Ja en weet je wie hem ging troosten toen? Slinkse Huub!quote:Op woensdag 23 april 2008 17:34 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik weet dat gesprek nog. We zaten hier allemaal te geniéten hoe Brian vreselijk verbaal slaag kreeg van Judith.
Terwijl Theo toen dus empathie voor Brian voelde.
Tja, verschil moet er wezen.
Ja, misschien heb je wel gelijk. Zoiets als dat Jaap beter kan weten en het trash niet.quote:Op woensdag 23 april 2008 17:35 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik niet... Bij Brian en Amanda worden geleid door domheid. Jaap doet dit bewust ondanks zijn intelligentie. En dat is misschien wel precies de reden waarom ik een grotere hekel heb aan Jaap dan aan B en A.
Dit is een manier om in contact te komen met B&A. En het werkt. Dat heeft hij goed gezien.quote:Op woensdag 23 april 2008 17:33 schreef Disana het volgende:
Ik vind het wel raar. Tegen Brian en Amanda is hij veel vergevingsgezinder en liever dan daarnet tegen Jaap.
quote:Op woensdag 23 april 2008 17:35 schreef noekje het volgende:
[..]
Ja en weet je wie hem ging troosten toen? Slinkse Huub!
quote:Op woensdag 23 april 2008 17:22 schreef mazaru het volgende:
Theo gebruikt zinnen met woorden van meer dan twee lettergrepen.
DAT GAAT NIET THEO!!!
DAT DRINGT NIET DOOR!!!
DAN RAKEN ZE HELEMAAL VAN SLAG THEO!!
domoor![]()
[ afbeelding ]
Da's waar. Maar ik vind wel dat hij teveel liefde over ze uitstortte. Ben trouwens benieuwd of ze hierna nog zo overtuigd bezig kunnen gaan met 'terror'.quote:Op woensdag 23 april 2008 17:37 schreef Gert het volgende:
[..]
Dit is een manier om in contact te komen met B&A. En het werkt. Dat heeft hij goed gezien.
En B&A zijn toch van oudsher meer de "tegenpartij", terwijl Jaap een ruggegraatloze verrader is.
Ik dacht dat Huub hem toen oprecht troostte?quote:Op woensdag 23 april 2008 17:35 schreef noekje het volgende:
[..]
Ja en weet je wie hem ging troosten toen? Slinkse Huub!
Oh ....quote:Op woensdag 23 april 2008 17:37 schreef SHE het volgende:
Geniaal om te zien hoe Theo een meta-discussie met die gasten voert en zij echt precies onder de norm de signalen oppikken.
Eigenlijk zegt Theo: Lieve Mannie, Brain. Jullie zijn nog te stom om je eigen reet te vegen. Mede daarom heeft het mij oprecht verbaasd, dat is gebleken dat jullie dat inmiddels wel zelf kunnen. Geloof mij, als ik zeg dat ik daar echt oprecht trots op ben. Ik had dit niet achter jullie gezocht. Het is een prachtig begin, van een volwassen leven waarin eenieder zijn eigen reet zal kunnen vegen. Ps; Brian, het is beter als je anderen niet langer de schuld geeft van het feit dat je nog maar net je eigen bips kan vegen. Je moet respect hebben voor de lange weg, die ook jij hebt moeten bewandelen om tot het punt te komen dat ook jij, helemaal zelf, je eigen reet veegt. Ik ben trots op je Brian. Echt.
*stil*
*mooi*
quote:
Lol... kijk jij de streams in spiegelbeeld?quote:
Jeweets, alles wat Huub doet is slecht.quote:Op woensdag 23 april 2008 17:38 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik dacht dat Huub hem toen oprecht troostte?
Aardje naar zijn vaartje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |