Wij hebben Lief Lieveheersbeestje dan ook preventief gefilmd na zo'n zelfde shock reactiequote:Op woensdag 23 april 2008 21:03 schreef Memmel het volgende:
Zo, kreeg ik net even de schrik van mijn leven. Ik dacht even dat ze 'Lief lieveheersbeestje' van de sesamstraat-site hadden verwijderd. Maar ze hadden alleen twee extra pagina's toegevoegd....pfff...mijn hartslag is weer normaal. Als er nou iets is waar Anna niet buiten kan, is het wel 20 keer lief lieveheersbeestje van Pino achter elkaar te horen.
Dat is heel normaal Stiemie, kinderen van die leeftijd associeeren het verbod op iets met degene die dat verbod uitspreekt, zodra die persoon niet meer in zicht is "geldt" dat verbod in hun hersentjes niet meer.quote:Op dinsdag 22 april 2008 16:37 schreef Stiemie het volgende:
Ja Marit ze mag van mij veel op de grond gooien, maar geen eten. Speelgoed is prima (tot een bepaalt aantal keren en dan is het helaas-pindakaas)
Ik wil haar graag dat gooien met eten afleren omdat ze dat dus ook doet als ik buiten ben. Nu wil ik echt geen steriele opvoeding, maar een rijstewafeltje dat in de bus op de grond is gevallen mag ze van mij niet meer opeten.Nu heeft ze dan maar gewoon trek als ze het op de grond heeft gesmeten.
Maar niet alleen met gooien is ze oostindisch doof hoor. Ook met aan de tv/iets dat op tafel staat/ aan de wieltjes van de salontafel (waar je zo goed klem tussen kan zitten met je vinger) zitten bv. Zodra ik me omdraai moet ze er toch even stiekem aanzitten
Dat ik daar nooit zelf aan heb gedachtquote:Op donderdag 24 april 2008 11:59 schreef Maneki.Neko het volgende:
webkim, rompers kun je ook heel goed naar onderen toe uittrekken, scheelt weer poep op plaatsen waar je het zeker niet hebben wil
Ah fijn om te wetenquote:Op donderdag 24 april 2008 12:46 schreef Vivi het volgende:
[..]
Dat is heel normaal Stiemie, kinderen van die leeftijd associeeren het verbod op iets met degene die dat verbod uitspreekt, zodra die persoon niet meer in zicht is "geldt" dat verbod in hun hersentjes niet meer.
Niets aparts dus, en al helemaal niet geniepig of achterbaks.
Het heeft bij ons ook 2 kinderen geduurd voor we op dat idee kwamen hoorquote:Op donderdag 24 april 2008 12:52 schreef Slaapmeisje het volgende:
[..]
Dat ik daar nooit zelf aan heb gedacht![]()
Gelukkig heb ik een andere manier gevonden om met poepincidenten om te gaan. Ik rol de romper op en zo komt de poep niet in aanraking met zijn hoofd. De Maneki.Neko methode lijkt me toch gemakkelijker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |