quote:Op dinsdag 20 mei 2008 17:12 schreef CarOnline het volgende:
Na maaaaanden stilte ook hier maar weer eens een update. Net het halve topic doorgelezen en de enige die ik nog herken is Leonieke
Het schiet bij jou ook op zeg, lekker gevoel he!
Alle nieuwe huizenbezitters gefeliciteerd en wachtenden: succes!
Ik ook.. Zit al de hele nacht te "kriebellen"quote:Op vrijdag 23 mei 2008 06:31 schreef snoopy het volgende:
Spannend M3nster. Ben benieuwd hoe het gaat vandaag.
We hebben de keuken gekocht! Na een gesprek bij de Keukenconcurrent op advies van onze aannemer toch nog even naar Grando geweest. Daar kwamen ze met meer keuken voor minder geld! (En het voelt toch net ff iets beter qua type zaak).quote:Op zondag 11 mei 2008 09:38 schreef Ingridh007 het volgende:
Ook wij hebben een huis gekocht
Het huis heeft Funda nooit gehaald, zo snel waren we. Het is nummer 9 in deze straat:
http://www.funda.nl/WoningAanbod/Koop/Detail/Default.aspx?id=8679b847-8012-4b14-8f45-7f7a39588435&objecttype=DetailKoopObject&hbx=1
Het is een opknapper (van een oud vrouwtje geweesten we gaan het volgende (laten) doen:
- alles opnieuw laten stucen incl. plafonds
- nieuwe kozijnen & dubbelglas
- schilderwerk buiten
- nieuwe badkamer
- nieuwe keuken
- kleine dakreparatie
- vloeren
Op langere termijn de tuin & de zolder/2e verdieping uitbreiden met een dakkapel.
Is bij jullie de aanvaarding al geweest?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 09:13 schreef Ingridh007 het volgende:
[..]
We hebben de keuken gekocht! Na een gesprek bij de Keukenconcurrent op advies van onze aannemer toch nog even naar Grando geweest. Daar kwamen ze met meer keuken voor minder geld! (En het voelt toch net ff iets beter qua type zaak).
Deze kastjes in vanille, composiet blad, "klassieke" kraan, vaatwasser, combi en een koelkast. (Niet in deze opstelling)
[ afbeelding ]
Wij hebben een keuken van net geen 2 bij 3. De ene lange zijde bestaat uit kraan, kastjes, vaatwasser, fornuis.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 09:22 schreef snoopy het volgende:
Hoe is bij jullie de opstelling dan ingrid? Geen hoek erin?
Ik heb echt hele sjieke keukens gezien in het Bruynzeel-boekje, misschien morgen eens binnen stappenquote:Op vrijdag 23 mei 2008 09:37 schreef Ingridh007 het volgende:
Wij doen het ook op het plattegrondje uit de brochure van het huis
Woensdag gaan we een uurtje meten (wij) en meten en rekeningen (de aannemer).
Zo, en we gaan nu sanitair uitzoeken
En ff bij Grando, Brugmans en Luxxkeukens langsquote:Op vrijdag 23 mei 2008 09:38 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik heb echt hele sjieke keukens gezien in het Bruynzeel-boekje, misschien morgen eens binnen stappen
Als je zijn gegevens zou willen PMen zou dat tof zijnquote:Op vrijdag 23 mei 2008 09:26 schreef Ingridh007 het volgende:
De overdacht moet nog plaats vinden, hangt samen met de opleverdatum van de nieuwbouwwoning van de huidige bewoonster. We hopen 1 augustus.
De aannemer is de man die onze bouwtechnische keuring heeft uitgevoerd. We hebben hem voor de keuring gevonden via een collega van me.
Als je wil kan ik zijn gegevens PM-en, hij heeft alleen geen website en je kan ook bijna niks (alleen adresgegevens) van hem op internet vinden. Ik laat hier uiteraard weten hoe ie beviel.
Winkels met het woord "concurrent" in hun naamquote:Op vrijdag 23 mei 2008 09:52 schreef bleiblei het volgende:
[..]
En ff bij Grando, Brugmans en Luxxkeukens langs.
We lopen wel met een grote boog omkeukenconcurrent
heen.
Nee, tis helemaal klaar straks. Alleen behangen en de vloeren op de bovenverdieping en in de kamer.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 11:42 schreef sandermans het volgende:
Wat een ruim huis zeg! ga je er veel aan verbouwen?
Wel lekker zo'n grote tuin erbij
Ik zal vanavond de officiele tekening even inscannen, ik had al iets op floorplanner maar globaal klopt het wel
Op de tekening moet nog een klein voortuintje, deze wordt betegeld en er komt nog een klein schuurtje bij die ik er ook niet in heb getekend.
Foto's komen later even, xs.to laad niet, weet iemand een andere site?
Nee, maar als ik zou wíllen past het welquote:Op vrijdag 23 mei 2008 11:44 schreef Stormqueen het volgende:
Ik neem aan dat die boekenkast en Senseo niet in je plee komen, Caro![]()
(selectief lezen)
Ziet er goed uit verder! Kamers en suite
De tuin zal wel even duren voordat hij klaar isquote:Op vrijdag 23 mei 2008 11:47 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Nee, tis helemaal klaar straks. Alleen behangen en de vloeren op de bovenverdieping en in de kamer.
Verder is het helemaal klaar.
Ben benieuwd naar je tekening
Hee wat apart, alleen een voortuin?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 11:42 schreef sandermans het volgende:
Wel lekker zo'n grote tuin erbijIk ben wel benieuwd naar je verbouw plannen!
Ik zal vanavond de officiele tekening even inscannen, ik had al iets op floorplanner maar globaal klopt het wel
Op de tekening moet nog een klein voortuintje, deze wordt betegeld en er komt nog een klein schuurtje bij die ik er ook niet in heb getekend.
Nu doet xs.to het opeens wel:
[ link | afbeelding ]
Zo moet het eruit komen te zien, geen achtertuin, de konten van de huizen komen tegen elkaar aan.
Hier de tekening van floorplanner:
[ link | afbeelding ]
De oplevering staat nu op januari/februari, maar het kan natuurlijk altijd uitlopen.
Ik verwacht zelf dat het maart/april wordt, maar ik hoop dat het niet uitloopt
Het zijn woningen voor starters, dus om de prijs te drukken zeg maar.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 11:53 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Hee wat apart, alleen een voortuin?
Wel lekker ruim zeg, vooral de kamer beneden!
Ja, leuk! Wij zijn 14 jaar geleden ook in een jonge buurt begonnen, hartstikke gezelligquote:Op vrijdag 23 mei 2008 11:57 schreef sandermans het volgende:
[..]
Het zijn woningen voor starters, dus om de prijs te drukken zeg maar.
Lekkere jonge buurt wordt het dus!
Heb je al plannen voor de tuin?
Ahh.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 11:18 schreef CarOnline het volgende:
Nou dan hier een mega-spam voor de liefhebber
Huis!
[ afbeelding ]
En de achterkant! Dit is van achter uit de tuin, dus zo groot is ie wel. Ik vind hem groot, we hadden eerst een postzegel
[ afbeelding ]
Van keuken naar kamer, breedte van de kamer is iets meer dan 6 meter. Het smalle stuk is 4 meter breed.
In de muren komen kamer en suite deuren (![]()
)
[ afbeelding ]
Van kamer naar keuken. Rechts zie je nog iets van de 2 hoge zijramen. Kiep kantel dus mocht de nood aan de man zijn, we kunnen via de zijramen naar buiten stappen![]()
[ afbeelding ]
Tuin aan de zijkant, met zijramen.
[ afbeelding ]
Tuin foto. Intratuin heeft er een dure klant bij![]()
[ afbeelding ]
Onze belachelijk grote wc. (2,88 m2!) Rechts komt de boekenkast en links een plankje met de senseo
![]()
[ afbeelding ]
Trap op:
[ afbeelding ]
Overloop met 3 kinderkamers, een badkamer, een ouderslaapkamer en een computerkamertje. Bad en computerkamer zijn met dakkapelletje.
[ afbeelding ]
Andere kant, die wel recht is overigens
[ afbeelding ]
Trap af, de muren lopen door tot aan de zolder, erg hoog dus wat een heel erg licht en ruimtelijk effect geeft.
[ afbeelding ]
That's all folks
Ik dacht dat rug aan rug woningen iets van heel vroeger was...quote:Op vrijdag 23 mei 2008 11:42 schreef sandermans het volgende:
Zo moet het eruit komen te zien, geen achtertuin, de konten van de huizen komen tegen elkaar aan.
Ziet er ook goed uitquote:Op vrijdag 23 mei 2008 11:42 schreef sandermans het volgende:
De oplevering staat nu op januari/februari, maar het kan natuurlijk altijd uitlopen.
Oeh dat is wel erg lang! De bouw in deze wijk is in 4 fases opgedeeld, dit is fase 2.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:34 schreef snoopy het volgende:
Ziet er ook goed uitEn ik hoop ook dat het niet al te erg uitloopt. Misschien heb je wel mazzel.
Ons huis zou afgelopen december klaar zijn en wordt 9 juni opgeleverd![]()
Die ramen zijn geweldigquote:Op vrijdag 23 mei 2008 11:42 schreef sandermans het volgende:
Wel lekker zo'n grote tuin erbijIk ben wel benieuwd naar je verbouw plannen!
Nu doet xs.to het opeens wel:
[ link | afbeelding ]
Hier de tekening van floorplanner:
[ link | afbeelding ]
Misschien moet ik stiekem 's nachts aan mijn huis gaan werken om het op tijd af te krijgenquote:Op vrijdag 23 mei 2008 15:27 schreef Seventees het volgende:
[..]
Die ramen zijn geweldig
Meestal loopt het wel uit. Ons appartement zou in de zomer klaar zijn. Intussen zitten we op september met uitloop naar oktober.
GODVERDEGODVER dit is al de zoveelste woning die weggekaapt wordt onder me neus! Ben je op weg naar de bezichteging, belt de makelaar; ja hijs verkocht..quote:Op vrijdag 23 mei 2008 00:54 schreef m3nster het volgende:
Ik wil toch even kriebbels delen hoor
Morgen ga k een huisje bekijken! Dat zou dan mijn allereerst koophuisje worden..
Vandaag een hoop hypotheek adviseurs bezocht.. wat is dat verschrikkelijk! Al die procenten en getallen die om je oren vliegen, werdt er gewoon niet goed van.
Als laatste kwam er een man die normaal in een blauw pak loopt, althans dat stond op zijn visitekaartjeEn die vertelde mij dat ik de hypotheek NET rond kan krijgen met 3000 euro om te verbouwen... Nounou, das een hoop
*lol*
Maargoed, morgen kijken.. !! YAAY En kvin het zoo spannend.. klink nu echt als een klein kind volgens mij, maargoed blijdschap deel ik graag
samen pleiten we voor meer betaalbare woningen!quote:Op vrijdag 23 mei 2008 17:51 schreef silverchairy het volgende:
He, balen m3nster!
Ik sluit me hierbij aan, wij wilden morgen voor een huisje gaan kijken (en vandaag bellen om een andere bezichtgiing aan te vragen), zijn beide huizen verkocht, grmbl.
Ik zie het nut van een aankoopmakelaar niet echt.. Bieden kan ik zelf ook..quote:Op vrijdag 23 mei 2008 18:49 schreef Stormqueen het volgende:
Is dat allebei in Amsterdam?
En hebben jullie een aankoopmakelaar?
Naja, hangt van de markt af waar je in vistquote:Op vrijdag 23 mei 2008 23:34 schreef m3nster het volgende:
[..]
Ik zie het nut van een aankoopmakelaar niet echt.. Bieden kan ik zelf ook..Helemaal zelf geleerd op ebay
Ik woon ook in Amsterdam, zoek ook in Amsterdam. Inderdaad moet je hier zo snel zijn dat het bijna niet leuk meer is. Meerdere wonignen zijn onder mijn neus weggekaapt. Dan nog zie ik het nut niet van een aankoopmakelaar, deze doet toch alleen bieden? Of wat heb je nog meer aan zo'n kerel of vrouw?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 23:52 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Naja, hangt van de markt af waar je in vist.
Aankopende makelaars zijn alleen hun geld waard als ze gebruik kunnen maken van hun netwerk (gewilde markt waar je snel kan reageren op een bepaald object) of als ze meer kunnen afdingen dan jij.
Als je goed kan afdingen, en je zoekt niet in een overspannen markt (of beschikt zelf over een goed netwerk in de vastgoedwereld) dan heb je die mannen idd. niet nodig
.
Als je bijv. in Amsterdam zou wonen (vandaar mijn vraag) met die bizarre overspannen markt daaro, is een goeie aankopende makelaar denk ik wel een pre. Als ik zo hoor van collega's hoe snel je daar moet zijn.
Ik moet trouwens ook toegeven dat ik fan ben van aankopende makelaar omdat hij de eerste keer veel meer afgedongen heeft dan mij ooit zou lukken, en de 2de keer (3 weken geleden ofzo), zichzelf bewezen heeft door een erg gewild object aan te kopen. Ik ben een beetje bevooroordeeld dus
.
Waarde bepalen, zoeken? Bijvoorbeeld naar panden die in de stille verkoop staan bij collega's, en dus niet op Funda.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 00:08 schreef m3nster het volgende:
Dan nog zie ik het nut niet van een aankoopmakelaar, deze doet toch alleen bieden? Of wat heb je nog meer aan zo'n kerel of vrouw?
In ons geval kende die kerel/vrouw nog een hoop matties uit het wereldje wat hielp bij voorrang verkrijgen qua afspraken, voorkennis vergaren, het netwerk waar je op kan leunen etc...quote:Op zaterdag 24 mei 2008 00:08 schreef m3nster het volgende:
[..]
Ik woon ook in Amsterdam, zoek ook in Amsterdam. Inderdaad moet je hier zo snel zijn dat het bijna niet leuk meer is. Meerdere wonignen zijn onder mijn neus weggekaapt. Dan nog zie ik het nut niet van een aankoopmakelaar, deze doet toch alleen bieden? Of wat heb je nog meer aan zo'n kerel of vrouw?
En toch weet zo'n makelaar beter waar 'ie op moet letten qua gebreken bijvoorbeeld imo.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 00:18 schreef bleiblei het volgende:
Als je een tijdje meeloopt in de markt heb je daar een goeie kijk op.
Dat klopt...quote:Op zaterdag 24 mei 2008 00:23 schreef CraZaay het volgende:
[..]
En toch weet zo'n makelaar beter waar 'ie op moet letten qua gebreken bijvoorbeeld imo.
In mijn geval had ik 'm achteraf niet nodig gehad en was het zonde van de centen. Appartement in een complex uit 2003 in mijn geval, daar is gewoon niet veel mis mee. Een appartement uit 1930 of een huis (fundering, etc) is een ander verhaal lijkt me.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 00:31 schreef bleiblei het volgende:
Dat klopt...
Maar jij was toch niet zo voorstander van een aankopende makelaar?
Ah okee, dan maakt het idd. niet veel uit.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 00:32 schreef CraZaay het volgende:
[..]
In mijn geval had ik 'm achteraf niet nodig gehad en was het zonde van de centen. Appartement in een complex uit 2003 in mijn geval, daar is gewoon niet veel mis mee. Een appartement uit 1930 of een huis (fundering, etc) is een ander verhaal lijkt me.
Naja, maar door het gebrek aan netwerk grijp je vaak ernaastquote:Op zaterdag 24 mei 2008 00:38 schreef m3nster het volgende:
Ik vind ze nogal duur.. 1000 - 1250 euro zijn de eerste links die ik vind op google..
Denk dat ik het zelf beter afkan..In Amsterdam zullen ze toch niet zoveel van de prijs af kunnen krijgen..
Aankoopmakelaar meenemen dusquote:Op zaterdag 24 mei 2008 01:46 schreef CraZaay het volgende:
Voor zover ik weet kun je daar als particulier gewoon naartoe. Volgens mij zijn de appartementen van de Net5 serie "Het Blok" ook allemaal via die veiling aan particulieren verkocht bijvoorbeeld.
Laminaat, beetje licht eiken.quote:Op maandag 26 mei 2008 16:22 schreef sandermans het volgende:
Mooie houtsoort, wat voor vloer zit je aan te denken?
Je mag jezelf erbij zetten:quote:Op maandag 26 mei 2008 19:57 schreef Gurb het volgende:
En hoe gaat het in zijn werk om in de OP opgenomen te worden?
Ik denk dat het gelukt is.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 08:32 schreef Berkery het volgende:
[..]
Je mag jezelf erbij zetten:
http://wiki.fok.nl/index.(...)et_en_kriebels_topic
Heb het vermoeden dat de secretaresse van de notaris de verkoper niet even gecontact heeft alvorens mijn verzoek tot overdracht vroeg op de ochtend in te willigen. Mar heb (nog) niks gehoord of gelezen vandaag dus ben nog in spanning wat het wordt!quote:Op dinsdag 27 mei 2008 08:23 schreef snoopy het volgende:
...
JT_RSD wat vreemd dat die tijd zomaar verschoven is op het laatste momentMaar goed, het gaat opschieten dus
...
Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 27 mei 2008 12:58 schreef Stormqueen het volgende:
Het koopcontract is zojuist getekend![]()
Ik zet mezelf ook in de OP
Nou ja, we wonen in een huurhuisquote:Op donderdag 29 mei 2008 17:27 schreef Sonnetje85 het volgende:
Dat heb je snel gedaan Sport_Life!
Ben benieuwd naar de foto's.
Schoonvader is wel handig met verfenquote:Op donderdag 29 mei 2008 21:11 schreef Sonnetje85 het volgende:
Dat scheelt weer idd. Nja dat kan ook lang duren haha. Althans bij mijn zus zaten er weet ik hoeveel lagen behang op de muren. En ook nog een laag verf ergens. Ik geloof dat we uiteindelijk nog niet helemaal klaar waren. Hebben bijna 3 dagen over die kamer gedaan... Dus als je dat soort dingen heb kan t langer duren
Maar toch lekker dat t zo snel klaar is.
Wat een mooie dakkapel! Dit hou ik in gedachten voor als wij ook nog ooit genoeg centjes hebben voor zoiets... Erg mooi afgewerkt ook.quote:Op maandag 2 juni 2008 17:50 schreef CarOnline het volgende:
Mag ik ff spammen met mn dakkapel? Ik wist niet meer wat we uitgezocht hadden maar vanmorgen zat ie er opeens op! De witte bekleding dus. Mooi hé!
Gefeliciteerd met de sleutel!quote:Op dinsdag 3 juni 2008 07:25 schreef JT_RSD het volgende:
Gister de sleutel gekregen
Meteen flink ingeslagen bij de bouwmarkt en aan de slag gegaan met schoonmaken.
Planning is komend weekend te gaan verven. Maar eerst nog wat gaatjes vullen en alles afdekken
Nicequote:Op maandag 2 juni 2008 17:50 schreef CarOnline het volgende:
Mag ik ff spammen met mn dakkapel? Ik wist niet meer wat we uitgezocht hadden maar vanmorgen zat ie er opeens op! De witte bekleding dus. Mooi hé!
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |