abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58389297
Wij hebben wel een babyfoon. Als we beneden tv-kijken hoor je niet zoveel van boven. Wel het echte gebler, maar niet het gebabbel, en ik haal hem er liever uit als hij nog vrolijk is. Dus dan is de babyfoon wel nuttig. Maar 's nachts slapen we in de kamer ernaast. Dus dan is onze deur ook dicht. Als Chris zijn speen wil, dan horen we het wel.
En slapen inderdaad in het eigen bedje. Alleen last 1 keer in de box, maar toen waren ze herrie aan het maken op het dak.. En de eerste paar weken wel in de wieg beneden, maar dan was ik heel stil.
Toch had ik in het begin wel de neiging om vaak even om het hoekje te gluren hoe lief hij slaapt. Dat gluren wordt steeds minder. Overdag soms als hij moeilijk in slaap is gevallen, en 's avonds voor ons slapen gaan..

Anna en Memmel, beterschap.. Oortjes zijn nare familietrekjes, de tantes van Chris (van beide kanten 1) hadden er ook flink last van, dus hoop dat het Chris voorbijgaat.

Jelly, dat is toch een mooi gewicht? Chris zat met 7,5 maand op 73,5 en ruim 10 kilo. En daarvan zeiden ze dat het wel bij zou trekken als hij actiever werd Eens kijken wat de schade is 9 mei..
  dinsdag 29 april 2008 @ 21:58:49 #252
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_58389348
quote:
Op dinsdag 29 april 2008 14:19 schreef kapitein_pannekoek het volgende:

[..]

Nee, helaas. Geen fase. Dit blijft altijd zo

Wij hebben ook geen babyfoon en Devin slaapt al vanaf nacht 1 in zijn bedje in zijn eigen kamer. Toen ik in het begin nog moeilijk kon lopen was het niet altijd even makkelijk om ('s nachts) naar zijn kamer te stommelen als hij wakker werd, dat mocht manlief dus meestal doen, maar toch hebben we nooit een wieg op onze kamer gewild. Lijkt me vreselijk om van elke zucht en beweging van de kleine gelijk "in de houding" te schieten. Nou was dat toch wel het geval, ik hoorde hem meestal al voordat hij begon te huilen, maar als hij pal naast me had gelegen was ik helemaal nooit aan mijn rust toegekomen denk ik.
Nu slaapt hij heel soms tussen ons in als we tijdens de nachtvoeding in slaap gevallen zijn, maar hij wordt vrijwel elke keer wakker na een poosje, begint te huilen en houdt pas op als hij weer in zijn eigen bed ligt.
Verder kan hij gelukkig heel goed slapen in de wandelwagen, we hoeven dus nooit snel naar huis terug omdat het tijd is voor een dutje. Maar bij de oma's slaapt hij eigenlijk altijd weinig tot niet in het (camping)bed, op die dagen is de wagen het wondermiddel

Jellyrose, dat kleine witte plekje wordt gauw genoeg een vlijmscherp tandje hoor!

Webkim, wat lief

Memmel, gerommel met de oortjes Ik hoop voor jullie beiden dat het snel weer overgaat.

Hebben jullie trouwens nog spannende plannen voor morgen? Koninginnedag was altijd mijn lievelingsdag van het jaar
.... met gevoel voor drama....
pi_58389715
Wij gaan morgen naar een markt hier in een dorpje vlakbij. Hier in de stad is het vaak te druk. En vooral popmuziek (oa. idolsmutsen), weinig leuke rommel. En in dat dorp is het veel beter. Een rommelmarkt en wat gezellige muziek en nog wat andere kraampjes. Gewoon leuk om even overheen te sjokken.. En Chris lekker in de babybjorn.. Dat gaat niet lang meer passen, dus nu nog even gebruik van maken..

Oja, Chris heeft vanavond nog even bewezen een jongetje te zijn.. Zijn voorhuidje was wat rodig, dus ik was wat aan het kijken, het lijkt erop dat het huidje wat losser komt te zitten. Maar voordat ik het wist kwam er een mooi straaltje uit
Mannen
pi_58389889
We gaan hier in het dorp een beetje rondstruinen Rommelmarkt en er is een waanzinnig feest op het Koningshofplein
Hopelijk werkt het weer een beetje mee, want om nou in de regen te gaan lopen ....

Iedereen een leuke koninginnedag!!

Chris
Memmel beterschap voor Anna!!
Jouw kleine handje grijpt
mijn grote vinger vast
mooi toch dat mijn vinger
zo in jouw handje past
  dinsdag 29 april 2008 @ 23:10:36 #255
165040 PhysicsRules
Mr. DaviniaHR
pi_58390933
DaviniaHR zegt:

Randa, das idd een goede manier om gebruik te maken van de babyfoon!
Wij hebben ook een babyfoon. Ligt bij eli in bed (aan het kop-eind, waar hij dus echt bij komt en zodra het wel lukt daar ergens op de grond. De parent unit staat in de woonkamer. Dus dan horen wij het als hij wakker wordt tijdens een slaapje s middags.

Tand nr 2 is nog niet door, maar toen we eli vanmiddag ophaalde had hij een kwijlplek tot op zijn navel! En nee, ik overdijf niet, hij was helemaal zeiknat. En brullen vanavond! Was niet leuk. Het lijkt wel of hij meer last heeft van deze als van die andere...
Hier slaapt eli ook altijd in bed. behalve als hij onverhoopt (lees: Zonder eerst zijn volume te testen) in de box in slaap valt, maar dat gebeurt niet zo vaak. maar dan gaat hij gewoon in zijn kleren zijn bed in. slaapzak is thuis echt alleen voor s nachts. op het kdv krijgt hij wel een slaapzak aan.

DF, ben je geraakt, of viel het mee.

Wij hebben trouwens niet echt plannen voor morgen. wellicht een rondje winkelcentrum of zo. niets spannends. we zien wel

Memmel en Anna, beterschap! Ben je er trouwens al uit of/hoe je naar Parijs gaat?
Anti-globalisten aller landen verenigt u!
bron
Mjin eerste AKQ: Algemene Kennis Quiz Deel 547
  dinsdag 29 april 2008 @ 23:31:22 #256
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_58391396
Memmel beterschap en natuurlijk ook voor Anna want oorpijn is echt niet leuk

Linde probeert zich op te trekken in de box om te gaan staan*O* En als ik haar neerzet kan ze zelf een tijdje staan. Mijn ukkie wordt een echt meisje Kruipen is trouwens nog steeds alleen maar achteruit

Morgen gaan we lekker de stad in. Zal wel een rondje Jordaan worden en lekker over de grachtjes slenteren Linde heeft een oranje t-shirtje dus ze is er helemaal klaar voor.
  woensdag 30 april 2008 @ 04:16:07 #257
160778 t_igger
"T I, double G-ER"
pi_58393907
Pepijn slaapt alleen maar in zijn eigen bedje! Enne ook altijd met slaapzak aan, dat geeft hem meer rust!
Pepijn wil niet op schoot in slaap vallen, soms is dat best jammer! Soms valt hij half in slaap tijdens nachtvoeding, maar blijft dan net zo lang mopperen/draaien tot hij weer in zijn eigen bedje ligt...
Babyfoon hebben we niet nodig, zo groot wonen we niet...

Koninginnedag: Ik zit in de nachtdienst, dus ga morgen heerlijk slapen! Mams is op kamp met het werk...
Opa past op & gaat met Pepijn de stad in ofzo...
Rabbit: "Tigger where are your manners?"
Tigger: "I don't know but I bet they're havin' more fun than I am."
pi_58394576
Davinia, het viel opzich mee, het meeste ging in een mooie straal langs ons alle 2.. En ik had al een schone luier onder zijn billen, dus die was snel dichtgevouwd..

Is het weer een ondertand voor Eli? Hier gaf tand nr3 veel meer ellende. Die zat in de bovenkaak. De 1e 2 beneden en bijna niks gemerkt. Heb wel eens gehoord dat de bovenkaak meer last geeft..

Linde, grote meid. Dan gaat het hard he.. Het schattige baby-ige verdwijnt steeds meer, en het dreumus-achtige komt eraan.
Staat ze ook lekker stevig? Chris is nog een wiebelkontje, je kunt hem wel neerzetten tegen de salontafel, maar zijn heupjes doen dan fraaie hoelahoepbewegingen
  woensdag 30 april 2008 @ 08:46:35 #259
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_58394634
Gaat hier net mijn mobiel af, ik rennen en in mijn tas graaien naar dat ding. eindelijk gevonden, staat er: Oproep Thuis 2. Ik denk nog: huh, dat is ons huisnummer.....?!??
Neem ik op, hoor ik ineens: wahahahaaaeeeehheeeeeee. Zit Anna met de huistelefoon te spelen en had haar mama gebeld!

Wij gaan ons opmaken voor koninginnedag. Even een oranje t-shirt opzoeken! veel plezier vandaag allemaal
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_58394662
Goeiemorgen!

Hier gaf tand nr 3 (linksboven) heel veel ellende en tand nr 4 (die er ondertussen al door schijnt, hopelijk breekt hij ook echt door) nog meer. Pfff, dat in combinatie met een 8-maandertje dat om aandacht gilt... fijne dag gehad gisteren
ben ik een slechte moeder als ik zeg dat ik blij ben dat ik vandaag kan werken?

Linde, wat goed!
Anna, haha, wat leuk! Slimme meid heb je memmel
pi_58394858
Nou, ik heb nu een teddybeer met een camera in zn neus. Zo kan ik Jen zien als ze slaapt. Anders ga ik 10x per minuut kijken.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_58394899
een teddybeer met camera ?!
dat dat bestaat !

beaker, ik zag dat Jet geen pannenkoeken eet?
ilse dus ook ècht niet ! Voelt blijkbaar erg raar aan ofzo.. maar komt er snel weer uit!

de aardappelomelet uit Opperdepop ging juist weer super !
pi_58395083
Even gauw een vraagje.
Maarten is nu 4 maand.
Ik wil wel graag 5 flessen blijven geven maar het lijkt vaak dat hij het met 4 zou kunnen doen.
Mag dat eigenlijk wel 4 flessen op 1 dag terwijl hij nog geen fruit/groentehap erbij krijgt?
  woensdag 30 april 2008 @ 10:20:36 #264
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_58395179
Ticootje, heb je soms vervelende ervaringen gehad met slapende kindjes? Waarom ben je zo onrustig als Jennifer ligt te slapen?

Anna krijgt vanavond voor het eerst pannenkoeken. Poffertjes vindt ze lekker, ben benieuwd hoe de pannenkoeken vallen.

Iksje, ik vind het niet raar dat je dat zegt. Kan het me goed voorstellen. Soms is het even genoeg!
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_58395354
Ardenlyn, 5 keer eten is beter dan 4 keer. Misschien minder per flesje geven? Of moet je hem echt wakker maken uit diepe slaap voor die laatste fles?

Nee, gisteren was mijn dagje wel. Kleintje met last van tandjes en ook nog eens heel boos om alles wat ze niet mag (niet naar het trapje kruipen, niet aan het groenterekje zitten in de keuken, niet aan het printpapier trekken, niet aan de afstandsbediening zitten, niet aan het oud papier zitten- ik kan niet alles omhoog zetten) en omdat mams ook andere dingen wil doen dan haar entertainen (ze kon tot voor kort heel goed alleen spelen)
En toch blijft het mijn grootste schat
pi_58395844
Iksje, waarom zou die 5 keer beter zijn dan 4 keer?
Hier wordt daar nooit wat van gezegd! Op mijn CB werd gezegd dat je meestal op 4 flessen overgaat als je kindje echt een hele nacht doorslaapt. Dus ook niet meer wakker wordt voor een late avondfles. Dan heeft het dus gewoon geen behoefte meer aan die 5de fles.
Vaak heb je dan 5 flessen van 200 en dat worden dan 4 flessen van 200. Het is niet de bedoeling dat je de flessen groter gaat maken. Dus ik zie ook niet in waarom dat beter zou zijn?
pi_58395954
Dus ik hoef niet ineens 4 flessen van bv 250 (incl schepjes) te doen?

Maarten slaapt door en de tijd van de 1ste tot aan de laatste is te weinig om 5 flessen te doen en het lijkt wel of Maarten de tijd tiussen elke fles te snel vind.
Nu krijgt hij 5 flessen (180+3schepjes<--Similac heeft groter schepje):
7a8 uur, 10:30, 14:00, 17:30 en 20:30a21:00
Doe ik 4 dan word het:
7a8 uur, 11:30, 16:00 en 20:30a21:00
Mag dat 4en half uur ong tussen elk flesje?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 30-04-2008 11:27:56 ]
pi_58396282
Appelsap, hier raad het CB ook aan om op 4 flessen over te gaan als je denkt dat dat kan (vb doorslapen)

Maar ik heb me laten vertellen dat het beter is om vaker een (iets) kleinere portie te geven, dan een paar grote. Voor de hersenontwikkeling van een baby is het beter om regelmatig kleinere porties te eten, dan een paar keer een superportie. Dat geeft een veel constantere suikerspiegel in het bloed. Te grote maaltijden kunnen ook ongemakkelijk maken, en rekken op den duur de maag uit.
Je houdt die 5de fles dus niet omdat een kind niet met een voeding minder zou kunnen toekomen. Waarschijnlijk kan dat wel (ervaringen genoeg), maar algemeen gezien is het gezonder voor de ontwikkeling als een baby vaker een iets kleinere portie melk drinkt.

Uiteindelijk raden diëtisten zelfs volwassenen 5 maaltijden per dag aan. Een baby in volle ontwikkeling op één voeding minder zetten, vind ik dus heel onlogisch.

Daarom zou ik dus die 5e fles nog een tijd houden.(maar da's dus puur mijn persoonlijke visie, Ardenlyn kiest uiteraard zelf hoe ze Maarten het best tegemoet komt )
pi_58396456
wij gaven Chris ook 4 flessen, maar rond ons etenstijd nog een miniportie melk met rijstebloem van de lepel. Ongeveer 60 ml melk.
Dus wel een kleine 5e maaltijd..En flessen van 210/7. Gewoon omdat Chris het daar beter op deed dan 5x180/6.. Maar dat is inderdaad geen standaard advies van het CB.

Pannenkoeken hebben we hier ook al geprobeerd, met wat geprakte banaan erbij.. Ging er super in
Maar onze man eet eigenlijk alles.. En heeft nergens last van gelukkig..
  woensdag 30 april 2008 @ 13:07:21 #270
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_58397289
Pannenkoeken
Kijk, zo doen we nog eens ideeën op!

Ardenlyn, het klinkt wel logisch om een van de "overdagflessen" wat kleiner te maken. Heb je toch vijf voedingsmomenten, maar niet zoveel voeding.

DF, das dan nog wel mazzel, idd. Toen Eli 8 dagen was (!!) heeeft hij me al vol in het gezicht geplast... Het was wel s nachts, dus dat is wel een verzachtende omstandigheid

Ja, het is de ondertand rechts. Maar hij houdt zich verder kranig, dus we wachten rustig af.

Vanmorgen ging onze levende wekker trouwens pas af om 9:30u!! Heerlijk!
En dat terwijl hij zijn laatste fles al om 20:30u had gekregen en ook nog 90cc had laten staan Bijzonder... Ach, mij hoor je niet klagen. Heb lekker geslapen. Zometeen als meneer wakker wordt lekker ff naar buiten.
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_58397561
Mogen jullie al melkproducten (zit toch best veel melk in pannenkoekendeeg) geven? Hier wordt dat pas vanaf 1 jaar aangeraden...
Heb nog niets van melkproducten gegeven aan ons meisje, ook geen yoghurt ofzo (terwijl dat toch niet ongezond is).
pi_58398194
quote:
Op woensdag 30 april 2008 10:20 schreef Memmel het volgende:
Ticootje, heb je soms vervelende ervaringen gehad met slapende kindjes? Waarom ben je zo onrustig als Jennifer ligt te slapen?

deze dus... speciaal voor de overbezorgde ouder.

Het is meer dat ik gewent was dat ze bij mij sliep. Ze sliep op me, naast me of op de bank. Pas sinds kort leg ik haar echt in haar eigen bedje. En ik vind het een klein beetje eng dat ik haar dus niet constant in mn zicht heb. Ik weet ook wel dat het onzin is en dat ik me onnodig druk maak. Maar het geeft mij gewoon een beter gevoel dat ik gewoon de tv even aanzet en dan zie ik mn meisje gewoon lekker slapen. Zo ga ik niet steeds kijken.

Mn ouders moeten ook wel om me lachen hoor, als Jen daar slaapt loop ik steeds naar boven om te checken.

Vanaf wanneer gaan kindjes minder vaak eten en meer per keer? Jennifer wil toch nog het liefst elke 2 uur tot 2,5 uur. Ze slaapt van 22.00 tot ongeveer 9 uur 's morgens. Vroeger de laatste voeding heeft weinig zin, dan komt ze midden in de nacht. Ze eet dus nog steeds 7 of 8 keer.

[ Bericht 13% gewijzigd door Ticootje op 30-04-2008 14:20:34 ]
pi_58398683
Ticootje, dat hangt een beetje per kind af... Liande drinkt nog steeds zo'n 7-8 keer per dag (incl BV na de bijvoeding natuurlijk), en die is al 8 maand. Alleen slaapt zij niet door, dus er zit wel steeds ongeveer 3-4u tussen.
Jennifer slaapt al mooi voor zo'n kleintje, komt volgens mij ook voor een stuk door het frequente voeden overdag.
Het is natuurlijk vermoeiend om zo vaak te voeden, maar wel heel normaal volgens mij. Anders stel je de vraag nog even in het BV-topic?
pi_58398911
Ticootje: Eigenlijk sta ik er nooit zo bij stil hoe vaak Yara drinkt. Maar ik denk dat het ongeveer 5x per dag is. 's avonds is het wat rommeliger want dan 'tankt' ze echt voor de nacht en wil ze vaak tussen 7 en 8 alleen maar drinken (en knuffelen) maar dat tel ik dan als 1 voeding. Daarna gaat ze slapen en slaapt ze door tot 8 uur 's ochtends.
She said you can paint your sky any colour
And you can paint your dark as dark as you need
And you can paint your light as light as you please
It's all up to you
pi_58398930
Iksje, ik sliep pas door toen ik een jaar of 4 was. Ik moet het ook steeds horen van mn ouders. Zij willen Jennifer ook graag te logeren hebben, dan weten zij ook hoe het is als een babietje doorslaapt. Ze willen maar al te graag inhalen met Jen wat ik nooit heb gedaan.

Toen mijn moeder beviel van mijn broertje werd de vraag ook gesteld dat het vast weer wennen was, de nachtvoeding. Hoezo wennen?? Mijn dochter komt gewoon nog elke nacht. Dat was helemaal niet goed volgens de kraamzorg. Ik wilde elke nacht rond een uur of 4 een flesje water....
pi_58399264
quote:
Op woensdag 30 april 2008 13:25 schreef Iksje het volgende:
Mogen jullie al melkproducten (zit toch best veel melk in pannenkoekendeeg) geven? Hier wordt dat pas vanaf 1 jaar aangeraden...
Heb nog niets van melkproducten gegeven aan ons meisje, ook geen yoghurt ofzo (terwijl dat toch niet ongezond is).
Wat ik weet is dat melk kan vanaf 9 maanden, mits het kind niet allergeen gevoelig is. Anders kun je beter tot 1 of 1,5 jaar wachten. Chris reageert nergens op, dus qua allergenen gaat het goed. En hij heeft ook maar een klein pannenkoekje gehad. De verhoudigingen van de melk zijn anders dan de opvolgmelk, en moeilijker te verteren. Maar voor 1 keertje kan het niet zoveel kwaad. Dagelijks koemelk geven zou nu nog wel veel belasting van de niertjes geven (denk ik)..
En soms zijn die regeltjes ook wel streng. Mijn moeder werd vanaf 6 weken gevoed met koemelk, en leeft ook nog steeds. En opvolgmelk kenden ze ook niet toen ik klein was. Dus ik vind het best wel kunnen voor een keertje. Maar echt glaasjes melk daar wacht ik nog wel even mee. Die vitamientje etc uit de opvolgmelk zijn nog heel nuttig.

Vanmiddag zijn we gezellig naar een rommelmarkt geweest. Nou, dat was een flinke lading rommel. Geen speelgoed/kleren etc gekocht. En Chris was echt doodop. Hij hing lekker bij papa in de babybjorn, en eenmaal in de maxicosi was hij snel weg. Thuis heb ik hem half slapend in bed gestopt. Hij keek nog even naar zijn speen, zijn hand verschoof 1 cm, en zijn oogjes gingen dicht. De kleine slaapkop
pi_58399345
Ik blijf nog steeds in de war met die verschillende adviezen... denk nochtans dat de binnenkant van Belgische en Nederlandse baby's niet zozeer verschilt

beetje off-topic, maar wat een leuk geboortekaartje had Yara, zie het nu pas
pi_58400190
Ik heb nog even in mijn CB boekje gekeken, daar staat tot 12 maanden 500 ml opvolgmelk, en daarna aan de (half) volle melk..
Ach, van 1 pannenkoekje valt Chris niet om
pi_58400401
Ik maak pannenkoeken van bloem en van Friso Allergy Care Jets eigen melk

Weet iemand of je sojadrink (naturel) een beetje mag verwarmen in de magnetron? Jet drinkt het niet koud

Wij hebben een hele leuke dag gehad, in bed We waren kennelijk alle drie zo moe dat we heerlijk hebben liggen slapen ........
mijn grote vinger vast
zo in jouw handje past
  woensdag 30 april 2008 @ 18:49:00 #280
35189 Troel
scherp en bot
pi_58401402
Hier helemaal geen rommelmarkt Daar stonden we dan vroeg om leuke dingen te scoren

Overigens kun je pannenkoeken ook prima met water maken. Ik gebruik zelf altijd het biologisch meergranenmeel van Koopmans en als je dan alleen water toevoegt is het ook prima te eten. Ik heb dan alleen weer geen idee of je juist beter de simpel meel kan gebruiken dan iets volkoreners?
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_58402035
als hoofd-zuivelproduct wordt koemelk voor een jaar afgeraden,
maar als je eens in de zoveel tijd eens een pannenkoek met koemelk geeft is dat prima hoor
(zolang geen koemelkeiwit-allergie uiteraard)

hier wel soort van rommelmarkt vandaag, maar vooral gewoon winkeliers die hun kraampje hadden
tja, daar ga ik wel voor naar de winkels!
Nouja, toch er uit geweest.
pi_58402156
Merlijn kreeg voor hij 1 jaar werd al melk op het KDV, wel in het begin verdund met wat water. Vanaf 6 maanden mag je best melk geven volgens het introductieschema.
pi_58402926
Jet kan staan in de box heel wiebelig nog, maar ze staat

Hahahahahaha ze stond helemaal te glimmen toen ze het voor elkaar had

Deze moeder is trots
mijn grote vinger vast
zo in jouw handje past
pi_58403144
JIppie JET !

super is dat he Beaker !?
Ilse doet het al wel op de bank, dan is de rand waar ze zich wat aan optrekt net iets gunstiger denk ik?
Nouja, net in de box zat ze opeens echt al wel op handen en knieeën, maar dan weer niet dicht genoeg bij de spijlen... en ik maar hoopvol gluren !
Ik zou me niet verbazen als ze een dezer dagen opeens wel zelf tot staan komt!
  woensdag 30 april 2008 @ 21:15:12 #285
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_58404339
*beetje teveel van het goede*
  woensdag 30 april 2008 @ 21:17:36 #286
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_58404395
quote:
Op woensdag 30 april 2008 21:15 schreef Memmel het volgende:
Daar zijn we weer!
Anna heeft genoten van haar dagje met haar vriendinnetje, ze hebben samen in haar keukentje gespeeld en Bumba gekeken ( die DVD komt er hier dus niet in) en we zijn bij het hertenkamp geweest tussen de plensbuien door.

En de pannenkoek vond ze heerlijk. Ze heeft driekwart van een grote pannenkoek op....mijn hemel, wat heet ze zitten vreten. Met appelstroop, dus als ik haar morgen niet uit haar bed krijg, is dat omdat ze vastgeplakt zit aan haar matras.

En wat betreft de koemelk, ik kreeg dinsdag op het bureau te horen dat ik al over mocht. En Anna is 11 maanden, dus ik ga langzaam de Nutrilon afbouwen.

Jet!!! Goed hoor!

Nog maar 3 weken en ik ga dit topic verlaten....
pi_58404512
memmel...geslaagde dag dus !

hier ben ik nu als 'tussendoortje' wat koude halfvolle melk in bekertje aan het geven,
kan madam vast de smaak te pakken krijgen. Straks rond 11mnd inderdaad minderen met de opvolgmelk!
(denk je aan de vit.D druppeltjes als ze straks minder dan +- 300cc opvolgmelk krijgt ? )
  woensdag 30 april 2008 @ 21:30:37 #288
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_58404664
Ja goed punt, die ga ik vrijdag even halen. Kan ik haar niet gewoon een uurtje per dag voor het raam zetten voor het nodige zonlicht?

Mag ik trouwens echt maar 3 maal daags 1 lidocaine druppel geven? Die druppel loopt er ook zo weer uit...

[ Bericht 1% gewijzigd door Memmel op 30-04-2008 21:42:46 ]
pi_58404931
Indicatie: Oorpijn
Lokaal: oor
1mnd-18jr: 1-2 druppels per keer . Zo nodig.
Zo nodig iedere twee uur herhalen.
Bevat glycerol. Door waterontrekking verminderde zwelling en pijnstelling. Alleen toepassen bij intact trommelvlies. stoppen dus als je meer dan alleen vocht van de druppels terug ziet komen
De oordruppels eerst op lichaamstemperatuur brengen. Vóór indruppelen op de zij gaan liggen, na het druppelen nog 5 min. blijven liggen. Het oor kan met een watje worden afgesloten.
pi_58405322
Nathan is afgelopen maandag uit het ziekenhuis ontslagen, na 10 lange dagen mochten we dan eindelijk naar huis. Helaas schijnt het virus nog niet helemaal weg te zijn (duurt 5 a 7 dagen) en inmiddels heb ik het ook weer te pakken. Lijkt wel zo een cirkeltje. Maar hij drinkt goed, spuugt niet en is vrolijk.
  woensdag 30 april 2008 @ 22:01:47 #291
34891 melonovy
La Kutschie
pi_58405372
goed nieuws voor Nathan, alleen wat minder voor jou. Maar hé, je kleine man is weer gezellig thuis, top!
Het voelt goed hè?
A je to!
  Jubileum moderator woensdag 30 april 2008 @ 22:02:36 #292
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_58405394
Wat fijn dat jullie weer thuis zijn Faja en ik hoop dat het snel opknapt voor jullie allebei
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_58405483
Faja wat fijn dat Nathan thuis is. Beterschap!
pi_58405580
Fijn dat hij weer thuis is! Beterschap voor jullie alletwee
Saartje
pi_58405685
Wat een opluchting Faja! Lekker weer thuis in eigen bed
Heel veel beterschap!
♥ ♥ Jij een beetje van mij, ik een beetje van jou. ♥ ♥
pi_58405875
Fijn dat nathan thuis is! Nu lekker saampjes opknappen!

Jet, wat goed.

Er gaan straks weer een hoop kindjes richting het opvolgtopic. Wat zat er een gat tussen meike en de flensjes.
Allemaal verjaardagsfeestje op komst..
pi_58408635
Faja wat fijn dat Nathan er weer is!!!

Memmel, Anna heeft oorpijn? Sneu zeg. Meike heeft het ook gehad, compleet met loopoor, was heel zielig. Ik hoop dat jouw meisje er minder last van heeft. En kom maar gauw hoor, naar het dreumestopic, is ook erg gezellig hoor!

Ik maak de halfvolle melk ook nog altijd warm, vindt ze lekker. Veeeeel lekkerder als opvolgmelk

En volgens mijn huisarts moet je vit D alleen geven als de "r" in de maand is
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  donderdag 1 mei 2008 @ 06:28:31 #298
24188 Belana
kloon van belana
pi_58410889
faja, ik ben blij voor jullie dat Nathan weer thuis is! ik hoop dat jullie allemaal snel opknappen en er vanaf zijn! ht wordt mooier weer, misschien dat dat helpt!
stormy waters...
sailin'
  donderdag 1 mei 2008 @ 08:54:31 #299
11682 Moonah
Jolie femme
pi_58411097
Faja, wat fijn dat Nathan gewoon weer thuis is!
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  donderdag 1 mei 2008 @ 09:46:50 #300
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_58411446
Faya wat fijn dat Nathan weer thuis is

Hier zijn we inmiddels weer bijgekomen van Koninginnedag We vertrokken gisterenmorgen om 10 uur en zijn de hele stad door geweest. Haarlemmerstraat, Lindengracht, Elandsgracht, Prins Hendrikkade, Zeedijk, Nieuwmarkt, Waterlooplein, Prinsengracht (Daar stond mijn nicht voor haar huis te verkopen en er was ook wat familie heengekomen) en toen naar mijn ouders in de Rivierenbuurt. Daar met familie Chinees gegeten en om half 10 weer naar huis.

Erg geslaagde dag en Linde heeft zelfs nog even lekker in de wagen geslapen ondanks de keiharde muziek op de boten op de Prinsengracht.

De opbrengst: een spijkerrokje van Baby Gap een rammelaarrups van Lego, een spijkerbroekje van de Hema en een handig opbergtasje voor speelgoed.

Snoopy ik moest nog aan je denken toen ik sommige mensen hun boot met hand en tand zag verdedigen op de Prinsengracht. Overal stonden bordjes met teksten als: niet op het dak, niet aanmeren, dit is geen wc etc. Op at5 zag ik zelfs iemand die prikkeldraad om zijn woonboot had gedaan tegen het aanmeren. Het was dan ook wel heel erg hoor met azl die bezopen figuren enzo op die boten .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')