abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58851734
Wat een ruim huis zeg! ga je er veel aan verbouwen?
Wel lekker zo'n grote tuin erbij Ik ben wel benieuwd naar je verbouw plannen!

Ik zal vanavond de officiele tekening even inscannen, ik had al iets op floorplanner maar globaal klopt het wel
Op de tekening moet nog een klein voortuintje, deze wordt betegeld en er komt nog een klein schuurtje bij die ik er ook niet in heb getekend.

Nu doet xs.to het opeens wel:

Zo moet het eruit komen te zien, geen achtertuin, de konten van de huizen komen tegen elkaar aan.

Hier de tekening van floorplanner:

De oplevering staat nu op januari/februari, maar het kan natuurlijk altijd uitlopen.
Ik verwacht zelf dat het maart/april wordt, maar ik hoop dat het niet uitloopt

[ Bericht 22% gewijzigd door sandermans op 23-05-2008 11:49:10 ]
  vrijdag 23 mei 2008 @ 11:44:48 #227
149959 SQ
snelle trees
pi_58851787
Ik neem aan dat die boekenkast en Senseo niet in je plee komen, Caro
(selectief lezen )

Ziet er goed uit verder! Kamers en suite
disclaimer
  vrijdag 23 mei 2008 @ 11:47:55 #228
16245 CarOnline
met lange O
pi_58851877
quote:
Op vrijdag 23 mei 2008 11:42 schreef sandermans het volgende:
Wel lekker zo'n grote tuin erbij

Ik zal vanavond de officiele tekening even inscannen, ik had al iets op floorplanner maar globaal klopt het wel
Op de tekening moet nog een klein voortuintje, deze wordt betegeld en er komt nog een klein schuurtje bij die ik er ook niet in heb getekend.

Foto's komen later even, xs.to laad niet, weet iemand een andere site?
Nee, tis helemaal klaar straks. Alleen behangen en de vloeren op de bovenverdieping en in de kamer.
Verder is het helemaal klaar.

Ben benieuwd naar je tekening
Screw them.
We're going home.
  vrijdag 23 mei 2008 @ 11:51:19 #229
16245 CarOnline
met lange O
pi_58851995
quote:
Op vrijdag 23 mei 2008 11:44 schreef Stormqueen het volgende:
Ik neem aan dat die boekenkast en Senseo niet in je plee komen, Caro
(selectief lezen )

Ziet er goed uit verder! Kamers en suite
Nee, maar als ik zou wíllen past het wel
Tis echt idioot groot

Ja, ben ook heel blij met de kamer en suite, hoewel het minder practisch is vind ik het gewoon heel erg ontzettend mooi.

Nog een fotootje van het behang, van de week even wezen shoppen
Best moeilijk nog!

Ruit voor de achterwand in de woonkamer, wit met groen voor de speelkamer, roze en roze met bloemen voor kind 1, rode ruit en wit met tegeltjes voor kind 3 en oranje met rood voor kind 2
Nu nog voor de hal en onze slaapkamer, dan ben ik klaar!
Screw them.
We're going home.
pi_58852009
quote:
Op vrijdag 23 mei 2008 11:47 schreef CarOnline het volgende:

[..]

Nee, tis helemaal klaar straks. Alleen behangen en de vloeren op de bovenverdieping en in de kamer.
Verder is het helemaal klaar.

Ben benieuwd naar je tekening
De tuin zal wel even duren voordat hij klaar is
  vrijdag 23 mei 2008 @ 11:53:34 #231
16245 CarOnline
met lange O
pi_58852076
quote:

[ link | afbeelding ]
Zo moet het eruit komen te zien, geen achtertuin, de konten van de huizen komen tegen elkaar aan.

[ link | afbeelding ]

De oplevering staat nu op januari/februari, maar het kan natuurlijk altijd uitlopen.
Hee wat apart, alleen een voortuin?
Wel lekker ruim zeg, vooral de kamer beneden!
Screw them.
We're going home.
pi_58852210
quote:
Op vrijdag 23 mei 2008 11:53 schreef CarOnline het volgende:

[..]

Hee wat apart, alleen een voortuin?
Wel lekker ruim zeg, vooral de kamer beneden!
Het zijn woningen voor starters, dus om de prijs te drukken zeg maar.
Lekkere jonge buurt wordt het dus!
De kamer oogt inderdaad wel ruim omdat de keuken er bij in zit, maar veel kun je er niet in kwijt
Het is bedoeld voor 2 personen dus daar is het zeker ruim genoeg voor.

Heb je al plannen voor de tuin?
  vrijdag 23 mei 2008 @ 12:00:39 #233
16245 CarOnline
met lange O
pi_58852306
quote:
Op vrijdag 23 mei 2008 11:57 schreef sandermans het volgende:

[..]

Het zijn woningen voor starters, dus om de prijs te drukken zeg maar.
Lekkere jonge buurt wordt het dus!

Heb je al plannen voor de tuin?
Ja, leuk! Wij zijn 14 jaar geleden ook in een jonge buurt begonnen, hartstikke gezellig

Nee, totaal niet. Het enige wat ik weet is dat we een terras willen 4 meter de tuin in en dan houden we nog genoeg over. Mn man wil graag een vijver. En ik heb een hangmat, die moet ook ergens komen
Das alles

Zien we volgend jaar wel vrees ik. Eerst maar eens gras ofzo en daarna zien we wel verder denk ik!
Screw them.
We're going home.
  Moderator vrijdag 23 mei 2008 @ 12:14:58 #234
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_58852643
quote:
Op vrijdag 23 mei 2008 11:18 schreef CarOnline het volgende:
Nou dan hier een mega-spam voor de liefhebber

Huis!
[ afbeelding ]

En de achterkant! Dit is van achter uit de tuin, dus zo groot is ie wel. Ik vind hem groot, we hadden eerst een postzegel
[ afbeelding ]

Van keuken naar kamer, breedte van de kamer is iets meer dan 6 meter. Het smalle stuk is 4 meter breed.
In de muren komen kamer en suite deuren ( )
[ afbeelding ]

Van kamer naar keuken. Rechts zie je nog iets van de 2 hoge zijramen. Kiep kantel dus mocht de nood aan de man zijn, we kunnen via de zijramen naar buiten stappen
[ afbeelding ]

Tuin aan de zijkant, met zijramen.
[ afbeelding ]

Tuin foto. Intratuin heeft er een dure klant bij
[ afbeelding ]

Onze belachelijk grote wc. (2,88 m2! ) Rechts komt de boekenkast en links een plankje met de senseo
[ afbeelding ]

Trap op:
[ afbeelding ]

Overloop met 3 kinderkamers, een badkamer, een ouderslaapkamer en een computerkamertje. Bad en computerkamer zijn met dakkapelletje.
[ afbeelding ]

Andere kant, die wel recht is overigens
[ afbeelding ]

Trap af, de muren lopen door tot aan de zolder, erg hoog dus wat een heel erg licht en ruimtelijk effect geeft.
[ afbeelding ]

That's all folks
Ahh.
Wat een mooi huis joh!
En vijf kamers boven: Top!
Genoeg logeerruimte dus, en genoeg BBQ-ruimte ook.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_58855687
quote:

Ik dacht dat rug aan rug woningen iets van heel vroeger was...

Zelf woon ik in een rug aan rug woning uit 1852.
Two things are infinite: the universe and human stupidity;
and I'm not sure about the universe.
-- Albert Einstein
  vrijdag 23 mei 2008 @ 14:17:19 #236
61183 leonieke
Dan toch?
pi_58856074
Wat een ruim huis CarOnline Heel mooi En heerlijk beentjes strekken op het toilet Man, wat zitten jullie al ver in het bouwproces Super hoor
  vrijdag 23 mei 2008 @ 14:34:26 #237
640 snoopy
peanuts
pi_58856613
Dat is zeker lekker ruim en licht allemaal CarOnline! Ik ben benieuwd naar het behang als het op de muur zit. Wordt iig een vrolijke boel zo te zien
quote:
Ziet er ook goed uit En ik hoop ook dat het niet al te erg uitloopt. Misschien heb je wel mazzel.
Ons huis zou afgelopen december klaar zijn en wordt 9 juni opgeleverd
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  vrijdag 23 mei 2008 @ 14:43:19 #238
215920 Irby
et Orbi
pi_58856881
Ik meld me hier ook maar: 2 juni moet ik de sleutel krijgen van mijn eerste huis: een appartement Echt alles moet gebeuren, van badkamer tot keuken, maar ook de wc en alle vloeren, maar dan woon ik wel op de 26ste verdieping in rotterdam alexander, op 700 meter van mijn werk

Het begint nu wel te jeuken hoor, vloeren, bedden, kleuren en materialen, zo veel keuzes!
pi_58857462
quote:
Op vrijdag 23 mei 2008 14:34 schreef snoopy het volgende:
Ziet er ook goed uit En ik hoop ook dat het niet al te erg uitloopt. Misschien heb je wel mazzel.
Ons huis zou afgelopen december klaar zijn en wordt 9 juni opgeleverd
Oeh dat is wel erg lang! De bouw in deze wijk is in 4 fases opgedeeld, dit is fase 2.
Elke fase moet ong. een jaar duren dus er zit wel enige druk achter als het uitloopt, ik neem aan dat ze genoeg tijd voor zichzelf incalculeren, maar we zien het vanzelf.
Ik woon nu nog thuis en ik hoef niet persé weg, dat scheelt al

Je kunt er bijna in dus? Heb je ook foto's van je huis?
Wat is er gebeurd dat het zo lang uitliep?
pi_58858123
quote:

[ link | afbeelding ]

[ link | afbeelding ]

Die ramen zijn geweldig
Meestal loopt het wel uit. Ons appartement zou in de zomer klaar zijn. Intussen zitten we op september met uitloop naar oktober.
Aka Seventhee, Seventeas, 7-teas, 7, Seven, TTTTTTT, 70s, Settanta
Zus van -Magnolia- *O*
pi_58858443
quote:
Op vrijdag 23 mei 2008 15:27 schreef Seventees het volgende:

[..]

Die ramen zijn geweldig
Meestal loopt het wel uit. Ons appartement zou in de zomer klaar zijn. Intussen zitten we op september met uitloop naar oktober.
Misschien moet ik stiekem 's nachts aan mijn huis gaan werken om het op tijd af te krijgen
De ramen zijn wel gaaf ja, alleen je kunt er eigenlijk niets meer voor zetten, maar je kunt niet alles hebben.

Ze houden dus wel van valse hoop geven als ze een huis bouwen..
pi_58861309
quote:
Op vrijdag 23 mei 2008 00:54 schreef m3nster het volgende:
Ik wil toch even kriebbels delen hoor

Morgen ga k een huisje bekijken! Dat zou dan mijn allereerst koophuisje worden..

Vandaag een hoop hypotheek adviseurs bezocht.. wat is dat verschrikkelijk! Al die procenten en getallen die om je oren vliegen, werdt er gewoon niet goed van.

Als laatste kwam er een man die normaal in een blauw pak loopt, althans dat stond op zijn visitekaartje En die vertelde mij dat ik de hypotheek NET rond kan krijgen met 3000 euro om te verbouwen... Nounou, das een hoop *lol*

Maargoed, morgen kijken.. !! YAAY En kvin het zoo spannend.. klink nu echt als een klein kind volgens mij, maargoed blijdschap deel ik graag
GODVERDEGODVER dit is al de zoveelste woning die weggekaapt wordt onder me neus! Ben je op weg naar de bezichteging, belt de makelaar; ja hijs verkocht..

