abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 28 april 2008 @ 11:17:05 #201
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_58355560
Maneki, hier ook een schuimbekkie... Ze kan zich er ook lelijk in verslikken, bijvoorbeeld als ze huilt. Maar meestal kan ze het goed opvangen door goed te hoesten. Anders pak ik haar even op en klop even op dr rugje. Waarom ze kwijlt weet ik niet? Ze vind het in ieder geval wel leuk, want als ik het afveeg (wat ik de hele dag doe) dan spugt ze zo weer nieuw schuim naar buiten.

Gister is ze enorm druk bezig geweest met een Nijntje. Ze had door hoe ze de nijn moest pakken en ze ging erop sabbelen. Echt heel leuk.

Verder haat ik zondagen! Het zijn dagen dat je totaal het ritme niet kan aanhouden. Kerk, verjaardag, visite enz, enz... Gelukkig hebben mijn ouders ook een bedje opstaan, en slaapt ze dan even op mijn oude kamer. Nu ligt ze al een uur op bed!!! Een uur! Is het inderdaad een kwestie van volhouden? En huilen voor het slapen? Huilen? Mopperen.. dat wel. Ik ben echt verbaast.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  maandag 28 april 2008 @ 13:12:26 #202
153480 Maneki.Neko
sloopkogel©
pi_58357917
Dat vele mopperen en huilen in bed heeft Saar ook wel eens, dan haal ik haar er uit en leg ik haar in de box, waar ze binnen een minuut slaapt
Saartje
pi_58358494
quote:
Op maandag 28 april 2008 11:17 schreef Ticootje het volgende:
Waarom ze kwijlt weet ik niet? Ze vind het in ieder geval wel leuk, want als ik het afveeg (wat ik de hele dag doe) dan spugt ze zo weer nieuw schuim naar buiten.
Ticootje, zo rond de 3 maanden beginnen de speekselklieren te werken. En dat loopt er dan vaak via de mond uit. Bij ons loopt ons speeksel de keel in, richting maag. Dat komt vanzelf wel bij die kleintjes..
Tot die tijd is het dweilen met de kraan open
Het heeft hier een paar maanden geduurd. En dan was het gewoon een kwestie van een paar keer per dag t-shirts wisselen, en altijd een doekje in de buurt...
  † In Memoriam † maandag 28 april 2008 @ 14:02:32 #204
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_58358765
Zo'n boerenzakdoek om de nek geknoopt vangt ook veel kwijl op. Het stond Lucie best schattig
DancingPhoebe op &lt;a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" &gt;23/10/09&lt;/a&gt;:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
  maandag 28 april 2008 @ 14:43:56 #205
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_58359550
Ok, dan is dat het. Ik dacht al dat ze een foutje in het ziekenhuis gemaakt hadden.. (kruising boxer) Dweilen met de kraan open is het inderdaad. Gister had ze haar mooie dior jurk aan... Helemaal onder de tuf. En dat jurkje mag ik niet wassen, mag alleen gestoomd worden. Jammer dan, ik heb m gewoon gewassen.

Maneki, ik laat Jennifer wel liggen op haar eigen bed in onze kamer. Een vaste slaapplek. Als ze 15 minuten volhuilt dan ga ik haar wel troosten maar dan ligt ze na 5 minuten ook gewoon weer op haar bedje. In de box (of de woonkamer) zijn teveel prikkels. Ze slaapt dan heel slecht.
  maandag 28 april 2008 @ 16:31:27 #206
28034 jellyrose
BoggleMeister
pi_58361546
Even tussendoor... P_iglet, alle effen tuinbroeken met lange pijpen zijn verdwenen bij de H&M Ze hadden nog wel een leuke met ruitjes, maar die had weer een snoopy applicatie (wel een grote verbetering tov Winnie the Pooh imo..)
Thoughts arrive like butterflies.
Red de zeehond!
pi_58362012
wat stom!!
naja de zoektocht naar een leuke stoere tuinbroek continues
Zal de h&m hier eens in de gaten houden voor die met snoopy. Wat mij betreft idd ook een stuk beter dan winnie the pooh.

Onze kleine brokkenpiloot had weer wat vandaag...
Na rond het middag uur 2 uur lang niets anders gekunt te hebben als krijssen, was meneer na een slaapje eindelijk wat vrolijker...
Wij een rondje boodschappn oa naar de fotowinkel, moesten daar even wachten. Dus spookje aan het kruipen. Trekt zich op aan een stoel en glijd heel hard weer onderuit met zijn bovenlip langs de stoel.
Het riempje tussen zijn voortanden en bovenlip ingescheurd... Pepijn was na 10 seconden krijsen weer stil... Maat het bloede als een rund... Stoel onder... vloerbedekking onder...
Gelukkig vonden ze het daar niet heel erg, maar ik voelde me knap lullig

Pepijn heeft overigens nergens meer last van, en je ziet ook niets bijzonders meer.
pi_58362164
AU Pepijn !!!!!!
ik zit hier meteen met mijn hand op mijn mond!
Stoer hoor, na 10sec. al weer stil !
  maandag 28 april 2008 @ 17:28:06 #209
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_58362550
Pepijn... ach wat sneu. Je zal wel geschrokken zijn!
  maandag 28 april 2008 @ 17:39:33 #210
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_58362744
P_iglet arme Pepijn Heeft ie er nu ook helemaal geen last meer van?

Ik zag op Marktplaats wel flink wat tuinbroekjes staan. Of houd je niet van tweedehandskleding?
En had jij nou ook kennissen die Gap-kleding opstuurden? Bij Gap hebben ze een hele leuke spijkertuinbroek. Echt zo'n ouderwetse.
  maandag 28 april 2008 @ 17:45:15 #211
35189 Troel
scherp en bot
pi_58362840
BE, hij past nog met gemak in de bak, maar het was zo heerlijk weer buiten en we gingen barbecuen, dus hebben we hem in de inzet gezet zodat hij mee kon kijken
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_58363006
hij heeft er nu ogenschijnlijk geen last meer van. Ben benieuwd straks met eten.

ik houd niet zo van tweedehandskleding van onbekenden. Pepijn draagt wel kleding van zijn 2 grote neefjes, maar dat vind ik toch anders...
Oew die van GAP is idd leuk!! Ik heb helaas geen kennissen die gap kleding kunnen opsturen. Maar Memmel ging in parijs ook langs de babygap en zou ook voor Pepijn kijken
  maandag 28 april 2008 @ 18:54:00 #213
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_58364124
Ik zag dat er ook een paar tuinbroekjes bij zaten in de categorie "Nieuw met kaartje". Moet zeggen dat ik ook meestal iets uit die groep koop als het van onbekenden is.

Ik heb laatst ook weer een babygap-bestelling geplaatst via mijn schoonzusje. Nu maar weer afwachten wanneer mijn broertje daarheen gaat (of dat zij hierheen komt)
  maandag 28 april 2008 @ 19:22:58 #214
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_58364793
quote:
Op maandag 28 april 2008 17:53 schreef p_iglet het volgende:
...
Oew die van GAP is idd leuk!! Ik heb helaas geen kennissen die gap kleding kunnen opsturen. Maar Memmel ging in parijs ook langs de babygap en zou ook voor Pepijn kijken
een geheel nieuwe outfit voor dat leuke spookje!
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_58366556
tsjee pepijn, brokkenpilootje.. Hopelijk ging je eten er goed in...
Geen rooie vlekje in je nieuwe tuinbroek krijgen hoor

Wat wij rond die tijd met slapen deden, was om de paar minuten even kijken, aai over de bol, speen erin, instoppen en weer weg. Maar zonder iets te zeggen of oogcontact te maken. Dat was vaak niet meer dan 2 keer kijken (om de 3-5 minuten). en dan was het stil.
pi_58366768
GAP ! Mijn schoonouders zijn in New York ! Heb heul subtiel een lijstje meegeven !

De flensjes zijn weer helemaal opgeknapt. Uiteraard nog mooie pokken op het lijf, maar ook die verdwijnen op den duur wel weer. Pfff...dat waren me de 2 weken wel, zeg. Rete vermoeiend allemaal, maar ze hebben het maar lekker gehad.

Vorig jaar rond deze tijd kon ik niet meer lopen...te groot, te dik, te ellendig en vooral te moe om ook maar iets te doen. Je knippert even met je ogen en je bent bijna een jaar verder. Nog een kleine 2 weken en dan zijn ze 1....!!!!!!!!!!!!!!!

Fijne avond !
pi_58366919
KP, heerlijk dat het ergste nu weer even voorbij is !

hoe snel gaat zo'n jaar he? Ongelooflijk.
Ik vind het onvoorstelbaar hoe zo'n klein kindje in een jaar tijd een geheel eigen(wijze) persoontje is geworden... fantastisch.

(zit vandaag in emotionele bui die niet overdrijft nog, wisselt van huilbui tot blij zijn tot woedeuitbarsting.... daarbij enorme vergeetachtigheid/chaotisch gedoe waardoor ik mezelf zeer in de weg zit.
Stel je voor; 5min. vloeken en tieren bij de auto met huilend kind in de stoel omdat ik huissleutels niet kon vinden. Uiteindelijk draai ik me om...en zie dat ze in de voordeur zitten. Al vanaf dat ik 30min. daarvoor snel het huis in en uit stormde om boodschappentas en jas/paraplu te halen.... en daarna ilse op te gaan halen)

zucht
ik ga lekker slapen !
  maandag 28 april 2008 @ 22:05:44 #218
185640 vrouwtje-theelepel
Vrouwtje-theelepel
pi_58368328
@ P-iglet : Ik vind zelf deze tuinbroek van Noppies erg stoer!
[url=https://www.kleertjes.com//index.php?page=detail&af[m]=181,7,219&af[ct]=1&af[sz]=1&fs[g]=1&fs[mt]=1&fs[sz]=0&fs[ct]=0&fs[m]=1&id=17463]https://www.kleertjes.com//index.php?page=detail&af[m]=181,7,219&af[ct]=1&af[sz]=1&fs[g]=1&fs[mt]=1&fs[sz]=0&fs[ct]=0&fs[m]=1&id=17463[/url]
pi_58369062
Fijn dat de flensje bijna weer pokkievrij zijn.. Nog een paar nachtjes slapen, en dan feest vieren. Lekker taart eten met het nieuwe bestek

Marit, slaap lekker. Een nachtje goed slapen doet soms wonderen.
  maandag 28 april 2008 @ 23:20:01 #220
28034 jellyrose
BoggleMeister
pi_58370225
We hebben een t, we hebben een a, we hebben een n, we hebbend een d! JAWEL!! een TAND!!

Beetje jammer dat ook de banaanstand zijn intrede heeft gedaan hier, maar ach.. een kniesoor die daar oplet; we hebben tenslotte eindelijk die langverwachte tand
Red de zeehond!
  dinsdag 29 april 2008 @ 08:13:48 #221
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_58374137
Oei, arme Pepijn...
Hoe is het met het eten gegaan, P_iglet? Deed het zeer?

Ethan, gefeliciteerd met je eerste tandje
En je mama natuurlijk ook

K_P, ik ben de laatste tijd ook weer veel aan het terugblikken. Een jaar geleden ging mijn verlof per 1 mei in en eind mei zou ik bevallen, maar dat werd dus half juni
Gelukkig maar dat je meiden weer helemaal beter zijn. En netjes op tijd voor hun verjaardag! Pokvrije partypics zijn nou eenmaal een stuk leuker

Marit, lastig hoor, als zwangere vrouw kun je het soms zo ontzettend moeilijk hebben met jezelf
Nu je dit keer de zorg voor Ilse erbij hebt is het dubbel zo zwaar. Ze is nog zo afhankelijk van je voor eigenlijk alles. Ik denk regelmatig aan je, ook al "ken"ik je niet. Devin en Ilse zijn toch even oud, zitten in dezelfde fase. De ene keer benijd ik je, zou ik ook graag willen, de andere keer heb ik alleen maar diep respect voor je met een vleugje medelijden

We hebben weer een sprongetje geloof ik, meneer is weer eens niet te genieten. Gillen, krijsen, huilen...en dat al sinds zondagavond.
Zondagmiddag is Devin trouwens voor de eerste keer, met blote voetjes, op het gras geweest. En hij vond het vreselijk Hij nam de raarste, meest krampachtige houdingen aan om te voorkomen dat zijn voetjes het gras zouden raken. Met zijn handjes raakte hij het wel aan, maar trok telkens zijn hand weer heel snel terug, alsof het gloeiende kooltjes betrof. Boomschors vond hij dan wel weer leuk om te voelen, elke keer keihard giechelen als hij het aanraakte.
.... met gevoel voor drama....
pi_58374352
hihi, kersjes...leuk dat je aan me denkt
gelukkig heb ik nog geen last zelfmedelijden, maar ik ben er wel heel blij om dat de eerste 3maanden qua mogelijke klachten achter de rug zijn. Is allemaal behoorlijk goed gegaan zelfs!
Gelukkig is ilse doorgaans ontzettend lief en makkelijk, ze houdt zichzelf bezig als het moet en slaapt ook nog 2x per dag zo'n 2uur. Genoeg tijd nu dus nog voor mij om energie te sparen als het nodig is !
Ik kan me wel indenken dat ik zo tegen warme augustus/septemberdagen ga neigen naar zelfmedelijden hoor, maar dat zien we dan wel weer

Leuk die reaktie van Devin op gras!
Hier ligt sinds 1,5week gras, ik hoop dat ze daar na deze natte week ook op kan ...
wil die reaktie graag filmen!

nu koffie, ik voel me alsof ik nog 3 slaappillen in mijn lijf heb
ondanks goede nacht!
pi_58374365
jellyrose... wat is in godsnaam de banaanstand ?!

leuk hoe trots je kan zijn op een tand he?!
ik was bij nr.1 zelfs heeeel even geemotioneerd
  dinsdag 29 april 2008 @ 08:57:49 #224
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_58374606
Ethan heeft een tand!!!

Hier nog steeds he-le-maal NIETS te ontdekken dat voor een tand kan doorgaan en Linde is inmiddels al ruim 9 maanden
pi_58375230
Ethan tandje!!!
Wel jammer van de banaan, maar dat trekt vast wel weer bij als het tandje goed door is...

Hier op ons bed vanochtend een kleine rollebol. Hij rolde zo opzij richting voeteneind. De eerste keer dat hij echt vrijwillig naar zijn rug gaat, en ook nog eens verder rolt.
Hij begint echt meer interesse in de grote wereld te krijgen. In de winkel naar dingen wijzen die verder weg staan, in huis zijn handjes uitsteken naar dingen die niet binnen bereik zijn.. Hij wordt steeds groter Die schattige kleine baby is toch echt hard aan het verdwijnen...
  dinsdag 29 april 2008 @ 09:51:04 #226
156412 hestria
erg gastvrij
pi_58375335
Flensjes alweer bijna 1 jaar! gaat snel voorbij! Gelukkig is het ergste pokkenleed geleden!

pepijn, dat doet erg pijn hoor!

en ethan, een tandje!

en devin met blote voeten op het gras!

hier ook een kwijlertje! Hij snapt trouwens totaal niet wat de bedoeling is van op je buik liggen, hij tilt even zijn hoofdje op, word vervolgens boos en gaat zo trappen met zijn beentjes dat ie gewoon vooruit gaat. Maar verder nog geen teken van verder ontwikkelen, zijn handjes heeft ie nog niet door, omrollen ook niet. En stiekem vind ik dat helemaal niet erg, heb ik zoiets van laat hem maar lekker lang baby blijven, dan kan ik lekker met hem knuffelen.
Daarin tegen ligt hij wel constant hele verhalen te vertellen en te schaterlachen.

En begint volgens de CB al eenkenning te worden? Zodra ik in zijn bliksveld ben, dan heeft hij voor niks anders intresse als voor MIJ . (en dat vind ik helemaal niet erg ) Alleen zijn grote zus wil nog wel eens zijn aandacht kunnen stelen, echt heel leuk om die samen te zien. En dan smelt ik helemaal weg!
Liefde is het enige dat zich vermenigvuldigt als je het deelt!
Trotse mama van Michelle en Dennis
  dinsdag 29 april 2008 @ 10:01:29 #227
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_58375482
Ethan zijn eerste tandje!!
Succes met poetsen! (Ons lukt het nog niet. Er wordt hier vooral tong gepoetst, niet tand)
Stiemie, mss krijgt Linde zometeen wel een hele zooi tanden tegelijkertijd... (En PR was ook 11 mnd toen hij zijn eerste tandje kreeg. Het kan dus erger )

Hoi Dennis

DF, Ze lopen nog steeds gelijk op, Eli en Chris! Is leuk. Heel herkenbaar, hoor! Al vind ik hem zo ook erg schattig Ga morgen echt een paar filmpjes maken. Kan nog net niet kruipen, kan nog net niet staan (heeft wel heel veel lol in e.e.a. proberen), zegt heel schattig huhuhuhu als er eten in de buurt komt,

KP, fijn dat de flensjes pokvrij zijn!

Marit, Hoe oud was Ilse ook al weer toen je zwanger werd?
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
  dinsdag 29 april 2008 @ 10:47:43 #228
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_58376234
De banaanstand, ook wel de tante-Sidonia-krijgt-een-toeval-stand genoemd, is een stand die opstandige baby's gebruiken wanneer zij aangekleed, verschoond, in de kinderstoel, in de maxi-cosi of andere ongemakkelijke standjes moeten. Dit vaak tot wanhoop van de ouders die ineens zweetklieren blijken te hebben waarvan ze het bestaan niet wisten.
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
  dinsdag 29 april 2008 @ 11:02:19 #229
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_58376495
quote:
Op dinsdag 29 april 2008 10:47 schreef Memmel het volgende:
De banaanstand, ook wel de tante-Sidonia-krijgt-een-toeval-stand genoemd, is een stand die opstandige baby's gebruiken wanneer zij aangekleed, verschoond, in de kinderstoel, in de maxi-cosi of andere ongemakkelijke standjes moeten. Dit vaak tot wanhoop van de ouders die ineens zweetklieren blijken te hebben waarvan ze het bestaan niet wisten.

Zo is Devin afgelopen vrijdag nog op de grond gevallen in de auto toen ik hem in zijn stoeltje wilde zetten
Hij zit sinds 2 weken ofzo in de volgende fase stoel, vooruitkijkend dus, omdat hij in de Maxi Mutsy ( ) de hele boel bij elkaar krijste zodra hij erin moest. Daarnaast werd het ook een klein beetje krap, de Mutsy - stoel is ietsje kleiner dan de MaxiCosi.
Maar we blijken dus net zoveel moeite te hebben om meneer in de nieuwe stoel te krijgen, onder luid gegil is het dan overstrekken geblazen, banaanstand dus. En vrijdagochtend was ik al aan de late kant door een onwillige baby, een bril die kwijt was en de inhoud van mijn tas die over de parkeeplaats rolde
Toen ik hem in de stoel probeerde te krijgen wurmde hij zich los en gleed half onder de passagierstoel
Hij was er zo beduusd van dat hij acuut stopte met protesteren!
.... met gevoel voor drama....
pi_58377009
Auw, Pepijn! Schrikken, zeg... is het eten goed gegaan?

En voor alle kindjes in volle ontwikkeling: Ethan met z'n tandje, rollende Eli, Devin op ontdekking in de tuin, Dennis die zo vrolijk ligt te lachen!

Hier ook weer tandennieuws... pffff ons meiske heeft er ferm last van. Het derde tandje (links boven) is door, maar we wachten al een week op het tandje ernaast.
't is dus huilen met de pet op, bij haar en bijna ook bij ons... 's nachts 4 keer opstaan, overdag vreselijk veel huilen, constant aandacht willen (ze zal wel tegen de volgende fase aanzitten ook, maar toch, 't valt lekker samen) en vaak aan haar oortje zitten en 't hoofdje schuin houden. Maar geen koorts, niks rood te zien dus een oorontsteking lijkt het me niet.
pi_58378087
Leuk allemaal tandjes.

Gwen heeft afgelopen week haar eerste sieraadje gekregen. Een leuk armbandje met haar naam erop. Vond het zo leuk en lief om er een te kopen voor haar. Is zilver met twee kraaltjes.
Ze is nu weer oefenen op het KDV in de groep van Merlijn. Vrijdag mag ze voor het echie.
  dinsdag 29 april 2008 @ 12:50:39 #232
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_58378482
Kersjes, Anna doet dat nou ook altijd. Ik heb daar zo'n hekel aan. Soms vis ik haar aan een arm uit die stoel. Zal wel een fase zijn....toch...?
pi_58379533
een tand

Vandaag met Jet naar het cb geweest Ze weegt nu 8460 gram en is bijna 74 cm lang. Het gaat gewoon best goed

Verder weinig te melden eigenlijk ....
Jouw kleine handje grijpt
mijn grote vinger vast
mooi toch dat mijn vinger
zo in jouw handje past
pi_58380274
quote:
Op dinsdag 29 april 2008 12:50 schreef Memmel het volgende:
Kersjes, Anna doet dat nou ook altijd. Ik heb daar zo'n hekel aan. Soms vis ik haar aan een arm uit die stoel. Zal wel een fase zijn....toch...?
Nee, helaas. Geen fase. Dit blijft altijd zo
pi_58381118
Thomas kletst!
Bewijs!
Hardloper.
IG @webkim
  dinsdag 29 april 2008 @ 15:52:29 #236
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_58382105
Webkim
Als je wat hoort rammelen in regio Amstelveen... Meld
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
  dinsdag 29 april 2008 @ 16:08:36 #237
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_58382501
Webkim, thomas uitpakken, die vind ik het liefst! Helemaal uitrekken. Echt lief.

Nu Jennifer op haar bedje moet slapen, slaapt ze steeds beter overdag. Zelfs zo goed, dat ik haar een beetje begin te missen. Dus vanmiddag zijn we samen op de bank in slaap gevallen, maar helaas naast mama slaapt ze lang zo goed niet als in haar eigen bed...

Ik ga een cam kopen, zodat ik haar de hele tijd kan zien als ze slaapt.
pi_58382842
Webkim, wat een lieve geluidjes!!
En dat uitpak filmpje is ook erg lief! Dat uitrekken

Jet, ook weer goedgekeurd, Nog prikjes gehad?
pi_58383155
quote:
Op dinsdag 29 april 2008 16:25 schreef Deepfreeze het volgende:

Jet, ook weer goedgekeurd, Nog prikjes gehad?

Nee, want ze is ziek geweest dus ik zag het niet zo zitten over 3 weken ff terug voor alleen de prikken
mijn grote vinger vast
zo in jouw handje past
pi_58383426
Ik geef je groot gelijk. Vorige keer Chris laten prikken tijdens een kleine verkoudheid. Dat doe ik ook niet meer. En meer last van de prikken (zo'n 2 dagen), en van de verkoudheid.
pi_58383908
quote:
Op dinsdag 29 april 2008 16:08 schreef Ticootje het volgende:
Webkim, thomas uitpakken, die vind ik het liefst! Helemaal uitrekken. Echt lief.

Nu Jennifer op haar bedje moet slapen, slaapt ze steeds beter overdag. Zelfs zo goed, dat ik haar een beetje begin te missen. Dus vanmiddag zijn we samen op de bank in slaap gevallen, maar helaas naast mama slaapt ze lang zo goed niet als in haar eigen bed...

Ik ga een cam kopen, zodat ik haar de hele tijd kan zien als ze slaapt.
Meen je dit serieus ?
pi_58384059
KP Dat vroeg ik me dus ook al af en ik heb me van de week ook al in moeten houden om iets te vragen toen ik las van het campingbedje in de woonkamer. Ik ben wat dat betreft denk ik maar ouderwets maar Kaith heeft nog nooit beneden geslapen. Een bedje is om in te slapen en een babyfoon oke maar zover gaan dat ik een bedje beneden neerzet en dan zelf weinig kan doen thuis omdat de baby slaapt nee dat zou me te ver gaan en bij de tweede gaat het straks weer precies eender. Moe is naar bed. 's Avonds ook meteen naar bed en niet op de arm in slaap laten vallen om het dan pas om 11 uur mee naar bed te nemen als je zelf wilt gaan slapen.
Iedere dag is het begin van een nieuwe morgen...
pi_58384655
Ik heb niet eens een babyfoon
mijn grote vinger vast
zo in jouw handje past
pi_58385253
Ik ook niet. We liggen niet eens op dezelfde etage te slapen....
pi_58385564
Dat dan wel, maar ik hoor haar echt wel hoor als ze wakker is Die meid kan me gillen!
Onze keuken is helemaal beneden en de slaapverdieping is op de 2de etage. Als ze wakker word na haar middagdut roept ze hard MAMA!
mijn grote vinger vast
zo in jouw handje past
pi_58386000
ik dacht dat de webcam opmerking was om aan te geven hoe lief ze slapende Jennifer vindt!
toch niet serieus? Nouja, dat hoop ik dan maar.

Hier net als wat jij zegt hoor Mibos... slapen in bed, niet eerst op de arm oid, werkte hier prima en zal straks bij uk-2 ook het streven zijn!

(hier wel een babyfoon voor als we beneden de tv aan hebben staan ofzo)
  dinsdag 29 april 2008 @ 20:16:38 #247
28034 jellyrose
BoggleMeister
pi_58387198
Wij hebben wel een babyfoon, maar hebben die alleen in het prille begin af en toe gebruikt, toen kon meneer nog niet zo hard gillen praten

Ethan (met tand * ) is vanochtend ook weer bij het cb geweest. Volgens de cb arts volgt hij gewoon "zijn eigen lijntje" ( ) en we stonden na 5 minuten weer buiten. Hij is nu bijna 10kg (99.. nog wat) en ruim 74 cm.

* @ Stiemie, ik zeg wel heel trots tand, maar het is niets meer dan een ienieminie stukje wit wat uit z'n tandvlees steekt hoor.. houd moed!
Red de zeehond!
pi_58387564
quote:
Op dinsdag 29 april 2008 20:16 schreef jellyrose het volgende:
Wij hebben wel een babyfoon, maar hebben die alleen in het prille begin af en toe gebruikt, toen kon meneer nog niet zo hard gillen praten

Ethan (met tand * ) is vanochtend ook weer bij het cb geweest. Volgens de cb arts volgt hij gewoon "zijn eigen lijntje" ( ) en we stonden na 5 minuten weer buiten. Hij is nu bijna 10kg (99.. nog wat) en ruim 74 cm.

* @ Stiemie, ik zeg wel heel trots tand, maar het is niets meer dan een ienieminie stukje wit wat uit z'n tandvlees steekt hoor.. houd moed!
het begin is er

volgens mij heb ik hier ook wat gemist over een bedje in de woonkamer?

mibos de oudste van mij is precies zo en slaapt alleen maar in een gewoon bedje.
mama van 3 kids!
  dinsdag 29 april 2008 @ 21:01:06 #249
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_58388099
Anna slaapt ook alleen in haar eigen bedje. Ik denk ook dat je jezelf een groot plezier doet en wat meer rust krijgt wanneer je erop probeert te vertrouwen dat ze echt wel rustig slapen.

Vandaag bij de dokter geweest voor mezelf en Anna. Ik had last van mijn rechteroor en Anna van haar linker. Zij neus- en oordruppels en ik neusspray en pillen. Oren zijn in onze familie echt een moeilijk punt hoor...
pi_58388188
Gwen slaapt hier overdag in de box en 's avonds in bed. Nu wordt er met een huilende Gwen rondgelopen omdat ze wel moe is, maar niet kan slapen. Ze kan erg lang huilen als ze niet kan slapen, lichamelijk contact vindt ze gewoon erg fijn om bij te slapen, ze lijkt het soms moeilijk te vinden zich aan de slaap over te geven 's avonds en verwerkt zo de prikkels van overdag. Merlijn ging dan clusteren, zij doet het zo. Op het KDV slaapt ze ook niet alleen in bed, maar ook in de wiebel of kinderwagen gewoon tussen de herrie. Van de herrie wordt ze ook niet wakker of slaapt ze niet slechter van in. We doen het zo, zo als we bij Merlijn ook altijd hebben gedaan en die slaapt prima alleen in in eigen bed.

Wij hebben hier wel een babyfoon, zodat we beter kunnen horen of het die van ons is en voor communicatie over en weer. Kan ik nog even drinken regelen als ik Gwen liggend aan het voeden ben.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')