Ik moet echt eens nieuwe broeken kopen hier want in mijn spijkerbroeken is het hier echt te heet. Phew!quote:Op dinsdag 22 april 2008 14:38 schreef nicomart het volgende:
[..]
Voor een pauze in de hete zon heb ik het je vergeven
Ik kwam er vroeger altijd maar tegenwoordig ga ik liever naar een kroeg waar ik mijn vrienden kan horen praten. En voor goede muziek ga ik gewoon naar een concertquote:Op dinsdag 22 april 2008 14:41 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik was er nog nooit geweestMaar ik vond het wel gezellig
En ze draaide er wel lekkere muziek. Alleen riep de DJ op een of andere manier om de minuut "Salsaaa"
Wij zijn er bijna elke vrijdag, maar sinds onze vaste bardame is vertrokken wordt het toch minder. Van haar kregen we tenminste nog eens wat te drinken of korting op de drankjes. Soms gingen we zelfs met winst weg daarquote:Op dinsdag 22 april 2008 14:40 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Sorbonne!Leipe tent man, toen ik studeerde kwam ik er bijna elke donderdagavond.. Genoeg parels liepen daar hoor!
![]()
Heb die tent zelfs als spot op mijn hyves
Jah chille muziek alleen ze draaien de liedjes door elkaar. 1 nummertje draaien ze altijd half en gelijk een ander nummer dr over heen.. Soms wel irritant doch naisquote:Op dinsdag 22 april 2008 14:41 schreef Yesse het volgende:
[..]
En ze draaide er wel lekkere muziek. Alleen riep de DJ op een of andere manier om de minuut "Salsaaa"
Jij verstond de DJ? Dan zal het vast een sample zijn geweestquote:Op dinsdag 22 april 2008 14:41 schreef Yesse het volgende:
[..]
uit!quote:Op dinsdag 22 april 2008 14:43 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Ik moet echt eens nieuwe broeken kopen hier want in mijn spijkerbroeken is het hier echt te heet. Phew!
quote:Op dinsdag 22 april 2008 14:16 schreef KaheemSaid het volgende:
Ik zal even naar de supermarkt voor brood (ja dat hele eind Kiwi!)
Whehe idd, ze zijn dr wel zuinig met drank! Is t op vrijdag ook druk of goed te doen?quote:Op dinsdag 22 april 2008 14:45 schreef nicomart het volgende:
[..]
Wij zijn er bijna elke vrijdag, maar sinds onze vaste bardame is vertrokken wordt het toch minder. Van haar kregen we tenminste nog eens wat te drinken of korting op de drankjes. Soms gingen we zelfs met winst weg daar
Tegenwoordig hebben ze een nieuw kassasysteem die er voor zorgt dat elk drankje afgerekend moet worden en zelfs een drupje extra bacardi niet meer mogelijk is
Stond ze misschien toch recht voor de box.quote:Op dinsdag 22 april 2008 14:46 schreef nicomart het volgende:
[..]
Jij verstond de DJ? Dan zal het vast een sample zijn geweest![]()
Op vrijdag is het niet altijd erg druk.. Bovenverdieping is wel open, maar daar is het goed uit te houden. Op zaterdag is het gewoon te druk. Vrijdag kan je tenminste nog een beetje heen en weer lopen om een praatje te maken.quote:Op dinsdag 22 april 2008 14:47 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Whehe idd, ze zijn dr wel zuinig met drank! Is t op vrijdag ook druk of goed te doen?
Pubs zijn sowieso leuk. Ook maar weer eens doen, avondje pub. Vrijdag ofzo, dan ben ik waarschijnlijk toch weer in Alkmaar.quote:Op dinsdag 22 april 2008 14:48 schreef G.Fawkes het volgende:
Overigens: Tegenover de sorbonne zit de Irish Pub die is veel leuker
Ok die vent die platen draait daar boven dan..quote:Op dinsdag 22 april 2008 14:46 schreef nicomart het volgende:
[..]
Jij verstond de DJ? Dan zal het vast een sample zijn geweest![]()
Wij verstaan namelijk nooit een woord van wat hij door die microfoon roept, maar dat kan ook aan ons alcoholgebruik liggen natuurlijk
Daar zit ik elke week al maar dan in mn eigen stadquote:Op dinsdag 22 april 2008 14:48 schreef G.Fawkes het volgende:
Stad? Vind je dat geen groot woord voor Vlaardingen?quote:Op dinsdag 22 april 2008 14:51 schreef Yesse het volgende:
[..]
Daar zit ik elke week al maar dan in mn eigen stad
ok, mja.. Salsaaa is ook niet het meest lastige woord. Zinnen heeft hij dan waarschijnlijk toch meer moeite meequote:Op dinsdag 22 april 2008 14:50 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ok die vent die platen draait daar boven dan..
En nee ik stond niet naast hem, maar hij zei dat in de microfoon
neej manquote:Op dinsdag 22 april 2008 14:48 schreef G.Fawkes het volgende:
Kan helaas niet kijken nu, maarquote:Op dinsdag 22 april 2008 14:52 schreef G.Fawkes het volgende:
Ow en kijk eens wat ik nu vindt:
quote:Op dinsdag 22 april 2008 14:52 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Stad? Vind je dat geen groot woord voor Vlaardingen?![]()
Ow en kijk eens wat ik nu vindt:
Wij gaan het niet met elkaar eens wordenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |