quote:
Wij hebben ook geen babyfoon en Devin slaapt al vanaf nacht 1 in zijn bedje in zijn eigen kamer. Toen ik in het begin nog moeilijk kon lopen was het niet altijd even makkelijk om ('s nachts) naar zijn kamer te stommelen als hij wakker werd, dat mocht manlief dus meestal doen, maar toch hebben we nooit een wieg op onze kamer gewild. Lijkt me vreselijk om van elke zucht en beweging van de kleine gelijk "in de houding" te schieten. Nou was dat toch wel het geval, ik hoorde hem meestal al
voordat hij begon te huilen, maar als hij pal naast me had gelegen was ik helemaal nooit aan mijn rust toegekomen denk ik.
Nu slaapt hij heel soms tussen ons in als we tijdens de nachtvoeding in slaap gevallen zijn, maar hij wordt vrijwel elke keer wakker na een poosje, begint te huilen en houdt pas op als hij weer in zijn eigen bed ligt.
Verder kan hij gelukkig heel goed slapen in de wandelwagen, we hoeven dus nooit snel naar huis terug omdat het tijd is voor een dutje. Maar bij de oma's slaapt hij eigenlijk altijd weinig tot niet in het (camping)bed, op die dagen is de wagen het wondermiddel
Jellyrose, dat kleine witte plekje wordt gauw genoeg een vlijmscherp tandje hoor!
Webkim, wat lief
Memmel, gerommel met de oortjes

Ik hoop voor jullie beiden dat het snel weer overgaat.
Hebben jullie trouwens nog spannende plannen voor morgen? Koninginnedag was altijd mijn lievelingsdag van het jaar
.... met gevoel voor drama....