abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58211568
Het grote kleine babietjes topic deel 140

Babietjes
12 mei 2007: Floor en Pien, dochters van kapitein_pannekoek
26 mei 2007: Anna, dochter van memmel
13 juni 2007: Jet, dochter van Beaker
14 juni 2007: Devin Logan, zoon van Kersjes
15 juni 2007: Ruud, zoon van Karin
17 juni 2007: Ilse, dochter van Marit1978
02 juli 2007: Pepijn Lucas, zoon van p_iglet en t_igger
20 juli 2007: Linde, dochter van Stiemie
22 juli 2007: Isa, dochter van marlieske
27 juli 2007: Ethan Gabriel, zoon van jellyrose
08 augustus 2007: Alannah, dochter van Freudie
10 augustus 2007: Chris, zoon van Deepfreeze en Flash
21 augustus 2007: Sophie Juliet, dochter van Gwennert
24 augustus 2007: Liande, dochter van Iksje
29 augustus 2007: Eli, zoon van DaviniaHR en PhysicsRules
10 september 2007: Lena, dochter van Lishe en Xtracer
10 oktober 2007: Mirte, dochter van Nijna
24 oktober 2007: Lucas, zoon van sanger en Hellace
26 oktober 2007: Senna, zoon van gebruikersnaam
10 november 2007: Emma, dochter van Piglet
13 november 2007: Roos, dochter van gr8w8
16 november 2007: Eva, dochter van Amaranta
22 november 2007: Yana, dochter van S_oepstengel
29 november 2007: Jasmin, dochter van Lewis.de.boxer
12 december 2007: Caspar, zoon van Droeke en Droekestijger
13 december 2007: Floortje, dochter van DeLiedje
14 december 2007: Zoe Isa, dochter van klein_spookje en S-A-I-N-T
17 december 2007: Nathan Tristan, zoon van Faja Lobi
24 december 2007: Maarten, zoon van Ardenlyn
27 december 2007: Hannah Chiara Maria, dochter van nanalune
*** 31 december 2007: Sasha Alexander, zoon van Brighteyes en Stinkie ***
14 januari 2008: Ayden, zoon van vamperotica
15 januari 2008: Ruben, zoon van Troel en Bert
17 januari 2008: Vera, dochter van wenneke1
17 januari 2008: Yara, dochter van Tearsong
18 januari 2008: Gwen, dochter van Randa_V en Magneet
***30 januari 200: Noah Arthur Dent, zoon van Mirage en Oversight***
01 februari 2008: Oliver, zoon van Renda
06 februari 2008: Dennis, zoon van Hestria
07 februari 2008: Matthijs, zoon van Suerte
09 februari 2008: Colin, zoon van Icicle
09 februari 2008: Jennifer Esmee, dochter van Ticootje
25 februari 2008: 'Saartje', dochter van Maneki.neko
25 februari 2008: Thomas, zoon van Webkim
5 maart 2008: Mika, zoon van vrouwtje-theelepel
14 maart 2008: Ruby, dochter van Donnahvh
20 maart 2008: Lilah Marie, dochter van k_i_m
*** 26 maart 2008: Nienke Maria Simone, dochter van ET en Swets ***
27 maart 2008: Maja, dochter van Macka66
30 maart 2008: Annika, dochter van Popples en Prowl
***16 april 2008: Piet Stijn, zoon van Sjak en Schanulleke***
19 april 2008: Rosa Mae Allison, dochter van FoN

***vermeldingen zijn (as) officiele fokbaby's
(Een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door Fok.)
  maandag 21 april 2008 @ 22:15:16 #2
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_58213204
Pepijn, kleine mandarijnensnoeperd

Davinia, een bezoekje aan de geitenboerderij zie ik komende donderdag niet gebeuren hoor, mij te link in m'n eentje met 2 baby's. Anders gaan we wel een keertje samen, kan Devin gelijk aan Eli laten zien hoe je geitjes moet pijnigen aaien

Devin heeft vanavond, net als gisteravond, goed gegeten
Overdag was wel weer dramatisch met 2 hapjes brood en amper 5 hapjes fruit, maar vanavond gingen de aardappels en sperziebonen er goed in. Als toetje een bakje yoghurt en mama's chipolatavla vond hij ook lekker
We hebben bij M's broer gegeten en Devin heeft zo goed en fijn gespeeld daar. Alleen ging hij wel erg hardhandig om met zijn 1 1/2 week oudere neefje dat nog niet kruipt. Hij walste dwars over hem heen, trok aan zijn haar... maar gaf hem daarna ook een "kusje", oftwel mond geopend tegen zijn oor en kwijlen maar

Sterkte voor alle met tandjes, krampjes, waterpokken en andere ongein worstelende baby's en een voor de mama's.
.... met gevoel voor drama....
pi_58216747
Thomas moet eind van de ochtend zijn eerste inenting.
Een naald! In mijn kind!
Mijn moeder kwam met de tip van een nat koud washandje meenemen in een boterhamzakje, om te koelen na de prik. "Oh help," dacht ik gelijk, "hebben die kleintjes er dan zoveel last van?"
Hardloper.
IG @webkim
pi_58217237
Hehe..volgens mij schrikt Yara meer van een nat koud washandje op haar been dan van die prikken. Ze heeft vandaag voor de 2e keer die inentingen gehad. De ene doet bij haar alleen even zeer als de naald erin gaat en verder niet. Van de andere heeft ze iets meer last, de arts gaf aan dat die vloeistof iets branderig aanvoelt bij het inspuiten dus dat voelt even gemeen, maar ik denk niet dat een koud washandje daar tegen helpt En hoe ze daarna reageren op de inentingen verschilt per kind. Met Tomas was het elke keer zo dat hij huilerig was in de middag en bijna niet te troosten, hij had er echt last van. Yara is alleen iets slaperiger dan normaal en haar temp. was ietsje hoger.

Ik hoop dat Thomas er weinig last van heeft Webkim!
She said you can paint your sky any colour
And you can paint your dark as dark as you need
And you can paint your light as light as you please
It's all up to you
pi_58219661
Hier hebben ze weinig last van de prikken. Ook niet van de prik opzich...tis ff schrikken, een paar tranen en klaar. Ga ze ook meteen aankleden en tegen ze aankletsen..krijgen niet eens de kans om te gaan brullen ! hahaa

1e inentnig kregen ze allebei verhoging. Dat was het..oh ja...en heerlijk de heeeeeeeeeeeeele dag slapen

Vannacht Pien gillend vd pijn, zo zielig. Stomme pokkuh. Ze ligt nu in bed, terwijl Floor in de ren speelt. Goddank is het mooi weer, zometeen lekker naar buiten !

Fijne dag allemaal !
  dinsdag 22 april 2008 @ 09:08:27 #6
156412 hestria
erg gastvrij
pi_58219983
hier ook weinig nawerking van de prikjes, heeft ze om 14:00 gehad, en is van 17:00 tot 20:00 (maar dat is ook zijn normale "huiluurtje") wat hangerig geweest. Zodra ik hem op schoot nam was hij stil en aan het lachen.
Mij is aangeraden om niet te koelen, het geeft wel tijdelijk verlichting maar de entvloeistof kan zich dan minder verspreiden.
Liefde is het enige dat zich vermenigvuldigt als je het deelt!
Trotse mama van Michelle en Dennis
  dinsdag 22 april 2008 @ 09:16:00 #7
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_58220118
Devin z'n beentjes waren na de eerste prikjes zo stijf en pijnlijk. Ik mocht er niet eens aanzitten, dan begon hij gelijk te huilen. Sindsdien gebruik ik Arnica-creme van VSM: direct na de prik het gebied insmeren en het er goed inmasseren. En dan in de loop van de dag nog een paar keer, werkt echt goed
pi_58220312
Kleine uk lag gisteravond te brullen in bed, papa naar boven. Die stond ook heel snel weer beneden: "Ze heeft gepoept... wil jij het doen". Arme kind, komt papa op je kamer en dan loopt hij gauw weer weg.
Mirte heeft bij de tweede ronde prikjes het meeste last gehad tot nu toe. Maar ik denk dat ze toen toch ook niet helemaal fit is geweest.

KP, sterkte met je bepokte flensjes!
Fake it till you make it...
pi_58220423
Nijna !
dat heb je hem toch wel lekker zelf laten doen he ?!
  dinsdag 22 april 2008 @ 09:59:41 #10
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_58220928
Nijna! Hier is het precies andersom!

Het is wel prikjes-dag. Ik ga straks met Anna voor haar 11 maanden check-up en prikken. Ze is alleen wel erg verkouden, nouja, ze moeten maar zien of het kan.

