Een auto. Dat zegt ie tochquote:
Opel Astra Station van bijna 3 jaar oud. Lease-auto, een diesel met slechts 80PKquote:
Ik denk het wel jaquote:Op dinsdag 22 april 2008 11:36 schreef Piles het volgende:
[..]
Je zou toch raar staan te kijken als ik met 2 tickets op de meet sta
Gelukkig ben ik niet zó raar
Ja, Opel, daar heb je het al. Dat red je niet inderdaad.quote:Op dinsdag 22 april 2008 11:38 schreef jackson het volgende:
[..]
Opel Astra Station van bijna 3 jaar oud. Lease-auto, een diesel met slechts 80PK
dan zeg ik jou lekker niet wanneer ik ga!quote:
ik ga zowiezo wel, maar ik ga er studerenquote:Op dinsdag 22 april 2008 11:33 schreef Piles het volgende:
[..]
Hangt er vanaf hoeveel er mee gaan
Kuno valt af, die wil niet
Blijven wij 2 over, das nog wel te doen![]()
Als je een vent bent doe je hetquote:Op dinsdag 22 april 2008 11:36 schreef Piles het volgende:
[..]
Je zou toch raar staan te kijken als ik met 2 tickets op de meet sta
Gelukkig ben ik niet zó raar
Mij hoor je anders niet klagen hoorquote:Op dinsdag 22 april 2008 11:39 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Ja, Opel, daar heb je het al. Dat red je niet inderdaad.
Dan had ik niets moeten zeggenquote:Op dinsdag 22 april 2008 11:40 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Als je een vent bent doe je het
*Eens isquote:Op dinsdag 22 april 2008 11:40 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Dat ligt hem aan jezelfquote:Op dinsdag 22 april 2008 11:43 schreef Piles het volgende:
[..]
Dan had ik niets moeten zeggen
En alsof ik het durf
Nou, jij staat dus straks met twee tickets klaar op de meetquote:
Orgineelquote:Op dinsdag 22 april 2008 11:45 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Nou, jij staat dus straks met twee tickets klaar op de meet
quote:Op dinsdag 22 april 2008 11:45 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
en dat allemaal omdat ik zei dan Yesse wel mee mocht naar Nieuw Zeeland!quote:Op dinsdag 22 april 2008 11:45 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Cry me a riverquote:
Tuurlijk wil je dat welquote:Op dinsdag 22 april 2008 11:48 schreef nicomart het volgende:
Volgens mij wil ik niet eens naar die meet..
Ik had beter anders kunnen reageren: ik kan het wel doen, maar ik kan niet kiezen tussen Yesse en Marloesquote:Op dinsdag 22 april 2008 11:40 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Voor je het weet loop je een reis naar Nieuw Zeeland misquote:Op dinsdag 22 april 2008 11:48 schreef nicomart het volgende:
Volgens mij wil ik niet eens naar die meet..
Ik wist niet dat je er wasquote:Op dinsdag 22 april 2008 11:50 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Ik ga der ff vandoor.. boodschapjes doen
Ik zou ook wel een leasebak willen.quote:Op dinsdag 22 april 2008 11:39 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Ja, Opel, daar heb je het al. Dat red je niet inderdaad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |