abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58211568
Het grote kleine babietjes topic deel 140

Babietjes
12 mei 2007: Floor en Pien, dochters van kapitein_pannekoek
26 mei 2007: Anna, dochter van memmel
13 juni 2007: Jet, dochter van Beaker
14 juni 2007: Devin Logan, zoon van Kersjes
15 juni 2007: Ruud, zoon van Karin
17 juni 2007: Ilse, dochter van Marit1978
02 juli 2007: Pepijn Lucas, zoon van p_iglet en t_igger
20 juli 2007: Linde, dochter van Stiemie
22 juli 2007: Isa, dochter van marlieske
27 juli 2007: Ethan Gabriel, zoon van jellyrose
08 augustus 2007: Alannah, dochter van Freudie
10 augustus 2007: Chris, zoon van Deepfreeze en Flash
21 augustus 2007: Sophie Juliet, dochter van Gwennert
24 augustus 2007: Liande, dochter van Iksje
29 augustus 2007: Eli, zoon van DaviniaHR en PhysicsRules
10 september 2007: Lena, dochter van Lishe en Xtracer
10 oktober 2007: Mirte, dochter van Nijna
24 oktober 2007: Lucas, zoon van sanger en Hellace
26 oktober 2007: Senna, zoon van gebruikersnaam
10 november 2007: Emma, dochter van Piglet
13 november 2007: Roos, dochter van gr8w8
16 november 2007: Eva, dochter van Amaranta
22 november 2007: Yana, dochter van S_oepstengel
29 november 2007: Jasmin, dochter van Lewis.de.boxer
12 december 2007: Caspar, zoon van Droeke en Droekestijger
13 december 2007: Floortje, dochter van DeLiedje
14 december 2007: Zoe Isa, dochter van klein_spookje en S-A-I-N-T
17 december 2007: Nathan Tristan, zoon van Faja Lobi
24 december 2007: Maarten, zoon van Ardenlyn
27 december 2007: Hannah Chiara Maria, dochter van nanalune
*** 31 december 2007: Sasha Alexander, zoon van Brighteyes en Stinkie ***
14 januari 2008: Ayden, zoon van vamperotica
15 januari 2008: Ruben, zoon van Troel en Bert
17 januari 2008: Vera, dochter van wenneke1
17 januari 2008: Yara, dochter van Tearsong
18 januari 2008: Gwen, dochter van Randa_V en Magneet
***30 januari 200: Noah Arthur Dent, zoon van Mirage en Oversight***
01 februari 2008: Oliver, zoon van Renda
06 februari 2008: Dennis, zoon van Hestria
07 februari 2008: Matthijs, zoon van Suerte
09 februari 2008: Colin, zoon van Icicle
09 februari 2008: Jennifer Esmee, dochter van Ticootje
25 februari 2008: 'Saartje', dochter van Maneki.neko
25 februari 2008: Thomas, zoon van Webkim
5 maart 2008: Mika, zoon van vrouwtje-theelepel
14 maart 2008: Ruby, dochter van Donnahvh
20 maart 2008: Lilah Marie, dochter van k_i_m
*** 26 maart 2008: Nienke Maria Simone, dochter van ET en Swets ***
27 maart 2008: Maja, dochter van Macka66
30 maart 2008: Annika, dochter van Popples en Prowl
***16 april 2008: Piet Stijn, zoon van Sjak en Schanulleke***
19 april 2008: Rosa Mae Allison, dochter van FoN

***vermeldingen zijn (as) officiele fokbaby's
(Een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door Fok.)
  maandag 21 april 2008 @ 22:15:16 #2
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_58213204
Pepijn, kleine mandarijnensnoeperd

Davinia, een bezoekje aan de geitenboerderij zie ik komende donderdag niet gebeuren hoor, mij te link in m'n eentje met 2 baby's. Anders gaan we wel een keertje samen, kan Devin gelijk aan Eli laten zien hoe je geitjes moet pijnigen aaien

Devin heeft vanavond, net als gisteravond, goed gegeten
Overdag was wel weer dramatisch met 2 hapjes brood en amper 5 hapjes fruit, maar vanavond gingen de aardappels en sperziebonen er goed in. Als toetje een bakje yoghurt en mama's chipolatavla vond hij ook lekker
We hebben bij M's broer gegeten en Devin heeft zo goed en fijn gespeeld daar. Alleen ging hij wel erg hardhandig om met zijn 1 1/2 week oudere neefje dat nog niet kruipt. Hij walste dwars over hem heen, trok aan zijn haar... maar gaf hem daarna ook een "kusje", oftwel mond geopend tegen zijn oor en kwijlen maar

Sterkte voor alle met tandjes, krampjes, waterpokken en andere ongein worstelende baby's en een voor de mama's.
.... met gevoel voor drama....
pi_58216747
Thomas moet eind van de ochtend zijn eerste inenting.
Een naald! In mijn kind!
Mijn moeder kwam met de tip van een nat koud washandje meenemen in een boterhamzakje, om te koelen na de prik. "Oh help," dacht ik gelijk, "hebben die kleintjes er dan zoveel last van?"
Hardloper.
IG @webkim
pi_58217237
Hehe..volgens mij schrikt Yara meer van een nat koud washandje op haar been dan van die prikken. Ze heeft vandaag voor de 2e keer die inentingen gehad. De ene doet bij haar alleen even zeer als de naald erin gaat en verder niet. Van de andere heeft ze iets meer last, de arts gaf aan dat die vloeistof iets branderig aanvoelt bij het inspuiten dus dat voelt even gemeen, maar ik denk niet dat een koud washandje daar tegen helpt En hoe ze daarna reageren op de inentingen verschilt per kind. Met Tomas was het elke keer zo dat hij huilerig was in de middag en bijna niet te troosten, hij had er echt last van. Yara is alleen iets slaperiger dan normaal en haar temp. was ietsje hoger.

Ik hoop dat Thomas er weinig last van heeft Webkim!
She said you can paint your sky any colour
And you can paint your dark as dark as you need
And you can paint your light as light as you please
It's all up to you
pi_58219661
Hier hebben ze weinig last van de prikken. Ook niet van de prik opzich...tis ff schrikken, een paar tranen en klaar. Ga ze ook meteen aankleden en tegen ze aankletsen..krijgen niet eens de kans om te gaan brullen ! hahaa

1e inentnig kregen ze allebei verhoging. Dat was het..oh ja...en heerlijk de heeeeeeeeeeeeele dag slapen

Vannacht Pien gillend vd pijn, zo zielig. Stomme pokkuh. Ze ligt nu in bed, terwijl Floor in de ren speelt. Goddank is het mooi weer, zometeen lekker naar buiten !

Fijne dag allemaal !
  dinsdag 22 april 2008 @ 09:08:27 #6
156412 hestria
erg gastvrij
pi_58219983
hier ook weinig nawerking van de prikjes, heeft ze om 14:00 gehad, en is van 17:00 tot 20:00 (maar dat is ook zijn normale "huiluurtje") wat hangerig geweest. Zodra ik hem op schoot nam was hij stil en aan het lachen.
Mij is aangeraden om niet te koelen, het geeft wel tijdelijk verlichting maar de entvloeistof kan zich dan minder verspreiden.
Liefde is het enige dat zich vermenigvuldigt als je het deelt!
Trotse mama van Michelle en Dennis
  dinsdag 22 april 2008 @ 09:16:00 #7
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_58220118
Devin z'n beentjes waren na de eerste prikjes zo stijf en pijnlijk. Ik mocht er niet eens aanzitten, dan begon hij gelijk te huilen. Sindsdien gebruik ik Arnica-creme van VSM: direct na de prik het gebied insmeren en het er goed inmasseren. En dan in de loop van de dag nog een paar keer, werkt echt goed
pi_58220312
Kleine uk lag gisteravond te brullen in bed, papa naar boven. Die stond ook heel snel weer beneden: "Ze heeft gepoept... wil jij het doen". Arme kind, komt papa op je kamer en dan loopt hij gauw weer weg.
Mirte heeft bij de tweede ronde prikjes het meeste last gehad tot nu toe. Maar ik denk dat ze toen toch ook niet helemaal fit is geweest.

KP, sterkte met je bepokte flensjes!
Fake it till you make it...
pi_58220423
Nijna !
dat heb je hem toch wel lekker zelf laten doen he ?!
  dinsdag 22 april 2008 @ 09:59:41 #10
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_58220928
Nijna! Hier is het precies andersom!

Het is wel prikjes-dag. Ik ga straks met Anna voor haar 11 maanden check-up en prikken. Ze is alleen wel erg verkouden, nouja, ze moeten maar zien of het kan.

Vorige week alles in het werk moeten stellen om vandaag (mijn normale thuiswerk-dag) op kantoor te kunnen zijn omdat er hoog bezoek kwam. Mijn baas zou er nl niet zijn, dus ik zou wat regelen om het te kunnen overnemen. Een collega van mij gecharterd om op te passen, vanmorgen om 7 uur de auto in met Anna, om 8 uur in Hellevoetsluis, half negen op kantoor......zit mijn baas er "Ja, die andere afspraak ging toch niet door"
Heb nu dus zowel mijn baas als het bezoek nog niet gezien....
Doe ik dus ook nooit meer.
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_58220967
Nijna, wat een held.. (not).. Ik had de mijne gelijk weer teruggestuurd naar boven.
Of heb jij zijn probleem opgelost

Webkim en Thomas, veel succes straks. Chris had weinig last de eerste keer. Gewoon snel knuffelen na de prikjes, dan is het ergste al wel voorbij. De echte reactie komt vaak pas na een paar uur..
  dinsdag 22 april 2008 @ 10:25:19 #12
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_58221397
Webkim ik had bij de 1e prikken ook een nat washandje mee maar ze adviseerden mij om dat juist niet te gebruiken. Je kan beter wrijven zodat de vloeistof meteen goed doorstroomd. Dan hebben ze er minder last van volgens ons CB.
pi_58221534
die arnica zalf gebruikte ik hier ook. of 't echt hielp weet ik niet maar 't geeft in ieder geval 't gevoel dat je íets kunt doen. ook bij valpartijen is dit altijd een fijn 'wonderzalfje' om aan te bieden voor op de bult. door de groene kleur lijkt 't ook heel wat.

memmel, sjonge, dat hadden ze je ook wel even mogen doorgeven, of wist je baas ook pas 's ochtends dat 't niet doorging?
pi_58222183
oja, die prikjes en masseren.. Onze CB-arts (2e prik) doet het niet, de verpleegkundige (1e en 3e prik) wel. Maar die ene keer dat er niet werd gemasseerd direct na het prikken heeft hij veel meer last gehad dan de andere 2 keren. toeval??
  dinsdag 22 april 2008 @ 12:16:15 #15
28034 jellyrose
BoggleMeister
pi_58223742
Volgens mij masseert de verpleegkundige hier ook en de arts niet!

Wij moeten volgende week weer naar het CB.. ik ben dit keer echt benieuwd hoeveel hij gegroeid is, iedereen vindt hem altijd zo groot, maar hij heeft steeds net iets boven het gemiddelde gezeten - nog onder het +1 lijntje. We kunnen in ieder geval trots vertellen dat hij zelf gaat zitten en met hulp ook staan (nu nog die tanden en vooruit kruipen graag! )
Thoughts arrive like butterflies.
Red de zeehond!
pi_58224229
Kersjes, succes op het cb straks!
Webkim, jij ook. Het blijft zielig een naald in zo’n kleintje, maar de ergste reacties (koorts of pijn, als die komen, kan ook zijn dat ‘ie er geen last van heeft) komen pas een paar uur later.

Liande werd minder stoer per keer. Eerste keer geen kik gegeven, tweede keer toch even huilen na het tweede prikje en de derde keer was het gelijk na het eerste prikje huilen. Mijn kleine anti-heldin
Last achteraf was vooral wat pijn in de beentjes. Gelukkig geen koorts.

Gisteren heeft ze trouwens mijn schoonmoeder ‘aangevallen’, volop in de haren gevlogen (schoonmoeder dus voor ’t eerst in jaren haar haar in een staart gebonden) en daarna is ze in de kaken van oma beginnen bijten.
Was lichtjes beschaamd toen ik het hoorde…
Niet dat we het haar aanleren ofzo, maar toch. Hoe misopgevoed kan een achtmaandertje zijn?
pi_58224425
Chris heeft ook nogal de neiging om aan je gezicht (neus, lip, haar etc) te gaan hangen. Dat bijten dan weer niet, dat was alleen tijdens het tandjes doorkomen..

Ethan, wat ga je hard! Kun je Chris niet eens een lesje geven? Die is echt nog niet zover.. Heb het idee dat hij nu in een mentale ontwikkelings periode zit. Motorisch is hij "stabiel". Qua praten/babbelen gaat hij wel weer vooruit. Ook het aanleren van een high five, En dat hij niet aan de radiatorombouw mag komen. En hij kijkt nu echt naar de tv, hij steelt appels in de supermarkt (tenminste bijna). Dat soort dingen..
De volgende motorische periode gooien we het kruipen en zitten in de strijd
pi_58224658
Nou Deepfreeze, ik ben dan weer een klein beetje jaloers op Chris. Die kan al nadoen/interactief zijn (high five) en dat lijkt me zo leuk!
Kindje van een collega (9m) kan ook al bravo doen (handjes naar elkaar brengen als klappen) en dat lijkt me ook fijn.
Collega wil dan weer dan haar kleintje ook al zou kruipen en zich zou rechttrekken, net als die van mij
  dinsdag 22 april 2008 @ 13:06:13 #19
28034 jellyrose
BoggleMeister
pi_58224773
Ja, same here hoor Iksje.. Ethan is ook nog niet erg van het zwaaien of klappen. Wel schudt hij driftig nee met z'n hoofd als ik ja schud, maar als ik nee schud dan is hij vooral erg verbaasd en gaat geen ja schudden

Ik vind het best knap dat Chris al begint te leren dat hij bepaalde dingen niet mag.. daar zijn wij ook nog niet erg gevorderd in, geloof ik
Red de zeehond!
pi_58224774
De prikken zitten erin. Hij deed zijn zachte zielige huiltje en nu ligt hij voor het echie te brullen in zijn bedje; ik ga hem er maar uit halen en heel erg knuffelen.
Hij was wel lekker 8 ons bijgekomen trouwen: nu 5700 gram. En hij pieste natuurlijk weer mooi van zich af op de weegschaal.

[ Bericht 7% gewijzigd door Webkim op 22-04-2008 13:12:33 ]
Hardloper.
IG @webkim
pi_58225099
quote:
Op dinsdag 22 april 2008 09:59 schreef Memmel het volgende:
Nijna! Hier is het precies andersom!

Het is wel prikjes-dag. Ik ga straks met Anna voor haar 11 maanden check-up en prikken. Ze is alleen wel erg verkouden, nouja, ze moeten maar zien of het kan.

Vorige week alles in het werk moeten stellen om vandaag (mijn normale thuiswerk-dag) op kantoor te kunnen zijn omdat er hoog bezoek kwam. Mijn baas zou er nl niet zijn, dus ik zou wat regelen om het te kunnen overnemen. Een collega van mij gecharterd om op te passen, vanmorgen om 7 uur de auto in met Anna, om 8 uur in Hellevoetsluis, half negen op kantoor......zit mijn baas er "Ja, die andere afspraak ging toch niet door"
Heb nu dus zowel mijn baas als het bezoek nog niet gezien....
Doe ik dus ook nooit meer.
Lekker verhaal. Sta je met je goede gedrag.
Hoe was het op het CB ?
  dinsdag 22 april 2008 @ 13:34:22 #22
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_58225470
Hmm Linde is een weekje jonger dan Ethan maar zelf gaan zitten lukt nog niet hoor Ze blijft wel goed zitten als ik haar neerzet en ze zwaait, doet high five en kan klappen

Vanmorgen naar de cb-arts geweest (die was vorige keer ziek) en die had een testje voor Linde. Ze mocht een blokje aanpakken en kreeg er dan nog een aangeboden. De bedoeling was dan dat ze het ene blokje overpakte en dan zo het andere blokje kon aanpakken. Maar Linde gooide gewoon het eerste blokje weg en pakte toen het 2e blokje Ach het komt vast nog wel goed
pi_58225666
quote:
Op dinsdag 22 april 2008 13:06 schreef jellyrose het volgende:
Ja, same here hoor Iksje.. Ethan is ook nog niet erg van het zwaaien of klappen. Wel schudt hij driftig nee met z'n hoofd als ik ja schud, maar als ik nee schud dan is hij vooral erg verbaasd en gaat geen ja schudden

Ik vind het best knap dat Chris al begint te leren dat hij bepaalde dingen niet mag.. daar zijn wij ook nog niet erg gevorderd in, geloof ik
Zijn geheugen is nog niet helemaal optimaal, maar het gaat steeds langer goed...
Dan draait hij naar de radiatorombouw, kijkt om naar mij of _FlasH_, en dan voorzichtig een handje die kant op. Als we dan nee zeggen gaat hij zielig kijken. Dan nog een keer proberen, zeggen we nog eens nee. Nog eens proberen met het andere handje. En nog eens nee. Dan draait hij door naar ander speelgoed. En dan is het weer een poosje (als in uurtje) goed. Je ziet hem wel kijken, van de ombouw naar ons, en weer terug, maar steeds vaker draait hij verder zonder de ombouw aan te raken..
Gisteren begon hij met een speelgoedje tegen de ombouw te tikken, en ook even omkijken. Kleine gluiperd

En als we nee zeggen als hij moe is, is het brullen
  dinsdag 22 april 2008 @ 14:12:29 #24
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_58226403
DF, wat goed van Chris dat hij "nee" al een beetje begrijpt!
Eli geeft ook "kusjes", vooral op mijn neus. Al is dat tegenwoordig iets risicovoller

Thomas! Lekker het cb onderpiesen! Groot gelijk, territoriumdriften en zo

Eli heeft bij de eerste prikje het meest last gehad. Ik weet niet of ze hebben gemasseerd (ik durfde niet te kijken, om heel eerlijk te zijn )
Kruipen doen we nog steeds niet, maar ik gok op een aankomend sprongetje. hopelijk kan hij daarna kruipen. hij doet zo zijn best en het lukt maar niet, echt zielig. en uitleggen helpt ook al niet
Vandaag is meneer gezellig bij mijn vader en stiefmoeder. Hopelijk is hij gezelliger dan gister. Arm ding heeft echt last van de afgelopen dagen en wellicht ook doorkomende tand. Gister was de eerste keer dat ik echt in zijn kamer ben blijven rommelen tot hij sliep. Normaal was dat niet nodig...

Hmm, mss toch maar ff bellen hoe het gaat. Hij had kennelijk vanochtend ook zijn ochtendfles niet gegeten...
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
  dinsdag 22 april 2008 @ 14:59:14 #25
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_58227433
quote:
Op dinsdag 22 april 2008 13:19 schreef kapitein_pannekoek het volgende:

[..]
Lekker verhaal. Sta je met je goede gedrag.
Hoe was het op het CB ?
Ha, ja, nou, ga er eens lekker voor zitten.

Dus....na mijn laatste relaas komt om half elf mijn baas binnen met het hoge bezoek. "We zijn er hoor, schuif je nog even aan?" maar ik wilde net gaan, dacht ik nog - dacht in het kader van mijn carriere dat ik dat beter niet kon zeggen....... Na een boeiende monoloog van de heer in kwestie liep het al weer tegen elven. Ik als een Speedy Gonmemmel naar hellevoetsluis, collega had een boterhammetje gemaakt voor mij en Anna. Even gegeten, toen wilde ik hupsa de auto in naar Den Haag. Ik had uitgerekend dat ik om uiterlijk 10 voor half een weg moest. Maaarrrrrrr ik kan niet zo goed rekenen. Op de TomTom stond: aankomsttijd 13.15 u
Ik dacht nog: nee, kan niet!!! Ik moet er om vijf over een zijn!!! Racen racen dus Botlekbrug dicht, Beneluxtunnel een baan dicht, A20 een baan dicht. Om 13.10 kom ik het cb binnengerend , "nou, kleed Anna maar heeeeeeeel snel uit dan" Normaal zit je een half uur uit je neus te vreten, nu was ik 5 min te laat en hadden ze daar ineens niets te doen. Ja, behalve mij toespreken als een kleuter.
OK, grmmmbbbl.

Anna wegen, meten (9410 gr en 72,5 cm) en huppa gelijk door naar de wvk. Anna d'r luier onderweg nog
in de luierbak gegooid. Zo. Nou, alles goed, ok, prima. Anna slaat terloops nog met de muis op het beeldscherm en gaat op het toetsenbord zitten in haar blote kont . Toen de prikjes: ook geen enkel probleem. Ik pak Anna op, troost haar, speentje. En toen......voelde ik het langzaam warm worden van mijn oksel tot aan mijn knie. Precies: die luier
Dus, gewoon naar de AH gegaan daarna en gedaan alsof mijn neus bloedde en nu ein-de-lijk thuis.

Hoop dat het de rest van de dag rustig blijft.

Hoe is het met de flensjes? Krabben ze elkaar op de rug? Geef ze maar een dikke smakkerd, arme dingen.
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
  dinsdag 22 april 2008 @ 15:09:31 #26
28034 jellyrose
BoggleMeister
pi_58227648
quote:
Op dinsdag 22 april 2008 14:59 schreef Memmel het volgende:
[knip]
het leest waarschijnlijk een stuk grappiger dan dat het op dat moment voor je was Memmel
Red de zeehond!
  dinsdag 22 april 2008 @ 15:49:51 #27
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_58228592
Memmel
Sorry, ik moest echt even lachen! Wat een dag zeg...

Goed nieuws, Devin is goedgekeurd op het CB
Ondanks het feit dat meneer heel weinig eet is hij dus toch aangekomen. Zijn hoofd is ook gegroeid, geen reden tot zorgen, geen verwijzing naar de kinderarts en ik ben zoooooo opgelucht
Hij is nu 75,5 cm en 8610 gram. Lekker lang en slank dus. net als mama graag zou willen zijn
  dinsdag 22 april 2008 @ 16:01:13 #28
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_58228933
Memmel Sorry maar ik moest erg lachen om je verhaal

En Kersjes wat fijn dat Devin gewoon gegroeid is! En ook de verwijzing naar de kinderarts is dus van de baan
pi_58229189
Kersje, wat fijn dat alles goed is!!

En Memmel, wat een verhaal kun je er al om lachen?
  dinsdag 22 april 2008 @ 16:13:09 #30
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_58229271
O ja over het luisteren naar "Nee"... kunnen kindjes van 9 maanden al oostindisch doof zijn?

Linde gooit haar rijstewafeltje niet op de grond als je zegt dat het niet mag, maar zodra je je omdraait en haar niet meer ziet hoor je *plok*
pi_58229630
Stiemie.. het is een heel gezond teken dat ze dingen op de grond gooit

hier laat ik het na een paar keer gewoon liggen, voor ik het weet ben ik van de opruim-dienst anders!
zit ze van mij naar de grond te kijken... maar we gaan er natuurlijk geen spelletje van maken
  dinsdag 22 april 2008 @ 16:37:07 #32
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_58229815
Ja Marit ze mag van mij veel op de grond gooien, maar geen eten. Speelgoed is prima (tot een bepaalt aantal keren en dan is het helaas-pindakaas)

Ik wil haar graag dat gooien met eten afleren omdat ze dat dus ook doet als ik buiten ben. Nu wil ik echt geen steriele opvoeding, maar een rijstewafeltje dat in de bus op de grond is gevallen mag ze van mij niet meer opeten. Nu heeft ze dan maar gewoon trek als ze het op de grond heeft gesmeten.

Maar niet alleen met gooien is ze oostindisch doof hoor. Ook met aan de tv/iets dat op tafel staat/ aan de wieltjes van de salontafel (waar je zo goed klem tussen kan zitten met je vinger ) zitten bv. Zodra ik me omdraai moet ze er toch even stiekem aanzitten

[ Bericht 0% gewijzigd door Stiemie op 22-04-2008 17:48:55 ]
pi_58231254
hihih Memmel, proest

Devin fijn dat je toch goedgekeurd bent!!! Kun je dat groeien niet eens even aan Pepijn uitleggen? Je bent al bijna 10cm groter dan Pepijn

Stiemie hier hetzelfde hoor... zowel met gooien als met lekker toch doen als mama niet kijkt... Zo zijn hier de stopcontacten en dienbladen op de salontafel favoriet. En hij snapt het heeeeeeeeeel goed als je NEE zegt als hij bijna in het stopcontact zit... Om vervolgens het 5 seconde later met een ondeugende grijns nog eens te proberen.
pi_58233796
quote:
Op dinsdag 22 april 2008 16:13 schreef Stiemie het volgende:
O ja over het luisteren naar "Nee"... kunnen kindjes van 9 maanden al oostindisch doof zijn?

Linde gooit haar rijstewafeltje niet op de grond als je zegt dat het niet mag, maar zodra je je omdraait en haar niet meer ziet hoor je *plok*
Dat is gewoon geniepig / achterbaks . Oostindisch doof is als ze gewoon doorgaat terwijll je heel duidelijk NEE zegt... (en ze dus doet alsof ze het niet gehoord heeft).
  dinsdag 22 april 2008 @ 20:07:06 #35
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_58234446
Anna stond net los in de kamer!!!
Ze liep aan mijn handen en ik zei tegen mijn man: pak jij haar over. Ik laat haar los, hij had er nog niet vast en ze heeft zeker 5 seconden zo gestaan.

Heb haar net een paracetamol gegeven en ze ligt nu in bed, ze had pijn van de prikken. Dat was ook duidelijk te zien, want haar ene been was blauw.
pi_58235252
Marit, ik heb het zelf maar gedaan. Dat gezeur met mannen .

Memmel, loop je je daarvoor de benen uit je lijf. Hoe was het met Anna op t CB?

Deepfreeze, ik ben te goed voor hem (als het om poepbroeken gaat).

De verpleegkundige hier doet ook vrij gronding masseren na de prik, scheelt toch volgens mij! Laatste keer met prikken had ze een stagiaire en hebben ze allebei 1 kant gedaan, tegelijkertijd. Scheelde ook wel, had ze maar 1 keer auw .

Webkim, lekker gegroeid en heerlijk van je afpiesen . Haha wraak voor die stomme prikken .

Stiemie, handig van Linde .

Memmel, wat een avontuur weer... zeer vermakelijk om te lezen .

Kers, goed nieuws .

We hebben hier een klein waterratje. Als ik haar in de douche op het aankleedkussen leg en haar badje laat vollopen verschijnt er al een hele brede smile. Eenmaal in het water is het spetteren en spatteren en een hoop lol. Heerlijk.
pi_58235706
Memmel, heb jij dat .... ....

Beterschap voor alle kindjes!

Hier gaat het goed Jetje heeft eindelijk 2 ondertanden ze kan kruipen en zichzelf optrekken!!
Ze gaat ineens heel hard! Nog even en ze is jarig
Jouw kleine handje grijpt
mijn grote vinger vast
mooi toch dat mijn vinger
zo in jouw handje past
  dinsdag 22 april 2008 @ 21:08:22 #38
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_58236198
Anna, wat een bikkel ben je: met blauwe, pijnlijke beentjes loslopen!

Hmmm, Jet is maar 1 dag ouder dan Devin en die is dus ook bijna jarig
Ik weet in ieder geval al wat voor verjaardagstaart er gaat komen, mijn jochie is gek op ijs

Hier ook zo'n bijdehantje trouwens, eentje met een voorliefde voor stekkers, snoeren en kabels.
Hij loopt er constant aan te prutsen, trekken, ermee te zwaaien... Die wordt later vast electricien
pi_58237251
Jet vind de keukenkastjes erg leuk als het heel stilletjes is dan weet ik al hoe laat het is

Devin!! Niet aan de stopcontacten zitten hoor!!!
mijn grote vinger vast
zo in jouw handje past
  dinsdag 22 april 2008 @ 21:50:22 #40
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_58237270
quote:
Op dinsdag 22 april 2008 21:08 schreef Kersjes het volgende:
...
Hij loopt er constant aan te prutsen, trekken, ermee te zwaaien... Die wordt later vast electricien
Als dat de leidraad is, wordt die van mij vast timmerman of kraanmachinist op een sloopkogel.
En dat terwijl papa nog wel hoopt dat ze fiscaal jurist wordt...

En Anna stond alleen maar, he, ze liep niet hoor!
pi_58247375
hihi dan hebben wij een fietsenmaker in spe...

iemand een idee waar ze tuigjes verkopen die op een triptrapstoel passen?
onze klauterkabouter klimt uit zijn triptrap
  woensdag 23 april 2008 @ 10:18:20 #42
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_58247515
Goh, Pepijn ook al zo'n klauteraar?
Devin haalt ook de raarste kapriolen uit met zijn stoel, ik ben ooka l een paar keer bang geweest dat hij eruit zou vallen?
Maar er zijn dus tuigjes?
  woensdag 23 april 2008 @ 10:29:33 #44
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_58247766
Bij de Prenatal verkopen ze die tuigjes, P_iglet.

Wauw, Anna al eventje los staan, wat knap zeg!

BE, heeft Sasha nog meer tandjes gekregen?

Ik blijf me hier verbazen over de range van zaken die besproken worden. Het eerste lachje, krampen, etc. tot aan los staande en sommige al lopnede (tijn liep toch al voor zijn eerste jaar?) graaiende, ondeugende semi-dreumes achtige taferelen aan toe. En als ik dan mijn grote baby zie, dan kan ik me ook zo ontzettend verbazen hoe snel dat gegaan is. Hij zit stabiel, doet verwoede pogingen te kruipen, heeft al (:') ) een tandje, etc. En dan denk ik alleen maar

Zo, dat wilde ik ff kwijt.

En dat we ons eigen internet hebben, dus ik ben als een razende onze website aan het updaten. Allemaal leuke dingen gebeurd die ik niet wil vergeten voor later.
En trouwens, dat stinken heeft hij maar 2 dagen gedaan, gelukkig. Nu ruikt hij weer lekker. Ben ik wel blij om
pi_58247877
Eh, creatief knopen met draaddoeken??
Ik blij met onze prenatal stoel met ingebouwd tuigje

En serieus: tuigje Even googlen of triptrap en tuigje, dan vind je nog veel meer...

EDIT: spuit elf

Ik ga onze kleine babbel eens uit bed halen
  woensdag 23 april 2008 @ 11:43:29 #46
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_58249746
quote:
Op woensdag 23 april 2008 10:29 schreef DaviniaHR het volgende:
En trouwens, dat stinken heeft hij maar 2 dagen gedaan, gelukkig. Nu ruikt hij weer lekker. Ben ik wel blij om
Ik ook

Jaja, morgen komt Eli gezellig de hele dag bij Devin spelen
Als ik tussen het 2 jochies in bedwang houden, entertainen, eten en drinken geven en verschonen door nog tijd heb zal ik af en toe eens posten hoe het gaat.
Ik heb al tegen manlief gezegd dat hij maar via de McDonalds naar huis moet rijden morgen
pi_58255724
Ik probeer vanaf vandaag meer regelmaat te bieden aan Jennifer. Het slapen gaat 's nachts echt super! Maar overdag is een regelrechte ramp. Ze slaapt nooit langer dan 30 minuten en wil het liefst elk uur een klein hapje. Ik krijg dan ook mega plasluiers, maar ook een onrustig kindje.

Ik heb besloten dat Jennifer 15 minuten mag huilen voordat ze in slaap valt. Ik liet haar nooit huilen, bij het eerste huiltje pak ik haar altijd op. Maar nu laat ik haar gewoon even liggen, ze moet toch zelf in slaap vallen.

Vanmorgen de eerste keer, 10 minuten gejengeld. Zachtjes huilen en met pauzes, dus ze niet overstuur. Ik heb ondertussen maar een afwasje gedaan en de speentjes uitgekookt. Toen ik klaar was sliep ze. Ze heeft een uur geslapen!! Helaas werd ze wakker van de katten.

De 2e keer huilde ze maar 4 minuten! Maar heeft ze ook iets korter geslapen.

De 3e keer niet gehuild, want toen ging ik wandelen. Na de wandeling was ze wel wakker, maar ik heb haar gewoon laten liggen. Ze heeft toen nog een half uur in haar wieg gelegen tot ze het zat was.

Net legde ik haar weer weg en ik hoorde 1 snik! En weg was ze!

Ik heb het campingbed weer opstaan in de woonkamer. Dan is haar plekje nu om overdag te slapen. Verder als ze moe is dan doe ik meteen haar slaapzak aan en leg haar weg. Ik merk nu al dat ze vrolijker is als ze wakker is. De ochtend was altijd goed te doen, maar 's middags en 's avonds toch wel huilen en vaak eten en veel jengelen. Ik had gewoon niet door dat ze gewoon moe is en beter slaapt op een vaste plek dan dat ze op de bank in slaap valt.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_58256226
Ticootje, klinkt goed . Dat was bij Mirte ook. Tegenwoordig komt er wel meer protest als ik haar in bed leg, maar dat lijkt ook wel een beetje "toneelspel" . Want soms lacht ze er dan toch ook wel bij.
Ik heb haar om half 2 in bed gelegd, ze had om half 12 fles gehad op t KDV en half 2 waren we thuis. Ze ligt nu nog te tukken. Ik merk echt dat we wat tussen de 3 en 4 flessen inhangen... Ik denk dat ik straks eens ga proberen of ze gewoon wat water of thee wil drinken, want meestal krijgt ze zo tegen 5 uur groente.
  woensdag 23 april 2008 @ 16:09:34 #49
35189 Troel
scherp en bot
pi_58256381
Ik ben helemaal verliefd op mijn kereltje. Hij weet heel goed duidelijk te maken dat hij graag een bedritueel wil, als je hem in bed legt zonder een verhaaltje voor te lezen gaat hij jammeren.
Als je hem wel een verhaaltje voorleest, dan gaat die lieve schat meebabbelen en lachen Als het verhaaltje uit is krijgt meneer een aai over zijn bol en een zoen en dan is hij ook zo vertrokken

Ruben is nog steeds snotterig en hoesterig, komt dat nou echt door het kinderdagverblijf? Ik vind het zo sneu
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_58256427
Ik ga toch maar een half flesje maken, ze is al wakker en dan schuif ik de groente wel wat op.

Leuk zeg troel, nu al een ritueel met een verhaaltje . Misschien moet ik dat hier ook eens gaan proberen .
  woensdag 23 april 2008 @ 17:06:27 #51
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_58257766
Goed is dat he, Ticootje? Als je dan tegen mensen zegt dat je je kind ff laat brullen kijken ze je aan alsof je de boeman bent, maar in de praktijk zijn ze echt binnen 120 tellen vertrokken, danwel stil.

En ik zweer ook echt bij een nachtiruteeltje. Wij doen de laatste voeding in het donker, omdat toen ik nog bv gaf de laatste voeding ook op bed was en dan hop, de wieg in, en het wrekt echt perfect! Zo goed zelfs, dat als het gaat schemeren en het wodt donker in de kamer, dat eli dan gaat mopperen, want dan verwacht hij zijn laatste fles
pi_58260776
Troel, wat leuk dat jullie een verhaaltje voorlezen. Rituelen vinden kindjes echt heerlijk. Wij hebben alleen een echt bedritueel voor 's nachts. Het snotterige kan wel van het kdv komen, als er een plek is waar er bacterien en snot worden uitgewisseld is het daar wel!
  woensdag 23 april 2008 @ 21:03:29 #53
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_58264397
Zo, kreeg ik net even de schrik van mijn leven. Ik dacht even dat ze 'Lief lieveheersbeestje' van de sesamstraat-site hadden verwijderd. Maar ze hadden alleen twee extra pagina's toegevoegd....pfff...mijn hartslag is weer normaal. Als er nou iets is waar Anna niet buiten kan, is het wel 20 keer lief lieveheersbeestje van Pino achter elkaar te horen.

Anna heeft vandaag op de creche iets langer geslapen dan normaal. Van 9.40 uur tot 14.30 uur.... Ze hebben haar maar wakker gemaakt om de fles en wat sap te drinken. Maar voor Anna had het niet zo gehoeven. Duidelijk de prikjes-aftermath...
pi_58265333
Wat een lieve slaapkopjes vandaag.. Chris had wel een iets langer middagslaapje, maar zo lang als anna toch niet..

Ticootje, de huiltjes worden ook wat diverser. Echte paniek klinkt anders dan wat jengelen.. Zolang het een jengel huiltje blijft, kan het geen kwaad (zolang het niet idioot lang duurt).
Ik liep meestal nog wel om de paar minuten even de kamer in, speen erin, aai over de bol, en weer weg. En dan zonder oogcontact te maken. Meestal was 2 keer spenen wel genoeg.. Als we Chris echt door lieten huilen, dan vond je hem na een kwartier wel stil, maar starend naar de muur. Dat leek me ook niet gezond..

Een echt bedritueel hebben we ook nog niet. Tenminste niet zoals voorlezen, of badderen ofzo.
Zonet zijn we na het eten nog even wezen wandelen. In een speeltuintje hier vlakbij is een schommel, met een schotel eraan (zo een). Dus ik erop met Chris, en hij vond het ook nog leuk. Zittend, liggend, half rollend. En ook met papa. Zijn eten bleef netjes binnen
En thuis lekker een flesje en hij slaapt heerlijk
pi_58271233
Over bedrituelen gesproken, Crook legt Jet altijd op bed vorige week deed ik het een keer .... tranen met tuiten nou zeg

Ze kan nog meer, vanuit liggen gaan zitten

as dinsdag naar het CB voor een prikje en de rest natuurlijk Ben erg benieuwd hoeveel ze gegroeid is

Nog precies 1 maand en dan hebben we de allergietesten niet leuk ....

Herkennen jullie dit? Jet word steeds vroeger wakker. Ze sliep meestal tot 7 uur half 8 maar nu is ze al dagen om half 7 wakker ..... Ik laat haar dan maar liggen tot 7 uur, want ze huilt niet. Ze ligt te spelen met haar pop en meneer kikker
mijn grote vinger vast
zo in jouw handje past
pi_58271677
We hebben wel zo'n fase gehad. Toen werd het van 7 uur, naar bijna 6 uur . Maar dat heeft zich vanzelf weer opgelost toen Chris overdag iets minder ging slapen. Gewoon even gerommel in het schema dus..

En jet gaat zelf zitten
Wel jammer dat ze die allergietest moet doen, is dat zo'n krasjes test? Maar dat weet je natuurlijk wel wat je moet vermijden.
  donderdag 24 april 2008 @ 09:11:32 #57
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_58271700
Zolang ze niet huilt is er niks aan de hand toch. Alleen is het wel jammer als je zelf wakker wordt van de speelgeluiden.
Mss heeft het te maken met het sneller licht worden 's ochtends?

Davinia, gelukkig is het bij die 2 tandjes gebleven. Sasha is eindelijk van de poepluiers af. Het was echt elke luier raak en zijn billetjes zagen er echt niet uit. Die zijn nu weer gewoon hun mooie roze kleurtje. Dus we zijn eindelijk dinsdag weer eens gaan zwemmen samen. Zo leuk!

Pfoe... gisterenmiddag extra moeten werken en 's avonds laat thuis dus ook niet zelf opgehaald. Begin hem nu wel te missen hoor. Moet morgenochtend ook op mijn werk zijn voor een vergadering, maar dan gaat hij (tot grote vreugde van mijn collega's) gewoon lekker mee! En dan... zondag naar Canada tot donderdag. De knoop in mijn maag wordt steeds een beetje groter.
  donderdag 24 april 2008 @ 09:15:50 #58
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_58271788
Aaaaaah . Je bent weer terug voordat je het weet joh .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_58271840
BE, kan me voorstellen dat je een knoop in je maag hebt.. Zeker als je dan ook nog zo weinig tijd hebt deze week.. Vrijdag en zaterdag maar even heel hard knuffelen!
Misschien kun je vanuit Canada webcammen?
pi_58272256
Be logisch hoor!

Deepfreeze, het is inderdaad zo'n krasjes test. Niet leuk, maar wel noodzakelijk
mijn grote vinger vast
zo in jouw handje past
pi_58272346
Gwen heeft gisteren zich gisteren voorbeeldig gedragen op het KDV waar ze mocht oefenen voor het eerst. Slapen, eten en slapen. Merlijn zit nog op dezelfde groep en toen ik vroeg waar zusje was wist hij meteen waar hij naar toe moest. Alleen heeft ze met drinken weer teveel lucht binnengekregen, ze doet het echt helemaal verkeerd tegenwoordig, borst en fles. Gelukkig komt ze wel goed aan (260 gram in iets minder dan twee weken, ze weegt nu 5150 gram.), over twee weken wordt er naar het tongriempje gekeken. Het is zo lastig voor haar al die lucht. Dinsdag gaat ze weer oefenen en volgende week vrijdag gaat ze voor het echie.
pi_58272675
Lieve Jet, rustig nog een half uurtje spelen in bed.

Randa, fijn dat het wennen goed ging. En zo gezellig dat ze bij Merlijn op de groep zit! Kan hij ook een oogje in het zeil houden voor je

BE, die knoop kan ik me zo goed voorstellen. Maar je kan je alvast verheugen op je thuiskomst, ik denk dat Sasha helemaal gek zal worden van blijdschap als hij mama weer ziet en bedolven wordt onder heeeeel veel kusjes

Ik zit nu met een broodje op de bank terwijl de jongens heerlijk liggen te snurken
Devin in zijn bed en Eli van Davinia in de box, met het oortje van de knuffelbeer in zijn mond
Ik liep even naar de keuken, kom ik 2 minuten later terug ligt hij gewoon te slapen! En Eli heeft al een complete boterham op, inclusief korstjes
Dat ben ik dus echt niet gewend, Devin had na 6 hapjes al genoeg.
Devin voelt zich trouwens best een beetje "bereigd" merk ik, hij claimt me nu nog meer dan normaal. Hij vindt het maar raar dat ik ineens aandacht heb voor een ander kindje in zijn huis, dat met zijn speelgoed speelt. Nou ja, hij moet gewoon nog wennen, als hij straks uitegrust weer wakker wordt zal het misschien wel beter gaan.
  donderdag 24 april 2008 @ 10:11:31 #63
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_58272919
Heeft hij korstjes gegeten! Wat knap!! Dat durfde ik nooit, bang dat hij het niet lekker vond! Ha, dat scheelt weer moeite doen!

Hihi, told you so, het is een echt vreetzak

Jamaar, jamaar, ook lief met eli spelen, hoor!

Het zou wat zijn als hij bij jou voo het eerst vooruit zou kruipen. Ik hoop het voor hem, vind het zo zielig, dat gefrustreerde alleenmaar achteruit kunnen...

Oh, en wij laten eli ook lekker in bed liggen spelen als hij wakker is s ochtends.

Heb nu afspraak!
pi_58272999
Ze zit alleen nog maar deze maand bij het oefenen bij Merlijn op de groep, Merlijn gaat over als zij officeel gaat beginnen. Ik was zelfs bang dat het niet goed zou gaan, maar we hadden Merlijn er op voorbereid dat zusje zo komne en dinsdagmiddag mogen ze ook weer samen. Voor Merlijn de laaste dag op de groep.

We merken dat Gwen hier ook het huilen een beetje nodig heeft als ze wil gaan slapen. Ze wil graag slapen maar het lukt haar niet. Overal zijn teveel prikkels. Zelfs boven in bed alle geluiden van buiten. Ronddragen is de oplossing of even laten huilen. 's Nachts gaat slapen hier ook goed, alleen was mijn linkerborst afgekeurd met de nachtvoeding 's nachts het voldeed niet, ze had de rechter dit keer ook nodig, volgens mij vond ze die toch al lekkerder. . Het campingbedje gaat hier ook naar beneden, voor de mooie dagen buiten. Zodat we lekker in de tuin kunnen werken en zij kan slapen cq. spelen.
  donderdag 24 april 2008 @ 10:16:48 #65
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_58273013
Ja, ik heb hier achter de schermen al aangekondigd, dat ik er eerst een paar dagen niet ben, en dan een paar dagen aan het knuffelen ben dus dat ze volgende week niet op mij hoeven te rekenen.
Het is idd wrsch om voor ik het weet. Komt wel goed.
pi_58273086
Heel even snel want ik moet zo weer terug naar het ziekenhuis, Nathan ligt sinds afgelopen vrijdag in het ziekenhuis met 3 virussen en 1 oorontsteking en daardoor uitgedroogd. Hij mag pas naar huis als hij 1 liter zelfstandig kan drinken en vooralsnog heeft hij maar 2 keer per dag zelf iets gedronken van hooguit max 60 ml en daarna lag het op de grond. We zitten denk ik nog wel even in het ziekenhuis.
pi_58273147
pi_58273176
och arme Nathan !
jeetje Faja, wat vervelend !
Ik hoop van harte dat hij snel wat opknapt en hij snel weer thuis is !!
  donderdag 24 april 2008 @ 10:27:13 #69
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_58273207
Och jeetje Faja... wat een schrik voor jullie. En wat zielig voor jullie ventje!
Heel veel sterkte!
  donderdag 24 april 2008 @ 10:27:45 #70
60568 S-A-I-N-T
Je heb het gelezen ;)
pi_58273219
ooo wat schrijven jullie veel zeg.
Ik pik er even wat dingen uit.

BE ga je van do tot zo weg. Wauw wat ontzettend knap zeg ik denk niet dat ik het zou kunnen ik ben wat dat betreft een vreselijk watje echt waar. Sterker nog Mara (4 ruim) is nog nooit wezen logeren hahahah erg he.

GwenWat gaat het goed zeg met oefenen. LEuk hoor dat het zo gaat. Wij hebben op het kdv straks een kindje van 6 wk ma kwam al toen hij 1 week was langs om te kijken waar hij heen zou gaan en te vragen vanaf wanneer hij kon komen.

Bedrituelen hebben we hier ook hoor dat is ook de rede waarom Zoë iedere avond van af het begin een pyjama aan krijgt, slaapzakje aan, nog wat knuffelen en drinken en haar mandje in. Dat werkt prima hier.

Ticootje wat fijn dat jullie meisje het zo goed op pikt het slapen. En zolang er alleen wat gemopperd word in bed is dat toch prima. Soms hebben ze even wat tijd nodig om in slaap te vallen. Ik merk het hier ook dat toen Zoë iets ouder werd een maand of 2 denk ik dat ze niet meer op schoot wilde slapen ik heb haar oten in bed gelegt en daar sliep ze meteen heerlijk hoor. Ook overdag slaapt ze daar. Slaapt jullie meisje met een bepaalde rede in de woonkamer in een camping bed?

Hier is het tegen woordig tussen 18.00 en 18.30 doodstil in huis beide kinderen zijn dan helemaal onder zeil. Ze zijn de hele dag buiten Mara speelt daar de hele tijd in de speeltuin en Zoë gaat van hand tot hand en slaapt heerlijk in de kinderwagen.

Mijn knie is bagger. Links nog pijnlijk rechts is vreselijk pijnlijk en gevoelig. Moet naar de ortopeet om uit te sluiten dat het niet mijn meniscus is of een stukje kraakbeen wat dat knijp zat/zit. Zelf denkt hij dat het onstekingen zijn. Bah het doet vreselijk zeer en ik moet rusten wat niet gaat met 2 kinderen en mijn been omhoog moet.
Heb me voor morgen ziekgemeld bah daar baalde ik heel erg van. Maar baal daar zo vreselijk van. En weer heb ik de arts gemeld dat ik bv blijf geven dus geen ontsteking remmers enz.

Ga nu weer ff wat doen
groetjes joyce
  donderdag 24 april 2008 @ 10:31:08 #71
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_58273277
Joyce... het is m'n werk, dus ik moet wel... anders moet ik een andere baan gaan zoeken en dit is toch ook wel leuk. En het betaalt vooral heel goed.
  donderdag 24 april 2008 @ 10:36:31 #72
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_58273392
Och toch, Nathan.... Faja, heel veel sterkte en succes met jullie kleine. En beterschap voor je lief manneke.
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
  donderdag 24 april 2008 @ 10:36:35 #73
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_58273393
quote:
Op woensdag 23 april 2008 21:03 schreef Memmel het volgende:
Zo, kreeg ik net even de schrik van mijn leven. Ik dacht even dat ze 'Lief lieveheersbeestje' van de sesamstraat-site hadden verwijderd. Maar ze hadden alleen twee extra pagina's toegevoegd....pfff...mijn hartslag is weer normaal. Als er nou iets is waar Anna niet buiten kan, is het wel 20 keer lief lieveheersbeestje van Pino achter elkaar te horen.

Wij hebben Lief Lieveheersbeestje dan ook preventief gefilmd na zo'n zelfde shock reactie

BE, stoer hoor! Maar de tijd vliegt vast om daar, en Sasha is in goede handen .
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  donderdag 24 april 2008 @ 10:37:27 #74
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_58273412
Oh arme Nathan! Beterschap voor hem Faja!
  donderdag 24 april 2008 @ 10:43:58 #75
60568 S-A-I-N-T
Je heb het gelezen ;)
pi_58273546
ach faja arme kleine nathan, jeetje wat een schrik heel veel beterschap voor het ventje!

Be ook al is het je werk ik vind je superstoer echt waar. En weet je ik denk ook dat het afscheid even slikken is maar daarna heb je genoeg te doen, genoeg afleiding enz en lang leve internet he.
pi_58273555
Weer heel veel geschreven...

Arme Nathan, sterk maar snel aan!
Be, die dagen vliegen gewoon om, je bent vast zo weer thuis. En anders laat je stinkie maar filmpjes sturen of foto's, is Sasha toch een beetje bij je daar.

Een slaapritueel hebben wij ook niet, nu ja, ergens wel: het tijdstip verschilt en het gaat meestal gewoon zo: ze speelt, begint te miepen, even drinken, poging tot in bed doen, veel huilen (en om de 5 minuten nog eens goed gaan leggen en onderstoppen), toch er weer uithalen na een dik half uur slaappogingen, en dan is moeder tut. Dan valt ze onder het drinken in slaap. Eigenlijk doet ze nu dus wat pasgeboren kindjes doen...'s avonds iets wat op clusteren lijkt en mama als speen gebruiken.

Een hele week goede nachten gehad, met maar één keer wakker worden, en gisterennacht ineens weer 4 keer!

Kunnen ze 's nachts meer last hebben van tandjes dan overdag? Nu zit mevrouw gewoon heel gezellig te spelen op haar tapijtje in het zonnetje.
pi_58273875
Och Nathan toch.... Hopelijk knapt hij snel op
pi_58274224
Agossie dat kleine mannetje in dat ziekenhuisbedje. Snel beter worden hoor Nathan
  donderdag 24 april 2008 @ 11:17:29 #79
28034 jellyrose
BoggleMeister
pi_58274266
Nathan, snel beter worden hoor!
Red de zeehond!
  donderdag 24 april 2008 @ 11:17:59 #80
28034 jellyrose
BoggleMeister
pi_58274277
Stiemie, je steelt mijn teksten!
Red de zeehond!
pi_58274929
He Nathan toch... Beterschap!

Thomas heeft een manier gevonden om lekker vaak te mogen badderen. Hij poept gewoon langs zijn luiers heen, zodat je de mosterdkleurige smurrie ook in zijn broek en aan zijn sokjes tegenkomt. En in zijn romper, die je over zijn hoofd moet uittrekken, dus tja, ook poep in zijn haar.

Ik zal eens luiers maat 3 gaan kopen.
Hardloper.
IG @webkim
  donderdag 24 april 2008 @ 11:50:30 #82
593 sjak
Juffie Bloem
pi_58275038
Sterkte Faja! Ik hoop dat Nathan snel weer gaat opknappen!
Lekker douchen!
  donderdag 24 april 2008 @ 11:58:30 #83
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_58275235
Arme Nathan, word maar snel weer beter hoor!

Vivi, bedankt voor de tip - ik zal de camera weer eens gaan aanzwengelen.
pi_58275251
Nathan wat zielig jochie! Beterschap

webkim, rompers kun je ook heel goed naar onderen toe uittrekken, scheelt weer poep op plaatsen waar je het zeker niet hebben wil
Saartje
pi_58275497
Arme nathan. Wordt maar snel beter kleine schat!

Jen sliep gister in het campingbed in de woonkamer, omdat ik het graag in de gaten wil houden of alles wel goed gaat. (Ja 's nachts controleer ik ook minimaal 20 keer of ze nog ademd) Maar in de woonkamer zijn teveel prikkels. Mama die rondloopt, schoonmaakt en opruimd. De katten die elkaar achterna zitten en de hond die nog geen 5 minuten op dezelfde plek kan liggen. Ze ligt nu dus maar gewoon in haar eigen bed op onze slaapkamer. Dat is nog geen ramp, wij hebben alles gelijkvloers. Dus ze ligt in de kamer naast de woonkamer.

Ik ging haar net halen, en toen lag ze gewoon te wachten op mama. Ze had ook maar 5 minuten nodig om in slaap te komen. Ze drinkt nu beter en is gewoon goed te genieten.

(Alleen gister toen mijn man thuis was huilde ze het kwartier vol... Hij wilde haar na een minuut alweer pakken. Na een kwartier heb ik haar gepakt, geknuffeld en getroost en weer terug gelegd, en toen was ze zo weg, want ze was wel echt moe)

Webkim hier ook al een tijdje luiers maat 3. En zelfs die heeft ze vannacht zo volgeplast dat ze helemaal nat was. (Ik heb ergens bij een restantgigant 3 pakken luiers van pampers maat 3 voor 20 euro op de kop getikt. 120 luiers!! Ik kan voorlopig even vooruit)
  donderdag 24 april 2008 @ 12:46:48 #86
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_58276365
quote:
Op dinsdag 22 april 2008 16:37 schreef Stiemie het volgende:
Ja Marit ze mag van mij veel op de grond gooien, maar geen eten. Speelgoed is prima (tot een bepaalt aantal keren en dan is het helaas-pindakaas)

Ik wil haar graag dat gooien met eten afleren omdat ze dat dus ook doet als ik buiten ben. Nu wil ik echt geen steriele opvoeding, maar een rijstewafeltje dat in de bus op de grond is gevallen mag ze van mij niet meer opeten. Nu heeft ze dan maar gewoon trek als ze het op de grond heeft gesmeten.

Maar niet alleen met gooien is ze oostindisch doof hoor. Ook met aan de tv/iets dat op tafel staat/ aan de wieltjes van de salontafel (waar je zo goed klem tussen kan zitten met je vinger ) zitten bv. Zodra ik me omdraai moet ze er toch even stiekem aanzitten
Dat is heel normaal Stiemie, kinderen van die leeftijd associeeren het verbod op iets met degene die dat verbod uitspreekt, zodra die persoon niet meer in zicht is "geldt" dat verbod in hun hersentjes niet meer.

Niets aparts dus, en al helemaal niet geniepig of achterbaks .
pi_58276506
Faja sterkte, hopelijk knapt hij snel op!!!
mama van 3 kids!
  † In Memoriam † donderdag 24 april 2008 @ 12:52:17 #88
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_58276507
quote:
Op donderdag 24 april 2008 11:59 schreef Maneki.Neko het volgende:
webkim, rompers kun je ook heel goed naar onderen toe uittrekken, scheelt weer poep op plaatsen waar je het zeker niet hebben wil
Dat ik daar nooit zelf aan heb gedacht Gelukkig heb ik een andere manier gevonden om met poepincidenten om te gaan. Ik rol de romper op en zo komt de poep niet in aanraking met zijn hoofd. De Maneki.Neko methode lijkt me toch gemakkelijker
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
pi_58276542
Nathan beterschap!!
mijn grote vinger vast
zo in jouw handje past
  † In Memoriam † donderdag 24 april 2008 @ 12:54:10 #90
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_58276548
En daarna las ik jouw berichtje pas Faja. Jeetje wat schrikken dat Nathan in het ziekenhuis ligt. Gelukkig is hij daar wel in goede handen, maar jullie hebben natuurlijk niets liever dat hij weer lekker opknapt en in zijn eigen bedje kan slapen. Heel veel sterkte voor jullie allemaal!
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
  donderdag 24 april 2008 @ 12:54:27 #91
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_58276555
Beterschap voor Nathan, Faja! Bah, naar dat ie in het ziekenhuis moet liggen.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_58276637
Wat zielig voor Nathan! Beterschap! Hopelijk is hij snel weer opgeknapt.
pi_58276776
he, Faja wat naar voor jullie ik hoop dat ie er snel weer bovenop is.
jeutje 3 virussen!!
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_58276828
quote:
Op donderdag 24 april 2008 12:46 schreef Vivi het volgende:

[..]

Dat is heel normaal Stiemie, kinderen van die leeftijd associeeren het verbod op iets met degene die dat verbod uitspreekt, zodra die persoon niet meer in zicht is "geldt" dat verbod in hun hersentjes niet meer.

Niets aparts dus, en al helemaal niet geniepig of achterbaks .
Ah fijn om te weten Dan kunnen we vanaf nu de lijfstraffen weer afschaffen
  donderdag 24 april 2008 @ 13:14:21 #95
35189 Troel
scherp en bot
pi_58276939
Ruben zit overdag nog steeds met gemak in een maatje 2 luier, ;s nachts in een maatje 3 (omdat ie een erg lange nacht maakt).

Faja, beterschap voor Nathan.

Gisteren kwam meneer met een klein beetje groen onder zijn nagels thuis Ik werd gewaarschuwd door de leiding, maar het was nog een verrassing Moederdag
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_58276964
Faja wat rot, 3 virusjes en een oorontsteking.. Gemeen dat ze zo met zijn allen langskomen..
Veel beterschap Nathan!!
En echt 1 liter drinken? Ik dacht dat baby's 800-1000ml melk binnen moesten krijgen. Dus dan zou hij de max moeten gaan drinken.. Maar hij zal het nu misschien wel nodig hebben om de tekorten aan te vullen..
pi_58277015
Pff vandaag hebben we hier een dag from hell

Linde is 's nachts de hele tijd aan het spoken geweest. Na de eerste fles vanmorgen heeft ze zoveel gepoept dat ze zelf en de wipstoel helemaal onder zaten. Omdat ze door het spoken zo moe was heb ik haar maar niet in bad gedaan maar met een washandje schoongemaakt en na even spelen weer in bed gedaan.

Na anderhalf uur slapen een peer gegeven en toen alsnog in badje gedaan. Linde was net weer fris en fruitig en klaar voor de boterham. Boterham was bijna op en kwam er toen met peer en al weer uit. Natuurlijk over alles heen dat mogelijk was. Kots op de grond, in d'r haar, op alles wat ze aanhad en over de hele kinderstoel. Gelukkig was het badje nog niet opgeruimd Dus leeg laten lopen en opnieuw vullen terwijl ik Linde maar in de wasmand had gezet want kinderstoel en wipstoel allebei goor. Kots ging niet uit haar haren dus dat moest ik er onder de kraan uitspoelen, altijd leuk met een gillend en wild spartelend kind.

Nu heb ik haar maar een halve fles gegeven omdat ze wel trek had, maar er zijn alweer een paar golfjes uitgekomen. Volgens mij gelukkig niet alles dus dat is positief Nu ligt ze in bed en ga ik die stokke maar eens uit elkaar halen om dat gezellige kussentje te kunnen wassen...
Misschien dat het ook allemaal wat zwaarder aanvoelt omdat ik gisteren een borrel van mijn werk had die wel erg gezellig was
pi_58277278
Nou stiemie, dat klinkt als een lekker dagje..
Is ze verder ook ziekjes, of misschien tandjes op komst?
pi_58277337
Gisteravond was ze ook erg zeurderig en huilerig maar we kunnen niks anders-dan-anders aan haar ontdekken. En tandjes zie ik ook nog niet Misschien gewoon een klein virusje ofzo...
pi_58278212
quote:
Op donderdag 24 april 2008 12:52 schreef Slaapmeisje het volgende:

[..]

Dat ik daar nooit zelf aan heb gedacht Gelukkig heb ik een andere manier gevonden om met poepincidenten om te gaan. Ik rol de romper op en zo komt de poep niet in aanraking met zijn hoofd. De Maneki.Neko methode lijkt me toch gemakkelijker
Het heeft bij ons ook 2 kinderen geduurd voor we op dat idee kwamen hoor
Saartje
pi_58278615
Faja heel veel beterschap voor Nathan!
  donderdag 24 april 2008 @ 14:48:22 #102
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_58279040
Faja beterschap voor nathan
Engaging Infinite Improbability Drive..
  donderdag 24 april 2008 @ 15:23:19 #103
160944 DeLiedje
trotse mama
pi_58279878
Oh jee arme Nathan! Beterschap lief manneke, en sterkte Faja!

Voor mijn gevoel past Floortje niet meer lekker in de wandelwagenbak... Als ze erin ligt, ligt ie vól met Floortje zeg maar, haar armpjes kunnen geen kant op, en ze hoeft zich maar één keertje te strekken en af te zetten, en ze ligt met haar koppie tegen de bovenkant...

Maar aan de andere kant zie ik haar (4,5 maand, 63 cm en 6,5 kilo) ook nog niet in de wandelwagen zitten (hij kan wel in lig stand, we hebben een Quinny Freestyle ofzo).
Ze is wel sterk, kan met hulp al goed zitten enzo...

Hoe doen jullie dat? Liggen bijvoorbeeld Maarten en Sasha nog in de reiswieg?
  donderdag 24 april 2008 @ 15:24:56 #104
160944 DeLiedje
trotse mama
pi_58279922
Gisteren had ze trouwens een nieuwe truc bedacht, ze tjoepte bijna uit de wipstoel...

Ze wriemeld gewoon haar voetjes op de zitting, zo'n beetje onder haar kontje, en gaat dan 'tjoep' zo staan!

Wij schrikken, zij lachen...
pi_58280140
Maarten doe ik nog steeds in de reiswieg. Hij past er nog in maar de ruimte word wel snel minder.
Heb ook echt het idee dat de ene bak groter is dan de ander want zijn nicht (6 mnd en ong 70 cm) past haast echt niet meer in die van haar.
Maarten is nu ong 67 cm.
Ik zal de bak eens opmeten want ik ben nu best benieuwd ernaar hoe lang hij is.

Edit: matrasje is 75 cm dus duurt niet lang meer hier

[ Bericht 18% gewijzigd door #ANONIEM op 24-04-2008 15:37:01 ]
  donderdag 24 april 2008 @ 16:31:07 #106
60568 S-A-I-N-T
Je heb het gelezen ;)
pi_58281363
Zoë past nog met gemak in de bak. Moet ik zeggen dat als ze er in ligt ze slaapt en dat doet ze op haar zij. Maar is ze wakker dan vermaakt ze zich prima ligt heerlijk op haar rug te kijken naar de bomen en te kauwen op haar deken of bijtring.
Zoë was met 4 maanden 60cm en 5.9 kilo. en van 14 december 2007
pi_58281916
Net terug van het CB. Jennifer weegt 5290 gram en is 60cm. Alles gaat helemaal goed. Ik heb een verwijsbrief voor de dietiste voor een dieet zonder koemelk, omdat Jennifer waarschijnlijk een allergie heeft. Verder hoef ik over 3 maanden pas weer terug te komen, dus alleen de medische consulten.
pi_58282337
Was hier niet iemand die ging experimenteren met luierbroekjes (memmel?). Mijn moeder heeft een pak gekocht voor het weekend daar. Maar vroeg me af of dat nou handig is..
We doen toch zijn broek al uit, dus denk dat het weinig uitmaakt. Ook wel nieuwsgierg hoe die test bij diegene uitpakte.
  donderdag 24 april 2008 @ 17:22:01 #109
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_58282403
Jeetje arme Nathan
Beterschap jochie, ik hoop dat je snel weer lekker naar huis mag.
Sterkte Faja

Als mama hoor je natuurlijk je eigen kindje de allerliefste van de heeeeeele wereld te vinden.
Eeeeuuhh.... ik denk dat er weinig kindjes zo lief als Eli zijn, die van mij meegerekend
Je hebt er werkelijk geen kind aan, hij is zo zoet! Hij eet in een tempo waar je u tegen zegt, zonder morsen en knoeien, alles lekker op en huilt alleen als hij een vieze luier heeft of als de gastheer alhier weer eens vervelend tegen hem doet
Davinia, ik ben helemaal gek op die lekkere knuffel van je!
pi_58282713
quote:
Op donderdag 24 april 2008 15:23 schreef DeLiedje het volgende:

Voor mijn gevoel past Floortje niet meer lekker in de wandelwagenbak... Als ze erin ligt, ligt ie vól met Floortje zeg maar, haar armpjes kunnen geen kant op, en ze hoeft zich maar één keertje te strekken en af te zetten, en ze ligt met haar koppie tegen de bovenkant...

Maar aan de andere kant zie ik haar (4,5 maand, 63 cm en 6,5 kilo) ook nog niet in de wandelwagen zitten (hij kan wel in lig stand, we hebben een Quinny Freestyle ofzo).

Nou ben ik wel geen moeder en heb ik zelf geen baby maar wel een nichtje die 2 dagen ouder is dan Floortje. Ben laatst met haar naar het CB geweest en daar was Lieke 64 cm, 6400 gram enne zij past eigenlijk nog wel makkelijk erin. Lijkt wel of die bak dan groter is ofzo. Maar Lieke kan zich er nog makkelijk in bewegen (althans maandag pastte heb nog prima ). Nou ligt ze vaak wel aan de bovenkant dus kan ze zich aan de onderkant ook niet afzetten, maar heb niet het idee dat ze niet meer past.

Nathan, wordt maar gauw weer beter! Echt zo zielig die kleintjes in het ziekenhuis. Faja jij ook heel veel sterkte met je kleintje!
  donderdag 24 april 2008 @ 18:20:14 #111
11682 Moonah
Jolie femme
pi_58283502
Sterkte met je mannetje Faja.
Bah.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_58284123
Sterkte Faja
  donderdag 24 april 2008 @ 19:14:57 #113
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_58284739
quote:
Op donderdag 24 april 2008 17:22 schreef Kersjes het volgende:
Jeetje arme Nathan
Beterschap jochie, ik hoop dat je snel weer lekker naar huis mag.
Sterkte Faja

Als mama hoor je natuurlijk je eigen kindje de allerliefste van de heeeeeele wereld te vinden.
Eeeeuuhh.... ik denk dat er weinig kindjes zo lief als Eli zijn, die van mij meegerekend
Je hebt er werkelijk geen kind aan, hij is zo zoet! Hij eet in een tempo waar je u tegen zegt, zonder morsen en knoeien, alles lekker op en huilt alleen als hij een vieze luier heeft of als de gastheer alhier weer eens vervelend tegen hem doet
Davinia, ik ben helemaal gek op die lekkere knuffel van je!
Nathan + fam. Lobi heel veel beterschap, danwel sterkte gewenst! Hopelijk is iedereen weer snel thuis

Weer een zieltje gewonnen voor de Eli-fanclub
Ik ben erg blij dat hij weer thuis is, en nog veel blijer dat de samenwerking met Devin relatief goed is gegaan. Dat Kersjes lief voor Eli zou zijn, dat wist ik al, en gelukkig heeft Devin het goede voorbeeld gevolgd!

* Huize Kersjes noteert bij de oppasadressen
En als Devin een keertje bij ons wilt komen buurten, is hij uiteraard van harte welkom (was ik net vergeten te zeggen, )
pi_58286594
Ach potdorie ik lees echt met m'n ogen in de broekzak.
Faja heel veel sterkte en beterschap voor je mannetje
pi_58287760
Nathan beterschap mannetje. Gauw opknappen en weer lekker mee naar huis!
pi_58288412
Ik gok dat Saartje d`r speekselklieren gaan werken, of ze wordt hondsdol Af en toe, en vooral net voor een voeding, staat er allemaal schuim op haar mondje van het kletsen
Ze lacht de laatste weken met geluid, zo grappig en lief In mijn herinnering waren de jongens daar een stuk later mee, maar ik weet het allemaal niet meer zo precies.
Wat ik wel 'eng' vind is dat ze af en geen adem lijkt te krijgen en dan zo`n 'huuuuu' geluid maakt bij het inademen. Moet ik toch eens naar laten kijken.
Saartje
  donderdag 24 april 2008 @ 21:47:45 #117
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_58288454
quote:
Op donderdag 24 april 2008 15:23 schreef DeLiedje het volgende:

Nog wel, maar ik weet idd niet hoe lang nog. Ik moet zeggen dat ik de bak wel heel smal vind... Dus ik weet niet hoe lang het nog zal gaan.
Vorige meting was hij 61cm. 6 mei moeten we weer. Ik ben benieuwd hoe lang en hoe zwaar hij dan is.
  donderdag 24 april 2008 @ 21:54:52 #118
156412 hestria
erg gastvrij
pi_58288656
Faja, heel veel sterkte met Nathan, dat ie maar snel mag opknappen!

en oei, wat is Dennis dan groot! is nu 2,5 maand en 60 cm, en weegt 6100.
Hier zitten we nu op 5 flessen van 180/6. Hij heeft alleen een vroege nacht, hij krijgt nu om 21:00 zijn nacht voeding en slaapt dan tot 5:00 uur. Krijgen het alleen niet voor elkaar om die voeding later te doen, wand als dat lukt komt ie nog om 5:00 uur. Maar verder hoor je me niet klagen over mijn slaapkopje wat dat betreft heeft ie een heerlijk ritme op het moment!! Merk wel dat hij na de voeding iets langer wakker is, ligt nu regelmatig 1uur en 1 kwartier te spelen in de box.
pi_58288678
62 cm, 6,7 kg hier en de bak kan nog, al is het wel een grote bak. En ze past gelukkig ook nog goed in de hangwieg

Faja en Nathan: sterkte! Ik hoop dat Nathan snel weer naar huis mag.
It's all up to you
  donderdag 24 april 2008 @ 22:05:22 #120
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_58288904
Brrr wat rot Faja! Sterkte en beterschap!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_58289740
Faja en Nathan, sterkte!!

vandaag pepijn wezen wegen en meten op het consultatie bureau. Zodat we volgende week vrijdag een recente groeicurve mee kunnen nemen naar de kinderarts..

Nou wilde meneer vanochtend dus echt NIET ontbijten. (7uur bv, daarna niets meer tot 11.30 wegen), dus ik zag de bui al hangen... maar.. meneer is 250gr gegroeid in 3 weken!!! Dus dat is hardstikke netjes
(daarvoor 450gr in 3 maanden). En ook een halve cm gegroeid in die 3 weken (daarvoor 1cm in 3 maanden). Maar goed lengte metingen zijn een stuk onnauwkeuriger dan gewicht.

Nu hopen dat Pepijn het groeien nu weer gewoon oppikt. Dan passen die maatje 74 kleertjes binnenkort hopelijk ook eindelijk goed
pi_58289842
Zit hij nog in 68? Klein kruimeltje Mijn jongste knulletje was ook zo`n poppetje, woog geloof ik 9 kilo op z`n eerste verjaardag. Tis nu ook een aardig bulletje aan het worden dus het komt vast goed
Saartje
pi_58290075
Ja het meeste nog hardstikke in maat (62-)68 (en bijna 10 maanden oud), al beginnen de eerste kleertjes daarvan nu echt wel te klein te worden. Maar 74 is echt nog met opgerolde pijpen, en sommige dingen nog VEEEL te groot.
Maar ach maat zegt niet zoveel, want heb ook te klein 74. en passend van maat 50-56 tot 80

Alleen zijn 68 tuinbroek is dus mooi wel al te klein . Ik wil een leuke stoere maatje 74 tuinbroek!!!!
De maatje 80 heb ik al. Maar in maat 74 kan ik niets leuks vinden. Het is of super standaard, of wit/lichtblauw, of korte pijpen.
(bij de h&m hier is de standaard spijkertuinbroek in alle maten te vinden behalve maat 74... al weken).

Dus nogmaals een oproepje. Gezocht: Leuke tuinbroek maat 74, liefst stoer model/kleurtje ofzo. Geen wit/lichtblauw/beige. Geen baby winnie the pooh erop ofzo.
Wie helpt Pepijn aan een tuinbroek deze zomer
  vrijdag 25 april 2008 @ 08:30:29 #124
24188 Belana
kloon van belana
pi_58295043
ach jeetje Faja, wat een toestand! hoe is het nu met Nathan? sterkte!
stormy waters...
sailin'
  vrijdag 25 april 2008 @ 10:13:40 #125
28034 jellyrose
BoggleMeister
pi_58296668
P_iglet, ik ga morgen voor je kijken bij de H&M in Amstelveen
Red de zeehond!
  vrijdag 25 april 2008 @ 10:14:31 #126
35189 Troel
scherp en bot
pi_58296688
Ik ga vanmiddag naar de H&M, ik zal ook kijken
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  vrijdag 25 april 2008 @ 10:24:48 #127
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_58296896
Ik werk letterlijk naast de H&M.
Ga straks in mijn pauze wel even voor je kijken.
  vrijdag 25 april 2008 @ 10:28:43 #128
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_58296992
Nou p_iglet de help-Pepijn-in-een-tuinbroek-de-zomer-door-actie lijkt geslaagd

Hier helaas geen h&m in de buurt van mijn werk.
  vrijdag 25 april 2008 @ 10:39:34 #129
35189 Troel
scherp en bot
pi_58297239
Och, ik wilde er vanmiddag toch langs om te kijken of er nog leuke nieuwe shirtjes zijn van dat merk met die autootjes Ben daar helemaal verliefd op
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  vrijdag 25 april 2008 @ 10:52:36 #130
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_58297497
Ik ga vanmiddag denk ik ook even winkelen. Ik heb een slaapzak nodig, en die hebben ze bij de v&d (die ik wil). Zonder slaapzak wil Jennifer niet slapen.

Moet ik ook even langs de H&M?? Of gaat dan half OUD de H&M in vandaag voor P_iglet?
  vrijdag 25 april 2008 @ 10:56:49 #131
35189 Troel
scherp en bot
pi_58297595
Nou, als Pepijn niet te snel groeit, dan heeft hij wel meer dan 1 broek nodig

Het voordeel hier is dat in het geval er iets dubbel is, dat Ruben die tuinbroek dan gewoon aan gaat doen Ik denk dat dat bij Jennifer wat meer moeite kost!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  vrijdag 25 april 2008 @ 10:57:20 #132
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_58297608
Wat hebben jullie nu trouwens in de kinderwagen om op te zitten? We hadden een voetenzak met fleece maar die is nu echt te warm. Nu heb ik een dekentje er een beetje provocorisch ingefrut om op te zitten, maar dat is het toch ook niet helemaal... Nu kan Linde natuurlijk zo in de Bugaboo wandelwageninzet, maar wordt dat met mooier weer niet zweterig?
  vrijdag 25 april 2008 @ 11:49:45 #133
12348 _Flash_
Heeft altijd blackjack
pi_58298906
Wij hebben de voetenzak ook gedumpt, nu gewoon zomerjas aan en in de gordels
Devil, just come on back if you ever wanna try again, because I told you once you son of a bitch, I'm the best there's ever been!
  vrijdag 25 april 2008 @ 12:00:05 #134
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_58299157
Maar is dat dan niet lastig met bv koekje/cracker eten in de wagen? Dat je steeds de hele bekleding moet wassen? Nu waste ik gewoon steeds de voetenzak.
  vrijdag 25 april 2008 @ 12:01:29 #135
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_58299195
P_iglet, als je een 74 zoekt, kan íe van mexx al echt wel maat 80 aan, zoals deze.

Ik heb inderdaad een pak van die luierbroekjes gekocht. Heel handig wanneer een onervaren iemand Anna moet verschonen wanneer ze ondersteboven en achterstevoren van de commode hangt. Het nadeel is, dat je de bovenkant niet kunt stellen en je dus op moet passen met spuitpoep ed.
  vrijdag 25 april 2008 @ 12:26:09 #136
35189 Troel
scherp en bot
pi_58299852
Pfoe, ik vind 25 euro voor een broekje eigenlijk wel best duur
Of ben ik gewoon nog niet gewend aan deze prijzen.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_58299964
marit denkt: koninginnedag...rommelmarkt...tijdig starten met zoeken en je vindt vast wat moois !!
pi_58300583
Iedereen die gaat zoeken, super bedankt!!
En allemaal ook nog op ophaal afstand
Overigens is 1 spijkertuinbroek wel echt genoeg hoor

Marit, helaas ben ik met koninginnedag op kamp met mijn werk. Maar het komt vast goed...

Pepijn heeft sinds gisteravond ineens 39 graden koorts en is zwaar ellendig... Doet bijna niets anders als slapen
  vrijdag 25 april 2008 @ 13:02:29 #139
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_58300762
Nog even een verlate beterschap voor Nathan .

Wat moet je een baby bij dit weer nou allemaal aantrekken voor het wandelen? Ik had daar gisteren ruzie over met mijn moeder, die een dikke jas aan wilde trekken terwijl ik met een dun jasje aankwam. Als ik nu ga wandelen ligt Lilah in een dunne Lodgerdoek, onder een dekentje en mét het afdekding van de wandelwagen over de bak. Dan hoef ik toch geen dikke jassen meer aan te trekken??
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
  vrijdag 25 april 2008 @ 13:03:18 #140
160944 DeLiedje
trotse mama
pi_58300784
quote:
Op donderdag 24 april 2008 21:47 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Nog wel, maar ik weet idd niet hoe lang nog. Ik moet zeggen dat ik de bak wel heel smal vind... Dus ik weet niet hoe lang het nog zal gaan.
Vorige meting was hij 61cm. 6 mei moeten we weer. Ik ben benieuwd hoe lang en hoe zwaar hij dan is.
En jij hebt natuurlijk dezelfde bak als wij! Dus dat is een goeie maatstaf... In lengte gaat het nog, maar haar armpjes liggen er echt een beetje naast gefrot...
Nou nog even dan, want mama wil nog niet echt, maar ik heb haar vanmorgen even in Lena haar wagen gezet, en dat gaat eigenlijk best!

(Lena zíttend in een kinderstoel... En dan zooo smullen van haar appel... Zo lief!)
  vrijdag 25 april 2008 @ 13:21:21 #141
35189 Troel
scherp en bot
pi_58301210
k_i_m, Ruben is dan al wel wat ouder, maar die heeft enkel gewone kleren aan en een winterjasje en that's it Als hij in de wagenbak ligt geen jasje, maar een fleecedekentje en dan het waterdichte dekkleed. maarja, ik krijg van mijn buurvrouw wel commentaar dat ik hem beter moet aankleden
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  vrijdag 25 april 2008 @ 13:23:33 #142
60568 S-A-I-N-T
Je heb het gelezen ;)
pi_58301251
k_i_m.
in principe 1 laag meer dan jij aan hebt.
Zoë gaat in de kinderwagen onder een dekentje met een mutsje/hoedje op en een dun vest aan. Verder haar gewone kleren er onder.
Wel heeft ze nog steeds een maillot aan ideaal zijn die dingen.

Wandel ze
  vrijdag 25 april 2008 @ 13:36:39 #143
35189 Troel
scherp en bot
pi_58301635
Ruben heeft geen mutsje meer op, maar de capuchon van zijn jasje. En hij geniet als hij achterop de fiets zit Die baby-mee voor de maxicosi is echt een uitvinding!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  vrijdag 25 april 2008 @ 13:37:37 #144
153480 Maneki.Neko
sloopkogel©
pi_58301663
Hier de gewone kleren met een fleecevest/jasje en een dun dekentje over de benen Tis absoluut niet koud en haar benen zijn ook nooit koud of zweterig, dus precies goed.
Saartje
pi_58304669
quote:
Op vrijdag 25 april 2008 13:02 schreef k_i_m het volgende:

Wat moet je een baby bij dit weer nou allemaal aantrekken voor het wandelen? Ik had daar gisteren ruzie over met mijn moeder, die een dikke jas aan wilde trekken terwijl ik met een dun jasje aankwam. Als ik nu ga wandelen ligt Lilah in een dunne Lodgerdoek, onder een dekentje en mét het afdekding van de wandelwagen over de bak. Dan hoef ik toch geen dikke jassen meer aan te trekken??
Lijkt mij prima hoor, tenzij je ze eruit wil zien drijven
Maar moeders/schoonmoeders denken altijd dat je in Siberië woont

Liande is natuurlijk een pak ouder, die draagt boven gewoon een rompertje + t-shirt lange mouwen + zomerjasje. En als het toch wat waait/kouder is, fleecedekentje erover. Eten doet ze niet in de kinderwagen, dus ook geen last van kruimels/kwijl en andere babytroep

Hebben jullie trouwens tips voor speelgoed? Ik heb echt geen flauw idee wat ik moet kopen. Ze heeft niet zo veel speelgoed en een beetje afwisseling vindt ze toch wel fijn.
En leeftijden op verpakkingen helpen me ook geen moer vooruit... 6m+ voor stapelblokken en trek-bibberspeeltjes, maar daar kan ze nog niet veel mee (laat staan stapelen) en aan die trekdingen moet ik zelf al aardig sleuren met twee handen. En ik heb geen motorisch achterblijvend kind
pi_58304938
Iksje, stapelblokken zijn hier een groot suc6 hoor!!
ze kunnen ze namelijk wel al prima uit elkaar halen. En omgooien als papa of mama ze op elkaar zet.
Verder zijn hier vooral leesboekjes echt favoriet. En dan het liefst met harde bladzijden en flapjes die je om kunt draaien.
Trekbeesten hangen hier aan de maxicosi en het fietsstoeltje... Als ze met 1 kant vasthangen dan lukt dat eraan trekken prima.
  vrijdag 25 april 2008 @ 16:03:36 #147
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_58304993
* oeps 2x *
  vrijdag 25 april 2008 @ 16:04:34 #148
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_58305011
quote:
Op vrijdag 25 april 2008 16:03 schreef Stiemie het volgende:
Iksje ik heb laatst een houten puzzel gekocht voor Linde met maar 4 stukjes. Nu snapt ze echt nog geen hol van de puzzel op zich maar ze vindt het wel heel leuk om de stukjes eruit te halen en mee te spelen. En zo kan ze er ook nog eens heel lang mee doen Lekker op de groei zeg maar en alvast goed om te oefenen...

En inderdaad boekjes zijn erg favoriet. En van die stapelbakjes. Kan je alles indoen/uithalen en lekker mee op de grond timmeren. En door anderen gebouwde torens omgooien is ook een heel leuk spelletje
  vrijdag 25 april 2008 @ 16:23:28 #149
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_58305406
Voor voorgaanden zeggen, dus
En de blokjes kunnen heerlijk aangehapt, opgetild, van alle kanten bekeken en bevoeld worden.
En timmeren, en wegduwen, dan weer proberen te pakken, wat niet helemaal lukt, vanwege gebrekkige motoriek, etc.
  vrijdag 25 april 2008 @ 16:43:51 #150
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_58305847
Jennifer ligt in de wandelwagen met haar slaapzak aan en een deken eromheen. Als ik haar eruit haal is ze niet koud en niet drijf... dus goed. Verder als ik haar met de maxi vervoer heeft ze een zomerjasje aan. De winteroutfit is nu echt te warm, daar kwam ze zwetend uit.

Aan de andere kant moet je niet vergeten dat de kleine stilligt, dus jij kan het wel warm hebben nu, maar als je stilzit in de schaduw is het nog best wel frisjes.

Wat zitten er in veel producten koemelk verwerkt! Ongelofelijk! Het probleem is dat ik al niet heel veel lust, en nu vallen dingen als pizza, macaroni (op mijn manier) en paela ook al af.
Ik heb wel net een shake op van sojaijs en sojamelk. Smaakt wel goed, alleen de nasmaak vind ik wat ranzig, maar dat is vast een kwestie van wennen.
pi_58306617
Ticootje, macaroni en paela moeten ook prima kunnen zonde rmelk.
Rijstemelk kun je ook nog proberen, dat heeft minder nasmaak als soja.

Als je vragen hebt, roep of PM maar.
  vrijdag 25 april 2008 @ 17:41:44 #152
35189 Troel
scherp en bot
pi_58306843
p_iglet, geen broekjes hier, alleen met korte pijp. Ook geen leuke BBDept dingen meer trouwens
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_58307148
in de wandelwagen... ik doe mn mannetje dan een (redelijk dik) vestje aan over zn gewone outfit. als ie warm voelt gaat de rits verder open, en als ie koud zou voelen heb ik altijd n extra dekentje bij me.

faja, heel veel sterkte!
wat lijkt me dat moeilijk je kleintje zo te moeten zien!
  vrijdag 25 april 2008 @ 18:06:11 #154
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_58307218
Hier een boefje die de klassieke muziek van zijn mobiel aan het verkrachten is.
Als je de poppetjes vast houdt gaat dat ding vreselijk jengelen.
Hij vindt het geweldig en ligt als een gek aan dat ding te trekken en te doen maar mijn gehoor vindt het toch minder.

Sasha heeft in de wandelwagen zijn kleertjes aan en daaroverheen als jasje zo'n sweater-vest achtig ding met capuchon en dan ligt hij onder een lakentje en dekentje.
Als ik het koud aan vind voelen gaat het dekkapje erover, anders niet.
Een paar maanden terug had ik gewoon een extra dekentje, of zo'n badstofcape er nog overheen liggen.
In de cosi hetzelfde jasje en de winterzak.

[ Bericht 23% gewijzigd door BE op 25-04-2008 18:14:14 ]
  vrijdag 25 april 2008 @ 18:18:16 #155
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_58307392
paella weet ik niet, maar maccaroni kun je makkelijk maccaroni en dan als basis tomato fritosaus van heinz, is zacht van smaak en met gewenste groentes en vlees verder te bereiden
Engaging Infinite Improbability Drive..
  vrijdag 25 april 2008 @ 18:18:35 #156
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_58307403
P_iglet, had jij niet een superrecept voor smoothies??
pi_58307495
Ik vind het ook erg lastig te bepalen wat ik Yana nou aan moet trekken als we weggaan, het is zo raar weer

Ik lig hier echt helemaal in een deuk telkens om Yana Ze steekt telkens d'r tong uit als ik naar d'r lach
Mama van 2 stengeltjes!
..YANA..
..JAMIE..
pi_58307608
ik een superrecept voor smoothies???
ik gooi altijd maar wat fruit door elkaar, evt wat sojamelk/rijstemelk erbij of sorbetijs (sorbetijs van de AH is prima te eten). kiwi gaat niet zo goed, dat word bitter. maar verder gaat al het fruit prima..

Om even in de babietjes sfeer te blijven, had van de week allerlei fruit door elkaar gegooid en in van die invries ijsjes ingevroren. Pepijn vind het heerlijk!! En het is puur fruit dus lekker gezond.
  vrijdag 25 april 2008 @ 18:36:11 #159
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_58307738
Jennifer kan heel lang haar hoofdje ophouden als ze op haar buik ligt. Ze begint dan ook helemaal te babbelen en soms denk ik zelfs dat ze een soort pissig wordt (omdat ze niet op haar buik wil) dan worden de geluidjes bozer.

Ze doet ook in de box haar vlindertjes pakken. Het gaat nog niet helemaal goed, maar 2 handjes proberen echt de vlinder te pakken en af en toe heeft ze m.

Verder, ik had al gepost in het meet topic: Ik heb nog 2 pakjes kant en klaar nutrilon standaard 1, 2 pakjes nutrilon goedenacht 6+ maanden en opvolgmelk probeerverpakking nummer 2 ook nutrilon 9 stuks. Als er iemand intresse heeft... Je mag het zo hebben.

[ Bericht 25% gewijzigd door Ticootje op 25-04-2008 18:43:35 ]
  vrijdag 25 april 2008 @ 21:46:38 #160
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_58310474
quote:
Op vrijdag 25 april 2008 18:28 schreef p_iglet het volgende:
ik een superrecept voor smoothies???
ik gooi altijd maar wat fruit door elkaar, evt wat sojamelk/rijstemelk erbij of sorbetijs (sorbetijs van de AH is prima te eten). kiwi gaat niet zo goed, dat word bitter. maar verder gaat al het fruit prima..

Om even in de babietjes sfeer te blijven, had van de week allerlei fruit door elkaar gegooid en in van die invries ijsjes ingevroren. Pepijn vind het heerlijk!! En het is puur fruit dus lekker gezond.
Kiwi heeft een enzym (dacht ik) wat idd niet lekker matcht met zuivel. Als je het even verwarmt/verhit schijnt dat opgeheven te worden.
  vrijdag 25 april 2008 @ 22:07:38 #161
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_58310937
Ah zo lief! Bij Linde op de opvang zingen ze voor het eten het liedje "smakelijk eten" en elke keer als we dat nu thuis zingen, gaat ze zo met haar handje bewegen van mmmmm lekker. Ze snapt alleen niet dat het handje dan altijd naast je oor moet
  vrijdag 25 april 2008 @ 22:23:37 #162
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_58311200
Wat schattig!

Ik ga zo maar eens wat JBPM in Sasha's fles doen. Hij drinkt de laatste dagen weer niet echt goed en wat erin gaat komt er soms behoorlijk rap weer uit. Nu maar eens kijken of dit ervoor zorgt dat het wat makkelijker in dat buikje blijft.
Waarom hij weer flink wat laat staan steeds is me een raadsel. Er is wel weer wat gekauw op de speen, dus ik dacht al eventjes aan mss nog weer tandjes, maar dat lijkt me eig. sterk. Mss is het wel het kou-tje dat hij van het kdv mee heeft gekregen ofzo.
Sowieso is hij heel snel afgeleid tijdens de fles nu.
  vrijdag 25 april 2008 @ 22:34:01 #163
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_58311382
Als het neusje dichtzit willen ze nog weleens beroerd gaan drinken idd. Krijgen ze gewoon geen lucht.

En tandjes kan best hoor, hier ging het ook achter elkaar door . Met een jaar het hele bekkie vol, icl hoektanden en kiezen.
"Hoort" niet, maar kan dus best .
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
  vrijdag 25 april 2008 @ 22:59:03 #164
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_58311769
P_iglet, in Hoofddorp hadden ze maatje 74 ook alleen maar met korte pijpen. Helaas.

Leah, dat is echt snel
Nou ja, dan heb je het maar gehad.

Devin is sinds een weekje van de maillots af, daar vind ik het nu te warm voor. Hij draagt sinds 'n week of 2 een zomerjasje en gister heb ik hem voor het eerste een spijkerjasje aangetrokken. Hij lijkt er zo groot en stoer in
De voetenzak is nu ook van de wagen en ik moet zeggen dat ik hem wel mis. Nu moet hij steeds in de gordels omdat hij zichzelf anders uit de wagen lanceert, in de voetenzak kon hij lekker "hangen".

Memmel, luiers verschonen is hier echt een strijd geworden, ik kom handen en voeten tekort om hem in bedwang te houden. Misschien moet ik ook maar eens naar die luierbroekjes gaan kijken voor een snelle verschoning tussendoor of buitenshuis. "Gelukkig" ligt het niet aan mij, bij de oma's en bij papa draait het tegenwoordig ook uit op een worsteling.

Kim, mijn moeder haalde me, zeker in het begin, ook het bloed onder de nagels vandaan met d'r eeuwige "Heeft hij het niet koud? Hij heeft het koud, waarom kleed je hem niet warmer aan?" En dat dan 30 keer per dag terwijl zoonlief gewoon een heerlijk aangenaam aanvoelend nekje had. Maar ijskoude handjes inderdaad. Oma's kunnen ook zo zeuren om niks soms

Linde, smakelijk eten lijkt er op
  vrijdag 25 april 2008 @ 23:15:34 #165
20436 Jambo
Hakuna Matata
pi_58312108
Ik kom hier eigenlijk nooit, maar las in het updatetopic dat Nathan in het ziekenhuis ligt. Faja, heel veel sterkte. Hopelijk is het vandaag al iets beter gegaan en mag je ventje snel weer mee naar huis.
Ik word er wel es mismoedig van dat ik, wat ik voel, niet zeggen kan. (Toon Hermans)
pi_58317043
quote:
Op vrijdag 25 april 2008 16:00 schreef p_iglet het volgende:
Iksje, stapelblokken zijn hier een groot suc6 hoor!!
ze kunnen ze namelijk wel al prima uit elkaar halen. En omgooien als papa of mama ze op elkaar zet.
Verder zijn hier vooral leesboekjes echt favoriet. En dan het liefst met harde bladzijden en flapjes die je om kunt draaien.
Trekbeesten hangen hier aan de maxicosi en het fietsstoeltje... Als ze met 1 kant vasthangen dan lukt dat eraan trekken prima.
Hmm, uit elkaar halen lukt hier ook prima, ze verder duwen ook…
Stapelen willen doen, geeft alleen maar frustratie, da’s echt nog moeilijk.
En leesboekjes met flapjes heeft ze ook, madam heeft zelfs haar voorkeur
De boekjes die mama heeft gekocht, die worden bekeken en bevoeld (en omgekeerd gehouden) en die van papa worden besabbeld
Alleen voorlezen, dus tonen wat er achter zo’n flapje zit, dat hoeft ze niet. Dan graait ze gewoon het boekje terug om er weer mee te frutselen.
quote:
Op vrijdag 25 april 2008 16:23 schreef DaviniaHR het volgende:
Voor voorgaanden zeggen, dus
En de blokjes kunnen heerlijk aangehapt, opgetild, van alle kanten bekeken en bevoeld worden.
En timmeren, en wegduwen, dan weer proberen te pakken, wat niet helemaal lukt, vanwege gebrekkige motoriek, etc.
Jep, alle speelgoed, en bij uitbreiding alles wat je tegenkomt (vb verloren gelegde afstandsbediening) wordt hier lekker afgesabbeld en bevoeld.

Euhm, kortom, ik heb eigenlijk een normaal kind dat zich op dezelfde manier amuseert als leeftijdsgenootjes.
Ik vergeet soms stomweg dat ze nog maar 8 maand is geloof ik.
Maar ja, ze kruipt al dik 1,5 m en ze trekt zich al dik een maand recht, en soms gaat ze kleine eindjes aan de wandel met het salontafeltje of speelgoeddoos. Daar is ze dan weer heel snel in, in grove motoriek.
  zaterdag 26 april 2008 @ 14:59:36 #167
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_58320902
quote:
Op vrijdag 25 april 2008 22:34 schreef Leah het volgende:
Als het neusje dichtzit willen ze nog weleens beroerd gaan drinken idd. Krijgen ze gewoon geen lucht.

En tandjes kan best hoor, hier ging het ook achter elkaar door . Met een jaar het hele bekkie vol, icl hoektanden en kiezen.
"Hoort" niet, maar kan dus best .
Neusje zit niet echt dicht, het is meer een kuchje, dat kou-tje.
Tandjes kan dus wel... even afwachten maar.

JBPM bevalt hier prima, meneer drinkt ineens zijn flesjes bijna of helemaal leeg.
Vanmorgen 1-2-3 speen gehaald en de 1 stand is perfect. Fles leeg!
* Brighteyes is weer helemaal blij.
  zaterdag 26 april 2008 @ 17:23:43 #168
35189 Troel
scherp en bot
pi_58323148
Ruben voelt zich stoer in zijn kinderwageninzet (die helemaal vlak is en met een extra opvulding van Stokke enzo)

troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_58323930
Wat is Ruben veranderd in zijn gezichtje! Echt een mannetje zeg
  zaterdag 26 april 2008 @ 18:19:06 #170
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_58323991
Ruben wat lig je daar stoer zeg!
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zaterdag 26 april 2008 @ 18:23:49 #171
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_58324069
quote:
Op zaterdag 26 april 2008 17:23 schreef Troel het volgende:
Ruben voelt zich stoer in zijn kinderwageninzet (die helemaal vlak is en met een extra opvulding van Stokke enzo)

[ afbeelding ]
heerlijk
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  zaterdag 26 april 2008 @ 18:34:23 #172
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_58324226
Ruben, stoere knul!
Paste hij niet meer in de bak?
pi_58324438
Het ziet er heel stoer uit zo Ruben!

Maar eh, fill me in people, want ik ben pas net moeder.
Kinderwageninzet? Is dat iets voor in de kinderwagenbak ofzo? Bij Thomas' wagen (bugaboo camleon) zit dat volgens mij niet.
Hardloper.
IG @webkim
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zaterdag 26 april 2008 @ 18:53:21 #174
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_58324567
quote:
Op zaterdag 26 april 2008 18:46 schreef Webkim het volgende:
Het ziet er heel stoer uit zo Ruben!

Maar eh, fill me in people, want ik ben pas net moeder.
Kinderwageninzet? Is dat iets voor in de kinderwagenbak ofzo? Bij Thomas' wagen (bugaboo camleon) zit dat volgens mij niet.
Volgens mij bedoeld ze daarmee de "stoel" zoals op t plaatje
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  zaterdag 26 april 2008 @ 20:45:43 #175
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_58326602
Jeetje zeg, Ruben lijkt op de foto al zo groot
Als je gezegd had dat het een jochie van 1 jaar oud was had ik het ook geloofd.

Devin is zo'n schatje, ik ben echt helemaal verliefd op hem
Ik wist niet dat het kon, maar ik hou echt waar elke dag meer en meer van hem.
Hij doet ook zulke leuke dingen en heeft mijn debiele gevoel voor humor. We lopen steeds vaker met z'n tweetjes melig te doen en liggen dan helemaal in een deuk Ik dan natuurlijk met tranen in mijn ogen omdat het me zo kan ontroeren, lol trappen met zoontje....
Toen we hem een half uur geleden in bed legden en ik voor hem begon te zingen begon hij, liggend en wel, heel enthousiast te zwaaien
pi_58326768
Heerlijk gevoel he Kersjes

Wij zijn vandaag naar scheveningen geweest.
Zo heerlijk. En toen ik Pepijn uitgeput in zijn bedje legde daarstraks kreeg hij helemaal de slappe lach

Mijn kleine smoezel
  zaterdag 26 april 2008 @ 20:59:27 #177
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_58326864
Lieve Smoezel met de mooie oogjes

Wij noemen Devin vaak Schmutzi omdat hij zo ontzettend vies kan worden. Schone kleertjes blijven bij hem meestal maar 'n minuut of 5 vlekvrij en ook al was ik 10 keer per dag zijn gezicht en handjes, hij is en blijft mijn lieve kleine Schmutz.
  zaterdag 26 april 2008 @ 21:05:40 #178
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_58326973
quote:
Op vrijdag 25 april 2008 13:02 schreef k_i_m het volgende:

Ik heb geleerd: hetzelfde wat jij draagt maar mét een extra dekentje ivm het stilliggen van zo'n kindje.
  zaterdag 26 april 2008 @ 22:39:24 #179
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_58328925
Pepijn!
pi_58334009

Heb geen tijd om naar het desbetreffende topic te zoeken maar ondanks alles heeft Nathan het toch leuk geloof ik. Overigens gaat het een stuk beter sinds gisteren. Hij heeft zelf 550 ml gedronken en alles binnen gehouden. Wel is hij herbesmet met nu het rota virus volgens de artsen. Ontlasting staat op kweek, dus nog geen uitslag.
pi_58334010

Nathan, wat ben je toch een bikkel, lekker doorkletsen in het ziekenhuis. Hopelijk mag je gauw weer mee naar huis mannetje
pi_58334019
Faja, fijn te lezen dat het beter lijkt te gaan joh!!
hoe redt jij het? (jaja..mamatopic )
pi_58334037
Pepijn en Ruben...jullie zijn super-schatjes !

Hier gisteren een smelt-moment
ilse kruipt naar me toe...pakt me bij broekspijp en kijkt echt zó vreselijk schattig naar me op !
  zondag 27 april 2008 @ 09:09:18 #184
60568 S-A-I-N-T
Je heb het gelezen ;)
pi_58334209
ach faja wat een vent is het toch zeg ik hoop zo dat hij snel opknapt.

Wauw Troel jou ventje in de wandelwagen stoer man. Hij is ook wel een echte jongen als je hem zo ziet.

Pepijn wat ben je stoer zo met doek en smoezelige toet heerlijk gespeeld?

Hier is het een ramp Zoë heeft de halve nacht gehuild en gehuild en gegild en nog meer gehuild. We hebben vanalles verzonnen, tanden, bezig met draaien, last van het liggen (beetje verkouden) wieg te krap, mama honger, gewoon niet kunnen slapen, te drukken dag gehad weet ik veel. ik weet wel dat ik het helemaal gehad had men wat was is moeBezig met rollen..Ze heeft half bij mij half in haar eigen wieg gelegen. En nu weer net met naar bed brengen gillen schreeuwen en op de arm is ze uit eindelijk in slaap gevallen en dan kan ik haar in bed leggen.

Maar mijn gevoel zegt pak haar mijn andere kant zegt laat haar even liggen ze valt wel in slaap maar dat kan ik niet ze kijkt paniekerig en snikt vreselijk het is niet jengelen maar echt over haar toeren zijn snikken dikke tranen en zo verdrietig.

Maar goed bij Faja haar ventje valt dit natuurlijk in het niets.
pi_58334696
Wat een dappere dodo is Nathan toch he. En och, die ogen! Pas maar op, die ga je niks kunnen weigeren.

He toch Zoë... Kom je vandaag overdag een beetje bij van je moeilijke nacht?
Hardloper.
IG @webkim
  zondag 27 april 2008 @ 11:13:08 #186
60568 S-A-I-N-T
Je heb het gelezen ;)
pi_58335404
Zo, pfff Zoë net weer naar bed gebracht (de aan houder wint hoop ik ooit.) Maar nu al meteen bij de eerste tekenen van moe worden. en wat denk je ze wilde wat piepen heeft een beetje liggen kreunen en ik heb 2x haar speentje moeten geven en toen was ze stil en sliep ze nou vraag ik je ze heeft me vast horen klagen.

Maar hoe zwaar ik het vannacht ook vond als ik dan in de wieg kijk en haar slapend zie heerlijk nog mooier is het moment dat ze wakker is en ik haar uit bed pak zodra ze me ziet krijg ik een dikke vett glimlach en dan smelt ik helemaal.
pi_58336237
Ruben is al een hele kerel geworden zeg!

Faja, misschien ook nog rota :} Arme Nathan!

Saint, ik hoop dat jullie gauw vinden wat er scheelt, wat een nacht zeg!

En en en ... Liande legt associaties
Ik had haar een tijdje terug voorgedaan hoe ze een balletje in een kommetje kon doen en er dan mee schudden, zodat het lekker rammelt. Dat deed ze dus al af en toe.
En sinds gisteren stopt ze ook andere dingen in het kommetje om te zien of het rammelt (haar plastic eendje, haar houten autootje, haar boekje). Zonder dat wij het haar getoond hebben
  zondag 27 april 2008 @ 17:17:56 #188
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_58342002
Wat een lieffie is Nathan, zeg!
S_A_I_N_T voor jullie en Zoe, hopelijk komt het snel weer goed, wat het ook is.
Wat goed van liande

Hier staat tandje nr. 2 al op knappen!
De kwijlkraan staat weer open, meneer stinkt weer, we zien wat zitten, eet weer slechter, ietwat prikkelbaar. We maken er maar meteen haast mee, lijkt het wel.
En hij gaat nog steeds niet vooruit. Er zijn inmiddels wel heel veel verschillende manieren gevonden om rondjes te draaien, maar vooruit, ho maar!

En Eli heeft ontdekt dat hij vingers heeft. En dat je ze dus naar wens open en dicht kan doen. Goh, wat gebeurt er als ik mijn handje open doe terwijl er een speeltje in zit en ik in de kinderstoel zit?

We hebben ook een matze gerapleyd, en het ging goed, tot mijn grote verbazing! voor herhaling/uitbreiding vatbaar

Wat ook heel ief is, als hij moe is, gaat hij op oortje van knuffels knagen (of staartjes), dus meneer was moe, had geen knuffel bij de hand, maar lag bij ons in bed (PR was weg, dus alleen met mij), dus grijpt mij bij mijn lurven en hapt me zo in mijn oor! (Niet nadat hij wat stronken haar uit had getrokken, want zo zachthandig gaat hij niet om met zijn knuffels )

DF, komt Chris eigenlijk al vooruit?
  zondag 27 april 2008 @ 17:54:10 #189
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_58342600
Heb je Eli inmiddels al van je oor los gekregen Davinia? Linde kruipt/schuift ook alleen nog maar achteruit en in rondjes De vooruitknop is nog heel erg spoorloos volgens mij.

Hier een zeeeer prikkelbare Linde. Niks, maar dan ook niks is goed behalve op mijn lip zitten en verder alleen maar mopperen en zeuren. Verder dunne luiers en minder goed eten. Helaas besluit ze na een paar dagen slecht eten dan om dat om 2 uur 's nachts in te halen Zou het dan toch nog ->
Helaas is er volgens ons nog niks te voelen, maar we blijven hoop hebben. Dan is deze 'gezellige' tijd in ieder geval niet voor niks
pi_58346452
@Marit ik reageer even op je vraag in het moedertopic
  zondag 27 april 2008 @ 21:11:51 #191
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_58346569
Vrijdag 9 mei ga ik met Anna een nachtje naar Parijs. Anna d'r eerste buitenland tripje en ik vind het heel spannend. We gaan naar een kennis die daar woont en wiens tante op dat moment ook in Parijs is.

Ik wil wel in een hotel, gewoon, omdat ik geen zin heb in gedoe op haar studentenkamer en ik ook wel graag op mezelf ben.

Ik heb nog geen hotel geboekt (nog steeds erg nerveus of ik wel zal gaan, of het wel zal lukken en al dat soort dingen). Het plan is als volgt: Vrijdag 9 mei om een uur of half zeven vertrekken met de auto met daarin buggy of wandelwagen (weet ik nog niet). Dan Anna in haar stoel maar wel OOK de maxi cosi mee, want als ik in Parijs een taxi wil nemen, moet ze in de maxi-cosi. En dan heel veel kleren, luiers en pakjes melk en potjes en .....zucht. Zo moeilijk kan het toch niet zijn, he?? En dan daar lekker winkelen, wandelen, slapen en ontbijten en nog een beetje wandelen en dan weer naar huis rijden. Iemand nog tips??
pi_58346794
Gwen heeft vandaag van haar rug naar haar buik gerold. Ze lag bij mijn zusje op de bank en maakte flink gebruik van de bank door de kleine afloop die haar gemakkelijk naar haar zij bracht. Daarna zag je haar haar hoofd naar voren gooien om door te kunnen rollen. Ze had goed in de gaten wat ze deed en herhaalde het verschillende keren, met en zonder succes. Zonder succes was ze erg boos. Met succes bleef ze tevreden liggen en als ze haar handje kon pakken ging ze erop sabbelen. Zo lief.

Spannend Memmel.
pi_58347859
Memmel, spannend. Het lijkt me een hele onderneming. Is het geen optie om met de trein te gaan?
Heel veel plezier in elk geval!

Goedzo Gwen!!!
  zondag 27 april 2008 @ 22:45:04 #194
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_58348565
Nijna, heb ik ook overwogen, maar dan moet ik alles meezeulen in de trein. Tas met onze spullen, bedje, buggy enz. En dan daar aangekomen de metro of taxi in, ik zie dat niet zo zitten in mijn eentje. Maar ik heb er wel zin in, je moet er een keer aan geloven toch? Met mijn kleine meid aan het ontbijt in Parijs, van die gedachte alleen al kan ik helemaal gelukkig worden. Ik ga nl zelf ook altijd met mijn moeder een weekje naar een stad toe, en nu doe ik het met mijn eigen dochter. Naar Parijs! Toch wel een van mijn meest favoriete steden.
  maandag 28 april 2008 @ 08:24:06 #195
153480 Maneki.Neko
sloopkogel©
pi_58352853
Ok..ze kwijlt behoorlijk de laatste dagen, het schuim staat soms op haa mondje en nu gaat ze ook ineens hoesten, een behoorlijke kef, geen lieflijk babyhoestje. Ik heb het idee dat er speksel terugloopt haar keel in als ze ligt te slapen (ze hoest niet als ze wakker is), zou dat kunnen of zouden julli haar na laten kijken bij de huisarts?
Saartje
pi_58352867
Je kan de huisarts toch even bellen voor de zekerheid Maneki?
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  maandag 28 april 2008 @ 08:28:18 #197
153480 Maneki.Neko
sloopkogel©
pi_58352885
Ik kwam net op het lumineuze idee dat ik de wvk natuurlijk ook even kan bellen, dan kan ik meteen daarna de huisarts bellen mocht dat nodig zijn
Saartje
pi_58353068
Memmel, al die spullen meezeulen is met de auto een stuk minder gecompliceerd ja . Lijkt me wel heel bijzonder hoor!

Maneki, heb je nog gebeld?
pi_58354031
Zo, je bent even een weekendje weg, en er staan weer een hoop nieuwe berichten..

Faja, hopelijk knapt nathan snel op! En dan lekker thuis weer knuffelen!

Chris heeft nog niet gegeten in de kinderwagen. Dus we hebben geen last met wassen. En die kinderwagenbekleding is afveegbaar met een doekje. Dus de meeste kruimels kun je er zo afhalen. Meestal loop ik tussen het fruit en de boterham een rondje. Dus dan zit zijn buikje toch wel vol.

We hebben een gezellig weekend gehad. Vrijdag naar een bruiloft geweest. Helaas zonder Chris en vriend. Een nachtje alleen geslapen bij mijn ouders. En gelukkig kwamen Chris en FlasH zaterdag al snel daar ook heen. Nog even een activitycenter op de kop getikt voor 50 cent op een kinderrommelmarkt. Echt zo'n klassieke, die ik niet meer in de winkel kon vinden.
De rest van het weekend lekker genoten van alle aandacht van beppe, pake oom en tante..
Sinds donderdagavond gaat Chris in kruipstand. Dus serieus op handen en knieen, met de buik hoog van de grond. Nu alleen nog van de plaats komen. Hij gaat nu meestal omhoog, wiebelt wat heen en weer, en ploft weer neer, of schuift een stukje achteruit. Maar hij lijkt gelijk weer een stuk groter nu hij van de vloer komt.
Eens kijken hoelang het echte kruipen nog gaat duren.

En hij heeft dit weekend een aardbei gehad. Eerst een klein stukje, en daarna nog een hele aardbei. En gelukkig geen reactie gehad. Dus dat wordt lekker aardbeien op brood deze zomer
  maandag 28 april 2008 @ 10:08:43 #200
153480 Maneki.Neko
sloopkogel©
pi_58354147
Ik heb ff gebeld, ze heeft geen koorts of verhoging en is ook stikverkouden maar ze heeft niet meer gehoest. Ik denk dat ik het even aankijk, kan in geval van nood altijd naar de huisartsenpost als ze er vanavond weer veel last van krijgt
Saartje
  maandag 28 april 2008 @ 11:17:05 #201
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_58355560
Maneki, hier ook een schuimbekkie... Ze kan zich er ook lelijk in verslikken, bijvoorbeeld als ze huilt. Maar meestal kan ze het goed opvangen door goed te hoesten. Anders pak ik haar even op en klop even op dr rugje. Waarom ze kwijlt weet ik niet? Ze vind het in ieder geval wel leuk, want als ik het afveeg (wat ik de hele dag doe) dan spugt ze zo weer nieuw schuim naar buiten.

Gister is ze enorm druk bezig geweest met een Nijntje. Ze had door hoe ze de nijn moest pakken en ze ging erop sabbelen. Echt heel leuk.

Verder haat ik zondagen! Het zijn dagen dat je totaal het ritme niet kan aanhouden. Kerk, verjaardag, visite enz, enz... Gelukkig hebben mijn ouders ook een bedje opstaan, en slaapt ze dan even op mijn oude kamer. Nu ligt ze al een uur op bed!!! Een uur! Is het inderdaad een kwestie van volhouden? En huilen voor het slapen? Huilen? Mopperen.. dat wel. Ik ben echt verbaast.
  maandag 28 april 2008 @ 13:12:26 #202
153480 Maneki.Neko
sloopkogel©
pi_58357917
Dat vele mopperen en huilen in bed heeft Saar ook wel eens, dan haal ik haar er uit en leg ik haar in de box, waar ze binnen een minuut slaapt
Saartje
pi_58358494
quote:
Op maandag 28 april 2008 11:17 schreef Ticootje het volgende:
Waarom ze kwijlt weet ik niet? Ze vind het in ieder geval wel leuk, want als ik het afveeg (wat ik de hele dag doe) dan spugt ze zo weer nieuw schuim naar buiten.
Ticootje, zo rond de 3 maanden beginnen de speekselklieren te werken. En dat loopt er dan vaak via de mond uit. Bij ons loopt ons speeksel de keel in, richting maag. Dat komt vanzelf wel bij die kleintjes..
Tot die tijd is het dweilen met de kraan open
Het heeft hier een paar maanden geduurd. En dan was het gewoon een kwestie van een paar keer per dag t-shirts wisselen, en altijd een doekje in de buurt...
  † In Memoriam † maandag 28 april 2008 @ 14:02:32 #204
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_58358765
Zo'n boerenzakdoek om de nek geknoopt vangt ook veel kwijl op. Het stond Lucie best schattig
DancingPhoebe op &lt;a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" &gt;23/10/09&lt;/a&gt;:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
  maandag 28 april 2008 @ 14:43:56 #205
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_58359550
Ok, dan is dat het. Ik dacht al dat ze een foutje in het ziekenhuis gemaakt hadden.. (kruising boxer) Dweilen met de kraan open is het inderdaad. Gister had ze haar mooie dior jurk aan... Helemaal onder de tuf. En dat jurkje mag ik niet wassen, mag alleen gestoomd worden. Jammer dan, ik heb m gewoon gewassen.

Maneki, ik laat Jennifer wel liggen op haar eigen bed in onze kamer. Een vaste slaapplek. Als ze 15 minuten volhuilt dan ga ik haar wel troosten maar dan ligt ze na 5 minuten ook gewoon weer op haar bedje. In de box (of de woonkamer) zijn teveel prikkels. Ze slaapt dan heel slecht.
  maandag 28 april 2008 @ 16:31:27 #206
28034 jellyrose
BoggleMeister
pi_58361546
Even tussendoor... P_iglet, alle effen tuinbroeken met lange pijpen zijn verdwenen bij de H&M Ze hadden nog wel een leuke met ruitjes, maar die had weer een snoopy applicatie (wel een grote verbetering tov Winnie the Pooh imo..)
Red de zeehond!
pi_58362012
wat stom!!
naja de zoektocht naar een leuke stoere tuinbroek continues
Zal de h&m hier eens in de gaten houden voor die met snoopy. Wat mij betreft idd ook een stuk beter dan winnie the pooh.

Onze kleine brokkenpiloot had weer wat vandaag...
Na rond het middag uur 2 uur lang niets anders gekunt te hebben als krijssen, was meneer na een slaapje eindelijk wat vrolijker...
Wij een rondje boodschappn oa naar de fotowinkel, moesten daar even wachten. Dus spookje aan het kruipen. Trekt zich op aan een stoel en glijd heel hard weer onderuit met zijn bovenlip langs de stoel.
Het riempje tussen zijn voortanden en bovenlip ingescheurd... Pepijn was na 10 seconden krijsen weer stil... Maat het bloede als een rund... Stoel onder... vloerbedekking onder...
Gelukkig vonden ze het daar niet heel erg, maar ik voelde me knap lullig

Pepijn heeft overigens nergens meer last van, en je ziet ook niets bijzonders meer.
pi_58362164
AU Pepijn !!!!!!
ik zit hier meteen met mijn hand op mijn mond!
Stoer hoor, na 10sec. al weer stil !
  maandag 28 april 2008 @ 17:28:06 #209
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_58362550
Pepijn... ach wat sneu. Je zal wel geschrokken zijn!
  maandag 28 april 2008 @ 17:39:33 #210
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_58362744
P_iglet arme Pepijn Heeft ie er nu ook helemaal geen last meer van?

Ik zag op Marktplaats wel flink wat tuinbroekjes staan. Of houd je niet van tweedehandskleding?
En had jij nou ook kennissen die Gap-kleding opstuurden? Bij Gap hebben ze een hele leuke spijkertuinbroek. Echt zo'n ouderwetse.
  maandag 28 april 2008 @ 17:45:15 #211
35189 Troel
scherp en bot
pi_58362840
BE, hij past nog met gemak in de bak, maar het was zo heerlijk weer buiten en we gingen barbecuen, dus hebben we hem in de inzet gezet zodat hij mee kon kijken
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_58363006
hij heeft er nu ogenschijnlijk geen last meer van. Ben benieuwd straks met eten.

ik houd niet zo van tweedehandskleding van onbekenden. Pepijn draagt wel kleding van zijn 2 grote neefjes, maar dat vind ik toch anders...
Oew die van GAP is idd leuk!! Ik heb helaas geen kennissen die gap kleding kunnen opsturen. Maar Memmel ging in parijs ook langs de babygap en zou ook voor Pepijn kijken
  maandag 28 april 2008 @ 18:54:00 #213
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_58364124
Ik zag dat er ook een paar tuinbroekjes bij zaten in de categorie "Nieuw met kaartje". Moet zeggen dat ik ook meestal iets uit die groep koop als het van onbekenden is.

Ik heb laatst ook weer een babygap-bestelling geplaatst via mijn schoonzusje. Nu maar weer afwachten wanneer mijn broertje daarheen gaat (of dat zij hierheen komt)
  maandag 28 april 2008 @ 19:22:58 #214
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_58364793
quote:
Op maandag 28 april 2008 17:53 schreef p_iglet het volgende:
...
Oew die van GAP is idd leuk!! Ik heb helaas geen kennissen die gap kleding kunnen opsturen. Maar Memmel ging in parijs ook langs de babygap en zou ook voor Pepijn kijken
een geheel nieuwe outfit voor dat leuke spookje!
pi_58366556
tsjee pepijn, brokkenpilootje.. Hopelijk ging je eten er goed in...
Geen rooie vlekje in je nieuwe tuinbroek krijgen hoor

Wat wij rond die tijd met slapen deden, was om de paar minuten even kijken, aai over de bol, speen erin, instoppen en weer weg. Maar zonder iets te zeggen of oogcontact te maken. Dat was vaak niet meer dan 2 keer kijken (om de 3-5 minuten). en dan was het stil.
pi_58366768
GAP ! Mijn schoonouders zijn in New York ! Heb heul subtiel een lijstje meegeven !

De flensjes zijn weer helemaal opgeknapt. Uiteraard nog mooie pokken op het lijf, maar ook die verdwijnen op den duur wel weer. Pfff...dat waren me de 2 weken wel, zeg. Rete vermoeiend allemaal, maar ze hebben het maar lekker gehad.

Vorig jaar rond deze tijd kon ik niet meer lopen...te groot, te dik, te ellendig en vooral te moe om ook maar iets te doen. Je knippert even met je ogen en je bent bijna een jaar verder. Nog een kleine 2 weken en dan zijn ze 1....!!!!!!!!!!!!!!!

Fijne avond !
pi_58366919
KP, heerlijk dat het ergste nu weer even voorbij is !

hoe snel gaat zo'n jaar he? Ongelooflijk.
Ik vind het onvoorstelbaar hoe zo'n klein kindje in een jaar tijd een geheel eigen(wijze) persoontje is geworden... fantastisch.

(zit vandaag in emotionele bui die niet overdrijft nog, wisselt van huilbui tot blij zijn tot woedeuitbarsting.... daarbij enorme vergeetachtigheid/chaotisch gedoe waardoor ik mezelf zeer in de weg zit.
Stel je voor; 5min. vloeken en tieren bij de auto met huilend kind in de stoel omdat ik huissleutels niet kon vinden. Uiteindelijk draai ik me om...en zie dat ze in de voordeur zitten. Al vanaf dat ik 30min. daarvoor snel het huis in en uit stormde om boodschappentas en jas/paraplu te halen.... en daarna ilse op te gaan halen)

zucht
ik ga lekker slapen !
  maandag 28 april 2008 @ 22:05:44 #218
185640 vrouwtje-theelepel
Vrouwtje-theelepel
pi_58368328
@ P-iglet : Ik vind zelf deze tuinbroek van Noppies erg stoer!
[url=https://www.kleertjes.com//index.php?page=detail&af[m]=181,7,219&af[ct]=1&af[sz]=1&fs[g]=1&fs[mt]=1&fs[sz]=0&fs[ct]=0&fs[m]=1&id=17463]https://www.kleertjes.com//index.php?page=detail&af[m]=181,7,219&af[ct]=1&af[sz]=1&fs[g]=1&fs[mt]=1&fs[sz]=0&fs[ct]=0&fs[m]=1&id=17463[/url]
pi_58369062
Fijn dat de flensje bijna weer pokkievrij zijn.. Nog een paar nachtjes slapen, en dan feest vieren. Lekker taart eten met het nieuwe bestek

Marit, slaap lekker. Een nachtje goed slapen doet soms wonderen.
  maandag 28 april 2008 @ 23:20:01 #220
28034 jellyrose
BoggleMeister
pi_58370225
We hebben een t, we hebben een a, we hebben een n, we hebbend een d! JAWEL!! een TAND!!

Beetje jammer dat ook de banaanstand zijn intrede heeft gedaan hier, maar ach.. een kniesoor die daar oplet; we hebben tenslotte eindelijk die langverwachte tand
Red de zeehond!
  dinsdag 29 april 2008 @ 08:13:48 #221
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_58374137
Oei, arme Pepijn...
Hoe is het met het eten gegaan, P_iglet? Deed het zeer?

Ethan, gefeliciteerd met je eerste tandje
En je mama natuurlijk ook

K_P, ik ben de laatste tijd ook weer veel aan het terugblikken. Een jaar geleden ging mijn verlof per 1 mei in en eind mei zou ik bevallen, maar dat werd dus half juni
Gelukkig maar dat je meiden weer helemaal beter zijn. En netjes op tijd voor hun verjaardag! Pokvrije partypics zijn nou eenmaal een stuk leuker

Marit, lastig hoor, als zwangere vrouw kun je het soms zo ontzettend moeilijk hebben met jezelf
Nu je dit keer de zorg voor Ilse erbij hebt is het dubbel zo zwaar. Ze is nog zo afhankelijk van je voor eigenlijk alles. Ik denk regelmatig aan je, ook al "ken"ik je niet. Devin en Ilse zijn toch even oud, zitten in dezelfde fase. De ene keer benijd ik je, zou ik ook graag willen, de andere keer heb ik alleen maar diep respect voor je met een vleugje medelijden

We hebben weer een sprongetje geloof ik, meneer is weer eens niet te genieten. Gillen, krijsen, huilen...en dat al sinds zondagavond.
Zondagmiddag is Devin trouwens voor de eerste keer, met blote voetjes, op het gras geweest. En hij vond het vreselijk Hij nam de raarste, meest krampachtige houdingen aan om te voorkomen dat zijn voetjes het gras zouden raken. Met zijn handjes raakte hij het wel aan, maar trok telkens zijn hand weer heel snel terug, alsof het gloeiende kooltjes betrof. Boomschors vond hij dan wel weer leuk om te voelen, elke keer keihard giechelen als hij het aanraakte.
pi_58374352
hihi, kersjes...leuk dat je aan me denkt
gelukkig heb ik nog geen last zelfmedelijden, maar ik ben er wel heel blij om dat de eerste 3maanden qua mogelijke klachten achter de rug zijn. Is allemaal behoorlijk goed gegaan zelfs!
Gelukkig is ilse doorgaans ontzettend lief en makkelijk, ze houdt zichzelf bezig als het moet en slaapt ook nog 2x per dag zo'n 2uur. Genoeg tijd nu dus nog voor mij om energie te sparen als het nodig is !
Ik kan me wel indenken dat ik zo tegen warme augustus/septemberdagen ga neigen naar zelfmedelijden hoor, maar dat zien we dan wel weer

Leuk die reaktie van Devin op gras!
Hier ligt sinds 1,5week gras, ik hoop dat ze daar na deze natte week ook op kan ...
wil die reaktie graag filmen!

nu koffie, ik voel me alsof ik nog 3 slaappillen in mijn lijf heb
ondanks goede nacht!
pi_58374365
jellyrose... wat is in godsnaam de banaanstand ?!

leuk hoe trots je kan zijn op een tand he?!
ik was bij nr.1 zelfs heeeel even geemotioneerd
  dinsdag 29 april 2008 @ 08:57:49 #224
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_58374606
Ethan heeft een tand!!!

Hier nog steeds he-le-maal NIETS te ontdekken dat voor een tand kan doorgaan en Linde is inmiddels al ruim 9 maanden
pi_58375230
Ethan tandje!!!
Wel jammer van de banaan, maar dat trekt vast wel weer bij als het tandje goed door is...

Hier op ons bed vanochtend een kleine rollebol. Hij rolde zo opzij richting voeteneind. De eerste keer dat hij echt vrijwillig naar zijn rug gaat, en ook nog eens verder rolt.
Hij begint echt meer interesse in de grote wereld te krijgen. In de winkel naar dingen wijzen die verder weg staan, in huis zijn handjes uitsteken naar dingen die niet binnen bereik zijn.. Hij wordt steeds groter Die schattige kleine baby is toch echt hard aan het verdwijnen...
  dinsdag 29 april 2008 @ 09:51:04 #226
156412 hestria
erg gastvrij
pi_58375335
Flensjes alweer bijna 1 jaar! gaat snel voorbij! Gelukkig is het ergste pokkenleed geleden!

pepijn, dat doet erg pijn hoor!

en ethan, een tandje!

en devin met blote voeten op het gras!

hier ook een kwijlertje! Hij snapt trouwens totaal niet wat de bedoeling is van op je buik liggen, hij tilt even zijn hoofdje op, word vervolgens boos en gaat zo trappen met zijn beentjes dat ie gewoon vooruit gaat. Maar verder nog geen teken van verder ontwikkelen, zijn handjes heeft ie nog niet door, omrollen ook niet. En stiekem vind ik dat helemaal niet erg, heb ik zoiets van laat hem maar lekker lang baby blijven, dan kan ik lekker met hem knuffelen.
Daarin tegen ligt hij wel constant hele verhalen te vertellen en te schaterlachen.

En begint volgens de CB al eenkenning te worden? Zodra ik in zijn bliksveld ben, dan heeft hij voor niks anders intresse als voor MIJ . (en dat vind ik helemaal niet erg ) Alleen zijn grote zus wil nog wel eens zijn aandacht kunnen stelen, echt heel leuk om die samen te zien. En dan smelt ik helemaal weg!
  dinsdag 29 april 2008 @ 10:01:29 #227
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_58375482
Ethan zijn eerste tandje!!
Succes met poetsen! (Ons lukt het nog niet. Er wordt hier vooral tong gepoetst, niet tand)
Stiemie, mss krijgt Linde zometeen wel een hele zooi tanden tegelijkertijd... (En PR was ook 11 mnd toen hij zijn eerste tandje kreeg. Het kan dus erger )

Hoi Dennis

DF, Ze lopen nog steeds gelijk op, Eli en Chris! Is leuk. Heel herkenbaar, hoor! Al vind ik hem zo ook erg schattig Ga morgen echt een paar filmpjes maken. Kan nog net niet kruipen, kan nog net niet staan (heeft wel heel veel lol in e.e.a. proberen), zegt heel schattig huhuhuhu als er eten in de buurt komt,

KP, fijn dat de flensjes pokvrij zijn!

Marit, Hoe oud was Ilse ook al weer toen je zwanger werd?
  dinsdag 29 april 2008 @ 10:47:43 #228
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_58376234
De banaanstand, ook wel de tante-Sidonia-krijgt-een-toeval-stand genoemd, is een stand die opstandige baby's gebruiken wanneer zij aangekleed, verschoond, in de kinderstoel, in de maxi-cosi of andere ongemakkelijke standjes moeten. Dit vaak tot wanhoop van de ouders die ineens zweetklieren blijken te hebben waarvan ze het bestaan niet wisten.
  dinsdag 29 april 2008 @ 11:02:19 #229
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_58376495
quote:
Op dinsdag 29 april 2008 10:47 schreef Memmel het volgende:
De banaanstand, ook wel de tante-Sidonia-krijgt-een-toeval-stand genoemd, is een stand die opstandige baby's gebruiken wanneer zij aangekleed, verschoond, in de kinderstoel, in de maxi-cosi of andere ongemakkelijke standjes moeten. Dit vaak tot wanhoop van de ouders die ineens zweetklieren blijken te hebben waarvan ze het bestaan niet wisten.

Zo is Devin afgelopen vrijdag nog op de grond gevallen in de auto toen ik hem in zijn stoeltje wilde zetten
Hij zit sinds 2 weken ofzo in de volgende fase stoel, vooruitkijkend dus, omdat hij in de Maxi Mutsy ( ) de hele boel bij elkaar krijste zodra hij erin moest. Daarnaast werd het ook een klein beetje krap, de Mutsy - stoel is ietsje kleiner dan de MaxiCosi.
Maar we blijken dus net zoveel moeite te hebben om meneer in de nieuwe stoel te krijgen, onder luid gegil is het dan overstrekken geblazen, banaanstand dus. En vrijdagochtend was ik al aan de late kant door een onwillige baby, een bril die kwijt was en de inhoud van mijn tas die over de parkeeplaats rolde
Toen ik hem in de stoel probeerde te krijgen wurmde hij zich los en gleed half onder de passagierstoel
Hij was er zo beduusd van dat hij acuut stopte met protesteren!
pi_58377009
Auw, Pepijn! Schrikken, zeg... is het eten goed gegaan?

En voor alle kindjes in volle ontwikkeling: Ethan met z'n tandje, rollende Eli, Devin op ontdekking in de tuin, Dennis die zo vrolijk ligt te lachen!

Hier ook weer tandennieuws... pffff ons meiske heeft er ferm last van. Het derde tandje (links boven) is door, maar we wachten al een week op het tandje ernaast.
't is dus huilen met de pet op, bij haar en bijna ook bij ons... 's nachts 4 keer opstaan, overdag vreselijk veel huilen, constant aandacht willen (ze zal wel tegen de volgende fase aanzitten ook, maar toch, 't valt lekker samen) en vaak aan haar oortje zitten en 't hoofdje schuin houden. Maar geen koorts, niks rood te zien dus een oorontsteking lijkt het me niet.
pi_58378087
Leuk allemaal tandjes.

Gwen heeft afgelopen week haar eerste sieraadje gekregen. Een leuk armbandje met haar naam erop. Vond het zo leuk en lief om er een te kopen voor haar. Is zilver met twee kraaltjes.
Ze is nu weer oefenen op het KDV in de groep van Merlijn. Vrijdag mag ze voor het echie.
  dinsdag 29 april 2008 @ 12:50:39 #232
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_58378482
Kersjes, Anna doet dat nou ook altijd. Ik heb daar zo'n hekel aan. Soms vis ik haar aan een arm uit die stoel. Zal wel een fase zijn....toch...?
pi_58379533
een tand

Vandaag met Jet naar het cb geweest Ze weegt nu 8460 gram en is bijna 74 cm lang. Het gaat gewoon best goed

Verder weinig te melden eigenlijk ....
mijn grote vinger vast
zo in jouw handje past
pi_58380274
quote:
Op dinsdag 29 april 2008 12:50 schreef Memmel het volgende:
Kersjes, Anna doet dat nou ook altijd. Ik heb daar zo'n hekel aan. Soms vis ik haar aan een arm uit die stoel. Zal wel een fase zijn....toch...?
Nee, helaas. Geen fase. Dit blijft altijd zo
pi_58381118
Thomas kletst!
Bewijs!
Hardloper.
IG @webkim
  dinsdag 29 april 2008 @ 15:52:29 #236
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_58382105
Webkim
Als je wat hoort rammelen in regio Amstelveen... Meld
  dinsdag 29 april 2008 @ 16:08:36 #237
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_58382501
Webkim, thomas uitpakken, die vind ik het liefst! Helemaal uitrekken. Echt lief.

Nu Jennifer op haar bedje moet slapen, slaapt ze steeds beter overdag. Zelfs zo goed, dat ik haar een beetje begin te missen. Dus vanmiddag zijn we samen op de bank in slaap gevallen, maar helaas naast mama slaapt ze lang zo goed niet als in haar eigen bed...

Ik ga een cam kopen, zodat ik haar de hele tijd kan zien als ze slaapt.
pi_58382842
Webkim, wat een lieve geluidjes!!
En dat uitpak filmpje is ook erg lief! Dat uitrekken

Jet, ook weer goedgekeurd, Nog prikjes gehad?
pi_58383155
quote:
Op dinsdag 29 april 2008 16:25 schreef Deepfreeze het volgende:

Jet, ook weer goedgekeurd, Nog prikjes gehad?

Nee, want ze is ziek geweest dus ik zag het niet zo zitten over 3 weken ff terug voor alleen de prikken
mijn grote vinger vast
zo in jouw handje past
pi_58383426
Ik geef je groot gelijk. Vorige keer Chris laten prikken tijdens een kleine verkoudheid. Dat doe ik ook niet meer. En meer last van de prikken (zo'n 2 dagen), en van de verkoudheid.
pi_58383908
quote:
Op dinsdag 29 april 2008 16:08 schreef Ticootje het volgende:
Webkim, thomas uitpakken, die vind ik het liefst! Helemaal uitrekken. Echt lief.

Nu Jennifer op haar bedje moet slapen, slaapt ze steeds beter overdag. Zelfs zo goed, dat ik haar een beetje begin te missen. Dus vanmiddag zijn we samen op de bank in slaap gevallen, maar helaas naast mama slaapt ze lang zo goed niet als in haar eigen bed...

Ik ga een cam kopen, zodat ik haar de hele tijd kan zien als ze slaapt.
Meen je dit serieus ?
pi_58384059
KP Dat vroeg ik me dus ook al af en ik heb me van de week ook al in moeten houden om iets te vragen toen ik las van het campingbedje in de woonkamer. Ik ben wat dat betreft denk ik maar ouderwets maar Kaith heeft nog nooit beneden geslapen. Een bedje is om in te slapen en een babyfoon oke maar zover gaan dat ik een bedje beneden neerzet en dan zelf weinig kan doen thuis omdat de baby slaapt nee dat zou me te ver gaan en bij de tweede gaat het straks weer precies eender. Moe is naar bed. 's Avonds ook meteen naar bed en niet op de arm in slaap laten vallen om het dan pas om 11 uur mee naar bed te nemen als je zelf wilt gaan slapen.
Iedere dag is het begin van een nieuwe morgen...
pi_58384655
Ik heb niet eens een babyfoon
mijn grote vinger vast
zo in jouw handje past
pi_58385253
Ik ook niet. We liggen niet eens op dezelfde etage te slapen....
pi_58385564
Dat dan wel, maar ik hoor haar echt wel hoor als ze wakker is Die meid kan me gillen!
Onze keuken is helemaal beneden en de slaapverdieping is op de 2de etage. Als ze wakker word na haar middagdut roept ze hard MAMA!
mijn grote vinger vast
zo in jouw handje past
pi_58386000
ik dacht dat de webcam opmerking was om aan te geven hoe lief ze slapende Jennifer vindt!
toch niet serieus? Nouja, dat hoop ik dan maar.

Hier net als wat jij zegt hoor Mibos... slapen in bed, niet eerst op de arm oid, werkte hier prima en zal straks bij uk-2 ook het streven zijn!

(hier wel een babyfoon voor als we beneden de tv aan hebben staan ofzo)
  dinsdag 29 april 2008 @ 20:16:38 #247
28034 jellyrose
BoggleMeister
pi_58387198
Wij hebben wel een babyfoon, maar hebben die alleen in het prille begin af en toe gebruikt, toen kon meneer nog niet zo hard gillen praten

Ethan (met tand * ) is vanochtend ook weer bij het cb geweest. Volgens de cb arts volgt hij gewoon "zijn eigen lijntje" ( ) en we stonden na 5 minuten weer buiten. Hij is nu bijna 10kg (99.. nog wat) en ruim 74 cm.

* @ Stiemie, ik zeg wel heel trots tand, maar het is niets meer dan een ienieminie stukje wit wat uit z'n tandvlees steekt hoor.. houd moed!
Red de zeehond!
pi_58387564
quote:
Op dinsdag 29 april 2008 20:16 schreef jellyrose het volgende:
Wij hebben wel een babyfoon, maar hebben die alleen in het prille begin af en toe gebruikt, toen kon meneer nog niet zo hard gillen praten

Ethan (met tand * ) is vanochtend ook weer bij het cb geweest. Volgens de cb arts volgt hij gewoon "zijn eigen lijntje" ( ) en we stonden na 5 minuten weer buiten. Hij is nu bijna 10kg (99.. nog wat) en ruim 74 cm.

* @ Stiemie, ik zeg wel heel trots tand, maar het is niets meer dan een ienieminie stukje wit wat uit z'n tandvlees steekt hoor.. houd moed!
het begin is er

volgens mij heb ik hier ook wat gemist over een bedje in de woonkamer?

mibos de oudste van mij is precies zo en slaapt alleen maar in een gewoon bedje.
mama van 3 kids!
  dinsdag 29 april 2008 @ 21:01:06 #249
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_58388099
Anna slaapt ook alleen in haar eigen bedje. Ik denk ook dat je jezelf een groot plezier doet en wat meer rust krijgt wanneer je erop probeert te vertrouwen dat ze echt wel rustig slapen.

Vandaag bij de dokter geweest voor mezelf en Anna. Ik had last van mijn rechteroor en Anna van haar linker. Zij neus- en oordruppels en ik neusspray en pillen. Oren zijn in onze familie echt een moeilijk punt hoor...
pi_58388188
Gwen slaapt hier overdag in de box en 's avonds in bed. Nu wordt er met een huilende Gwen rondgelopen omdat ze wel moe is, maar niet kan slapen. Ze kan erg lang huilen als ze niet kan slapen, lichamelijk contact vindt ze gewoon erg fijn om bij te slapen, ze lijkt het soms moeilijk te vinden zich aan de slaap over te geven 's avonds en verwerkt zo de prikkels van overdag. Merlijn ging dan clusteren, zij doet het zo. Op het KDV slaapt ze ook niet alleen in bed, maar ook in de wiebel of kinderwagen gewoon tussen de herrie. Van de herrie wordt ze ook niet wakker of slaapt ze niet slechter van in. We doen het zo, zo als we bij Merlijn ook altijd hebben gedaan en die slaapt prima alleen in in eigen bed.

Wij hebben hier wel een babyfoon, zodat we beter kunnen horen of het die van ons is en voor communicatie over en weer. Kan ik nog even drinken regelen als ik Gwen liggend aan het voeden ben.
pi_58389297
Wij hebben wel een babyfoon. Als we beneden tv-kijken hoor je niet zoveel van boven. Wel het echte gebler, maar niet het gebabbel, en ik haal hem er liever uit als hij nog vrolijk is. Dus dan is de babyfoon wel nuttig. Maar 's nachts slapen we in de kamer ernaast. Dus dan is onze deur ook dicht. Als Chris zijn speen wil, dan horen we het wel.
En slapen inderdaad in het eigen bedje. Alleen last 1 keer in de box, maar toen waren ze herrie aan het maken op het dak.. En de eerste paar weken wel in de wieg beneden, maar dan was ik heel stil.
Toch had ik in het begin wel de neiging om vaak even om het hoekje te gluren hoe lief hij slaapt. Dat gluren wordt steeds minder. Overdag soms als hij moeilijk in slaap is gevallen, en 's avonds voor ons slapen gaan..

Anna en Memmel, beterschap.. Oortjes zijn nare familietrekjes, de tantes van Chris (van beide kanten 1) hadden er ook flink last van, dus hoop dat het Chris voorbijgaat.

Jelly, dat is toch een mooi gewicht? Chris zat met 7,5 maand op 73,5 en ruim 10 kilo. En daarvan zeiden ze dat het wel bij zou trekken als hij actiever werd Eens kijken wat de schade is 9 mei..
  dinsdag 29 april 2008 @ 21:58:49 #252
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_58389348
quote:
Op dinsdag 29 april 2008 14:19 schreef kapitein_pannekoek het volgende:

[..]

Nee, helaas. Geen fase. Dit blijft altijd zo

Wij hebben ook geen babyfoon en Devin slaapt al vanaf nacht 1 in zijn bedje in zijn eigen kamer. Toen ik in het begin nog moeilijk kon lopen was het niet altijd even makkelijk om ('s nachts) naar zijn kamer te stommelen als hij wakker werd, dat mocht manlief dus meestal doen, maar toch hebben we nooit een wieg op onze kamer gewild. Lijkt me vreselijk om van elke zucht en beweging van de kleine gelijk "in de houding" te schieten. Nou was dat toch wel het geval, ik hoorde hem meestal al voordat hij begon te huilen, maar als hij pal naast me had gelegen was ik helemaal nooit aan mijn rust toegekomen denk ik.
Nu slaapt hij heel soms tussen ons in als we tijdens de nachtvoeding in slaap gevallen zijn, maar hij wordt vrijwel elke keer wakker na een poosje, begint te huilen en houdt pas op als hij weer in zijn eigen bed ligt.
Verder kan hij gelukkig heel goed slapen in de wandelwagen, we hoeven dus nooit snel naar huis terug omdat het tijd is voor een dutje. Maar bij de oma's slaapt hij eigenlijk altijd weinig tot niet in het (camping)bed, op die dagen is de wagen het wondermiddel

Jellyrose, dat kleine witte plekje wordt gauw genoeg een vlijmscherp tandje hoor!

Webkim, wat lief

Memmel, gerommel met de oortjes Ik hoop voor jullie beiden dat het snel weer overgaat.

Hebben jullie trouwens nog spannende plannen voor morgen? Koninginnedag was altijd mijn lievelingsdag van het jaar
pi_58389715
Wij gaan morgen naar een markt hier in een dorpje vlakbij. Hier in de stad is het vaak te druk. En vooral popmuziek (oa. idolsmutsen), weinig leuke rommel. En in dat dorp is het veel beter. Een rommelmarkt en wat gezellige muziek en nog wat andere kraampjes. Gewoon leuk om even overheen te sjokken.. En Chris lekker in de babybjorn.. Dat gaat niet lang meer passen, dus nu nog even gebruik van maken..

Oja, Chris heeft vanavond nog even bewezen een jongetje te zijn.. Zijn voorhuidje was wat rodig, dus ik was wat aan het kijken, het lijkt erop dat het huidje wat losser komt te zitten. Maar voordat ik het wist kwam er een mooi straaltje uit
Mannen
pi_58389889
We gaan hier in het dorp een beetje rondstruinen Rommelmarkt en er is een waanzinnig feest op het Koningshofplein
Hopelijk werkt het weer een beetje mee, want om nou in de regen te gaan lopen ....

Iedereen een leuke koninginnedag!!

Chris
Memmel beterschap voor Anna!!
mijn grote vinger vast
zo in jouw handje past
  dinsdag 29 april 2008 @ 23:10:36 #255
165040 PhysicsRules
Mr. DaviniaHR
pi_58390933
DaviniaHR zegt:

Randa, das idd een goede manier om gebruik te maken van de babyfoon!
Wij hebben ook een babyfoon. Ligt bij eli in bed (aan het kop-eind, waar hij dus echt bij komt en zodra het wel lukt daar ergens op de grond. De parent unit staat in de woonkamer. Dus dan horen wij het als hij wakker wordt tijdens een slaapje s middags.

Tand nr 2 is nog niet door, maar toen we eli vanmiddag ophaalde had hij een kwijlplek tot op zijn navel! En nee, ik overdijf niet, hij was helemaal zeiknat. En brullen vanavond! Was niet leuk. Het lijkt wel of hij meer last heeft van deze als van die andere...
Hier slaapt eli ook altijd in bed. behalve als hij onverhoopt (lees: Zonder eerst zijn volume te testen) in de box in slaap valt, maar dat gebeurt niet zo vaak. maar dan gaat hij gewoon in zijn kleren zijn bed in. slaapzak is thuis echt alleen voor s nachts. op het kdv krijgt hij wel een slaapzak aan.

DF, ben je geraakt, of viel het mee.

Wij hebben trouwens niet echt plannen voor morgen. wellicht een rondje winkelcentrum of zo. niets spannends. we zien wel

Memmel en Anna, beterschap! Ben je er trouwens al uit of/hoe je naar Parijs gaat?
Anti-globalisten aller landen verenigt u!
bron
Mjin eerste AKQ: Algemene Kennis Quiz Deel 547
  dinsdag 29 april 2008 @ 23:31:22 #256
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_58391396
Memmel beterschap en natuurlijk ook voor Anna want oorpijn is echt niet leuk

Linde probeert zich op te trekken in de box om te gaan staan*O* En als ik haar neerzet kan ze zelf een tijdje staan. Mijn ukkie wordt een echt meisje Kruipen is trouwens nog steeds alleen maar achteruit

Morgen gaan we lekker de stad in. Zal wel een rondje Jordaan worden en lekker over de grachtjes slenteren Linde heeft een oranje t-shirtje dus ze is er helemaal klaar voor.
  woensdag 30 april 2008 @ 04:16:07 #257
160778 t_igger
"T I, double G-ER"
pi_58393907
Pepijn slaapt alleen maar in zijn eigen bedje! Enne ook altijd met slaapzak aan, dat geeft hem meer rust!
Pepijn wil niet op schoot in slaap vallen, soms is dat best jammer! Soms valt hij half in slaap tijdens nachtvoeding, maar blijft dan net zo lang mopperen/draaien tot hij weer in zijn eigen bedje ligt...
Babyfoon hebben we niet nodig, zo groot wonen we niet...

Koninginnedag: Ik zit in de nachtdienst, dus ga morgen heerlijk slapen! Mams is op kamp met het werk...
Opa past op & gaat met Pepijn de stad in ofzo...
Rabbit: "Tigger where are your manners?"
Tigger: "I don't know but I bet they're havin' more fun than I am."
pi_58394576
Davinia, het viel opzich mee, het meeste ging in een mooie straal langs ons alle 2.. En ik had al een schone luier onder zijn billen, dus die was snel dichtgevouwd..

Is het weer een ondertand voor Eli? Hier gaf tand nr3 veel meer ellende. Die zat in de bovenkaak. De 1e 2 beneden en bijna niks gemerkt. Heb wel eens gehoord dat de bovenkaak meer last geeft..

Linde, grote meid. Dan gaat het hard he.. Het schattige baby-ige verdwijnt steeds meer, en het dreumus-achtige komt eraan.
Staat ze ook lekker stevig? Chris is nog een wiebelkontje, je kunt hem wel neerzetten tegen de salontafel, maar zijn heupjes doen dan fraaie hoelahoepbewegingen
  woensdag 30 april 2008 @ 08:46:35 #259
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_58394634
Gaat hier net mijn mobiel af, ik rennen en in mijn tas graaien naar dat ding. eindelijk gevonden, staat er: Oproep Thuis 2. Ik denk nog: huh, dat is ons huisnummer.....?!??
Neem ik op, hoor ik ineens: wahahahaaaeeeehheeeeeee. Zit Anna met de huistelefoon te spelen en had haar mama gebeld!

Wij gaan ons opmaken voor koninginnedag. Even een oranje t-shirt opzoeken! veel plezier vandaag allemaal
pi_58394662
Goeiemorgen!

Hier gaf tand nr 3 (linksboven) heel veel ellende en tand nr 4 (die er ondertussen al door schijnt, hopelijk breekt hij ook echt door) nog meer. Pfff, dat in combinatie met een 8-maandertje dat om aandacht gilt... fijne dag gehad gisteren
ben ik een slechte moeder als ik zeg dat ik blij ben dat ik vandaag kan werken?

Linde, wat goed!
Anna, haha, wat leuk! Slimme meid heb je memmel
pi_58394858
Nou, ik heb nu een teddybeer met een camera in zn neus. Zo kan ik Jen zien als ze slaapt. Anders ga ik 10x per minuut kijken.
pi_58394899
een teddybeer met camera ?!
dat dat bestaat !

beaker, ik zag dat Jet geen pannenkoeken eet?
ilse dus ook ècht niet ! Voelt blijkbaar erg raar aan ofzo.. maar komt er snel weer uit!

de aardappelomelet uit Opperdepop ging juist weer super !
pi_58395083
Even gauw een vraagje.
Maarten is nu 4 maand.
Ik wil wel graag 5 flessen blijven geven maar het lijkt vaak dat hij het met 4 zou kunnen doen.
Mag dat eigenlijk wel 4 flessen op 1 dag terwijl hij nog geen fruit/groentehap erbij krijgt?
  woensdag 30 april 2008 @ 10:20:36 #264
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_58395179
Ticootje, heb je soms vervelende ervaringen gehad met slapende kindjes? Waarom ben je zo onrustig als Jennifer ligt te slapen?

Anna krijgt vanavond voor het eerst pannenkoeken. Poffertjes vindt ze lekker, ben benieuwd hoe de pannenkoeken vallen.

Iksje, ik vind het niet raar dat je dat zegt. Kan het me goed voorstellen. Soms is het even genoeg!
pi_58395354
Ardenlyn, 5 keer eten is beter dan 4 keer. Misschien minder per flesje geven? Of moet je hem echt wakker maken uit diepe slaap voor die laatste fles?

Nee, gisteren was mijn dagje wel. Kleintje met last van tandjes en ook nog eens heel boos om alles wat ze niet mag (niet naar het trapje kruipen, niet aan het groenterekje zitten in de keuken, niet aan het printpapier trekken, niet aan de afstandsbediening zitten, niet aan het oud papier zitten- ik kan niet alles omhoog zetten) en omdat mams ook andere dingen wil doen dan haar entertainen (ze kon tot voor kort heel goed alleen spelen)
En toch blijft het mijn grootste schat
pi_58395844
Iksje, waarom zou die 5 keer beter zijn dan 4 keer?
Hier wordt daar nooit wat van gezegd! Op mijn CB werd gezegd dat je meestal op 4 flessen overgaat als je kindje echt een hele nacht doorslaapt. Dus ook niet meer wakker wordt voor een late avondfles. Dan heeft het dus gewoon geen behoefte meer aan die 5de fles.
Vaak heb je dan 5 flessen van 200 en dat worden dan 4 flessen van 200. Het is niet de bedoeling dat je de flessen groter gaat maken. Dus ik zie ook niet in waarom dat beter zou zijn?
pi_58395954
Dus ik hoef niet ineens 4 flessen van bv 250 (incl schepjes) te doen?

Maarten slaapt door en de tijd van de 1ste tot aan de laatste is te weinig om 5 flessen te doen en het lijkt wel of Maarten de tijd tiussen elke fles te snel vind.
Nu krijgt hij 5 flessen (180+3schepjes<--Similac heeft groter schepje):
7a8 uur, 10:30, 14:00, 17:30 en 20:30a21:00
Doe ik 4 dan word het:
7a8 uur, 11:30, 16:00 en 20:30a21:00
Mag dat 4en half uur ong tussen elk flesje?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 30-04-2008 11:27:56 ]
pi_58396282
Appelsap, hier raad het CB ook aan om op 4 flessen over te gaan als je denkt dat dat kan (vb doorslapen)

Maar ik heb me laten vertellen dat het beter is om vaker een (iets) kleinere portie te geven, dan een paar grote. Voor de hersenontwikkeling van een baby is het beter om regelmatig kleinere porties te eten, dan een paar keer een superportie. Dat geeft een veel constantere suikerspiegel in het bloed. Te grote maaltijden kunnen ook ongemakkelijk maken, en rekken op den duur de maag uit.
Je houdt die 5de fles dus niet omdat een kind niet met een voeding minder zou kunnen toekomen. Waarschijnlijk kan dat wel (ervaringen genoeg), maar algemeen gezien is het gezonder voor de ontwikkeling als een baby vaker een iets kleinere portie melk drinkt.

Uiteindelijk raden diëtisten zelfs volwassenen 5 maaltijden per dag aan. Een baby in volle ontwikkeling op één voeding minder zetten, vind ik dus heel onlogisch.

Daarom zou ik dus die 5e fles nog een tijd houden.(maar da's dus puur mijn persoonlijke visie, Ardenlyn kiest uiteraard zelf hoe ze Maarten het best tegemoet komt )
pi_58396456
wij gaven Chris ook 4 flessen, maar rond ons etenstijd nog een miniportie melk met rijstebloem van de lepel. Ongeveer 60 ml melk.
Dus wel een kleine 5e maaltijd..En flessen van 210/7. Gewoon omdat Chris het daar beter op deed dan 5x180/6.. Maar dat is inderdaad geen standaard advies van het CB.

Pannenkoeken hebben we hier ook al geprobeerd, met wat geprakte banaan erbij.. Ging er super in
Maar onze man eet eigenlijk alles.. En heeft nergens last van gelukkig..
  woensdag 30 april 2008 @ 13:07:21 #270
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_58397289
Pannenkoeken
Kijk, zo doen we nog eens ideeën op!

Ardenlyn, het klinkt wel logisch om een van de "overdagflessen" wat kleiner te maken. Heb je toch vijf voedingsmomenten, maar niet zoveel voeding.

DF, das dan nog wel mazzel, idd. Toen Eli 8 dagen was (!!) heeeft hij me al vol in het gezicht geplast... Het was wel s nachts, dus dat is wel een verzachtende omstandigheid

Ja, het is de ondertand rechts. Maar hij houdt zich verder kranig, dus we wachten rustig af.

Vanmorgen ging onze levende wekker trouwens pas af om 9:30u!! Heerlijk!
En dat terwijl hij zijn laatste fles al om 20:30u had gekregen en ook nog 90cc had laten staan Bijzonder... Ach, mij hoor je niet klagen. Heb lekker geslapen. Zometeen als meneer wakker wordt lekker ff naar buiten.
pi_58397561
Mogen jullie al melkproducten (zit toch best veel melk in pannenkoekendeeg) geven? Hier wordt dat pas vanaf 1 jaar aangeraden...
Heb nog niets van melkproducten gegeven aan ons meisje, ook geen yoghurt ofzo (terwijl dat toch niet ongezond is).
pi_58398194
quote:
Op woensdag 30 april 2008 10:20 schreef Memmel het volgende:
Ticootje, heb je soms vervelende ervaringen gehad met slapende kindjes? Waarom ben je zo onrustig als Jennifer ligt te slapen?

deze dus... speciaal voor de overbezorgde ouder.

Het is meer dat ik gewent was dat ze bij mij sliep. Ze sliep op me, naast me of op de bank. Pas sinds kort leg ik haar echt in haar eigen bedje. En ik vind het een klein beetje eng dat ik haar dus niet constant in mn zicht heb. Ik weet ook wel dat het onzin is en dat ik me onnodig druk maak. Maar het geeft mij gewoon een beter gevoel dat ik gewoon de tv even aanzet en dan zie ik mn meisje gewoon lekker slapen. Zo ga ik niet steeds kijken.

Mn ouders moeten ook wel om me lachen hoor, als Jen daar slaapt loop ik steeds naar boven om te checken.

Vanaf wanneer gaan kindjes minder vaak eten en meer per keer? Jennifer wil toch nog het liefst elke 2 uur tot 2,5 uur. Ze slaapt van 22.00 tot ongeveer 9 uur 's morgens. Vroeger de laatste voeding heeft weinig zin, dan komt ze midden in de nacht. Ze eet dus nog steeds 7 of 8 keer.

[ Bericht 13% gewijzigd door Ticootje op 30-04-2008 14:20:34 ]
pi_58398683
Ticootje, dat hangt een beetje per kind af... Liande drinkt nog steeds zo'n 7-8 keer per dag (incl BV na de bijvoeding natuurlijk), en die is al 8 maand. Alleen slaapt zij niet door, dus er zit wel steeds ongeveer 3-4u tussen.
Jennifer slaapt al mooi voor zo'n kleintje, komt volgens mij ook voor een stuk door het frequente voeden overdag.
Het is natuurlijk vermoeiend om zo vaak te voeden, maar wel heel normaal volgens mij. Anders stel je de vraag nog even in het BV-topic?
pi_58398911
Ticootje: Eigenlijk sta ik er nooit zo bij stil hoe vaak Yara drinkt. Maar ik denk dat het ongeveer 5x per dag is. 's avonds is het wat rommeliger want dan 'tankt' ze echt voor de nacht en wil ze vaak tussen 7 en 8 alleen maar drinken (en knuffelen) maar dat tel ik dan als 1 voeding. Daarna gaat ze slapen en slaapt ze door tot 8 uur 's ochtends.
It's all up to you
pi_58398930
Iksje, ik sliep pas door toen ik een jaar of 4 was. Ik moet het ook steeds horen van mn ouders. Zij willen Jennifer ook graag te logeren hebben, dan weten zij ook hoe het is als een babietje doorslaapt. Ze willen maar al te graag inhalen met Jen wat ik nooit heb gedaan.

Toen mijn moeder beviel van mijn broertje werd de vraag ook gesteld dat het vast weer wennen was, de nachtvoeding. Hoezo wennen?? Mijn dochter komt gewoon nog elke nacht. Dat was helemaal niet goed volgens de kraamzorg. Ik wilde elke nacht rond een uur of 4 een flesje water....
pi_58399264
quote:
Op woensdag 30 april 2008 13:25 schreef Iksje het volgende:
Mogen jullie al melkproducten (zit toch best veel melk in pannenkoekendeeg) geven? Hier wordt dat pas vanaf 1 jaar aangeraden...
Heb nog niets van melkproducten gegeven aan ons meisje, ook geen yoghurt ofzo (terwijl dat toch niet ongezond is).
Wat ik weet is dat melk kan vanaf 9 maanden, mits het kind niet allergeen gevoelig is. Anders kun je beter tot 1 of 1,5 jaar wachten. Chris reageert nergens op, dus qua allergenen gaat het goed. En hij heeft ook maar een klein pannenkoekje gehad. De verhoudigingen van de melk zijn anders dan de opvolgmelk, en moeilijker te verteren. Maar voor 1 keertje kan het niet zoveel kwaad. Dagelijks koemelk geven zou nu nog wel veel belasting van de niertjes geven (denk ik)..
En soms zijn die regeltjes ook wel streng. Mijn moeder werd vanaf 6 weken gevoed met koemelk, en leeft ook nog steeds. En opvolgmelk kenden ze ook niet toen ik klein was. Dus ik vind het best wel kunnen voor een keertje. Maar echt glaasjes melk daar wacht ik nog wel even mee. Die vitamientje etc uit de opvolgmelk zijn nog heel nuttig.

Vanmiddag zijn we gezellig naar een rommelmarkt geweest. Nou, dat was een flinke lading rommel. Geen speelgoed/kleren etc gekocht. En Chris was echt doodop. Hij hing lekker bij papa in de babybjorn, en eenmaal in de maxicosi was hij snel weg. Thuis heb ik hem half slapend in bed gestopt. Hij keek nog even naar zijn speen, zijn hand verschoof 1 cm, en zijn oogjes gingen dicht. De kleine slaapkop
pi_58399345
Ik blijf nog steeds in de war met die verschillende adviezen... denk nochtans dat de binnenkant van Belgische en Nederlandse baby's niet zozeer verschilt

beetje off-topic, maar wat een leuk geboortekaartje had Yara, zie het nu pas
pi_58400190
Ik heb nog even in mijn CB boekje gekeken, daar staat tot 12 maanden 500 ml opvolgmelk, en daarna aan de (half) volle melk..
Ach, van 1 pannenkoekje valt Chris niet om
pi_58400401
Ik maak pannenkoeken van bloem en van Friso Allergy Care Jets eigen melk

Weet iemand of je sojadrink (naturel) een beetje mag verwarmen in de magnetron? Jet drinkt het niet koud

Wij hebben een hele leuke dag gehad, in bed We waren kennelijk alle drie zo moe dat we heerlijk hebben liggen slapen ........
mijn grote vinger vast
zo in jouw handje past
  woensdag 30 april 2008 @ 18:49:00 #280
35189 Troel
scherp en bot
pi_58401402
Hier helemaal geen rommelmarkt Daar stonden we dan vroeg om leuke dingen te scoren

Overigens kun je pannenkoeken ook prima met water maken. Ik gebruik zelf altijd het biologisch meergranenmeel van Koopmans en als je dan alleen water toevoegt is het ook prima te eten. Ik heb dan alleen weer geen idee of je juist beter de simpel meel kan gebruiken dan iets volkoreners?
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_58402035
als hoofd-zuivelproduct wordt koemelk voor een jaar afgeraden,
maar als je eens in de zoveel tijd eens een pannenkoek met koemelk geeft is dat prima hoor
(zolang geen koemelkeiwit-allergie uiteraard)

hier wel soort van rommelmarkt vandaag, maar vooral gewoon winkeliers die hun kraampje hadden
tja, daar ga ik wel voor naar de winkels!
Nouja, toch er uit geweest.
pi_58402156
Merlijn kreeg voor hij 1 jaar werd al melk op het KDV, wel in het begin verdund met wat water. Vanaf 6 maanden mag je best melk geven volgens het introductieschema.
pi_58402926
Jet kan staan in de box heel wiebelig nog, maar ze staat

Hahahahahaha ze stond helemaal te glimmen toen ze het voor elkaar had

Deze moeder is trots
mijn grote vinger vast
zo in jouw handje past
pi_58403144
JIppie JET !

super is dat he Beaker !?
Ilse doet het al wel op de bank, dan is de rand waar ze zich wat aan optrekt net iets gunstiger denk ik?
Nouja, net in de box zat ze opeens echt al wel op handen en knieeën, maar dan weer niet dicht genoeg bij de spijlen... en ik maar hoopvol gluren !
Ik zou me niet verbazen als ze een dezer dagen opeens wel zelf tot staan komt!
  woensdag 30 april 2008 @ 21:15:12 #285
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_58404339
*beetje teveel van het goede*
  woensdag 30 april 2008 @ 21:17:36 #286
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_58404395
quote:
Op woensdag 30 april 2008 21:15 schreef Memmel het volgende:
Daar zijn we weer!
Anna heeft genoten van haar dagje met haar vriendinnetje, ze hebben samen in haar keukentje gespeeld en Bumba gekeken ( die DVD komt er hier dus niet in) en we zijn bij het hertenkamp geweest tussen de plensbuien door.

En de pannenkoek vond ze heerlijk. Ze heeft driekwart van een grote pannenkoek op....mijn hemel, wat heet ze zitten vreten. Met appelstroop, dus als ik haar morgen niet uit haar bed krijg, is dat omdat ze vastgeplakt zit aan haar matras.

En wat betreft de koemelk, ik kreeg dinsdag op het bureau te horen dat ik al over mocht. En Anna is 11 maanden, dus ik ga langzaam de Nutrilon afbouwen.

Jet!!! Goed hoor!

Nog maar 3 weken en ik ga dit topic verlaten....
pi_58404512
memmel...geslaagde dag dus !

hier ben ik nu als 'tussendoortje' wat koude halfvolle melk in bekertje aan het geven,
kan madam vast de smaak te pakken krijgen. Straks rond 11mnd inderdaad minderen met de opvolgmelk!
(denk je aan de vit.D druppeltjes als ze straks minder dan +- 300cc opvolgmelk krijgt ? )
  woensdag 30 april 2008 @ 21:30:37 #288
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_58404664
Ja goed punt, die ga ik vrijdag even halen. Kan ik haar niet gewoon een uurtje per dag voor het raam zetten voor het nodige zonlicht?

Mag ik trouwens echt maar 3 maal daags 1 lidocaine druppel geven? Die druppel loopt er ook zo weer uit...

[ Bericht 1% gewijzigd door Memmel op 30-04-2008 21:42:46 ]
pi_58404931
Indicatie: Oorpijn
Lokaal: oor
1mnd-18jr: 1-2 druppels per keer . Zo nodig.
Zo nodig iedere twee uur herhalen.
Bevat glycerol. Door waterontrekking verminderde zwelling en pijnstelling. Alleen toepassen bij intact trommelvlies. stoppen dus als je meer dan alleen vocht van de druppels terug ziet komen
De oordruppels eerst op lichaamstemperatuur brengen. Vóór indruppelen op de zij gaan liggen, na het druppelen nog 5 min. blijven liggen. Het oor kan met een watje worden afgesloten.
pi_58405322
Nathan is afgelopen maandag uit het ziekenhuis ontslagen, na 10 lange dagen mochten we dan eindelijk naar huis. Helaas schijnt het virus nog niet helemaal weg te zijn (duurt 5 a 7 dagen) en inmiddels heb ik het ook weer te pakken. Lijkt wel zo een cirkeltje. Maar hij drinkt goed, spuugt niet en is vrolijk.
  woensdag 30 april 2008 @ 22:01:47 #291
34891 melonovy
La Kutschie
pi_58405372
goed nieuws voor Nathan, alleen wat minder voor jou. Maar hé, je kleine man is weer gezellig thuis, top!
Het voelt goed hè?
A je to!
  Jubileum moderator woensdag 30 april 2008 @ 22:02:36 #292
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_58405394
Wat fijn dat jullie weer thuis zijn Faja en ik hoop dat het snel opknapt voor jullie allebei
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_58405483
Faja wat fijn dat Nathan thuis is. Beterschap!
pi_58405580
Fijn dat hij weer thuis is! Beterschap voor jullie alletwee
Saartje
pi_58405685
Wat een opluchting Faja! Lekker weer thuis in eigen bed
Heel veel beterschap!
♥ ♥ Jij een beetje van mij, ik een beetje van jou. ♥ ♥
pi_58405875
Fijn dat nathan thuis is! Nu lekker saampjes opknappen!

Jet, wat goed.

Er gaan straks weer een hoop kindjes richting het opvolgtopic. Wat zat er een gat tussen meike en de flensjes.
Allemaal verjaardagsfeestje op komst..
pi_58408635
Faja wat fijn dat Nathan er weer is!!!

Memmel, Anna heeft oorpijn? Sneu zeg. Meike heeft het ook gehad, compleet met loopoor, was heel zielig. Ik hoop dat jouw meisje er minder last van heeft. En kom maar gauw hoor, naar het dreumestopic, is ook erg gezellig hoor!

Ik maak de halfvolle melk ook nog altijd warm, vindt ze lekker. Veeeeel lekkerder als opvolgmelk

En volgens mijn huisarts moet je vit D alleen geven als de "r" in de maand is
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  donderdag 1 mei 2008 @ 06:28:31 #298
24188 Belana
kloon van belana
pi_58410889
faja, ik ben blij voor jullie dat Nathan weer thuis is! ik hoop dat jullie allemaal snel opknappen en er vanaf zijn! ht wordt mooier weer, misschien dat dat helpt!
stormy waters...
sailin'
  donderdag 1 mei 2008 @ 08:54:31 #299
11682 Moonah
Jolie femme
pi_58411097
Faja, wat fijn dat Nathan gewoon weer thuis is!
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  donderdag 1 mei 2008 @ 09:46:50 #300
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_58411446
Faya wat fijn dat Nathan weer thuis is

Hier zijn we inmiddels weer bijgekomen van Koninginnedag We vertrokken gisterenmorgen om 10 uur en zijn de hele stad door geweest. Haarlemmerstraat, Lindengracht, Elandsgracht, Prins Hendrikkade, Zeedijk, Nieuwmarkt, Waterlooplein, Prinsengracht (Daar stond mijn nicht voor haar huis te verkopen en er was ook wat familie heengekomen) en toen naar mijn ouders in de Rivierenbuurt. Daar met familie Chinees gegeten en om half 10 weer naar huis.

Erg geslaagde dag en Linde heeft zelfs nog even lekker in de wagen geslapen ondanks de keiharde muziek op de boten op de Prinsengracht.

De opbrengst: een spijkerrokje van Baby Gap een rammelaarrups van Lego, een spijkerbroekje van de Hema en een handig opbergtasje voor speelgoed.

Snoopy ik moest nog aan je denken toen ik sommige mensen hun boot met hand en tand zag verdedigen op de Prinsengracht. Overal stonden bordjes met teksten als: niet op het dak, niet aanmeren, dit is geen wc etc. Op at5 zag ik zelfs iemand die prikkeldraad om zijn woonboot had gedaan tegen het aanmeren. Het was dan ook wel heel erg hoor met azl die bezopen figuren enzo op die boten .
pi_58412224
Nathan

Gisteren dus hier over van 5 naar 4 flessen gehad en gisteren en vandaag lijkt het of meneer toch die 5 flessen wil houden
Grapjas is het toch ook.
In ieder geval bedankt voor alle tips
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')