Vorige week alles in het werk moeten stellen om vandaag (mijn normale thuiswerk-dag) op kantoor te kunnen zijn omdat er hoog bezoek kwam. Mijn baas zou er nl niet zijn, dus ik zou wat regelen om het te kunnen overnemen. Een collega van mij gecharterd om op te passen, vanmorgen om 7 uur de auto in met Anna, om 8 uur in Hellevoetsluis, half negen op kantoor......zit mijn baas er "Ja, die andere afspraak ging toch niet door"
Heb nu dus zowel mijn baas als het bezoek nog niet gezien....
Doe ik dus ook nooit meer.
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_58220967
Nijna, wat een held.. (not).. Ik had de mijne gelijk weer teruggestuurd naar boven.
Of heb jij zijn probleem opgelost

Webkim en Thomas, veel succes straks. Chris had weinig last de eerste keer. Gewoon snel knuffelen na de prikjes, dan is het ergste al wel voorbij. De echte reactie komt vaak pas na een paar uur..
  dinsdag 22 april 2008 @ 10:25:19 #12
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_58221397
Webkim ik had bij de 1e prikken ook een nat washandje mee maar ze adviseerden mij om dat juist niet te gebruiken. Je kan beter wrijven zodat de vloeistof meteen goed doorstroomd. Dan hebben ze er minder last van volgens ons CB.
pi_58221534
die arnica zalf gebruikte ik hier ook. of 't echt hielp weet ik niet maar 't geeft in ieder geval 't gevoel dat je íets kunt doen. ook bij valpartijen is dit altijd een fijn 'wonderzalfje' om aan te bieden voor op de bult. door de groene kleur lijkt 't ook heel wat.

memmel, sjonge, dat hadden ze je ook wel even mogen doorgeven, of wist je baas ook pas 's ochtends dat 't niet doorging?
pi_58222183
oja, die prikjes en masseren.. Onze CB-arts (2e prik) doet het niet, de verpleegkundige (1e en 3e prik) wel. Maar die ene keer dat er niet werd gemasseerd direct na het prikken heeft hij veel meer last gehad dan de andere 2 keren. toeval??
  dinsdag 22 april 2008 @ 12:16:15 #15
28034 jellyrose
BoggleMeister
pi_58223742
Volgens mij masseert de verpleegkundige hier ook en de arts niet!

Wij moeten volgende week weer naar het CB.. ik ben dit keer echt benieuwd hoeveel hij gegroeid is, iedereen vindt hem altijd zo groot, maar hij heeft steeds net iets boven het gemiddelde gezeten - nog onder het +1 lijntje. We kunnen in ieder geval trots vertellen dat hij zelf gaat zitten en met hulp ook staan (nu nog die tanden en vooruit kruipen graag! )
Thoughts arrive like butterflies.
Red de zeehond!
pi_58224229
Kersjes, succes op het cb straks!
Webkim, jij ook. Het blijft zielig een naald in zo’n kleintje, maar de ergste reacties (koorts of pijn, als die komen, kan ook zijn dat ‘ie er geen last van heeft) komen pas een paar uur later.

Liande werd minder stoer per keer. Eerste keer geen kik gegeven, tweede keer toch even huilen na het tweede prikje en de derde keer was het gelijk na het eerste prikje huilen. Mijn kleine anti-heldin
Last achteraf was vooral wat pijn in de beentjes. Gelukkig geen koorts.

Gisteren heeft ze trouwens mijn schoonmoeder ‘aangevallen’, volop in de haren gevlogen (schoonmoeder dus voor ’t eerst in jaren haar haar in een staart gebonden) en daarna is ze in de kaken van oma beginnen bijten.
Was lichtjes beschaamd toen ik het hoorde…
Niet dat we het haar aanleren ofzo, maar toch. Hoe misopgevoed kan een achtmaandertje zijn?
pi_58224425
Chris heeft ook nogal de neiging om aan je gezicht (neus, lip, haar etc) te gaan hangen. Dat bijten dan weer niet, dat was alleen tijdens het tandjes doorkomen..

Ethan, wat ga je hard! Kun je Chris niet eens een lesje geven? Die is echt nog niet zover.. Heb het idee dat hij nu in een mentale ontwikkelings periode zit. Motorisch is hij "stabiel". Qua praten/babbelen gaat hij wel weer vooruit. Ook het aanleren van een high five, En dat hij niet aan de radiatorombouw mag komen. En hij kijkt nu echt naar de tv, hij steelt appels in de supermarkt (tenminste bijna). Dat soort dingen..
De volgende motorische periode gooien we het kruipen en zitten in de strijd
pi_58224658
Nou Deepfreeze, ik ben dan weer een klein beetje jaloers op Chris. Die kan al nadoen/interactief zijn (high five) en dat lijkt me zo leuk!
Kindje van een collega (9m) kan ook al bravo doen (handjes naar elkaar brengen als klappen) en dat lijkt me ook fijn.
Collega wil dan weer dan haar kleintje ook al zou kruipen en zich zou rechttrekken, net als die van mij
  dinsdag 22 april 2008 @ 13:06:13 #19
28034 jellyrose
BoggleMeister
pi_58224773
Ja, same here hoor Iksje.. Ethan is ook nog niet erg van het zwaaien of klappen. Wel schudt hij driftig nee met z'n hoofd als ik ja schud, maar als ik nee schud dan is hij vooral erg verbaasd en gaat geen ja schudden

Ik vind het best knap dat Chris al begint te leren dat hij bepaalde dingen niet mag.. daar zijn wij ook nog niet erg gevorderd in, geloof ik
Red de zeehond!
pi_58224774
De prikken zitten erin. Hij deed zijn zachte zielige huiltje en nu ligt hij voor het echie te brullen in zijn bedje; ik ga hem er maar uit halen en heel erg knuffelen.
Hij was wel lekker 8 ons bijgekomen trouwen: nu 5700 gram. En hij pieste natuurlijk weer mooi van zich af op de weegschaal.

[ Bericht 7% gewijzigd door Webkim op 22-04-2008 13:12:33 ]
Hardloper.
IG @webkim
pi_58225099
quote:
Op dinsdag 22 april 2008 09:59 schreef Memmel het volgende:
Nijna! Hier is het precies andersom!

Het is wel prikjes-dag. Ik ga straks met Anna voor haar 11 maanden check-up en prikken. Ze is alleen wel erg verkouden, nouja, ze moeten maar zien of het kan.

Vorige week alles in het werk moeten stellen om vandaag (mijn normale thuiswerk-dag) op kantoor te kunnen zijn omdat er hoog bezoek kwam. Mijn baas zou er nl niet zijn, dus ik zou wat regelen om het te kunnen overnemen. Een collega van mij gecharterd om op te passen, vanmorgen om 7 uur de auto in met Anna, om 8 uur in Hellevoetsluis, half negen op kantoor......zit mijn baas er "Ja, die andere afspraak ging toch niet door"
Heb nu dus zowel mijn baas als het bezoek nog niet gezien....
Doe ik dus ook nooit meer.
Lekker verhaal. Sta je met je goede gedrag.
Hoe was het op het CB ?
  dinsdag 22 april 2008 @ 13:34:22 #22
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_58225470
Hmm Linde is een weekje jonger dan Ethan maar zelf gaan zitten lukt nog niet hoor Ze blijft wel goed zitten als ik haar neerzet en ze zwaait, doet high five en kan klappen

Vanmorgen naar de cb-arts geweest (die was vorige keer ziek) en die had een testje voor Linde. Ze mocht een blokje aanpakken en kreeg er dan nog een aangeboden. De bedoeling was dan dat ze het ene blokje overpakte en dan zo het andere blokje kon aanpakken. Maar Linde gooide gewoon het eerste blokje weg en pakte toen het 2e blokje Ach het komt vast nog wel goed
pi_58225666
quote:
Op dinsdag 22 april 2008 13:06 schreef jellyrose het volgende:
Ja, same here hoor Iksje.. Ethan is ook nog niet erg van het zwaaien of klappen. Wel schudt hij driftig nee met z'n hoofd als ik ja schud, maar als ik nee schud dan is hij vooral erg verbaasd en gaat geen ja schudden

Ik vind het best knap dat Chris al begint te leren dat hij bepaalde dingen niet mag.. daar zijn wij ook nog niet erg gevorderd in, geloof ik
Zijn geheugen is nog niet helemaal optimaal, maar het gaat steeds langer goed...
Dan draait hij naar de radiatorombouw, kijkt om naar mij of _FlasH_, en dan voorzichtig een handje die kant op. Als we dan nee zeggen gaat hij zielig kijken. Dan nog een keer proberen, zeggen we nog eens nee. Nog eens proberen met het andere handje. En nog eens nee. Dan draait hij door naar ander speelgoed. En dan is het weer een poosje (als in uurtje) goed. Je ziet hem wel kijken, van de ombouw naar ons, en weer terug, maar steeds vaker draait hij verder zonder de ombouw aan te raken..
Gisteren begon hij met een speelgoedje tegen de ombouw te tikken, en ook even omkijken. Kleine gluiperd

