Ik ben wel benieuwd naar je verbouw plannen!
 Ik ben wel benieuwd naar je verbouw plannen!

)
 ) 

Nee, tis helemaal klaar straks. Alleen behangen en de vloeren op de bovenverdieping en in de kamer.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 11:42 schreef sandermans het volgende:
Wat een ruim huis zeg! ga je er veel aan verbouwen?
Wel lekker zo'n grote tuin erbij
Ik zal vanavond de officiele tekening even inscannen, ik had al iets op floorplanner maar globaal klopt het wel
Op de tekening moet nog een klein voortuintje, deze wordt betegeld en er komt nog een klein schuurtje bij die ik er ook niet in heb getekend.
Foto's komen later even, xs.to laad niet, weet iemand een andere site?

Nee, maar als ik zou wíllen past het welquote:Op vrijdag 23 mei 2008 11:44 schreef Stormqueen het volgende:
Ik neem aan dat die boekenkast en Senseo niet in je plee komen, Caro
(selectief lezen)
Ziet er goed uit verder! Kamers en suite

De tuin zal wel even duren voordat hij klaar isquote:Op vrijdag 23 mei 2008 11:47 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Nee, tis helemaal klaar straks. Alleen behangen en de vloeren op de bovenverdieping en in de kamer.
Verder is het helemaal klaar.
Ben benieuwd naar je tekening

Hee wat apart, alleen een voortuin?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 11:42 schreef sandermans het volgende:
Wel lekker zo'n grote tuin erbijIk ben wel benieuwd naar je verbouw plannen!
Ik zal vanavond de officiele tekening even inscannen, ik had al iets op floorplanner maar globaal klopt het wel
Op de tekening moet nog een klein voortuintje, deze wordt betegeld en er komt nog een klein schuurtje bij die ik er ook niet in heb getekend.
Nu doet xs.to het opeens wel:
[ link | afbeelding ]
Zo moet het eruit komen te zien, geen achtertuin, de konten van de huizen komen tegen elkaar aan.
Hier de tekening van floorplanner:
[ link | afbeelding ]
De oplevering staat nu op januari/februari, maar het kan natuurlijk altijd uitlopen.
Ik verwacht zelf dat het maart/april wordt, maar ik hoop dat het niet uitloopt

Het zijn woningen voor starters, dus om de prijs te drukken zeg maar.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 11:53 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Hee wat apart, alleen een voortuin?
Wel lekker ruim zeg, vooral de kamer beneden!

Ja, leuk! Wij zijn 14 jaar geleden ook in een jonge buurt begonnen, hartstikke gezelligquote:Op vrijdag 23 mei 2008 11:57 schreef sandermans het volgende:
[..]
Het zijn woningen voor starters, dus om de prijs te drukken zeg maar.
Lekkere jonge buurt wordt het dus!
Heb je al plannen voor de tuin?

Ahh.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 11:18 schreef CarOnline het volgende:
Nou dan hier een mega-spam voor de liefhebber
Huis!
[ afbeelding ]
En de achterkant! Dit is van achter uit de tuin, dus zo groot is ie wel. Ik vind hem groot, we hadden eerst een postzegel
[ afbeelding ]
Van keuken naar kamer, breedte van de kamer is iets meer dan 6 meter. Het smalle stuk is 4 meter breed.
In de muren komen kamer en suite deuren (
)
[ afbeelding ]
Van kamer naar keuken. Rechts zie je nog iets van de 2 hoge zijramen. Kiep kantel dus mocht de nood aan de man zijn, we kunnen via de zijramen naar buiten stappen
[ afbeelding ]
Tuin aan de zijkant, met zijramen.
[ afbeelding ]
Tuin foto. Intratuin heeft er een dure klant bij
[ afbeelding ]
Onze belachelijk grote wc. (2,88 m2!) Rechts komt de boekenkast en links een plankje met de senseo

[ afbeelding ]
Trap op:
[ afbeelding ]
Overloop met 3 kinderkamers, een badkamer, een ouderslaapkamer en een computerkamertje. Bad en computerkamer zijn met dakkapelletje.
[ afbeelding ]
Andere kant, die wel recht is overigens
[ afbeelding ]
Trap af, de muren lopen door tot aan de zolder, erg hoog dus wat een heel erg licht en ruimtelijk effect geeft.
[ afbeelding ]
That's all folks

Ik dacht dat rug aan rug woningen iets van heel vroeger was...quote:Op vrijdag 23 mei 2008 11:42 schreef sandermans het volgende:
Zo moet het eruit komen te zien, geen achtertuin, de konten van de huizen komen tegen elkaar aan.

Heel mooi
 Heel mooi  En heerlijk beentjes strekken op het toilet
 En heerlijk beentjes strekken op het toilet  Man, wat zitten jullie al ver in het bouwproces
 Man, wat zitten jullie al ver in het bouwproces  Super hoor
 Super hoor  

Ziet er ook goed uitquote:Op vrijdag 23 mei 2008 11:42 schreef sandermans het volgende:
De oplevering staat nu op januari/februari, maar het kan natuurlijk altijd uitlopen.
 En ik hoop ook dat het niet al te erg uitloopt. Misschien heb je wel mazzel.
  En ik hoop ook dat het niet al te erg uitloopt. Misschien heb je wel mazzel. 

