Nou ben ik wel geen moeder en heb ik zelf geen baby maar wel een nichtje die 2 dagen ouder is dan Floortje. Ben laatst met haar naar het CB geweest en daar was Lieke 64 cm, 6400 gram enne zij past eigenlijk nog wel makkelijk erin. Lijkt wel of die bak dan groter is ofzo. Maar Lieke kan zich er nog makkelijk in bewegen (althans maandag pastte heb nog primaquote:Op donderdag 24 april 2008 15:23 schreef DeLiedje het volgende:
Oh jee arme Nathan! Beterschap lief manneke, en sterkte Faja!
Voor mijn gevoel past Floortje niet meer lekker in de wandelwagenbak... Als ze erin ligt, ligt ie vól met Floortjezeg maar, haar armpjes kunnen geen kant op, en ze hoeft zich maar één keertje te strekken en af te zetten, en ze ligt met haar koppie tegen de bovenkant...
Maar aan de andere kant zie ik haar (4,5 maand, 63 cm en 6,5 kilo) ook nog niet in de wandelwagen zitten (hij kan wel in lig stand, we hebben een Quinny Freestyle ofzo).
Ze is wel sterk, kan met hulp al goed zitten enzo...
Hoe doen jullie dat? Liggen bijvoorbeeld Maarten en Sasha nog in de reiswieg?
Nathan + fam. Lobi heel veel beterschap, danwel sterkte gewenst! Hopelijk is iedereen weer snel thuisquote:Op donderdag 24 april 2008 17:22 schreef Kersjes het volgende:
Jeetje arme Nathan![]()
Beterschap jochie, ik hoop dat je snel weer lekker naar huis mag.
Sterkte Faja![]()
Als mama hoor je natuurlijk je eigen kindje de allerliefste van de heeeeeele wereld te vinden.
Eeeeuuhh.... ik denk dat er weinig kindjes zo lief als Eli zijn, die van mij meegerekend![]()
Je hebt er werkelijk geen kind aan, hij is zo zoet! Hij eet in een tempo waar je u tegen zegt, zonder morsen en knoeien, alles lekker op en huilt alleen als hij een vieze luier heeft of als de gastheer alhier weer eens vervelend tegen hem doet![]()
![]()
Davinia, ik ben helemaal gek op die lekkere knuffel van je!
Nog wel, maar ik weet idd niet hoe lang nog. Ik moet zeggen dat ik de bak wel heel smal vind... Dus ik weet niet hoe lang het nog zal gaan.quote:Op donderdag 24 april 2008 15:23 schreef DeLiedje het volgende:
Oh jee arme Nathan! Beterschap lief manneke, en sterkte Faja!
Voor mijn gevoel past Floortje niet meer lekker in de wandelwagenbak... Als ze erin ligt, ligt ie vól met Floortjezeg maar, haar armpjes kunnen geen kant op, en ze hoeft zich maar één keertje te strekken en af te zetten, en ze ligt met haar koppie tegen de bovenkant...
Maar aan de andere kant zie ik haar (4,5 maand, 63 cm en 6,5 kilo) ook nog niet in de wandelwagen zitten (hij kan wel in lig stand, we hebben een Quinny Freestyle ofzo).
Ze is wel sterk, kan met hulp al goed zitten enzo...
Hoe doen jullie dat? Liggen bijvoorbeeld Maarten en Sasha nog in de reiswieg?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |