Oei, arme Pepijn...
Hoe is het met het eten gegaan, P_iglet? Deed het zeer?
Ethan, gefeliciteerd met je eerste tandje
En je mama natuurlijk ookK_P, ik ben de laatste tijd ook weer veel aan het terugblikken. Een jaar geleden ging mijn verlof per 1 mei in en eind mei zou ik bevallen, maar dat werd dus half juni
Gelukkig maar dat je meiden weer helemaal beter zijn. En netjes op tijd voor hun verjaardag! Pokvrije partypics zijn nou eenmaal een stuk leuker
Marit, lastig hoor, als zwangere vrouw kun je het soms zo ontzettend moeilijk hebben met jezelf
Nu je dit keer de zorg voor Ilse erbij hebt is het dubbel zo zwaar. Ze is nog zo afhankelijk van je voor eigenlijk alles. Ik denk regelmatig aan je, ook al "ken"ik je niet. Devin en Ilse zijn toch even oud, zitten in dezelfde fase. De ene keer benijd ik je, zou ik ook graag willen, de andere keer heb ik alleen maar diep respect voor je
met een vleugje medelijden
We hebben weer een sprongetje geloof ik, meneer is weer eens niet te genieten. Gillen, krijsen, huilen...en dat al sinds zondagavond.
Zondagmiddag is Devin trouwens voor de eerste keer, met blote voetjes, op het gras geweest. En hij vond het vreselijk

Hij nam de raarste, meest krampachtige houdingen aan om te voorkomen dat zijn voetjes het gras zouden raken. Met zijn handjes raakte hij het wel aan, maar trok telkens zijn hand weer heel snel terug, alsof het gloeiende kooltjes betrof. Boomschors vond hij dan
wel weer leuk om te voelen, elke keer keihard giechelen als hij het aanraakte.
.... met gevoel voor drama....