En als we nee zeggen als hij moe is, is het brullen
  dinsdag 22 april 2008 @ 14:12:29 #24
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_58226403
DF, wat goed van Chris dat hij "nee" al een beetje begrijpt!
Eli geeft ook "kusjes", vooral op mijn neus. Al is dat tegenwoordig iets risicovoller

Thomas! Lekker het cb onderpiesen! Groot gelijk, territoriumdriften en zo

Eli heeft bij de eerste prikje het meest last gehad. Ik weet niet of ze hebben gemasseerd (ik durfde niet te kijken, om heel eerlijk te zijn )
Kruipen doen we nog steeds niet, maar ik gok op een aankomend sprongetje. hopelijk kan hij daarna kruipen. hij doet zo zijn best en het lukt maar niet, echt zielig. en uitleggen helpt ook al niet
Vandaag is meneer gezellig bij mijn vader en stiefmoeder. Hopelijk is hij gezelliger dan gister. Arm ding heeft echt last van de afgelopen dagen en wellicht ook doorkomende tand. Gister was de eerste keer dat ik echt in zijn kamer ben blijven rommelen tot hij sliep. Normaal was dat niet nodig...

Hmm, mss toch maar ff bellen hoe het gaat. Hij had kennelijk vanochtend ook zijn ochtendfles niet gegeten...
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
  dinsdag 22 april 2008 @ 14:59:14 #25
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_58227433
quote:
Op dinsdag 22 april 2008 13:19 schreef kapitein_pannekoek het volgende:

[..]
Lekker verhaal. Sta je met je goede gedrag.
Hoe was het op het CB ?
Ha, ja, nou, ga er eens lekker voor zitten.

Dus....na mijn laatste relaas komt om half elf mijn baas binnen met het hoge bezoek. "We zijn er hoor, schuif je nog even aan?" maar ik wilde net gaan, dacht ik nog - dacht in het kader van mijn carriere dat ik dat beter niet kon zeggen....... Na een boeiende monoloog van de heer in kwestie liep het al weer tegen elven. Ik als een Speedy Gonmemmel naar hellevoetsluis, collega had een boterhammetje gemaakt voor mij en Anna. Even gegeten, toen wilde ik hupsa de auto in naar Den Haag. Ik had uitgerekend dat ik om uiterlijk 10 voor half een weg moest. Maaarrrrrrr ik kan niet zo goed rekenen. Op de TomTom stond: aankomsttijd 13.15 u
Ik dacht nog: nee, kan niet!!! Ik moet er om vijf over een zijn!!! Racen racen dus Botlekbrug dicht, Beneluxtunnel een baan dicht, A20 een baan dicht. Om 13.10 kom ik het cb binnengerend , "nou, kleed Anna maar heeeeeeeel snel uit dan" Normaal zit je een half uur uit je neus te vreten, nu was ik 5 min te laat en hadden ze daar ineens niets te doen. Ja, behalve mij toespreken als een kleuter.
OK, grmmmbbbl.

Anna wegen, meten (9410 gr en 72,5 cm) en huppa gelijk door naar de wvk. Anna d'r luier onderweg nog
in de luierbak gegooid. Zo. Nou, alles goed, ok, prima. Anna slaat terloops nog met de muis op het beeldscherm en gaat op het toetsenbord zitten in haar blote kont . Toen de prikjes: ook geen enkel probleem. Ik pak Anna op, troost haar, speentje. En toen......voelde ik het langzaam warm worden van mijn oksel tot aan mijn knie. Precies: die luier
Dus, gewoon naar de AH gegaan daarna en gedaan alsof mijn neus bloedde en nu ein-de-lijk thuis.

Hoop dat het de rest van de dag rustig blijft.

Hoe is het met de flensjes? Krabben ze elkaar op de rug? Geef ze maar een dikke smakkerd, arme dingen.
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
  dinsdag 22 april 2008 @ 15:09:31 #26
28034 jellyrose
BoggleMeister
pi_58227648
quote:
Op dinsdag 22 april 2008 14:59 schreef Memmel het volgende:
[knip]
het leest waarschijnlijk een stuk grappiger dan dat het op dat moment voor je was Memmel
Red de zeehond!
  dinsdag 22 april 2008 @ 15:49:51 #27
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_58228592
Memmel
Sorry, ik moest echt even lachen! Wat een dag zeg...

Goed nieuws, Devin is goedgekeurd op het CB
Ondanks het feit dat meneer heel weinig eet is hij dus toch aangekomen. Zijn hoofd is ook gegroeid, geen reden tot zorgen, geen verwijzing naar de kinderarts en ik ben zoooooo opgelucht
Hij is nu 75,5 cm en 8610 gram. Lekker lang en slank dus. net als mama graag zou willen zijn
  dinsdag 22 april 2008 @ 16:01:13 #28
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_58228933
Memmel Sorry maar ik moest erg lachen om je verhaal

En Kersjes wat fijn dat Devin gewoon gegroeid is! En ook de verwijzing naar de kinderarts is dus van de baan
pi_58229189
Kersje, wat fijn dat alles goed is!!

En Memmel, wat een verhaal kun je er al om lachen?
  dinsdag 22 april 2008 @ 16:13:09 #30
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_58229271
O ja over het luisteren naar "Nee"... kunnen kindjes van 9 maanden al oostindisch doof zijn?

Linde gooit haar rijstewafeltje niet op de grond als je zegt dat het niet mag, maar zodra je je omdraait en haar niet meer ziet hoor je *plok*
pi_58229630
Stiemie.. het is een heel gezond teken dat ze dingen op de grond gooit

hier laat ik het na een paar keer gewoon liggen, voor ik het weet ben ik van de opruim-dienst anders!
zit ze van mij naar de grond te kijken... maar we gaan er natuurlijk geen spelletje van maken
  dinsdag 22 april 2008 @ 16:37:07 #32
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_58229815
Ja Marit ze mag van mij veel op de grond gooien, maar geen eten. Speelgoed is prima (tot een bepaalt aantal keren en dan is het helaas-pindakaas)

Ik wil haar graag dat gooien met eten afleren omdat ze dat dus ook doet als ik buiten ben. Nu wil ik echt geen steriele opvoeding, maar een rijstewafeltje dat in de bus op de grond is gevallen mag ze van mij niet meer opeten. Nu heeft ze dan maar gewoon trek als ze het op de grond heeft gesmeten.

Maar niet alleen met gooien is ze oostindisch doof hoor. Ook met aan de tv/iets dat op tafel staat/ aan de wieltjes van de salontafel (waar je zo goed klem tussen kan zitten met je vinger ) zitten bv. Zodra ik me omdraai moet ze er toch even stiekem aanzitten

[ Bericht 0% gewijzigd door Stiemie op 22-04-2008 17:48:55 ]
pi_58231254
hihih Memmel, proest

Devin fijn dat je toch goedgekeurd bent!!! Kun je dat groeien niet eens even aan Pepijn uitleggen? Je bent al bijna 10cm groter dan Pepijn

Stiemie hier hetzelfde hoor... zowel met gooien als met lekker toch doen als mama niet kijkt... Zo zijn hier de stopcontacten en dienbladen op de salontafel favoriet. En hij snapt het heeeeeeeeeel goed als je NEE zegt als hij bijna in het stopcontact zit... Om vervolgens het 5 seconde later met een ondeugende grijns nog eens te proberen.
pi_58233796
quote:
Op dinsdag 22 april 2008 16:13 schreef Stiemie het volgende:
O ja over het luisteren naar "Nee"... kunnen kindjes van 9 maanden al oostindisch doof zijn?

Linde gooit haar rijstewafeltje niet op de grond als je zegt dat het niet mag, maar zodra je je omdraait en haar niet meer ziet hoor je *plok*
Dat is gewoon geniepig / achterbaks . Oostindisch doof is als ze gewoon doorgaat terwijll je heel duidelijk NEE zegt... (en ze dus doet alsof ze het niet gehoord heeft).
  dinsdag 22 april 2008 @ 20:07:06 #35
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_58234446
Anna stond net los in de kamer!!!
Ze liep aan mijn handen en ik zei tegen mijn man: pak jij haar over. Ik laat haar los, hij had er nog niet vast en ze heeft zeker 5 seconden zo gestaan.

Heb haar net een paracetamol gegeven en ze ligt nu in bed, ze had pijn van de prikken. Dat was ook duidelijk te zien, want haar ene been was blauw.
pi_58235252
Marit, ik heb het zelf maar gedaan. Dat gezeur met mannen .

Memmel, loop je je daarvoor de benen uit je lijf. Hoe was het met Anna op t CB?

Deepfreeze, ik ben te goed voor hem (als het om poepbroeken gaat).

De verpleegkundige hier doet ook vrij gronding masseren na de prik, scheelt toch volgens mij! Laatste keer met prikken had ze een stagiaire en hebben ze allebei 1 kant gedaan, tegelijkertijd. Scheelde ook wel, had ze maar 1 keer auw .

Webkim, lekker gegroeid en heerlijk van je afpiesen . Haha wraak voor die stomme prikken .

Stiemie, handig van Linde .

Memmel, wat een avontuur weer... zeer vermakelijk om te lezen .

Kers, goed nieuws .

We hebben hier een klein waterratje. Als ik haar in de douche op het aankleedkussen leg en haar badje laat vollopen verschijnt er al een hele brede smile. Eenmaal in het water is het spetteren en spatteren en een hoop lol. Heerlijk.
pi_58235706
Memmel, heb jij dat .... ....

Beterschap voor alle kindjes!

Hier gaat het goed Jetje heeft eindelijk 2 ondertanden ze kan kruipen en zichzelf optrekken!!
Ze gaat ineens heel hard! Nog even en ze is jarig
Jouw kleine handje grijpt
mijn grote vinger vast
mooi toch dat mijn vinger
zo in jouw handje past
  dinsdag 22 april 2008 @ 21:08:22 #38
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_58236198
Anna, wat een bikkel ben je: met blauwe, pijnlijke beentjes loslopen!

Hmmm, Jet is maar 1 dag ouder dan Devin en die is dus ook bijna jarig
Ik weet in ieder geval al wat voor verjaardagstaart er gaat komen, mijn jochie is gek op ijs

Hier ook zo'n bijdehantje trouwens, eentje met een voorliefde voor stekkers, snoeren en kabels.
Hij loopt er constant aan te prutsen, trekken, ermee te zwaaien... Die wordt later vast electricien
pi_58237251
Jet vind de keukenkastjes erg leuk als het heel stilletjes is dan weet ik al hoe laat het is

Devin!! Niet aan de stopcontacten zitten hoor!!!
Jouw kleine handje grijpt
mijn grote vinger vast
mooi toch dat mijn vinger
zo in jouw handje past
  dinsdag 22 april 2008 @ 21:50:22 #40
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_58237270
quote:
Op dinsdag 22 april 2008 21:08 schreef Kersjes het volgende:
...
Hij loopt er constant aan te prutsen, trekken, ermee te zwaaien... Die wordt later vast electricien
Als dat de leidraad is, wordt die van mij vast timmerman of kraanmachinist op een sloopkogel.
En dat terwijl papa nog wel hoopt dat ze fiscaal jurist wordt...

En Anna stond alleen maar, he, ze liep niet hoor!
pi_58247375
hihi dan hebben wij een fietsenmaker in spe...

iemand een idee waar ze tuigjes verkopen die op een triptrapstoel passen?
onze klauterkabouter klimt uit zijn triptrap
  woensdag 23 april 2008 @ 10:18:20 #42
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_58247515
Goh, Pepijn ook al zo'n klauteraar?
Devin haalt ook de raarste kapriolen uit met zijn stoel, ik ben ooka l een paar keer bang geweest dat hij eruit zou vallen?
Maar er zijn dus tuigjes?
  woensdag 23 april 2008 @ 10:29:33 #44
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_58247766
Bij de Prenatal verkopen ze die tuigjes, P_iglet.

Wauw, Anna al eventje los staan, wat knap zeg!

BE, heeft Sasha nog meer tandjes gekregen?

Ik blijf me hier verbazen over de range van zaken die besproken worden. Het eerste lachje, krampen, etc. tot aan los staande en sommige al lopnede (tijn liep toch al voor zijn eerste jaar?) graaiende, ondeugende semi-dreumes achtige taferelen aan toe. En als ik dan mijn grote baby zie, dan kan ik me ook zo ontzettend verbazen hoe snel dat gegaan is. Hij zit stabiel, doet verwoede pogingen te kruipen, heeft al (:') ) een tandje, etc. En dan denk ik alleen maar

Zo, dat wilde ik ff kwijt.

En dat we ons eigen internet hebben, dus ik ben als een razende onze website aan het updaten. Allemaal leuke dingen gebeurd die ik niet wil vergeten voor later.
En trouwens, dat stinken heeft hij maar 2 dagen gedaan, gelukkig. Nu ruikt hij weer lekker. Ben ik wel blij om
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_58247877
Eh, creatief knopen met draaddoeken??
Ik blij met onze prenatal stoel met ingebouwd tuigje

En serieus: tuigje Even googlen of triptrap en tuigje, dan vind je nog veel meer...

EDIT: spuit elf

Ik ga onze kleine babbel eens uit bed halen
  woensdag 23 april 2008 @ 11:43:29 #46
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_58249746
quote:
Op woensdag 23 april 2008 10:29 schreef DaviniaHR het volgende:
En trouwens, dat stinken heeft hij maar 2 dagen gedaan, gelukkig. Nu ruikt hij weer lekker. Ben ik wel blij om
Ik ook

Jaja, morgen komt Eli gezellig de hele dag bij Devin spelen
Als ik tussen het 2 jochies in bedwang houden, entertainen, eten en drinken geven en verschonen door nog tijd heb zal ik af en toe eens posten hoe het gaat.
Ik heb al tegen manlief gezegd dat hij maar via de McDonalds naar huis moet rijden morgen
pi_58255724
Ik probeer vanaf vandaag meer regelmaat te bieden aan Jennifer. Het slapen gaat 's nachts echt super! Maar overdag is een regelrechte ramp. Ze slaapt nooit langer dan 30 minuten en wil het liefst elk uur een klein hapje. Ik krijg dan ook mega plasluiers, maar ook een onrustig kindje.

Ik heb besloten dat Jennifer 15 minuten mag huilen voordat ze in slaap valt. Ik liet haar nooit huilen, bij het eerste huiltje pak ik haar altijd op. Maar nu laat ik haar gewoon even liggen, ze moet toch zelf in slaap vallen.

Vanmorgen de eerste keer, 10 minuten gejengeld. Zachtjes huilen en met pauzes, dus ze niet overstuur. Ik heb ondertussen maar een afwasje gedaan en de speentjes uitgekookt. Toen ik klaar was sliep ze. Ze heeft een uur geslapen!! Helaas werd ze wakker van de katten.

De 2e keer huilde ze maar 4 minuten! Maar heeft ze ook iets korter geslapen.

De 3e keer niet gehuild, want toen ging ik wandelen. Na de wandeling was ze wel wakker, maar ik heb haar gewoon laten liggen. Ze heeft toen nog een half uur in haar wieg gelegen tot ze het zat was.

Net legde ik haar weer weg en ik hoorde 1 snik! En weg was ze!

Ik heb het campingbed weer opstaan in de woonkamer. Dan is haar plekje nu om overdag te slapen. Verder als ze moe is dan doe ik meteen haar slaapzak aan en leg haar weg. Ik merk nu al dat ze vrolijker is als ze wakker is. De ochtend was altijd goed te doen, maar 's middags en 's avonds toch wel huilen en vaak eten en veel jengelen. Ik had gewoon niet door dat ze gewoon moe is en beter slaapt op een vaste plek dan dat ze op de bank in slaap valt.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_58256226
Ticootje, klinkt goed . Dat was bij Mirte ook. Tegenwoordig komt er wel meer protest als ik haar in bed leg, maar dat lijkt ook wel een beetje "toneelspel" . Want soms lacht ze er dan toch ook wel bij.
Ik heb haar om half 2 in bed gelegd, ze had om half 12 fles gehad op t KDV en half 2 waren we thuis. Ze ligt nu nog te tukken. Ik merk echt dat we wat tussen de 3 en 4 flessen inhangen... Ik denk dat ik straks eens ga proberen of ze gewoon wat water of thee wil drinken, want meestal krijgt ze zo tegen 5 uur groente.
  woensdag 23 april 2008 @ 16:09:34 #49
35189 Troel
scherp en bot
pi_58256381
Ik ben helemaal verliefd op mijn kereltje. Hij weet heel goed duidelijk te maken dat hij graag een bedritueel wil, als je hem in bed legt zonder een verhaaltje voor te lezen gaat hij jammeren.
Als je hem wel een verhaaltje voorleest, dan gaat die lieve schat meebabbelen en lachen Als het verhaaltje uit is krijgt meneer een aai over zijn bol en een zoen en dan is hij ook zo vertrokken

Ruben is nog steeds snotterig en hoesterig, komt dat nou echt door het kinderdagverblijf? Ik vind het zo sneu
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_58256427
Ik ga toch maar een half flesje maken, ze is al wakker en dan schuif ik de groente wel wat op.

Leuk zeg troel, nu al een ritueel met een verhaaltje . Misschien moet ik dat hier ook eens gaan proberen .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')