Echt alles moet gebeuren, van badkamer tot keuken, maar ook de wc en alle vloeren, maar dan woon ik wel op de 26ste verdieping in rotterdam alexander, op 700 meter van mijn werk
 Echt alles moet gebeuren, van badkamer tot keuken, maar ook de wc en alle vloeren, maar dan woon ik wel op de 26ste verdieping in rotterdam alexander, op 700 meter van mijn werk 

Oeh dat is wel erg lang! De bouw in deze wijk is in 4 fases opgedeeld, dit is fase 2.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:34 schreef snoopy het volgende:
Ziet er ook goed uitEn ik hoop ook dat het niet al te erg uitloopt. Misschien heb je wel mazzel.
Ons huis zou afgelopen december klaar zijn en wordt 9 juni opgeleverd

Die ramen zijn geweldigquote:Op vrijdag 23 mei 2008 11:42 schreef sandermans het volgende:
Wel lekker zo'n grote tuin erbijIk ben wel benieuwd naar je verbouw plannen!
Nu doet xs.to het opeens wel:
[ link | afbeelding ]
Hier de tekening van floorplanner:
[ link | afbeelding ]

Misschien moet ik stiekem 's nachts aan mijn huis gaan werken om het op tijd af te krijgenquote:Op vrijdag 23 mei 2008 15:27 schreef Seventees het volgende:
[..]
Die ramen zijn geweldig
Meestal loopt het wel uit. Ons appartement zou in de zomer klaar zijn. Intussen zitten we op september met uitloop naar oktober.

GODVERDEGODVER dit is al de zoveelste woning die weggekaapt wordt onder me neus! Ben je op weg naar de bezichteging, belt de makelaar; ja hijs verkocht..quote:Op vrijdag 23 mei 2008 00:54 schreef m3nster het volgende:
Ik wil toch even kriebbels delen hoor
Morgen ga k een huisje bekijken! Dat zou dan mijn allereerst koophuisje worden..
Vandaag een hoop hypotheek adviseurs bezocht.. wat is dat verschrikkelijk! Al die procenten en getallen die om je oren vliegen, werdt er gewoon niet goed van.
Als laatste kwam er een man die normaal in een blauw pak loopt, althans dat stond op zijn visitekaartjeEn die vertelde mij dat ik de hypotheek NET rond kan krijgen met 3000 euro om te verbouwen... Nounou, das een hoop
*lol*
Maargoed, morgen kijken.. !! YAAY En kvin het zoo spannend.. klink nu echt als een klein kind volgens mij, maargoed blijdschap deel ik graag

samen pleiten we voor meer betaalbare woningen!quote:Op vrijdag 23 mei 2008 17:51 schreef silverchairy het volgende:
He, balen m3nster!
Ik sluit me hierbij aan, wij wilden morgen voor een huisje gaan kijken (en vandaag bellen om een andere bezichtgiing aan te vragen), zijn beide huizen verkocht, grmbl.

Ik zie het nut van een aankoopmakelaar niet echt.. Bieden kan ik zelf ook..quote:Op vrijdag 23 mei 2008 18:49 schreef Stormqueen het volgende:
Is dat allebei in Amsterdam?
En hebben jullie een aankoopmakelaar?
 Helemaal zelf geleerd op ebay
  Helemaal zelf geleerd op ebay  

Naja, hangt van de markt af waar je in vistquote:Op vrijdag 23 mei 2008 23:34 schreef m3nster het volgende:
[..]
Ik zie het nut van een aankoopmakelaar niet echt.. Bieden kan ik zelf ook..Helemaal zelf geleerd op ebay
 .
 . ) dan heb je die mannen idd. niet nodig
 ) dan heb je die mannen idd. niet nodig  .
 . .
 . . Ik ben een beetje bevooroordeeld dus
 . Ik ben een beetje bevooroordeeld dus  .
 .

Ik woon ook in Amsterdam, zoek ook in Amsterdam. Inderdaad moet je hier zo snel zijn dat het bijna niet leuk meer is. Meerdere wonignen zijn onder mijn neus weggekaapt. Dan nog zie ik het nut niet van een aankoopmakelaar, deze doet toch alleen bieden? Of wat heb je nog meer aan zo'n kerel of vrouw?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 23:52 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Naja, hangt van de markt af waar je in vist.
Aankopende makelaars zijn alleen hun geld waard als ze gebruik kunnen maken van hun netwerk (gewilde markt waar je snel kan reageren op een bepaald object) of als ze meer kunnen afdingen dan jij.
Als je goed kan afdingen, en je zoekt niet in een overspannen markt (of beschikt zelf over een goed netwerk in de vastgoedwereld) dan heb je die mannen idd. niet nodig
.
Als je bijv. in Amsterdam zou wonen (vandaar mijn vraag) met die bizarre overspannen markt daaro, is een goeie aankopende makelaar denk ik wel een pre. Als ik zo hoor van collega's hoe snel je daar moet zijn.
Ik moet trouwens ook toegeven dat ik fan ben van aankopende makelaar omdat hij de eerste keer veel meer afgedongen heeft dan mij ooit zou lukken, en de 2de keer (3 weken geleden ofzo), zichzelf bewezen heeft door een erg gewild object aan te kopen. Ik ben een beetje bevooroordeeld dus
.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |