Ik heb niks met meetings. Zou er niet snel heen gaanquote:
Mooi, teminste een concurrent minderquote:Op dinsdag 22 april 2008 11:53 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik heb niks met meetings. Zou er niet snel heen gaan
Gaat goedkomen met de lunch, heb er nu al zin inquote:
En een flinke ookquote:Op dinsdag 22 april 2008 11:54 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Mooi, teminste een concurrent minder
Als jullie er alleen heen gaan om vrouwen te ontmoeten dan haak ik afquote:Op dinsdag 22 april 2008 11:54 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Mooi, teminste een concurrent minder
eigen land het laatst!quote:Op dinsdag 22 april 2008 11:57 schreef Piles het volgende:
We kunnen in plaats van Nieuw Zeeland natuurlijk ook met Zeeland beginnen
Platenspeler? Wat heb je betaald?quote:Op dinsdag 22 april 2008 11:57 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Hoi.
Vanmiddag bellen om af te spreken wanneer ik mijn platenspeler op kan halen, hopelijk lukt het vandaag nog.
quote:
quote:Op dinsdag 22 april 2008 11:58 schreef KaheemSaid het volgende:
Als jullie er alleen heen gaan om vrouwen te ontmoeten dan haak ik af
waarheen?quote:Op dinsdag 22 april 2008 11:58 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Lijkt me niet echt handig om naar een meet te gaan waar 10 jongens en 2 meiden zijn, alleen maar op vrouwen te ontmoeten....quote:
Eerlijk gezegd ga ik er heen om een biertje met Dean te kunnen drinkenquote:Op dinsdag 22 april 2008 11:58 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
En ik danquote:Op dinsdag 22 april 2008 12:01 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd ga ik er heen om een biertje met Dean te kunnen drinken
is er geen pottenbakkerij in de buurt?quote:Op dinsdag 22 april 2008 12:01 schreef Yesse het volgende:
Wie weet er nog een leuk bedrijfsuitje voor 8 personen?
Ik kan niets leuks vinden![]()
Oja en niet skieën of karten want het is eind juni en dan gaan snel erna mensen op vakantie
maar jou ben ik nog niet zo lang...! Dean en ik zijn al 250 topics samenquote:
Alles wat ik leuk vind mag nietquote:Op dinsdag 22 april 2008 12:02 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
is er geen pottenbakkerij in de buurt?
Ja maar stage...quote:Op dinsdag 22 april 2008 12:04 schreef Leinonlein het volgende:
Hoi ik wil ook nog even zeggen dat Berlijn echt te vet is en dat Yesse daar maar gewoon een stage moet doen ofzo. Buitenland verbreedt echt je wereld!
LEIN!quote:Op dinsdag 22 april 2008 12:04 schreef Leinonlein het volgende:
Hoi ik wil ook nog even zeggen dat Berlijn echt te vet is en dat Yesse daar maar gewoon een stage moet doen ofzo. Buitenland verbreedt echt je wereld!
Vind jij potten bakken ook zo leuk?quote:
Te veel (121 euro).quote:
Servus Kuno! Was geht ab yo?quote:
Komende zomer een keerquote:Op dinsdag 22 april 2008 12:08 schreef Leinonlein het volgende:
Ik wil ook wel naar de meet, wanneer is die?
Ja maar ik kan het niet goedquote:Op dinsdag 22 april 2008 12:06 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
Vind jij potten bakken ook zo leuk?
Vrijwel onmogelijk.quote:Op dinsdag 22 april 2008 12:09 schreef Yesse het volgende:
En het mag niet saai zijn, je moet er niks bij kunnen breken
Hoe bedoel je? Je kunt toch stage gaan lopen in Berlijn? Al dan niet vrijwilligquote:
Tof, ik hou het even in de gaten. Mocht ik in NL zijn dan wil ik zeker komen!quote:
Bij mij is het de eerste keer niet door gegaan, nu gaan we het misschien nog wel eens proberen. Eerst heb ik er nog geen zin in omdat ik genoeg drukte heb hier in Groningen!quote:Op dinsdag 22 april 2008 12:04 schreef Leinonlein het volgende:
Ik doe duaal, en als ik hier klaar ben, dan ben ik al afgestudeerdquote:Op dinsdag 22 april 2008 12:11 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Je kunt toch stage gaan lopen in Berlijn? Al dan niet vrijwillig![]()
Trouwens Nederland is niet saai (op bepaalde delen na..) er gebeurt genoeg en we hebben ook best een geinig taaltje + cultuur. Maar goed, op een gegeven moment wil je gewoon meer dan altijd op hetzelfde stekkie blijven zitten... Toch?
Letterlijk of figuurlijk flitsendquote:Op dinsdag 22 april 2008 12:12 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Tof, ik hou het even in de gaten. Mocht ik in NL zijn dan wil ik zeker komen!![]()
Misschien kunnen Kuno en ik voor een flitsende BBQ zorgen haha. Remember Kuno?
Mir geht gut, und dir?quote:
Potten bakken, wat vond ik dat vroeger toch gaat!quote:Op dinsdag 22 april 2008 12:09 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ja maar ik kan het niet goed
En het mag niet saai zijn, je moet er niks bij kunnen breken en en en het moet leuk zijn
Dat van op hetzelfde stekkie blijven zitten heb ik nu last van, een jaar in zweden is wel genoeg voor mij wil wel weer wat anders zien!quote:Op dinsdag 22 april 2008 12:11 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Je kunt toch stage gaan lopen in Berlijn? Al dan niet vrijwillig![]()
Trouwens Nederland is niet saai (op bepaalde delen na..) er gebeurt genoeg en we hebben ook best een geinig taaltje + cultuur. Maar goed, op een gegeven moment wil je gewoon meer dan altijd op hetzelfde stekkie blijven zitten... Toch?
Waar? Als je dat niet weet kun je het beste iets in de buurt zoeken en kijken welke talen je spreekt of wilt leren. Spreek je bv al Frans, waarom niet naar Frankrijk? Als je het makkelijk wilt houden ga je gewoon naar een Engelstalig land, die drempel is altijd minder hoog.quote:Op dinsdag 22 april 2008 12:12 schreef Piles het volgende:
Ik wil ook naar het buitenland eigenlijk. Weet alleen niet waar naartoe, waarom, wanneer en wat er te doen
Wat betreft zit ik nog goedquote:Op dinsdag 22 april 2008 12:15 schreef Leinonlein het volgende:
Wanneer? Voordat je een chick en koters hebt!
Zeker weet ik dat nog wel!quote:
"al dan niet vrijwillig", wat is er mis met een vrijwillige stage? En waarom niet gewoon een baan zoeken? Kijk, je moet het wel echt willen want anders komt het er gewoon nooit van...quote:Op dinsdag 22 april 2008 12:13 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik doe duaal, en als ik hier klaar ben, dan ben ik al afgestudeerd
Kuno en lein gaan BBQ-en in Tiergarten Berlijn > begint daar toch een partij te regenenquote:Op dinsdag 22 april 2008 12:16 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Zeker weet ik dat nog wel!de beste bbq in jaren was dat!
quote:Op dinsdag 22 april 2008 12:18 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Kuno en lein gaan BBQ-en in Tiergarten Berlijn > begint daar toch een partij te regenen
Whehehe, doorweekt vonden we daar iets van een afdakje, heerlijk zitten bbqen in de regen in Tiergartenquote:Op dinsdag 22 april 2008 12:18 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Kuno en lein gaan BBQ-en in Tiergarten Berlijn > begint daar toch een partij te regenen
Ja mir gehts auch gut Kuno! Lekker weertje hier, goddelijk niet te geloven. Trouwens, in Berlijn zou ik nog wel langer kunnen blijven, dat verveelt gewoon niet denk ik.
We hadden het zo goed gepland, alles was gekocht, we waren er klaar voor, komt er toch een regen uit de lucht vallen...!quote:
ga nou niet klagen, we hebben wel eens topics gehad dat je naar het toilet ging en dat er een nieuw topic wasquote:Op dinsdag 22 april 2008 12:20 schreef PieterBas het volgende:
Net terug van lunch en hoppa bijna een pagina verder
whehehe via stage SCquote:Op dinsdag 22 april 2008 12:22 schreef Piles het volgende:
Misschien een domme vraag, maar hoe kennen jullie elkaar eigenlijk?
Je bedoelt stage lopen terwijl ik mn opleiding al af heb gemaakt?quote:Op dinsdag 22 april 2008 12:16 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
"al dan niet vrijwillig", wat is er mis met een vrijwillige stage? En waarom niet gewoon een baan zoeken? Kijk, je moet het wel echt willen want anders komt het er gewoon nooit van...
quote:Op dinsdag 22 april 2008 12:23 schreef Yesse het volgende:
[..]
Je bedoelt stage lopen terwijl ik mn opleiding al af heb gemaakt?
Dat kan ook, vooral in het buitenland zijn bedrijven meer voor het aannemen van net afgestudeerden voor een bepaalde tijd (6 - 12 maand) dit omdat het goedkomer is voor hun om een stagiar aan te nemen dan een nieuwe medewerkerquote:Op dinsdag 22 april 2008 12:23 schreef Yesse het volgende:
[..]
Je bedoelt stage lopen terwijl ik mn opleiding al af heb gemaakt?
Fokquote:Op dinsdag 22 april 2008 12:22 schreef Piles het volgende:
Misschien een domme vraag, maar hoe kennen jullie elkaar eigenlijk?
Spreek je een grote Europese taal (vloeiend), je moet dan wel in sommige gevallen een talentest doen.. dan kan je naar Frankrijk, Spanje, Duitsland of Italie (even Groot Britannie achterwege gelaten)quote:Op dinsdag 22 april 2008 12:12 schreef Piles het volgende:
Ik wil ook naar het buitenland eigenlijk. Weet alleen niet waar naartoe, waarom, wanneer en wat er te doen
lein en ik liepen beide stage in berlijn en toen gingen we een keer afsprekenquote:
Hipquote:Op dinsdag 22 april 2008 12:24 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Dat kan ook, vooral in het buitenland zijn bedrijven meer voor het aannemen van net afgestudeerden voor een bepaalde tijd (6 - 12 maand) dit omdat het goedkomer is voor hun om een stagiar aan te nemen dan een nieuwe medewerker
Inderdaad, 1 van mn beste herinneringen is van dat weekendquote:Op dinsdag 22 april 2008 12:25 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Fok. We kwamen eigenlijk in dit topic erachter dat we allebei stage liepen in Berlijn dus toen gingen we meeten. Zijn we naar de openluchtbioscoop geweest en vervolgens in een homo bar geweest, de meest hilarische dingen heb ik nog met Kuno beleefd in Berlijn.
Ik kan 1 reden bedenken voor hebzuchtige mensen en dat is geld. Verder zie ik geen obstakelsquote:
Dat homo bar verhaalquote:Op dinsdag 22 april 2008 12:25 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Fok. We kwamen eigenlijk in dit topic erachter dat we allebei stage liepen in Berlijn dus toen gingen we meeten. Zijn we naar de openluchtbioscoop geweest en vervolgens in een homo bar geweest, de meest hilarische dingen heb ik nog met Kuno beleefd in Berlijn.
Voor de oude garde is dat verhaal nog wel bekendquote:Op dinsdag 22 april 2008 12:27 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Dat homo bar verhaal![]()
Dat was mij nou gebeurd in Zweden
Goed plan, we zitten hier wel op stage hèquote:Op dinsdag 22 april 2008 12:28 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
Ik kan nog wel even vanavond wat foto's er van online zetten
Hahaha van dat enorme beeld van een pik die op de bar stond? En dat wij pas na een half uur door hadden dat het een homo bar was. Ja, 1 van de klassieke verhalen uit de SC.quote:Op dinsdag 22 april 2008 12:28 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Voor de oude garde is dat verhaal nog wel bekend![]()
Ik kan nog wel even vanavond wat foto's er van online zetten
Evergreenquote:Op dinsdag 22 april 2008 12:29 schreef Deansensitized het volgende:
Pittige rundvleesbouillonsoep met groente
ja, daarom vanavondquote:Op dinsdag 22 april 2008 12:29 schreef Piles het volgende:
[..]
Goed plan, we zitten hier wel op stage hè
quote:Op dinsdag 22 april 2008 12:31 schreef KaheemSaid het volgende:
Ik ga zo ook even lekker ontbijten!
ik wou vragen of het een interessant artikel was, maar blijkbaar nietquote:Op dinsdag 22 april 2008 12:31 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ik ga zo maar eens lekker in de zon zitten en een uiterst saai artikel over Enterprise Risk Management lezen. Het s gelukkig niet veel, pagina of 15 ofzo.
Ik ga donderdag.. vertelquote:Op dinsdag 22 april 2008 12:32 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
Wie hier van de groep ooit naar Berlijn gaat, vraag Lein en mij voor tips, wij kunnen je de meest rare kroegen en clubs geven
Heavy shit dudequote:Op dinsdag 22 april 2008 12:29 schreef Deansensitized het volgende:
Pittige rundvleesbouillonsoep met groente
Wil je normale of hele rare?quote:
Van donderdag t/m zondagquote:Op dinsdag 22 april 2008 12:36 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Wil je normale of hele rare?
denk dat de normale wel in de OP van het berlijn topic staan daar kan ik er wel wat voor je uithalen, hoelang ging je ook nog maar weer naar berlijn?
whehe dat verhaal kan ik me ook nog wel herinneren...!quote:Op dinsdag 22 april 2008 12:35 schreef PieterBas het volgende:
Voor de jongere garde.
Ik was met een aantal dames en een vriend aan het stappen in Zweden.. en we liepen eigenlijk de eerste de beste te hippe loungebar binnen. Het was nog vroeg dus het was niet heel druk.. Om een uurtje of 11 kwam de meute binnen zetten. Een van de dames zei letterlijk.. Heb ik me zo sexy aangekleed, kijken de jongens meer naar elkaar dan naar de aanwezige vrouwen.. We zitten toch niet in een gaybar ofzo.
Een kwartiertje later ging ik even naar de wc en stonden 2 gasten voor mij.. (Er was 1 plee stuk dus het schoot niet echt op).. Nee, zie ik die 2 gasten voor me samen de wc in stappen.. en pas 10 minuten later er uit stappen.
Net op het moment dat er dan wat girl-girl action was (de dames in ons gezelschap, vond het oppervlakkig van ons..dat wij met toch redelijk gecharmeerd waren van deze actie van de Zweedse dames) wouden ze weg..
Nou ja, ik heb er laatst ook al een artikel over gelezen, dat was nogal saai. Veel voor de hand liggende dingen vooral. Dit is een executive summary van een rapport van de COSO (Committee of Sponsoring Organizations of the Treadway Commission), dat schijnt redelijk toonaangevend te zijn ofzo. Dus ik zal eens zien of er iets interessants in staat.quote:Op dinsdag 22 april 2008 12:33 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ik wou vragen of het een interessant artikel was, maar blijkbaar niet
ik zou zowiezo even langs gaan bij de Solar bar, op de 17de verdieping van een flat gebouw, supertof en uitzicht over Berlijn, vooral als het mooi weer de perfecte plek om de zon onder te zien gaan. En als je vrijdag avond gaat stappen kun je er ook daarna heen om de zon te zien opkomen!quote:Op dinsdag 22 april 2008 12:37 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Van donderdag t/m zondagNiet zo heel lang dus!
En doe maar van alle 2 wat
als het nou heel erg interresant is laat het dan even weten, vind het altijd wel leuk om wat te lezen over risk management enzoquote:Op dinsdag 22 april 2008 12:39 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Nou ja, ik heb er laatst ook al een artikel over gelezen, dat was nogal saai. Veel voor de hand liggende dingen vooral. Dit is een executive summary van een rapport van de COSO (Committee of Sponsoring Organizations of the Treadway Commission), dat schijnt redelijk toonaangevend te zijn ofzo. Dus ik zal eens zien of er iets interessants in staat.
Electric Sixquote:
Okee, ik zal het onthoudenquote:Op dinsdag 22 april 2008 12:39 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ik zou zowiezo even langs gaan bij de Solar bar, op de 17de verdieping van een flat gebouw, supertof en uitzicht over Berlijn, vooral als het mooi weer de perfecte plek om de zon onder te zien gaan. En als je vrijdag avond gaat stappen kun je er ook daarna heen om de zon te zien opkomen!
Ik kan 'm je wel even toesturen (pdf), als je wilt.quote:Op dinsdag 22 april 2008 12:41 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
als het nou heel erg interresant is laat het dan even weten, vind het altijd wel leuk om wat te lezen over risk management enzo![]()
Oeh!quote:Op dinsdag 22 april 2008 12:41 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ik kan 'm je wel even toesturen (pdf), als je wilt.
Later bleek dat het in deze bar meer geaccepteerd was dan in de andere barren in Borås.. Toen ik in Stockholm wouden een paar meiden naar de Super Bitch Club... omdat het wel een stoere naam had. Toen moest ik meteen aan de South Park parodie van 300 Les bos!! denken..quote:Op dinsdag 22 april 2008 12:37 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
whehe dat verhaal kan ik me ook nog wel herinneren...!Hier in Skövde nog geen gay bar gezien...
Verzonden.quote:Op dinsdag 22 april 2008 12:43 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Oeh!ja mn email adres staat volgens mij wel in mn profiel
Nee, klinkt erg goed. Het weer ziet er echt super uit hier...quote:Op dinsdag 22 april 2008 12:43 schreef nicomart het volgende:
zo net ff lekker een patatje gehaal en in het zonnetje opgegeten.. Was geen slecht plan dacht ik zo
tja.. het waait wel een beetje, maar het is goed uit te houden. Ondertussen stond ik mijn motor bij de deur te bewonderen. Wat zou het heerlijk zijn om daar nu gewoon mee rond te touren ipv t emoeten werkenquote:Op dinsdag 22 april 2008 12:45 schreef jackson het volgende:
[..]
Nee, klinkt erg goed. Het weer ziet er echt super uit hier...
tack tackquote:Op dinsdag 22 april 2008 12:45 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Verzonden.
Ik ga even lezen, tot later.
Jammer dat je niet in de zomer gaat, dan zijn alle strandbars openquote:
Loopt dat nog een beetje die motor? Hoeveel cc e.d ?quote:Op dinsdag 22 april 2008 12:48 schreef nicomart het volgende:
[..]
tja.. het waait wel een beetje, maar het is goed uit te houden. Ondertussen stond ik mijn motor bij de deur te bewonderen. Wat zou het heerlijk zijn om daar nu gewoon mee rond te touren ipv t emoeten werken
Jezus wat kunnen sommige homo achtig overkomen, ik heb niets tegen homo's maar hoe een man zich in een strakke broek hijzenquote:Op dinsdag 22 april 2008 12:48 schreef PieterBas het volgende:
Ik denk dat Kuno dit ook wel kan bevestigingen.. maar Zweedse gasten kunnen zich nogal nichterig gedragen en kleding tijdens het stappen.. (maar dat kan ook omdat ik in een textiel stad studeerde)
Jaloers! Ik wil ook een patatjequote:Op dinsdag 22 april 2008 12:43 schreef nicomart het volgende:
zo net ff lekker een patatje gehaal en in het zonnetje opgegeten.. Was geen slecht plan dacht ik zo
Dat is niet alleen met koniginnedag, maar ook bij elke willekeurige sport waar een Nederlander aan meedoet. Schaatsen, voetbal, enzquote:Op dinsdag 22 april 2008 12:49 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Jammer dat je niet in de zomer gaat, dan zijn alle strandbars open. Msischien is club der visionäre al open (schlesische strasse), dat is echt tof. Verder is Solar wat kuno zei wel leuk, maar wel een beetje chic en duur. Maria am ostbahnhof is leuk. En om te eten moet je gewoon de Bergmannstrasse in (U-bhf Mehringdamm). Als je maar zorgt dat je de grote commerciële tenten ontwijkt, die vond ik persoonlijk het minste leuk. Hoewel een pubcrawl dan wel weer grappig is...
![]()
Ik probeer hier trouwens Koninginnedag uit te leggen aan mijn collega´s, zo grappig. Iedereen vind het debiel dat wij er altijd zo apart bijlopen in onze oranje kleren.
Nou hij gaat best aardig. Hij is al wat jaartjes oud (23), maar met 750cc wil hij nog best lekker vooruit komen hoorquote:Op dinsdag 22 april 2008 12:50 schreef jackson het volgende:
[..]
Loopt dat nog een beetje die motor? Hoeveel cc e.d ?
Maar o zo gezelligquote:Op dinsdag 22 april 2008 12:51 schreef G.Fawkes het volgende:
Koninginnendag is ook best een raar fenomeen
Er lopen zeker een boel toppertjes rond, maar in herfst en winter zien ze er vaak depressief uit.. Wat had ik het zwaar in Club Spring in Borås, jammer dat ik die tent net ff in de laatste week tegenkwam?quote:Op dinsdag 22 april 2008 12:49 schreef Stienn het volgende:
Zweedse dames zijn toch beeldschoon of is dat een fabeltje?
quote:Op dinsdag 22 april 2008 12:52 schreef nicomart het volgende:
[..]
Nou hij gaat best aardig. Hij is al wat jaartjes oud (23), maar met 750cc wil hij nog best lekker vooruit komen hoor
aaaaah.. Nou ja stokbroodje rauwe ham is ook veel beter voor de lijnquote:Op dinsdag 22 april 2008 12:51 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Jaloers! Ik wil ook een patatje. Ik mag me waarschijnlijk weer vergapen aan een stokbroodje rouwe ham, aangezien dat het enige is wat ze hier hebben
.
In bedoelde ook eigenlijk voetbal, we staan daar duidelijk nogal om bekend. Maar de meeste buitenlanders vinden het vaak alleen maar leuk en vragen of ik er ook zo bij loopquote:Op dinsdag 22 april 2008 12:51 schreef nicomart het volgende:
[..]
Dat is niet alleen met koniginnedag, maar ook bij elke willekeurige sport waar een Nederlander aan meedoet. Schaatsen, voetbal, enz
Ok dan... ik heb laatst plaatsgenomen op een kanon zeg. Een R1 uit 2003 meen ik... nahja, wat loopt dat smerig hard zeg.quote:Op dinsdag 22 april 2008 12:52 schreef nicomart het volgende:
[..]
Nou hij gaat best aardig. Hij is al wat jaartjes oud (23), maar met 750cc wil hij nog best lekker vooruit komen hoor
True, en eigenlijk is het nog lekker ook. Maar als ik elke dag hetzelfde moet eten raak ik altijd wat verveeldquote:Op dinsdag 22 april 2008 12:53 schreef nicomart het volgende:
[..]
[..]
aaaaah.. Nou ja stokbroodje rauwe ham is ook veel beter voor de lijn
vaak is het publiek hier in rotterdam iets te tokkiequote:
Ooit eens zo'n slimfit broek geprobeerd.. Ik kreeg hem niet eens over mijn knieen heen, zo fucking strak zat het.quote:Op dinsdag 22 april 2008 12:51 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Jezus wat kunnen sommige homo achtig overkomen, ik heb niets tegen homo's maar hoe een man zich in een strakke broek hijzenfucking smerige bende!
Thanks voor de tipsquote:Op dinsdag 22 april 2008 12:49 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Jammer dat je niet in de zomer gaat, dan zijn alle strandbars open. Msischien is club der visionäre al open (schlesische strasse), dat is echt tof. Verder is Solar wat kuno zei wel leuk, maar wel een beetje chic en duur. Maria am ostbahnhof is leuk. En om te eten moet je gewoon de Bergmannstrasse in (U-bhf Mehringdamm). Als je maar zorgt dat je de grote commerciële tenten ontwijkt, die vond ik persoonlijk het minste leuk. Hoewel een pubcrawl dan wel weer grappig is...
![]()
Ik probeer hier trouwens Koninginnedag uit te leggen aan mijn collega´s, zo grappig. Iedereen vind het debiel dat wij er altijd zo apart bijlopen in onze oranje kleren.
Koninginnedag moet je ook niet in een grote stad vierenquote:Op dinsdag 22 april 2008 12:55 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
vaak is het publiek hier in rotterdam iets te tokkie
lk vond dat er niet bijzonder veel moois rond loopt, maar dat wat rond loopt! Alle Jezus!quote:Op dinsdag 22 april 2008 12:49 schreef Stienn het volgende:
Zweedse dames zijn toch beeldschoon of is dat een fabeltje?
tja.. Ik had het ook toen ik in Duitsland bij het WK was. Zat ik daar in het stadion naar Nederland-Ivoorkust te kijken en naast me zat een Duitser(!!) in Nederlands elftal shirt, die de sfeer zo mooi vond en daarom voor Nederland wasquote:Op dinsdag 22 april 2008 12:53 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
In bedoelde ook eigenlijk voetbal, we staan daar duidelijk nogal om bekend. Maar de meeste buitenlanders vinden het vaak alleen maar leuk en vragen of ik er ook zo bij loop.
Same problem!!quote:Op dinsdag 22 april 2008 12:55 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ooit eens zo'n slimfit broek geprobeerd.. Ik kreeg hem niet eens over mijn knieen heen, zo fucking strak zat het.
quote:Op dinsdag 22 april 2008 12:56 schreef nicomart het volgende:
[..]
tja.. Ik had het ook toen ik in Duitsland bij het WK was. Zat ik daar in het stadion naar Nederland-Ivoorkust te kijken en naast me zat een Duitser(!!) in Nederlands elftal shirt, die de sfeer zo mooi vond en daarom voor Nederland was
En toen hij vroeg wat we nou zongen ("Hij is een hondelul" richting de scheids), kwam er zo'n fantastische reactie van een man voor ons.. Heel hard "Er ist eind Hundeswanz"
We hebben het toch niet over skinniejeans? Want die draag ik ook wel eensquote:Op dinsdag 22 april 2008 12:55 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ooit eens zo'n slimfit broek geprobeerd.. Ik kreeg hem niet eens over mijn knieen heen, zo fucking strak zat het.
Ik wil ook GTA IV.. alleen zit een beetje te twijfelen tussen een xbox 360 en een PS3.quote:Op dinsdag 22 april 2008 12:54 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Woei nog een kleine 2 maanden en ik zit in Egypte![]()
En oja over een paar dagen weer lekker veel geld op me rekeningkan ik eindelijk GTAIV en een nieuwe jas halen van Tommy Hilfiger
Ik doe het eerst maar een rustig aan op dit ding. Even wat meer de feeling krijgen. Over een tijdje zal ik wel eens overstappen naar wat nieuwers met nog meer power. Het blijft toch leuk om even die hendel om te draaien en binnen een maar tellen op de 160 (of harder) te zittenquote:Op dinsdag 22 april 2008 12:54 schreef jackson het volgende:
[..]
Ok dan... ik heb laatst plaatsgenomen op een kanon zeg. Een R1 uit 2003 meen ik... nahja, wat loopt dat smerig hard zeg.
Duitsers kunnen best tof zijn... Vaak niet, maar soms welquote:Op dinsdag 22 april 2008 12:56 schreef nicomart het volgende:
[..]
tja.. Ik had het ook toen ik in Duitsland bij het WK was. Zat ik daar in het stadion naar Nederland-Ivoorkust te kijken en naast me zat een Duitser(!!) in Nederlands elftal shirt, die de sfeer zo mooi vond en daarom voor Nederland was
En toen hij vroeg wat we nou zongen ("Hij is een hondelul" richting de scheids), kwam er zo'n fantastische reactie van een man voor ons.. Heel hard "Er ist eind Hundeswanz"
quote:Op dinsdag 22 april 2008 12:56 schreef nicomart het volgende:
[..]
Klopt, erg dik gevoel.... helaas heb ik geen motorrijbewijs maar dat hoeft de pret niet te drukkenquote:Op dinsdag 22 april 2008 12:58 schreef nicomart het volgende:
[..]
Ik doe het eerst maar een rustig aan op dit ding. Even wat meer de feeling krijgen. Over een tijdje zal ik wel eens overstappen naar wat nieuwers met nog meer power. Het blijft toch leuk om even die hendel om te draaien en binnen een maar tellen op de 160 (of harder) te zitten
fucking smerige broeken zijn dat voor mannen!quote:Op dinsdag 22 april 2008 12:57 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
We hebben het toch niet over skinniejeans? Want die draag ik ook wel eens
Ik weet wat ik ga dragen tijdens de meetquote:Op dinsdag 22 april 2008 13:02 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
fucking smerige broeken zijn dat voor mannen!
Ik vraag me af welke designer dacht.. dit is iets voor stoere mannen.. en strakke spijkerbroek.. lekker retroquote:Op dinsdag 22 april 2008 13:02 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Oh geweldig! Ik ken ook een paar van die Duitsers die echt gek zijn op het Nederlands elftal (natuurlijk nadat Duitsland eerst is uitgeschakeld). Maar in oranje kleren heb ik ze nog niet gezien haha. Te grappig, echt!quote:Op dinsdag 22 april 2008 12:56 schreef nicomart het volgende:
[..]
Ik vind het ook niet zo sexy, al helemaal niet als het zo strak zit dat je een bobbel ziet zitten, come on!quote:Op dinsdag 22 april 2008 13:02 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Mja.. Ik heb toch mijn motorrijbewijs maar gehaald vorig jaar. Helaas aan het einde van het lekkere week, dus heb nog niet zo heeeel veel gereden. Maar nu het weer gaat beginnen, ga ik er lekker vaak opzitten ookquote:Op dinsdag 22 april 2008 12:59 schreef jackson het volgende:
[..]
Klopt, erg dik gevoel.... helaas heb ik geen motorrijbewijs maar dat hoeft de pret niet te drukken
Dan is het idd te erg jaquote:Op dinsdag 22 april 2008 13:06 schreef Leinonlein het volgende:
Ik vind het ook niet zo sexy, al helemaal niet als het zo strak zit dat je een bobbel ziet zitten, come on!
Vaak wel ja. Ze moeten nu alleen nog ff doorhebben dat we hier in Nederland Nederlands pratenquote:Op dinsdag 22 april 2008 13:04 schreef Leinonlein het volgende:
Duitsers zijn sowieso zo een ontzettend leuk volk
k kom daar om bier te drinken met Dean & Pieter Bas dus doe wat je niet laten kan ik loop niet voor gek!quote:Op dinsdag 22 april 2008 13:03 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Ik weet wat ik ga dragen tijdens de meet
Inderdaadquote:Op dinsdag 22 april 2008 13:06 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Ik vind het ook niet zo sexy, al helemaal niet als het zo strak zit dat je een bobbel ziet zitten, come on!
Tof is dat ja... Alleen de benzineprijs is steeds minder tof aan het worden ondanks een motor relatief zuinig rijdt. Ik ben echt dolgelukkig met mijn lease-auto als ik de prijzen weer zie fluctuerenquote:Op dinsdag 22 april 2008 13:06 schreef nicomart het volgende:
[..]
Mja.. Ik heb toch mijn motorrijbewijs maar gehaald vorig jaar. Helaas aan het einde van het lekkere week, dus heb nog niet zo heeeel veel gereden. Maar nu het weer gaat beginnen, ga ik er lekker vaak opzitten ook
We hebben een groepje van zo'n 5/6 man nu met een motorrijbewijs en motor en de plannen voor wat lekkere ritjes zijn gemaakt
Maak graag nog grappen over ze, maar goed ze zijn wel erg leuk.quote:Op dinsdag 22 april 2008 13:04 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Komt waarschijnlijk door die Duitse taal dat ze zo chagrijnig overkomen, maar er zijn genoeg beste Duitsers ja. Met Fransen is het dan net weer andersom. Mooie taal, maar klootjesvolkquote:Op dinsdag 22 april 2008 13:04 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Oh geweldig! Ik ken ook een paar van die Duitsers die echt gek zijn op het Nederlands elftal (natuurlijk nadat Duitsland eerst is uitgeschakeld). Maar in oranje kleren heb ik ze nog niet gezien haha. Te grappig, echt!
Dat had ik met een Zwitserse dame die vond dat de Duitse Homer toch echt de echte Homer wasquote:Op dinsdag 22 april 2008 13:08 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Maak graag nog grappen over ze, maar goed ze zijn wel erg leuk.
De reactie van een Duitse toen ze eerste keer de originele Homer hoorde.
Ik vond het soms echt beledigend als ze zeiden dat ik goed Duits sprak, en dan gelijk er achteraan van "maar ja, je bent Nederlander dus voor jullie is het ook zooo makkelijk".quote:Op dinsdag 22 april 2008 13:06 schreef Piles het volgende:
[..]
Vaak wel ja. Ze moeten nu alleen nog ff doorhebben dat we hier in Nederland Nederlands praten
Ze vond het heel stoer, maar ja ze was niets anders gewend.. Ook de eerste keer Jack Bauer.. met zijn fluisterende stem. Er ging een hele nieuwe wereld voor haar openquote:Op dinsdag 22 april 2008 13:10 schreef nicomart het volgende:
[..]
Dat had ik met een Zwitserse dame die vond dat de Duitse Homer toch echt de echte Homer was
Dat rare schorre overspringende stemmetje..
Pas werd er in de winkel waar ik werk een duitser kwaad, omdat een collega vroeg: "Hast du eine Kundekarte?". Ze had Sie moeten gebruiken. Had ie bij mij toch niet moeten flikkenquote:Op dinsdag 22 april 2008 13:11 schreef Leinonlein het volgende:
Ik vond het soms echt beledigend als ze zeiden dat ik goed Duits sprak, en dan gelijk er achteraan van "maar ja, je bent Nederlander dus voor jullie is het ook zooo makkelijk".
Ja dat nasychroneren van die rare Duitsers ook altijd...quote:Op dinsdag 22 april 2008 13:12 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ze vond het heel stoer, maar ja ze was niets anders gewend.. Ook de eerste keer Jack Bauer.. met zijn fluisterende stem. Er ging een hele nieuwe wereld voor haar open
Ja Fransen zijn stom, ik heb er aardig wat leren kennen maar ze zijn arrogant, aandachttrekkerig en vervelend luid. Maar ja, Frans is idd wel erg mooiquote:Op dinsdag 22 april 2008 13:08 schreef nicomart het volgende:
[..]
Komt waarschijnlijk door die Duitse taal dat ze zo chagrijnig overkomen, maar er zijn genoeg beste Duitsers ja. Met Fransen is het dan net weer andersom. Mooie taal, maar klootjesvolk
Oh ik werk ook wel hoorquote:Op dinsdag 22 april 2008 13:11 schreef Piles het volgende:
Zal ik vandaag nog iets gaan doen, of de hele dag hier blijven rondhangen![]()
Zo strak zit die van mij ook niet gelukkigquote:Op dinsdag 22 april 2008 13:06 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 22 april 2008 13:11 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Ik vond het soms echt beledigend als ze zeiden dat ik goed Duits sprak, en dan gelijk er achteraan van "maar ja, je bent Nederlander dus voor jullie is het ook zooo makkelijk".
Ja Duitsers ook met hun hiërarchiequote:Op dinsdag 22 april 2008 13:13 schreef Piles het volgende:
[..]
Pas werd er in de winkel waar ik werk een duitser kwaad, omdat een collega vroeg: "Hast du eine Kundekarte?". Ze had Sie moeten gebruiken. Had ie bij mij toch niet moeten flikken
[insert flauwe grap over dat er niks zit]quote:Op dinsdag 22 april 2008 13:15 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Zo strak zit die van mij ook niet gelukkig
Ik spreek geen Duitsquote:Op dinsdag 22 april 2008 13:15 schreef PieterBas het volgende:
[..]Ja want bij zijn groot gebracht met Duitse Krimi's
. Ik spreek momenteel echt steenkolen-Duits, maar met een beetje oefenen pak ik het zo weer op..
Die komen bij ons niet. Zijn denk ik vooral mensen met een 2e huis in Zeeland.quote:Op dinsdag 22 april 2008 13:15 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Ja Duitsers ook met hun hiërarchie. Beetje respect voor de Nederlanders die zich altijd aanpassen was er weer niet bij. Zeker zo´n stakker van het platteland? (die kunnen namelijk echt wereldvreemd en bot zijn..)
Dilemma's inderdaad..quote:Op dinsdag 22 april 2008 13:14 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Ja Fransen zijn stom, ik heb er aardig wat leren kennen maar ze zijn arrogant, aandachttrekkerig en vervelend luid. Maar ja, Frans is idd wel erg mooi
[isert flauwe grap over verkapte vraag om foto]quote:Op dinsdag 22 april 2008 13:16 schreef Piles het volgende:
[..]
[insert flauwe grap over dat er niks zit]
Jij wintquote:Op dinsdag 22 april 2008 13:17 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
[isert flauwe grap over verkapte vraag om foto]
quote:
Ik spreek ook meer Brits Engels dan Amerikaans Engels.quote:Op dinsdag 22 april 2008 13:16 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Ik spreek geen Duits
Alleen Nederlands
Brits (ja brits ja)
en Turks
Ik moet ook nog 1 dag in Rotterrdam naar schoolquote:Op dinsdag 22 april 2008 12:29 schreef KaheemSaid het volgende:
Yesse je doet duaal. Dat is met veel werken, kun je dan niet in het buitenland werken. Ik zie heb bij mij op de opleiding nu wel gebeuren.
Nee hoor, niks dilemma´s, ik ga geen Frans lerenquote:
USA English zuigt. Brits Engels is mooiquote:Op dinsdag 22 april 2008 13:21 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik spreek ook meer Brits Engels dan Amerikaans Engels.
Alleen kan ik over het algemeen beter overweg met Ami´s. Volgens mijn Britse collega´s spreek ik ook te Amerikaans. Tsja, krijg je van de tv en mijn Amerikaanse lerares die ik altijd had... Blij wezen dat ik het überhaupt spreek en niet net als die Engelsen alleen maar hun eigen taaltje, met wat mazzel een gebrekkige tweede taal.quote:Op dinsdag 22 april 2008 13:22 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
USA English zuigt. Brits Engels is mooi
Als jij dat nu andersom ook ffies doetquote:Op dinsdag 22 april 2008 13:24 schreef Piles het volgende:
[..]
Toch handig, zo'n persoonlijke motivator
Britten zijn tof (is mijn ervaring). En veel Amerikanen ken ik niet maar ik vind het Brits gewoon mooier klinkenquote:Op dinsdag 22 april 2008 13:25 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Alleen kan ik over het algemeen beter overweg met Ami´s. Volgens mijn Britse collega´s spreek ik ook te Amerikaans. Tsja, krijg je van de tv en mijn Amerikaanse lerares die ik altijd had... Blij wezen dat ik het überhaupt spreek en niet net als die Engelsen alleen maar hun eigen taaltje, met wat mazzel een gebrekkige tweede taal.
Ook beter om te schelden..quote:Op dinsdag 22 april 2008 13:22 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
USA English zuigt. Brits Engels is mooi
Ik was een paar dagen actief bezig tot ik vandaag weer "even" langs kwam wippenquote:Op dinsdag 22 april 2008 13:24 schreef Piles het volgende:
[..]
Toch handig, zo'n persoonlijke motivator
En nu weer aan het werk! Belhamelquote:Op dinsdag 22 april 2008 13:25 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ja.... 2 bruine boterhammen en 4 crackersik had honger..
Ik heb ook nooit een talenknobbel gehad. Engels gaat me goed af (mede door films en muziek) en in het Duits kan ik me redelijk verstaanbaar maken. In het Frans kan in inderdaad ook heel weinig. Links en rechts om de weg te vragen enzo en veel verder gaat het nietquote:Op dinsdag 22 april 2008 13:21 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Nee hoor, niks dilemma´s, ik ga geen Frans leren![]()
Hier is het Nederlands, Duits en Engels en dan nog een poco Español. Gaat wel al steeds beter met mijn Spaans, ik kan al kleine gesprekjes voeren *voelt zich trots*. En een klein beetje middelbare school Frans maar dat telt niet echt vind ik...
Ik vrees dat ik daar heel slecht in benquote:Op dinsdag 22 april 2008 13:26 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Als jij dat nu andersom ook ffies doet
Dan moet je een aflevering Torchwood zien..quote:Op dinsdag 22 april 2008 13:26 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Britten zijn tof (is mijn ervaring). En veel Amerikanen ken ik niet maar ik vind het Brits gewoon mooier klinken
Heb je een tijdje in the UK gezeten?quote:Op dinsdag 22 april 2008 13:26 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Britten zijn tof (is mijn ervaring). En veel Amerikanen ken ik niet maar ik vind het Brits gewoon mooier klinken
Dat is een beetje eastenders. Minder mooi, imoquote:Op dinsdag 22 april 2008 13:28 schreef Yesse het volgende:
[..]
Dan moet je een aflevering Torchwood zien.." xcuse me, 'ave you seen a blo'fish drive by drivin a sportscar? "
Ik heb een maand in London gezeten.quote:Op dinsdag 22 april 2008 13:29 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Heb je een tijdje in the UK gezeten?. Ik vind Ieren altijd zo grappig, maar die vind ik wel lastig te verstaan. Ach uiteindelijk heb je overal leuke en minder leuke mensen.
Ik vind dat juist wel tof..quote:Op dinsdag 22 april 2008 13:30 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Dat is een beetje eastenders. Minder mooi, imo
Oi! Die vind ik dan wel meer mooiquote:
Ik ook niet, vroeger deed ik nooit zo mijn best bij talen. Pas sinds een paar jaar zie ik in hoe belangrijk het eigenlijk is en ben ik wel gemotiveerder. De knobbel is er alleen helaas nog steeds niet. Duurt echt lang een nieuwe taal te leren, maar misschien ben ik ook te streng voor mezelf.quote:Op dinsdag 22 april 2008 13:27 schreef nicomart het volgende:
[..]
Ik heb ook nooit een talenknobbel gehad. Engels gaat me goed af (mede door films en muziek) en in het Duits kan ik me redelijk verstaanbaar maken. In het Frans kan in inderdaad ook heel weinig. Links en rechts om de weg te vragen enzo en veel verder gaat het niet
Ik kan alleen maar respect voor je hebbenquote:Op dinsdag 22 april 2008 13:34 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Ik ook niet, vroeger deed ik nooit zo mijn best bij talen. Pas sinds een paar jaar zie ik in hoe belangrijk het eigenlijk is en ben ik wel gemotiveerder. De knobbel is er alleen helaas nog steeds niet. Duurt echt lang een nieuwe taal te leren, maar misschien ben ik ook te streng voor mezelf.
Hihi mijn Frans is ook ongeveer zo. Ik ga vast bedenken wat ik straks wil leren als ik Spaans kan, dan is de stap naar Portugees of Italiaan niet meer zo groot denk ik
.
Lastig, omdat ik nooit in Finland en Noorwegen ben geweest.quote:Op dinsdag 22 april 2008 13:33 schreef Yesse het volgende:
Wat is nou eigenlijk het grote verschil tussen Finland, Noorwegen en Zweden?
Dat dus.. En het gaat over iets waar ik niet veel over weetquote:Op dinsdag 22 april 2008 13:45 schreef Piles het volgende:
In vergelijking met vanochtend is het stil
Nee hoorquote:Op dinsdag 22 april 2008 13:47 schreef makkie88 het volgende:
kep weeer 3 topics gemist![]()
of hebbe jullie alleen maar zitte schijten in de topics?
Tip; op verschillende plekken opslaan (bv usb-stick ofzo) en altijd een backup hebbenquote:Op dinsdag 22 april 2008 13:49 schreef PieterBas het volgende:
Dacht dat ik ff gek werd.. Werd net even mijn scriptie document weergegeven als corrupted. Gelukkig kon ik hem nog ergens anders opslaan
Moet ook gebeurenquote:Op dinsdag 22 april 2008 13:52 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Ik ben er ook weer, moest ff vergaderen!
Ja, had gelukkig nog een backup.. van gisteren.. De schade was gelukkig beperktquote:Op dinsdag 22 april 2008 13:53 schreef Yesse het volgende:
[..]
Tip; op verschillende plekken opslaan (bv usb-stick ofzo) en altijd een backup hebben
Heyquote:
Goedemiddagquote:
Het is ook veel te lekker weerquote:
Ik gisterenquote:Op dinsdag 22 april 2008 14:04 schreef Stienn het volgende:
Oei, ben heerlijk met de laptop in de tuin van de zon te genieten..!.
Ja, hier ook. Maar daar gaat het niet omquote:Op dinsdag 22 april 2008 14:07 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Gelukkig hebben we voor de echte zomermaanden wel airco
Vooral gezongen door een goede zangeres.quote:Op dinsdag 22 april 2008 13:41 schreef jna het volgende:
Portugees vind ik juist schitterend klinken
quote:Op dinsdag 22 april 2008 13:56 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Hey![]()
En nog gefeliciteerd met kampioenschap he
Dit is ongeveer de 3e keer dat ik het vertel denk ikquote:Op dinsdag 22 april 2008 14:13 schreef Yesse het volgende:
Piles, wat deed jij nou eigenlijk voor stage, of heb ik dat gemist
Sorryquote:Op dinsdag 22 april 2008 14:14 schreef Piles het volgende:
[..]
