abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 23 april 2008 @ 17:06:27 #51
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_58257766
Goed is dat he, Ticootje? Als je dan tegen mensen zegt dat je je kind ff laat brullen kijken ze je aan alsof je de boeman bent, maar in de praktijk zijn ze echt binnen 120 tellen vertrokken, danwel stil.

En ik zweer ook echt bij een nachtiruteeltje. Wij doen de laatste voeding in het donker, omdat toen ik nog bv gaf de laatste voeding ook op bed was en dan hop, de wieg in, en het wrekt echt perfect! Zo goed zelfs, dat als het gaat schemeren en het wodt donker in de kamer, dat eli dan gaat mopperen, want dan verwacht hij zijn laatste fles
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_58260776
Troel, wat leuk dat jullie een verhaaltje voorlezen. Rituelen vinden kindjes echt heerlijk. Wij hebben alleen een echt bedritueel voor 's nachts. Het snotterige kan wel van het kdv komen, als er een plek is waar er bacterien en snot worden uitgewisseld is het daar wel!
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  woensdag 23 april 2008 @ 21:03:29 #53
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_58264397
Zo, kreeg ik net even de schrik van mijn leven. Ik dacht even dat ze 'Lief lieveheersbeestje' van de sesamstraat-site hadden verwijderd. Maar ze hadden alleen twee extra pagina's toegevoegd....pfff...mijn hartslag is weer normaal. Als er nou iets is waar Anna niet buiten kan, is het wel 20 keer lief lieveheersbeestje van Pino achter elkaar te horen.

Anna heeft vandaag op de creche iets langer geslapen dan normaal. Van 9.40 uur tot 14.30 uur.... Ze hebben haar maar wakker gemaakt om de fles en wat sap te drinken. Maar voor Anna had het niet zo gehoeven. Duidelijk de prikjes-aftermath...
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_58265333
Wat een lieve slaapkopjes vandaag.. Chris had wel een iets langer middagslaapje, maar zo lang als anna toch niet..

Ticootje, de huiltjes worden ook wat diverser. Echte paniek klinkt anders dan wat jengelen.. Zolang het een jengel huiltje blijft, kan het geen kwaad (zolang het niet idioot lang duurt).
Ik liep meestal nog wel om de paar minuten even de kamer in, speen erin, aai over de bol, en weer weg. En dan zonder oogcontact te maken. Meestal was 2 keer spenen wel genoeg.. Als we Chris echt door lieten huilen, dan vond je hem na een kwartier wel stil, maar starend naar de muur. Dat leek me ook niet gezond..

Een echt bedritueel hebben we ook nog niet. Tenminste niet zoals voorlezen, of badderen ofzo.
Zonet zijn we na het eten nog even wezen wandelen. In een speeltuintje hier vlakbij is een schommel, met een schotel eraan (zo een). Dus ik erop met Chris, en hij vond het ook nog leuk. Zittend, liggend, half rollend. En ook met papa. Zijn eten bleef netjes binnen
En thuis lekker een flesje en hij slaapt heerlijk
pi_58271233
Over bedrituelen gesproken, Crook legt Jet altijd op bed vorige week deed ik het een keer .... tranen met tuiten nou zeg

Ze kan nog meer, vanuit liggen gaan zitten

as dinsdag naar het CB voor een prikje en de rest natuurlijk Ben erg benieuwd hoeveel ze gegroeid is

Nog precies 1 maand en dan hebben we de allergietesten niet leuk ....

Herkennen jullie dit? Jet word steeds vroeger wakker. Ze sliep meestal tot 7 uur half 8 maar nu is ze al dagen om half 7 wakker ..... Ik laat haar dan maar liggen tot 7 uur, want ze huilt niet. Ze ligt te spelen met haar pop en meneer kikker
Jouw kleine handje grijpt
mijn grote vinger vast
mooi toch dat mijn vinger
zo in jouw handje past
pi_58271677
We hebben wel zo'n fase gehad. Toen werd het van 7 uur, naar bijna 6 uur . Maar dat heeft zich vanzelf weer opgelost toen Chris overdag iets minder ging slapen. Gewoon even gerommel in het schema dus..

En jet gaat zelf zitten
Wel jammer dat ze die allergietest moet doen, is dat zo'n krasjes test? Maar dat weet je natuurlijk wel wat je moet vermijden.
  donderdag 24 april 2008 @ 09:11:32 #57
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_58271700
Zolang ze niet huilt is er niks aan de hand toch. Alleen is het wel jammer als je zelf wakker wordt van de speelgeluiden.
Mss heeft het te maken met het sneller licht worden 's ochtends?

Davinia, gelukkig is het bij die 2 tandjes gebleven. Sasha is eindelijk van de poepluiers af. Het was echt elke luier raak en zijn billetjes zagen er echt niet uit. Die zijn nu weer gewoon hun mooie roze kleurtje. Dus we zijn eindelijk dinsdag weer eens gaan zwemmen samen. Zo leuk!

Pfoe... gisterenmiddag extra moeten werken en 's avonds laat thuis dus ook niet zelf opgehaald. Begin hem nu wel te missen hoor. Moet morgenochtend ook op mijn werk zijn voor een vergadering, maar dan gaat hij (tot grote vreugde van mijn collega's) gewoon lekker mee! En dan... zondag naar Canada tot donderdag. De knoop in mijn maag wordt steeds een beetje groter.
  donderdag 24 april 2008 @ 09:15:50 #58
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_58271788
Aaaaaah . Je bent weer terug voordat je het weet joh .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_58271840
BE, kan me voorstellen dat je een knoop in je maag hebt.. Zeker als je dan ook nog zo weinig tijd hebt deze week.. Vrijdag en zaterdag maar even heel hard knuffelen!
Misschien kun je vanuit Canada webcammen?
pi_58272256
Be logisch hoor!

Deepfreeze, het is inderdaad zo'n krasjes test. Niet leuk, maar wel noodzakelijk
mijn grote vinger vast
zo in jouw handje past
pi_58272346
Gwen heeft gisteren zich gisteren voorbeeldig gedragen op het KDV waar ze mocht oefenen voor het eerst. Slapen, eten en slapen. Merlijn zit nog op dezelfde groep en toen ik vroeg waar zusje was wist hij meteen waar hij naar toe moest. Alleen heeft ze met drinken weer teveel lucht binnengekregen, ze doet het echt helemaal verkeerd tegenwoordig, borst en fles. Gelukkig komt ze wel goed aan (260 gram in iets minder dan twee weken, ze weegt nu 5150 gram.), over twee weken wordt er naar het tongriempje gekeken. Het is zo lastig voor haar al die lucht. Dinsdag gaat ze weer oefenen en volgende week vrijdag gaat ze voor het echie.
pi_58272675
Lieve Jet, rustig nog een half uurtje spelen in bed.

Randa, fijn dat het wennen goed ging. En zo gezellig dat ze bij Merlijn op de groep zit! Kan hij ook een oogje in het zeil houden voor je

BE, die knoop kan ik me zo goed voorstellen. Maar je kan je alvast verheugen op je thuiskomst, ik denk dat Sasha helemaal gek zal worden van blijdschap als hij mama weer ziet en bedolven wordt onder heeeeel veel kusjes

Ik zit nu met een broodje op de bank terwijl de jongens heerlijk liggen te snurken
Devin in zijn bed en Eli van Davinia in de box, met het oortje van de knuffelbeer in zijn mond
Ik liep even naar de keuken, kom ik 2 minuten later terug ligt hij gewoon te slapen! En Eli heeft al een complete boterham op, inclusief korstjes
Dat ben ik dus echt niet gewend, Devin had na 6 hapjes al genoeg.
Devin voelt zich trouwens best een beetje "bereigd" merk ik, hij claimt me nu nog meer dan normaal. Hij vindt het maar raar dat ik ineens aandacht heb voor een ander kindje in zijn huis, dat met zijn speelgoed speelt. Nou ja, hij moet gewoon nog wennen, als hij straks uitegrust weer wakker wordt zal het misschien wel beter gaan.
.... met gevoel voor drama....
  donderdag 24 april 2008 @ 10:11:31 #63
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_58272919
Heeft hij korstjes gegeten! Wat knap!! Dat durfde ik nooit, bang dat hij het niet lekker vond! Ha, dat scheelt weer moeite doen!

Hihi, told you so, het is een echt vreetzak

Jamaar, jamaar, ook lief met eli spelen, hoor!

Het zou wat zijn als hij bij jou voo het eerst vooruit zou kruipen. Ik hoop het voor hem, vind het zo zielig, dat gefrustreerde alleenmaar achteruit kunnen...

Oh, en wij laten eli ook lekker in bed liggen spelen als hij wakker is s ochtends.

Heb nu afspraak!
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_58272999
Ze zit alleen nog maar deze maand bij het oefenen bij Merlijn op de groep, Merlijn gaat over als zij officeel gaat beginnen. Ik was zelfs bang dat het niet goed zou gaan, maar we hadden Merlijn er op voorbereid dat zusje zo komne en dinsdagmiddag mogen ze ook weer samen. Voor Merlijn de laaste dag op de groep.

We merken dat Gwen hier ook het huilen een beetje nodig heeft als ze wil gaan slapen. Ze wil graag slapen maar het lukt haar niet. Overal zijn teveel prikkels. Zelfs boven in bed alle geluiden van buiten. Ronddragen is de oplossing of even laten huilen. 's Nachts gaat slapen hier ook goed, alleen was mijn linkerborst afgekeurd met de nachtvoeding 's nachts het voldeed niet, ze had de rechter dit keer ook nodig, volgens mij vond ze die toch al lekkerder. . Het campingbedje gaat hier ook naar beneden, voor de mooie dagen buiten. Zodat we lekker in de tuin kunnen werken en zij kan slapen cq. spelen.
  donderdag 24 april 2008 @ 10:16:48 #65
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_58273013
Ja, ik heb hier achter de schermen al aangekondigd, dat ik er eerst een paar dagen niet ben, en dan een paar dagen aan het knuffelen ben dus dat ze volgende week niet op mij hoeven te rekenen.
Het is idd wrsch om voor ik het weet. Komt wel goed.
pi_58273086
Heel even snel want ik moet zo weer terug naar het ziekenhuis, Nathan ligt sinds afgelopen vrijdag in het ziekenhuis met 3 virussen en 1 oorontsteking en daardoor uitgedroogd. Hij mag pas naar huis als hij 1 liter zelfstandig kan drinken en vooralsnog heeft hij maar 2 keer per dag zelf iets gedronken van hooguit max 60 ml en daarna lag het op de grond. We zitten denk ik nog wel even in het ziekenhuis.
pi_58273147
pi_58273176
och arme Nathan !
jeetje Faja, wat vervelend !
Ik hoop van harte dat hij snel wat opknapt en hij snel weer thuis is !!
  donderdag 24 april 2008 @ 10:27:13 #69
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_58273207
Och jeetje Faja... wat een schrik voor jullie. En wat zielig voor jullie ventje!
Heel veel sterkte!
  donderdag 24 april 2008 @ 10:27:45 #70
60568 S-A-I-N-T
Je heb het gelezen ;)
pi_58273219
ooo wat schrijven jullie veel zeg.
Ik pik er even wat dingen uit.

BE ga je van do tot zo weg. Wauw wat ontzettend knap zeg ik denk niet dat ik het zou kunnen ik ben wat dat betreft een vreselijk watje echt waar. Sterker nog Mara (4 ruim) is nog nooit wezen logeren hahahah erg he.

GwenWat gaat het goed zeg met oefenen. LEuk hoor dat het zo gaat. Wij hebben op het kdv straks een kindje van 6 wk ma kwam al toen hij 1 week was langs om te kijken waar hij heen zou gaan en te vragen vanaf wanneer hij kon komen.

Bedrituelen hebben we hier ook hoor dat is ook de rede waarom Zoë iedere avond van af het begin een pyjama aan krijgt, slaapzakje aan, nog wat knuffelen en drinken en haar mandje in. Dat werkt prima hier.

Ticootje wat fijn dat jullie meisje het zo goed op pikt het slapen. En zolang er alleen wat gemopperd word in bed is dat toch prima. Soms hebben ze even wat tijd nodig om in slaap te vallen. Ik merk het hier ook dat toen Zoë iets ouder werd een maand of 2 denk ik dat ze niet meer op schoot wilde slapen ik heb haar oten in bed gelegt en daar sliep ze meteen heerlijk hoor. Ook overdag slaapt ze daar. Slaapt jullie meisje met een bepaalde rede in de woonkamer in een camping bed?

Hier is het tegen woordig tussen 18.00 en 18.30 doodstil in huis beide kinderen zijn dan helemaal onder zeil. Ze zijn de hele dag buiten Mara speelt daar de hele tijd in de speeltuin en Zoë gaat van hand tot hand en slaapt heerlijk in de kinderwagen.

Mijn knie is bagger. Links nog pijnlijk rechts is vreselijk pijnlijk en gevoelig. Moet naar de ortopeet om uit te sluiten dat het niet mijn meniscus is of een stukje kraakbeen wat dat knijp zat/zit. Zelf denkt hij dat het onstekingen zijn. Bah het doet vreselijk zeer en ik moet rusten wat niet gaat met 2 kinderen en mijn been omhoog moet.
Heb me voor morgen ziekgemeld bah daar baalde ik heel erg van. Maar baal daar zo vreselijk van. En weer heb ik de arts gemeld dat ik bv blijf geven dus geen ontsteking remmers enz.

Ga nu weer ff wat doen
groetjes joyce
  donderdag 24 april 2008 @ 10:31:08 #71
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_58273277
Joyce... het is m'n werk, dus ik moet wel... anders moet ik een andere baan gaan zoeken en dit is toch ook wel leuk. En het betaalt vooral heel goed.
  donderdag 24 april 2008 @ 10:36:31 #72
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_58273392
Och toch, Nathan.... Faja, heel veel sterkte en succes met jullie kleine. En beterschap voor je lief manneke.
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
  donderdag 24 april 2008 @ 10:36:35 #73
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_58273393
quote:
Op woensdag 23 april 2008 21:03 schreef Memmel het volgende:
Zo, kreeg ik net even de schrik van mijn leven. Ik dacht even dat ze 'Lief lieveheersbeestje' van de sesamstraat-site hadden verwijderd. Maar ze hadden alleen twee extra pagina's toegevoegd....pfff...mijn hartslag is weer normaal. Als er nou iets is waar Anna niet buiten kan, is het wel 20 keer lief lieveheersbeestje van Pino achter elkaar te horen.

Wij hebben Lief Lieveheersbeestje dan ook preventief gefilmd na zo'n zelfde shock reactie

BE, stoer hoor! Maar de tijd vliegt vast om daar, en Sasha is in goede handen .
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  donderdag 24 april 2008 @ 10:37:27 #74
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_58273412
Oh arme Nathan! Beterschap voor hem Faja!
  donderdag 24 april 2008 @ 10:43:58 #75
60568 S-A-I-N-T
Je heb het gelezen ;)
pi_58273546
ach faja arme kleine nathan, jeetje wat een schrik heel veel beterschap voor het ventje!

Be ook al is het je werk ik vind je superstoer echt waar. En weet je ik denk ook dat het afscheid even slikken is maar daarna heb je genoeg te doen, genoeg afleiding enz en lang leve internet he.
pi_58273555
Weer heel veel geschreven...

Arme Nathan, sterk maar snel aan!
Be, die dagen vliegen gewoon om, je bent vast zo weer thuis. En anders laat je stinkie maar filmpjes sturen of foto's, is Sasha toch een beetje bij je daar.

Een slaapritueel hebben wij ook niet, nu ja, ergens wel: het tijdstip verschilt en het gaat meestal gewoon zo: ze speelt, begint te miepen, even drinken, poging tot in bed doen, veel huilen (en om de 5 minuten nog eens goed gaan leggen en onderstoppen), toch er weer uithalen na een dik half uur slaappogingen, en dan is moeder tut. Dan valt ze onder het drinken in slaap. Eigenlijk doet ze nu dus wat pasgeboren kindjes doen...'s avonds iets wat op clusteren lijkt en mama als speen gebruiken.

Een hele week goede nachten gehad, met maar één keer wakker worden, en gisterennacht ineens weer 4 keer!

Kunnen ze 's nachts meer last hebben van tandjes dan overdag? Nu zit mevrouw gewoon heel gezellig te spelen op haar tapijtje in het zonnetje.
pi_58273875
Och Nathan toch.... Hopelijk knapt hij snel op
pi_58274224
Agossie dat kleine mannetje in dat ziekenhuisbedje. Snel beter worden hoor Nathan
  donderdag 24 april 2008 @ 11:17:29 #79
28034 jellyrose
BoggleMeister
pi_58274266
Nathan, snel beter worden hoor!
Thoughts arrive like butterflies.
Red de zeehond!
  donderdag 24 april 2008 @ 11:17:59 #80
28034 jellyrose
BoggleMeister
pi_58274277
Stiemie, je steelt mijn teksten!
Thoughts arrive like butterflies.
Red de zeehond!
pi_58274929
He Nathan toch... Beterschap!

Thomas heeft een manier gevonden om lekker vaak te mogen badderen. Hij poept gewoon langs zijn luiers heen, zodat je de mosterdkleurige smurrie ook in zijn broek en aan zijn sokjes tegenkomt. En in zijn romper, die je over zijn hoofd moet uittrekken, dus tja, ook poep in zijn haar.

Ik zal eens luiers maat 3 gaan kopen.
Hardloper.
IG @webkim
  donderdag 24 april 2008 @ 11:50:30 #82
593 sjak
Juffie Bloem
pi_58275038
Sterkte Faja! Ik hoop dat Nathan snel weer gaat opknappen!
Lekker douchen!
  donderdag 24 april 2008 @ 11:58:30 #83
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_58275235
Arme Nathan, word maar snel weer beter hoor!

Vivi, bedankt voor de tip - ik zal de camera weer eens gaan aanzwengelen.
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_58275251
Nathan wat zielig jochie! Beterschap

webkim, rompers kun je ook heel goed naar onderen toe uittrekken, scheelt weer poep op plaatsen waar je het zeker niet hebben wil
Saartje
pi_58275497
Arme nathan. Wordt maar snel beter kleine schat!

Jen sliep gister in het campingbed in de woonkamer, omdat ik het graag in de gaten wil houden of alles wel goed gaat. (Ja 's nachts controleer ik ook minimaal 20 keer of ze nog ademd) Maar in de woonkamer zijn teveel prikkels. Mama die rondloopt, schoonmaakt en opruimd. De katten die elkaar achterna zitten en de hond die nog geen 5 minuten op dezelfde plek kan liggen. Ze ligt nu dus maar gewoon in haar eigen bed op onze slaapkamer. Dat is nog geen ramp, wij hebben alles gelijkvloers. Dus ze ligt in de kamer naast de woonkamer.

Ik ging haar net halen, en toen lag ze gewoon te wachten op mama. Ze had ook maar 5 minuten nodig om in slaap te komen. Ze drinkt nu beter en is gewoon goed te genieten.

(Alleen gister toen mijn man thuis was huilde ze het kwartier vol... Hij wilde haar na een minuut alweer pakken. Na een kwartier heb ik haar gepakt, geknuffeld en getroost en weer terug gelegd, en toen was ze zo weg, want ze was wel echt moe)

Webkim hier ook al een tijdje luiers maat 3. En zelfs die heeft ze vannacht zo volgeplast dat ze helemaal nat was. (Ik heb ergens bij een restantgigant 3 pakken luiers van pampers maat 3 voor 20 euro op de kop getikt. 120 luiers!! Ik kan voorlopig even vooruit)
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  donderdag 24 april 2008 @ 12:46:48 #86
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_58276365
quote:
Op dinsdag 22 april 2008 16:37 schreef Stiemie het volgende:
Ja Marit ze mag van mij veel op de grond gooien, maar geen eten. Speelgoed is prima (tot een bepaalt aantal keren en dan is het helaas-pindakaas)

Ik wil haar graag dat gooien met eten afleren omdat ze dat dus ook doet als ik buiten ben. Nu wil ik echt geen steriele opvoeding, maar een rijstewafeltje dat in de bus op de grond is gevallen mag ze van mij niet meer opeten. Nu heeft ze dan maar gewoon trek als ze het op de grond heeft gesmeten.

Maar niet alleen met gooien is ze oostindisch doof hoor. Ook met aan de tv/iets dat op tafel staat/ aan de wieltjes van de salontafel (waar je zo goed klem tussen kan zitten met je vinger ) zitten bv. Zodra ik me omdraai moet ze er toch even stiekem aanzitten
Dat is heel normaal Stiemie, kinderen van die leeftijd associeeren het verbod op iets met degene die dat verbod uitspreekt, zodra die persoon niet meer in zicht is "geldt" dat verbod in hun hersentjes niet meer.

Niets aparts dus, en al helemaal niet geniepig of achterbaks .
pi_58276506
Faja sterkte, hopelijk knapt hij snel op!!!
mama van 3 kids!
  † In Memoriam † donderdag 24 april 2008 @ 12:52:17 #88
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_58276507
quote:
Op donderdag 24 april 2008 11:59 schreef Maneki.Neko het volgende:
webkim, rompers kun je ook heel goed naar onderen toe uittrekken, scheelt weer poep op plaatsen waar je het zeker niet hebben wil
Dat ik daar nooit zelf aan heb gedacht Gelukkig heb ik een andere manier gevonden om met poepincidenten om te gaan. Ik rol de romper op en zo komt de poep niet in aanraking met zijn hoofd. De Maneki.Neko methode lijkt me toch gemakkelijker
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
pi_58276542
Nathan beterschap!!
mijn grote vinger vast
zo in jouw handje past
  † In Memoriam † donderdag 24 april 2008 @ 12:54:10 #90
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_58276548
En daarna las ik jouw berichtje pas Faja. Jeetje wat schrikken dat Nathan in het ziekenhuis ligt. Gelukkig is hij daar wel in goede handen, maar jullie hebben natuurlijk niets liever dat hij weer lekker opknapt en in zijn eigen bedje kan slapen. Heel veel sterkte voor jullie allemaal!
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
  donderdag 24 april 2008 @ 12:54:27 #91
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_58276555
Beterschap voor Nathan, Faja! Bah, naar dat ie in het ziekenhuis moet liggen.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_58276637
Wat zielig voor Nathan! Beterschap! Hopelijk is hij snel weer opgeknapt.
pi_58276776
he, Faja wat naar voor jullie ik hoop dat ie er snel weer bovenop is.
jeutje 3 virussen!!
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_58276828
quote:
Op donderdag 24 april 2008 12:46 schreef Vivi het volgende:

[..]

Dat is heel normaal Stiemie, kinderen van die leeftijd associeeren het verbod op iets met degene die dat verbod uitspreekt, zodra die persoon niet meer in zicht is "geldt" dat verbod in hun hersentjes niet meer.

Niets aparts dus, en al helemaal niet geniepig of achterbaks .
Ah fijn om te weten Dan kunnen we vanaf nu de lijfstraffen weer afschaffen
  donderdag 24 april 2008 @ 13:14:21 #95
35189 Troel
scherp en bot
pi_58276939
Ruben zit overdag nog steeds met gemak in een maatje 2 luier, ;s nachts in een maatje 3 (omdat ie een erg lange nacht maakt).

Faja, beterschap voor Nathan.

Gisteren kwam meneer met een klein beetje groen onder zijn nagels thuis Ik werd gewaarschuwd door de leiding, maar het was nog een verrassing Moederdag
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_58276964
Faja wat rot, 3 virusjes en een oorontsteking.. Gemeen dat ze zo met zijn allen langskomen..
Veel beterschap Nathan!!
En echt 1 liter drinken? Ik dacht dat baby's 800-1000ml melk binnen moesten krijgen. Dus dan zou hij de max moeten gaan drinken.. Maar hij zal het nu misschien wel nodig hebben om de tekorten aan te vullen..
pi_58277015
Pff vandaag hebben we hier een dag from hell

Linde is 's nachts de hele tijd aan het spoken geweest. Na de eerste fles vanmorgen heeft ze zoveel gepoept dat ze zelf en de wipstoel helemaal onder zaten. Omdat ze door het spoken zo moe was heb ik haar maar niet in bad gedaan maar met een washandje schoongemaakt en na even spelen weer in bed gedaan.

Na anderhalf uur slapen een peer gegeven en toen alsnog in badje gedaan. Linde was net weer fris en fruitig en klaar voor de boterham. Boterham was bijna op en kwam er toen met peer en al weer uit. Natuurlijk over alles heen dat mogelijk was. Kots op de grond, in d'r haar, op alles wat ze aanhad en over de hele kinderstoel. Gelukkig was het badje nog niet opgeruimd Dus leeg laten lopen en opnieuw vullen terwijl ik Linde maar in de wasmand had gezet want kinderstoel en wipstoel allebei goor. Kots ging niet uit haar haren dus dat moest ik er onder de kraan uitspoelen, altijd leuk met een gillend en wild spartelend kind.

Nu heb ik haar maar een halve fles gegeven omdat ze wel trek had, maar er zijn alweer een paar golfjes uitgekomen. Volgens mij gelukkig niet alles dus dat is positief Nu ligt ze in bed en ga ik die stokke maar eens uit elkaar halen om dat gezellige kussentje te kunnen wassen...
Misschien dat het ook allemaal wat zwaarder aanvoelt omdat ik gisteren een borrel van mijn werk had die wel erg gezellig was
pi_58277278
Nou stiemie, dat klinkt als een lekker dagje..
Is ze verder ook ziekjes, of misschien tandjes op komst?
pi_58277337
Gisteravond was ze ook erg zeurderig en huilerig maar we kunnen niks anders-dan-anders aan haar ontdekken. En tandjes zie ik ook nog niet Misschien gewoon een klein virusje ofzo...
pi_58278212
quote:
Op donderdag 24 april 2008 12:52 schreef Slaapmeisje het volgende:

[..]

Dat ik daar nooit zelf aan heb gedacht Gelukkig heb ik een andere manier gevonden om met poepincidenten om te gaan. Ik rol de romper op en zo komt de poep niet in aanraking met zijn hoofd. De Maneki.Neko methode lijkt me toch gemakkelijker
Het heeft bij ons ook 2 kinderen geduurd voor we op dat idee kwamen hoor
Saartje
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')