Echt die klote woningnood indeze stad! ARG! *vreet zichzelf op*
-- Albert Einstein
pi_58861673
He, balen m3nster!
Ik sluit me hierbij aan, wij wilden morgen voor een huisje gaan kijken (en vandaag bellen om een andere bezichtgiing aan te vragen), zijn beide huizen verkocht, grmbl.
pi_58861820
quote:
Op vrijdag 23 mei 2008 17:51 schreef silverchairy het volgende:
He, balen m3nster!
Ik sluit me hierbij aan, wij wilden morgen voor een huisje gaan kijken (en vandaag bellen om een andere bezichtgiing aan te vragen), zijn beide huizen verkocht, grmbl.
samen pleiten we voor meer betaalbare woningen!
-- Albert Einstein
  vrijdag 23 mei 2008 @ 18:49:51 #245
149959 SQ
snelle trees
pi_58862871
Is dat allebei in Amsterdam?
En hebben jullie een aankoopmakelaar?
disclaimer
pi_58863074
jeujjj nog 5 weken precies, waarvan 1 op vakantie, en dan krijgen we de sleutel!! bijna alles is gekocht / besteld enz enz! van mij zou het vijf weken verder mogen zijn
pi_58863253
Nee geen Amsterdam.
Aankoopmakelaar hebben we (nog) niet, dit was pas onze eerste 'uit de losse pols'-bezichtiging
pi_58869388
quote:
Op vrijdag 23 mei 2008 18:49 schreef Stormqueen het volgende:
Is dat allebei in Amsterdam?
En hebben jullie een aankoopmakelaar?
Ik zie het nut van een aankoopmakelaar niet echt.. Bieden kan ik zelf ook.. Helemaal zelf geleerd op ebay
-- Albert Einstein
  vrijdag 23 mei 2008 @ 23:52:51 #249
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_58869775
quote:
Op vrijdag 23 mei 2008 23:34 schreef m3nster het volgende:

[..]

Ik zie het nut van een aankoopmakelaar niet echt.. Bieden kan ik zelf ook.. Helemaal zelf geleerd op ebay
Naja, hangt van de markt af waar je in vist .
Aankopende makelaars zijn alleen hun geld waard als ze gebruik kunnen maken van hun netwerk (gewilde markt waar je snel kan reageren op een bepaald object) of als ze meer kunnen afdingen dan jij.

Als je goed kan afdingen, en je zoekt niet in een overspannen markt (of beschikt zelf over een goed netwerk in de vastgoedwereld ) dan heb je die mannen idd. niet nodig .

Als je bijv. in Amsterdam zou wonen (vandaar mijn vraag) met die bizarre overspannen markt daaro, is een goeie aankopende makelaar denk ik wel een pre. Als ik zo hoor van collega's hoe snel je daar moet zijn .
Ik moet trouwens ook toegeven dat ik fan ben van aankopende makelaar omdat hij de eerste keer veel meer afgedongen heeft dan mij ooit zou lukken, en de 2de keer (3 weken geleden ofzo), zichzelf bewezen heeft door een erg gewild object aan te kopen . Ik ben een beetje bevooroordeeld dus .
pi_58870112
quote:
Op vrijdag 23 mei 2008 23:52 schreef bleiblei het volgende:

[..]

Naja, hangt van de markt af waar je in vist .
Aankopende makelaars zijn alleen hun geld waard als ze gebruik kunnen maken van hun netwerk (gewilde markt waar je snel kan reageren op een bepaald object) of als ze meer kunnen afdingen dan jij.

Als je goed kan afdingen, en je zoekt niet in een overspannen markt (of beschikt zelf over een goed netwerk in de vastgoedwereld ) dan heb je die mannen idd. niet nodig .

Als je bijv. in Amsterdam zou wonen (vandaar mijn vraag) met die bizarre overspannen markt daaro, is een goeie aankopende makelaar denk ik wel een pre. Als ik zo hoor van collega's hoe snel je daar moet zijn .
Ik moet trouwens ook toegeven dat ik fan ben van aankopende makelaar omdat hij de eerste keer veel meer afgedongen heeft dan mij ooit zou lukken, en de 2de keer (3 weken geleden ofzo), zichzelf bewezen heeft door een erg gewild object aan te kopen . Ik ben een beetje bevooroordeeld dus .
Ik woon ook in Amsterdam, zoek ook in Amsterdam. Inderdaad moet je hier zo snel zijn dat het bijna niet leuk meer is. Meerdere wonignen zijn onder mijn neus weggekaapt. Dan nog zie ik het nut niet van een aankoopmakelaar, deze doet toch alleen bieden? Of wat heb je nog meer aan zo'n kerel of vrouw?
-- Albert Einstein
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')