Dit is ongeveer de 3e keer dat ik het vertel denk ik
Maar dat geeft niet hoor, het gaat soms zo snel hier
Ik zit bij een woningcooperatie, op de financiele afdeling
Waar was die heen dan? Mijn iPhone is er nog niet en ze zeggen dat het minimaal tot vrijdag gaat durenquote:
Nouja is weer terug.. Kreeg net belletje.. Hij was kapoet dus terug naar de fabriekquote:Op dinsdag 22 april 2008 14:19 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Waar was die heen dan? Mijn iPhone is er nog niet en ze zeggen dat het minimaal tot vrijdag gaat duren
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 22 april 2008 14:22 schreef Yesse het volgende:
[..]
Nouja is weer terug.. Kreeg net belletje.. Hij was kapoet dus terug naar de fabriek
Ik vind het ook niet 'raar' om te hebben ofzo.. Het is wel mn gehoor, en die is heul kostbaar..quote:Op dinsdag 22 april 2008 14:24 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Oordopjes, binnenkort moet ik er ook aan geloven. Vrijdag en zaterdag stond het geluid toch weer dusdanig hard dat het soms vervelend was. En ik wil nog wel een aantal jaartjes zonder problemen naar muziek kunnen luisteren, dus er gaan binnenkort goede oordopjes komen. Er zit hier zelfs een zaak die dat doet, volgens mij, binnenkort maar informeren.
Maar 100 euro is best veel geld. Daar kan ik minimaal 2 concerten van bezoeken...quote:Op dinsdag 22 april 2008 14:26 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik vind het ook niet 'raar' om te hebben ofzo.. Het is wel mn gehoor, en die is heul kostbaar..En je ziet ze niet
Ik vind mn oordopjes belangrijker, zaterdag skihut en daar worden altijd je trommelvliezen uit je oren geblazen door combi te harde muziek + gastoetersquote:Op dinsdag 22 april 2008 14:26 schreef G.Fawkes het volgende:
Ik vind mijn iPhone belangrijker. Ik wil hem terug, ik mis hem
Mijn nieuwe is vandaag bezorgd en die ga ik vanavond als ik thuis ben weer vertroetelenquote:Op dinsdag 22 april 2008 14:26 schreef G.Fawkes het volgende:
Ik vind mijn iPhone belangrijker. Ik wil hem terug, ik mis hem
Nou nou nou. Zo hard staat de tyfusherrie toch niet in de skihut?quote:Op dinsdag 22 april 2008 14:28 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik vind mn oordopjes belangrijker, zaterdag skihut en daar worden altijd je trommelvliezen uit je oren geblazen door combi te harde muziek + gastoetersEn dan heb ik zelfs aan mn partyplugs lang niet genoeg...
Ik zit er zwaar aan te twijfelen om de mijne door te verkopen en een nieuwe te kopen. Ik wil een nieuwe...quote:Op dinsdag 22 april 2008 14:28 schreef nicomart het volgende:
[..]
Mijn nieuwe is vandaag bezorgd en die ga ik vanavond als ik thuis ben weer vertroetelen
Ik heb een nieuwe en nog een 16gb ookquote:Op dinsdag 22 april 2008 14:30 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Ik zit er zwaar aan te twijfelen om de mijne door te verkopen en een nieuwe te kopen. Ik wil een nieuwe...
Als je over 20 jaar je gehoor bijna kwijt bent moet je een hoortoestel kopen, is meer dan 100 euroquote:Op dinsdag 22 april 2008 14:28 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Maar 100 euro is best veel geld. Daar kan ik minimaal 2 concerten van bezoeken...
Wat heeft het je gekost als ik vragen mag?quote:Op dinsdag 22 april 2008 14:31 schreef nicomart het volgende:
[..]
Ik heb een nieuwe en nog een 16gb ook
Na Sensation White was ik zeker 1 dag half doof.. Dus moet ook maar aan de partyplug.quote:Op dinsdag 22 april 2008 14:28 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik vind mn oordopjes belangrijker, zaterdag skihut en daar worden altijd je trommelvliezen uit je oren geblazen door combi te harde muziek + gastoetersEn dan heb ik zelfs aan mn partyplugs lang niet genoeg...
ziekenfonds betaaldquote:Op dinsdag 22 april 2008 14:31 schreef Yesse het volgende:
[..]
Als je over 20 jaar je gehoor bijna kwijt bent moet je een hoortoestel kopen, is meer dan 100 euro
... daar kom ik altijd met pijn in mn oren vandaan.. Maar ik heb dan ook een lichte vorm van hyperacusis..quote:Op dinsdag 22 april 2008 14:29 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Nou nou nou. Zo hard staat de tyfusherrie toch niet in de skihut?
Ik was na de kleine skihut + sorbonne(schrijf ik dat goed?) 2 dagen half doof en nog 3 dagen daarna last van een harde piep in mn orenquote:Op dinsdag 22 april 2008 14:33 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Na Sensation White was ik zeker 1 dag half doof.. Dus moet ook maar aan de partyplug.
Raar is het ook niet. Maar voorheen had ik nooit last van harde muziek, na vrijdag echter wel een tijdje een piep gehad en zaterdag weer en veel te harde herrie gestaan. Toen kwam ik toch wel tot de conclusie dat ik maar eens wat geld moet investeren in oordoppen.quote:Op dinsdag 22 april 2008 14:26 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik vind het ook niet 'raar' om te hebben ofzo.. Het is wel mn gehoor, en die is heul kostbaar..En je ziet ze niet
ik had een 2gb ipod mini waar ik het wel mee redde door gewoon elke avond wat muziek te wisselen. Dus met 16 ga ik het wel redden. Kan ik er ook nog wat films op zettenquote:Op dinsdag 22 april 2008 14:32 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Wat heeft het je gekost als ik vragen mag?
Opzich heb ik ook nog een 60 gb ipod en op 16gb past mijn muziek niet. Dus heel erg handig is 16 gb niet voor mij
Ja ik vind het zo vet als mensen veel talen spreken, het liefst zou ik elke taal sprekenquote:Op dinsdag 22 april 2008 13:37 schreef nicomart het volgende:
[..]
Ik kan alleen maar respect voor je hebben
Ik hou het lekker bij mijn Engels en als ze dat niet (willen) snappen, dan ga ik wel naar een ander
Hoewel ik die talen allemaal wel mooi vind klinken, ga ik me er toch niet aan wagen. Portugees is een beetje lui Spaans toch?
Volgens bij schreef je het wel goed, ben er nooit geweest.. maar mijn zusje kwam daar nog wel vaak. Ik stap de laatste tijd niet zo vaak meer en anders wordt het toch Delft.quote:Op dinsdag 22 april 2008 14:34 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik was na de kleine skihut + sorbonne(schrijf ik dat goed?) 2 dagen half doof en nog 3 dagen daarna last van een harde piep in mn oren
sorbonne ja! Puur uit traditie ben ik daar zo ongeveer elke vrijdagquote:Op dinsdag 22 april 2008 14:34 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik was na de kleine skihut + sorbonne(schrijf ik dat goed?) 2 dagen half doof en nog 3 dagen daarna last van een harde piep in mn oren
Voor een pauze in de hete zon heb ik het je vergevenquote:Op dinsdag 22 april 2008 14:36 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Ja ik vind het zo vet als mensen veel talen spreken, het liefst zou ik elke taal spreken. Van wat ik weet is het Spaans het luie Spaans vergeleken met wat ze in Z-Amerika spreken. Daar hebben ze voor waar hier 1 woord voor is, daar 5 woorden voor. Wat Portugees precies is weet ik ook niet hihi.
Sorry voor het late antwoord, ik kom net terug van pauze in de hete zon.
Was vooral combi kleine skihut + sorbonne. En van sorbonne kan je op gegeven moment ook permanente schade hebben. Daarnaast is het zo dat als je erg vaak naar grote concerten/feesten etc. gaat je er aan lijkt te wennen, maar eigenlijk betekent dat dat je oren gewoon slechter zijn geworden...quote:Op dinsdag 22 april 2008 14:36 schreef G.Fawkes het volgende:
sorbonne ook te hard? Dan ligt het eerder aan jou oren dan aan het volume van de muziek, denk ik....
Sorbonne!quote:Op dinsdag 22 april 2008 14:37 schreef nicomart het volgende:
[..]
sorbonne ja! Puur uit traditie ben ik daar zo ongeveer elke vrijdag
Maar daar staat de muziek niet eens zo heel hard vind ik. Als je niet recht voor een box gaat staan natuurlijk.
ik heb er eigenlijk nooit aan hoeven wennen. Maar misschien moet ik idd wel oordopjes gaan halen.quote:Op dinsdag 22 april 2008 14:39 schreef Yesse het volgende:
[..]
Was vooral combi kleine skihut + sorbonne. En van sorbonne kan je op gegeven moment ook permanente schade hebben. Daarnaast is het zo dat als je erg vaak naar grote concerten/feesten etc. gaat je er aan lijkt te wennen, maar eigenlijk betekent dat dat je oren gewoon slechter zijn geworden...
Klopt ook wel, maar daarvoor waren we naar kleine skihut geweest, 1,5 uur ofzo en ik was dus al half doof.. Want daar stond die dag de muziek echt hard.. Maar doordat ik ook nog 4 uur ofzo in sorbonne bleef hangen konden mn oren nou niet echt rustenquote:Op dinsdag 22 april 2008 14:37 schreef nicomart het volgende:
[..]
sorbonne ja! Puur uit traditie ben ik daar zo ongeveer elke vrijdag
Maar daar staat de muziek niet eens zo heel hard vind ik. Als je niet recht voor een box gaat staan natuurlijk.
Ik was er nog nooit geweestquote:Op dinsdag 22 april 2008 14:40 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Sorbonne!Leipe tent man, toen ik studeerde kwam ik er bijna elke donderdagavond.. Genoeg parels liepen daar hoor!
![]()
Heb die tent zelfs als spot op mijn hyves
Ik moet echt eens nieuwe broeken kopen hier want in mijn spijkerbroeken is het hier echt te heet. Phew!quote:Op dinsdag 22 april 2008 14:38 schreef nicomart het volgende:
[..]
Voor een pauze in de hete zon heb ik het je vergeven
Ik kwam er vroeger altijd maar tegenwoordig ga ik liever naar een kroeg waar ik mijn vrienden kan horen praten. En voor goede muziek ga ik gewoon naar een concertquote:Op dinsdag 22 april 2008 14:41 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik was er nog nooit geweestMaar ik vond het wel gezellig
En ze draaide er wel lekkere muziek. Alleen riep de DJ op een of andere manier om de minuut "Salsaaa"
Wij zijn er bijna elke vrijdag, maar sinds onze vaste bardame is vertrokken wordt het toch minder. Van haar kregen we tenminste nog eens wat te drinken of korting op de drankjes. Soms gingen we zelfs met winst weg daarquote:Op dinsdag 22 april 2008 14:40 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Sorbonne!Leipe tent man, toen ik studeerde kwam ik er bijna elke donderdagavond.. Genoeg parels liepen daar hoor!
![]()
Heb die tent zelfs als spot op mijn hyves
Jah chille muziek alleen ze draaien de liedjes door elkaar. 1 nummertje draaien ze altijd half en gelijk een ander nummer dr over heen.. Soms wel irritant doch naisquote:Op dinsdag 22 april 2008 14:41 schreef Yesse het volgende:
[..]
En ze draaide er wel lekkere muziek. Alleen riep de DJ op een of andere manier om de minuut "Salsaaa"
Jij verstond de DJ? Dan zal het vast een sample zijn geweestquote:Op dinsdag 22 april 2008 14:41 schreef Yesse het volgende:
[..]
uit!quote:Op dinsdag 22 april 2008 14:43 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Ik moet echt eens nieuwe broeken kopen hier want in mijn spijkerbroeken is het hier echt te heet. Phew!
quote:Op dinsdag 22 april 2008 14:16 schreef KaheemSaid het volgende:
Ik zal even naar de supermarkt voor brood (ja dat hele eind Kiwi!)
Whehe idd, ze zijn dr wel zuinig met drank! Is t op vrijdag ook druk of goed te doen?quote:Op dinsdag 22 april 2008 14:45 schreef nicomart het volgende:
[..]
Wij zijn er bijna elke vrijdag, maar sinds onze vaste bardame is vertrokken wordt het toch minder. Van haar kregen we tenminste nog eens wat te drinken of korting op de drankjes. Soms gingen we zelfs met winst weg daar
Tegenwoordig hebben ze een nieuw kassasysteem die er voor zorgt dat elk drankje afgerekend moet worden en zelfs een drupje extra bacardi niet meer mogelijk is
Stond ze misschien toch recht voor de box.quote:Op dinsdag 22 april 2008 14:46 schreef nicomart het volgende:
[..]
Jij verstond de DJ? Dan zal het vast een sample zijn geweest![]()
Op vrijdag is het niet altijd erg druk.. Bovenverdieping is wel open, maar daar is het goed uit te houden. Op zaterdag is het gewoon te druk. Vrijdag kan je tenminste nog een beetje heen en weer lopen om een praatje te maken.quote:Op dinsdag 22 april 2008 14:47 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Whehe idd, ze zijn dr wel zuinig met drank! Is t op vrijdag ook druk of goed te doen?
Pubs zijn sowieso leuk. Ook maar weer eens doen, avondje pub. Vrijdag ofzo, dan ben ik waarschijnlijk toch weer in Alkmaar.quote:Op dinsdag 22 april 2008 14:48 schreef G.Fawkes het volgende:
Overigens: Tegenover de sorbonne zit de Irish Pub die is veel leuker
Ok die vent die platen draait daar boven dan..quote:Op dinsdag 22 april 2008 14:46 schreef nicomart het volgende:
[..]
Jij verstond de DJ? Dan zal het vast een sample zijn geweest![]()
Wij verstaan namelijk nooit een woord van wat hij door die microfoon roept, maar dat kan ook aan ons alcoholgebruik liggen natuurlijk
Daar zit ik elke week al maar dan in mn eigen stadquote:Op dinsdag 22 april 2008 14:48 schreef G.Fawkes het volgende:
Stad? Vind je dat geen groot woord voor Vlaardingen?quote:Op dinsdag 22 april 2008 14:51 schreef Yesse het volgende:
[..]
Daar zit ik elke week al maar dan in mn eigen stad
ok, mja.. Salsaaa is ook niet het meest lastige woord. Zinnen heeft hij dan waarschijnlijk toch meer moeite meequote:Op dinsdag 22 april 2008 14:50 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ok die vent die platen draait daar boven dan..
En nee ik stond niet naast hem, maar hij zei dat in de microfoon
neej manquote:Op dinsdag 22 april 2008 14:48 schreef G.Fawkes het volgende:
Kan helaas niet kijken nu, maarquote:Op dinsdag 22 april 2008 14:52 schreef G.Fawkes het volgende:
Ow en kijk eens wat ik nu vindt:
quote:Op dinsdag 22 april 2008 14:52 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Stad? Vind je dat geen groot woord voor Vlaardingen?![]()
Ow en kijk eens wat ik nu vindt:
Wij gaan het niet met elkaar eens wordenquote:
Zeer zekerquote:Op dinsdag 22 april 2008 14:53 schreef Piles het volgende:
[..]
Kan helaas niet kijken nu, maar![]()
"Oe ie oe a a, teng teng, walla walla beng beng"
was het toch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |