, heb je wel gelijk in maar ik erger me er gewoon sneller aan blijkbaarIk had het gewoon leuk gevonden als we met de meesten hier naar GTA IV toe konden leven en er gezellig over ouwehoeren, nu is dat alweer verziekt door een aantal.
Uiteraard vergeten we de andere games + nieuws natuurlijk niet
Klopt, met zijn allen wachten op dinsdag en dan kopen, of als iemand hem maandag al vind snel bellen of ze hem nog hebben, dat was nog in 2006 in dit topic dan, nu is het door vele downloaders al uitgespeeld op de releasedatum en dat moeten ze laten weten ook.quote:Op woensdag 23 april 2008 19:05 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Ik zie dat gezeik rondom GTA4 vooral als sfeerverziekend.
Beetje etteren dat je te weinig verdient om voor je games te betalen doe je maar lekker op het schoolplein, niet hier.
Maar het gaat toch niet om te weinig verdienen? Alleen dat ze 'm eerder willen spelen. Hoort gewoon bij gehypte games als GTA, Halo 3 en Half-Life 2 bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 23 april 2008 19:05 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Ik zie dat gezeik rondom GTA4 vooral als sfeerverziekend.
Beetje etteren dat je te weinig verdient om voor je games te betalen doe je maar lekker op het schoolplein, niet hier.
Ze downloaden toch alles? Dan maakt het niet uit welke game het is.quote:Op woensdag 23 april 2008 19:08 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Maar het gaat toch niet om te weinig verdienen? Alleen dat ze 'm eerder willen spelen. Hoort gewoon bij gehypte games als GTA, Halo 3 en Half-Life 2 bijvoorbeeld.
LOL Rossdale je gaat die skins toch niet kopen ofwel? Dat zou echt ziekelijk zijn!quote:
Tja, is op eigen risico natuurlijk. Eerlijk gezegd stoor ik me minder aan downloaders dan aan cheaters. Nog een reden voor mij om voor een 360 te kiezen. Denk dat Microsoft beter in staat is om harde maatregelen te nemen met de Live dienst dan een Sony met de gratis online omgeving.quote:Op woensdag 23 april 2008 19:10 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Ze downloaden toch alles? Dan maakt het niet uit welke game het is.
Maarja, je kan ook denken dat wij volgende week de mooie multiplayer kunnen doen en hun niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |