quote:
Lol... kijk jij de streams in spiegelbeeld?quote:
Jeweets, alles wat Huub doet is slecht.quote:Op woensdag 23 april 2008 17:38 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik dacht dat Huub hem toen oprecht troostte?
Aardje naar zijn vaartje?
Dus datte.quote:Op woensdag 23 april 2008 17:37 schreef SHE het volgende:
Geniaal om te zien hoe Theo een meta-discussie met die gasten voert en zij echt precies onder de norm de signalen oppikken.
Eigenlijk zegt Theo: Lieve Mannie, Brain. Jullie zijn nog te stom om je eigen reet te vegen. Mede daarom heeft het mij oprecht verbaasd, dat is gebleken dat jullie dat inmiddels wel zelf kunnen. Geloof mij, als ik zeg dat ik daar echt oprecht trots op ben. Ik had dit niet achter jullie gezocht. Het is een prachtig begin, van een volwassen leven waarin eenieder zijn eigen reet zal kunnen vegen. Ps; Brian, het is beter als je anderen niet langer de schuld geeft van het feit dat je nog maar net je eigen bips kan vegen. Je moet respect hebben voor de lange weg, die ook jij hebt moeten bewandelen om tot het punt te komen dat ook jij, helemaal zelf, je eigen reet veegt. Ik ben trots op je Brian. Echt.
*stil*
*mooi*
Klopt. Hij was ook oprecht verbouwereerd over de haat die Na-dinges over hem uitstortte, bij haar afscheid, en tijdens het bezoek daarna. Dat had hij -al spiegelend- totaal niet zo ingeschat.quote:Op woensdag 23 april 2008 17:41 schreef noekje het volgende:
[..]
Jeweets, alles wat Huub doet is slecht.
Nee, dat was oprecht. Huub heeft ook wel wat van Theo weg. Huub is niet zo haatdragend. Hij is enorm fel en bij tijd en wijle lomp asociaal maar hij is niet rancuneus. Siert hem en het zit hem in de weg in het spel.
Amanda had ongetwijfeld gegaan voor wollken tule, bezaaid met steentjes, en de onvermijdelijke tiara.quote:Op woensdag 23 april 2008 17:45 schreef Scandalous het volgende:
Amanda vond de jurk maar normaal, echt niet mooiIk had zoiets van, ik vond m gewoon normaal
Ondanks dat hij Brian een dwarslaesie, kanker en een nekschot toewenste, kan hij er zeker gezellig een pilsje mee gaan drinken.quote:Op woensdag 23 april 2008 17:44 schreef Gert het volgende:
Huub kan een pilsje met iedereen drinken zodra het spel ten einde is.
quote:Op woensdag 23 april 2008 17:39 schreef akveor het volgende:
[..]
Lol... kijk jij de streams in spiegelbeeld?
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |