idd dit gaat weer een heel eigen leven leiden let maar opquote:Op woensdag 23 april 2008 17:31 schreef blomst het volgende:
Brian zal denken dat Theo meer houdt van Hem dan van Huub.
Het is toch fantastisch om te zien het verschil tussen de van Ballegooy's en de Kubatzen?quote:Op woensdag 23 april 2008 17:31 schreef JEEtjuuh het volgende:
theo stop met zuipen en loop ergens anders heen oen.
Ik weet dat gesprek nog. We zaten hier allemaal te geniéten hoe Brian vreselijk verbaal slaag kreeg van Judith.quote:Op woensdag 23 april 2008 17:30 schreef noekje het volgende:
Theo: hoe raar het ook klinkt. Ik hou ook van jullie. Ik volg jullie vanaf het begin. Ik was fan van jullie.
Jij zat aan de telefoon met een lerares. Het deed jou zoveel en toen heb je mijn hart gestolen. Ik begreep je volkomen.
Jemig!
Ik niet... Bij Brian en Amanda worden geleid door domheid. Jaap doet dit bewust ondanks zijn intelligentie. En dat is misschien wel precies de reden waarom ik een grotere hekel heb aan Jaap dan aan B en A.quote:Op woensdag 23 april 2008 17:33 schreef Disana het volgende:
Ik vind het wel raar. Tegen Brian en Amanda is hij veel vergevingsgezinder en liever dan daarnet tegen Jaap.
welnee snappen ze nietquote:Op woensdag 23 april 2008 17:31 schreef akveor het volgende:
[..]
Het zegt genoeg over die paupers dat ze niet doorhebben wanneer er tijd voor het spel is en wanneer niet.
Ja en weet je wie hem ging troosten toen? Slinkse Huub!quote:Op woensdag 23 april 2008 17:34 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik weet dat gesprek nog. We zaten hier allemaal te geniéten hoe Brian vreselijk verbaal slaag kreeg van Judith.
Terwijl Theo toen dus empathie voor Brian voelde.
Tja, verschil moet er wezen.
Ja, misschien heb je wel gelijk. Zoiets als dat Jaap beter kan weten en het trash niet.quote:Op woensdag 23 april 2008 17:35 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik niet... Bij Brian en Amanda worden geleid door domheid. Jaap doet dit bewust ondanks zijn intelligentie. En dat is misschien wel precies de reden waarom ik een grotere hekel heb aan Jaap dan aan B en A.
Dit is een manier om in contact te komen met B&A. En het werkt. Dat heeft hij goed gezien.quote:Op woensdag 23 april 2008 17:33 schreef Disana het volgende:
Ik vind het wel raar. Tegen Brian en Amanda is hij veel vergevingsgezinder en liever dan daarnet tegen Jaap.
quote:Op woensdag 23 april 2008 17:35 schreef noekje het volgende:
[..]
Ja en weet je wie hem ging troosten toen? Slinkse Huub!
quote:Op woensdag 23 april 2008 17:22 schreef mazaru het volgende:
Theo gebruikt zinnen met woorden van meer dan twee lettergrepen.
DAT GAAT NIET THEO!!!
DAT DRINGT NIET DOOR!!!
DAN RAKEN ZE HELEMAAL VAN SLAG THEO!!
domoor![]()
[ afbeelding ]
Da's waar. Maar ik vind wel dat hij teveel liefde over ze uitstortte. Ben trouwens benieuwd of ze hierna nog zo overtuigd bezig kunnen gaan met 'terror'.quote:Op woensdag 23 april 2008 17:37 schreef Gert het volgende:
[..]
Dit is een manier om in contact te komen met B&A. En het werkt. Dat heeft hij goed gezien.
En B&A zijn toch van oudsher meer de "tegenpartij", terwijl Jaap een ruggegraatloze verrader is.
Ik dacht dat Huub hem toen oprecht troostte?quote:Op woensdag 23 april 2008 17:35 schreef noekje het volgende:
[..]
Ja en weet je wie hem ging troosten toen? Slinkse Huub!
Oh ....quote:Op woensdag 23 april 2008 17:37 schreef SHE het volgende:
Geniaal om te zien hoe Theo een meta-discussie met die gasten voert en zij echt precies onder de norm de signalen oppikken.
Eigenlijk zegt Theo: Lieve Mannie, Brain. Jullie zijn nog te stom om je eigen reet te vegen. Mede daarom heeft het mij oprecht verbaasd, dat is gebleken dat jullie dat inmiddels wel zelf kunnen. Geloof mij, als ik zeg dat ik daar echt oprecht trots op ben. Ik had dit niet achter jullie gezocht. Het is een prachtig begin, van een volwassen leven waarin eenieder zijn eigen reet zal kunnen vegen. Ps; Brian, het is beter als je anderen niet langer de schuld geeft van het feit dat je nog maar net je eigen bips kan vegen. Je moet respect hebben voor de lange weg, die ook jij hebt moeten bewandelen om tot het punt te komen dat ook jij, helemaal zelf, je eigen reet veegt. Ik ben trots op je Brian. Echt.
*stil*
*mooi*
quote:
Lol... kijk jij de streams in spiegelbeeld?quote:
Jeweets, alles wat Huub doet is slecht.quote:Op woensdag 23 april 2008 17:38 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik dacht dat Huub hem toen oprecht troostte?
Aardje naar zijn vaartje?
Dus datte.quote:Op woensdag 23 april 2008 17:37 schreef SHE het volgende:
Geniaal om te zien hoe Theo een meta-discussie met die gasten voert en zij echt precies onder de norm de signalen oppikken.
Eigenlijk zegt Theo: Lieve Mannie, Brain. Jullie zijn nog te stom om je eigen reet te vegen. Mede daarom heeft het mij oprecht verbaasd, dat is gebleken dat jullie dat inmiddels wel zelf kunnen. Geloof mij, als ik zeg dat ik daar echt oprecht trots op ben. Ik had dit niet achter jullie gezocht. Het is een prachtig begin, van een volwassen leven waarin eenieder zijn eigen reet zal kunnen vegen. Ps; Brian, het is beter als je anderen niet langer de schuld geeft van het feit dat je nog maar net je eigen bips kan vegen. Je moet respect hebben voor de lange weg, die ook jij hebt moeten bewandelen om tot het punt te komen dat ook jij, helemaal zelf, je eigen reet veegt. Ik ben trots op je Brian. Echt.
*stil*
*mooi*
Klopt. Hij was ook oprecht verbouwereerd over de haat die Na-dinges over hem uitstortte, bij haar afscheid, en tijdens het bezoek daarna. Dat had hij -al spiegelend- totaal niet zo ingeschat.quote:Op woensdag 23 april 2008 17:41 schreef noekje het volgende:
[..]
Jeweets, alles wat Huub doet is slecht.
Nee, dat was oprecht. Huub heeft ook wel wat van Theo weg. Huub is niet zo haatdragend. Hij is enorm fel en bij tijd en wijle lomp asociaal maar hij is niet rancuneus. Siert hem en het zit hem in de weg in het spel.
Amanda had ongetwijfeld gegaan voor wollken tule, bezaaid met steentjes, en de onvermijdelijke tiara.quote:Op woensdag 23 april 2008 17:45 schreef Scandalous het volgende:
Amanda vond de jurk maar normaal, echt niet mooiIk had zoiets van, ik vond m gewoon normaal
Ondanks dat hij Brian een dwarslaesie, kanker en een nekschot toewenste, kan hij er zeker gezellig een pilsje mee gaan drinken.quote:Op woensdag 23 april 2008 17:44 schreef Gert het volgende:
Huub kan een pilsje met iedereen drinken zodra het spel ten einde is.
quote:Op woensdag 23 april 2008 17:39 schreef akveor het volgende:
[..]
Lol... kijk jij de streams in spiegelbeeld?
[ afbeelding ]
Tja niet iedereen wil een frequentie oppikken met een jurk.quote:Op woensdag 23 april 2008 17:45 schreef Scandalous het volgende:
Amanda vond de jurk maar normaal, echt niet mooiIk had zoiets van, ik vond m gewoon normaal
Hieruit blijkt maar weer wat een zuur en jaloers kind het isquote:Op woensdag 23 april 2008 17:47 schreef Spaarne het volgende:
[ afbeelding ]
En alle fotografen willen het liefst Amanda fotograferen.
Ze krijgt veel meer aanacht dan Claire.
Joop is wel eens betrapt in een Kliko, stiekem foto's maken.quote:Op woensdag 23 april 2008 17:47 schreef BuffyJan het volgende:
Brian: Joop is mn maat voor t leven, en zn zoon ook. Ik hou echt van die gasten.
Als er een nep persoon is buiten de Kooi dan is t die vieze Joop van Tellingen wel
Wanneer het spel over is is het voor Huub klaar. Ik ben benieuwd of dat ook zo voor B en A geldt.quote:Op woensdag 23 april 2008 17:46 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ondanks dat hij Brian een dwarslaesie, kanker en een nekschot toewenste, kan hij er zeker gezellig een pilsje mee gaan drinken.
Maakt dat iets uit dan?quote:Op woensdag 23 april 2008 17:49 schreef avonne het volgende:
is het huwelijk nou wel of niet wettig gesloten?
quote:Op woensdag 23 april 2008 17:47 schreef Spaarne het volgende:
[ afbeelding ]
Kotsie, kotsie, kotsie, kots.
Brian vindt het een mooie jurk. En alle fotografen willen het liefst Amanda fotograferen.
Inderdaad ja.quote:Op woensdag 23 april 2008 17:46 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ondanks dat hij Brian een dwarslaesie, kanker en een nekschot toewenste, kan hij er zeker gezellig een pilsje mee gaan drinken.
Als iemand mij een dwarsleasie, kanker en een nekschot zou toewensen mag dat.quote:Op woensdag 23 april 2008 17:49 schreef akveor het volgende:
[..]
Wanneer het spel over is is het voor Huub klaar. Ik ben benieuwd of dat ook zo voor B en A geldt.
Dat woord heeft Theo net veel gebruikt en iedereen weet dat Brian dan vervolgens hetzelfde blijft zeggen. Duurt een dag en dan is het weer over.quote:Op woensdag 23 april 2008 17:51 schreef uniekhoorn het volgende:
Brian over relativeren... *mute*
Persoonlijk vindik het veel sterker dat je boven dit soort uitspraken kunt staan. Brian kan dat niet.quote:Op woensdag 23 april 2008 17:52 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Als iemand mij een dwarsleasie, kanker en een nekschot zou toewensen mag dat.
Maar met zo iemand zou ik niets meer te maken wensen te hebben, zelfs niet al was zo`n verwensing in het kader van een spel.
Kanker en een dwarsleasie net boven het bovenste wervel zijn dan ook ferme uitspraken.quote:Op woensdag 23 april 2008 17:54 schreef akveor het volgende:
[..]
Persoonlijk vindik het veel sterker dat je boven dit soort uitspraken kunt staan. Brian kan dat niet.
Aha, dat verklaart alles! Dank u..quote:Op woensdag 23 april 2008 17:54 schreef noekje het volgende:
[..]
Dat woord heeft Theo net veel gebruikt en iedereen weet dat Brian dan vervolgens hetzelfde blijft zeggen. Duurt een dag en dan is het weer over.
Ik heb Huub en Claire niet op angst kunnen betrappen.quote:Op woensdag 23 april 2008 17:52 schreef beequeen het volgende:
Brian tegen Frank: De angst van Huub en Claire zat in hun hoofd, de terror viel toch mee?
Ik zie Brian nog lopen met zijn blinddoek op weg naar de pinata.
Dat klopt. En verre van netjes. Maar ik kan dat nog steeds in perspectief bekijken. Ik stel 1 week terreur op Brian voor. Kijken of hij het allemaal nog wel kan relativeren. Owww wacht, dat kan ie nu al niet.quote:Op woensdag 23 april 2008 17:56 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Kanker en een dwarsleasie net boven het bovenste wervel zijn dan ook ferme uitspraken.
Ik ook niet hoor maar de verknipte geest van Brian hè?quote:Op woensdag 23 april 2008 17:56 schreef akveor het volgende:
Ik heb Huub en Claire niet op angst kunnen betrappen.
En wat gaat Brian daar morgen van zeggen? Dat HIJ beter met Huub's familie om ging (met meer respect enzo) dan Huub met zijn familie.quote:Op woensdag 23 april 2008 17:55 schreef Darklight het volgende:
Wel een verschil met die ouders van Brain
waar baseerd hij dat op?quote:Op woensdag 23 april 2008 17:47 schreef Spaarne het volgende:
[ afbeelding ]
Kotsie, kotsie, kotsie, kots.
Brian vindt het een mooie jurk. En alle fotografen willen het liefst Amanda fotograferen.
van 2 meter en 170 kilo dat zal me een knal geven.quote:
Ik dacht ook al, heeft Jaap die nodig danquote:Op woensdag 23 april 2008 18:00 schreef akveor het volgende:
[..]
van 2 meter en 170 kilo dat zal me een knal geven.
Ja, het moet ludiek blijven.quote:Op woensdag 23 april 2008 18:05 schreef Dementor het volgende:
Ze hebben alleen maar kinderspeelgoed gekregen voor hun terror acties.
Het is van een treurigheid dit gedoe van Jaapquote:Op woensdag 23 april 2008 18:05 schreef cobain94 het volgende:
Stinkbommen? orgineel idee jaap..En ze werken ook nog niet.. mwaaaahh
Wat een verschil met het bezoek van rat toch weer.quote:Op woensdag 23 april 2008 18:08 schreef noekje het volgende:
Wat enorm genant. Ludiek, my ass. Dit gaat echt nergens over. De redactie heeft het zelf gekocht! Wat een sukkels!
En nu maar hopen dat de gasten met een slok op zich vanavond massaal tegen jaap en aanhang zullenl keren..quote:Op woensdag 23 april 2008 18:10 schreef Dementor het volgende:
Wat een afgang zeg.
Stop die zogenaamde gescripte terror maar.
Ja, die ongelijkheid blijkt steeds maar weer.quote:Op woensdag 23 april 2008 18:11 schreef mazaru het volgende:
[..]
Wat een verschil met het bezoek van rat toch weer.
Daar werd tegen Jaap en Huub gezegd dat zodra het er op leek dat er iemand een beetje boos ging worden.
Dat ze dan ver uit de buurt moesten blijven.
Hij voert opdrachtjes uit.quote:Op woensdag 23 april 2008 18:03 schreef akveor het volgende:
Ik snap echt niet wat Jaap nu nog wil bereiken.... het huwelijk is immers gesloten... Het enige wat ik kan bedenken is dat ie wel erg TV geil moet zijn. Maar hij zet zichzelf alleen maar te kakken. Immers Huub en Claire hebben deze slag dik en dik gewonnen.
Ja daar hoop ik eigenlijk ook op. Dat Jaap nog iets flikt waardoor ze helemaal over de rooie gaan.quote:Op woensdag 23 april 2008 18:14 schreef cobain94 het volgende:
[..]
En nu maar hopen dat de gasten met een slok op zich vanavond massaal tegen jaap en aanhang zullenl keren..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |