abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58278615
Faja heel veel beterschap voor Nathan!
  donderdag 24 april 2008 @ 14:48:22 #102
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_58279040
Faja beterschap voor nathan
Engaging Infinite Improbability Drive..
  donderdag 24 april 2008 @ 15:23:19 #103
160944 DeLiedje
trotse mama
pi_58279878
Oh jee arme Nathan! Beterschap lief manneke, en sterkte Faja!

Voor mijn gevoel past Floortje niet meer lekker in de wandelwagenbak... Als ze erin ligt, ligt ie vól met Floortje zeg maar, haar armpjes kunnen geen kant op, en ze hoeft zich maar één keertje te strekken en af te zetten, en ze ligt met haar koppie tegen de bovenkant...

Maar aan de andere kant zie ik haar (4,5 maand, 63 cm en 6,5 kilo) ook nog niet in de wandelwagen zitten (hij kan wel in lig stand, we hebben een Quinny Freestyle ofzo).
Ze is wel sterk, kan met hulp al goed zitten enzo...

Hoe doen jullie dat? Liggen bijvoorbeeld Maarten en Sasha nog in de reiswieg?
  donderdag 24 april 2008 @ 15:24:56 #104
160944 DeLiedje
trotse mama
pi_58279922
Gisteren had ze trouwens een nieuwe truc bedacht, ze tjoepte bijna uit de wipstoel...

Ze wriemeld gewoon haar voetjes op de zitting, zo'n beetje onder haar kontje, en gaat dan 'tjoep' zo staan!

Wij schrikken, zij lachen...
pi_58280140
Maarten doe ik nog steeds in de reiswieg. Hij past er nog in maar de ruimte word wel snel minder.
Heb ook echt het idee dat de ene bak groter is dan de ander want zijn nicht (6 mnd en ong 70 cm) past haast echt niet meer in die van haar.
Maarten is nu ong 67 cm.
Ik zal de bak eens opmeten want ik ben nu best benieuwd ernaar hoe lang hij is.

Edit: matrasje is 75 cm dus duurt niet lang meer hier

[ Bericht 18% gewijzigd door #ANONIEM op 24-04-2008 15:37:01 ]
  donderdag 24 april 2008 @ 16:31:07 #106
60568 S-A-I-N-T
Je heb het gelezen ;)
pi_58281363
Zoë past nog met gemak in de bak. Moet ik zeggen dat als ze er in ligt ze slaapt en dat doet ze op haar zij. Maar is ze wakker dan vermaakt ze zich prima ligt heerlijk op haar rug te kijken naar de bomen en te kauwen op haar deken of bijtring.
Zoë was met 4 maanden 60cm en 5.9 kilo. en van 14 december 2007
pi_58281916
Net terug van het CB. Jennifer weegt 5290 gram en is 60cm. Alles gaat helemaal goed. Ik heb een verwijsbrief voor de dietiste voor een dieet zonder koemelk, omdat Jennifer waarschijnlijk een allergie heeft. Verder hoef ik over 3 maanden pas weer terug te komen, dus alleen de medische consulten.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_58282337
Was hier niet iemand die ging experimenteren met luierbroekjes (memmel?). Mijn moeder heeft een pak gekocht voor het weekend daar. Maar vroeg me af of dat nou handig is..
We doen toch zijn broek al uit, dus denk dat het weinig uitmaakt. Ook wel nieuwsgierg hoe die test bij diegene uitpakte.
  donderdag 24 april 2008 @ 17:22:01 #109
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_58282403
Jeetje arme Nathan
Beterschap jochie, ik hoop dat je snel weer lekker naar huis mag.
Sterkte Faja

Als mama hoor je natuurlijk je eigen kindje de allerliefste van de heeeeeele wereld te vinden.
Eeeeuuhh.... ik denk dat er weinig kindjes zo lief als Eli zijn, die van mij meegerekend
Je hebt er werkelijk geen kind aan, hij is zo zoet! Hij eet in een tempo waar je u tegen zegt, zonder morsen en knoeien, alles lekker op en huilt alleen als hij een vieze luier heeft of als de gastheer alhier weer eens vervelend tegen hem doet
Davinia, ik ben helemaal gek op die lekkere knuffel van je!
.... met gevoel voor drama....
pi_58282713
quote:
Op donderdag 24 april 2008 15:23 schreef DeLiedje het volgende:

Voor mijn gevoel past Floortje niet meer lekker in de wandelwagenbak... Als ze erin ligt, ligt ie vól met Floortje zeg maar, haar armpjes kunnen geen kant op, en ze hoeft zich maar één keertje te strekken en af te zetten, en ze ligt met haar koppie tegen de bovenkant...

Maar aan de andere kant zie ik haar (4,5 maand, 63 cm en 6,5 kilo) ook nog niet in de wandelwagen zitten (hij kan wel in lig stand, we hebben een Quinny Freestyle ofzo).

Nou ben ik wel geen moeder en heb ik zelf geen baby maar wel een nichtje die 2 dagen ouder is dan Floortje. Ben laatst met haar naar het CB geweest en daar was Lieke 64 cm, 6400 gram enne zij past eigenlijk nog wel makkelijk erin. Lijkt wel of die bak dan groter is ofzo. Maar Lieke kan zich er nog makkelijk in bewegen (althans maandag pastte heb nog prima ). Nou ligt ze vaak wel aan de bovenkant dus kan ze zich aan de onderkant ook niet afzetten, maar heb niet het idee dat ze niet meer past.

Nathan, wordt maar gauw weer beter! Echt zo zielig die kleintjes in het ziekenhuis. Faja jij ook heel veel sterkte met je kleintje!
  donderdag 24 april 2008 @ 18:20:14 #111
11682 Moonah
Jolie femme
pi_58283502
Sterkte met je mannetje Faja.
Bah.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_58284123
Sterkte Faja
  donderdag 24 april 2008 @ 19:14:57 #113
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_58284739
quote:
Op donderdag 24 april 2008 17:22 schreef Kersjes het volgende:
Jeetje arme Nathan
Beterschap jochie, ik hoop dat je snel weer lekker naar huis mag.
Sterkte Faja

Als mama hoor je natuurlijk je eigen kindje de allerliefste van de heeeeeele wereld te vinden.
Eeeeuuhh.... ik denk dat er weinig kindjes zo lief als Eli zijn, die van mij meegerekend
Je hebt er werkelijk geen kind aan, hij is zo zoet! Hij eet in een tempo waar je u tegen zegt, zonder morsen en knoeien, alles lekker op en huilt alleen als hij een vieze luier heeft of als de gastheer alhier weer eens vervelend tegen hem doet
Davinia, ik ben helemaal gek op die lekkere knuffel van je!
Nathan + fam. Lobi heel veel beterschap, danwel sterkte gewenst! Hopelijk is iedereen weer snel thuis

Weer een zieltje gewonnen voor de Eli-fanclub
Ik ben erg blij dat hij weer thuis is, en nog veel blijer dat de samenwerking met Devin relatief goed is gegaan. Dat Kersjes lief voor Eli zou zijn, dat wist ik al, en gelukkig heeft Devin het goede voorbeeld gevolgd!

* Huize Kersjes noteert bij de oppasadressen
En als Devin een keertje bij ons wilt komen buurten, is hij uiteraard van harte welkom (was ik net vergeten te zeggen, )
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_58286594
Ach potdorie ik lees echt met m'n ogen in de broekzak.
Faja heel veel sterkte en beterschap voor je mannetje
pi_58287760
Nathan beterschap mannetje. Gauw opknappen en weer lekker mee naar huis!
Fake it till you make it...
pi_58288412
Ik gok dat Saartje d`r speekselklieren gaan werken, of ze wordt hondsdol Af en toe, en vooral net voor een voeding, staat er allemaal schuim op haar mondje van het kletsen
Ze lacht de laatste weken met geluid, zo grappig en lief In mijn herinnering waren de jongens daar een stuk later mee, maar ik weet het allemaal niet meer zo precies.
Wat ik wel 'eng' vind is dat ze af en geen adem lijkt te krijgen en dan zo`n 'huuuuu' geluid maakt bij het inademen. Moet ik toch eens naar laten kijken.
Saartje
  donderdag 24 april 2008 @ 21:47:45 #117
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_58288454
quote:
Op donderdag 24 april 2008 15:23 schreef DeLiedje het volgende:

Nog wel, maar ik weet idd niet hoe lang nog. Ik moet zeggen dat ik de bak wel heel smal vind... Dus ik weet niet hoe lang het nog zal gaan.
Vorige meting was hij 61cm. 6 mei moeten we weer. Ik ben benieuwd hoe lang en hoe zwaar hij dan is.
  donderdag 24 april 2008 @ 21:54:52 #118
156412 hestria
erg gastvrij
pi_58288656
Faja, heel veel sterkte met Nathan, dat ie maar snel mag opknappen!

en oei, wat is Dennis dan groot! is nu 2,5 maand en 60 cm, en weegt 6100.
Hier zitten we nu op 5 flessen van 180/6. Hij heeft alleen een vroege nacht, hij krijgt nu om 21:00 zijn nacht voeding en slaapt dan tot 5:00 uur. Krijgen het alleen niet voor elkaar om die voeding later te doen, wand als dat lukt komt ie nog om 5:00 uur. Maar verder hoor je me niet klagen over mijn slaapkopje wat dat betreft heeft ie een heerlijk ritme op het moment!! Merk wel dat hij na de voeding iets langer wakker is, ligt nu regelmatig 1uur en 1 kwartier te spelen in de box.
Liefde is het enige dat zich vermenigvuldigt als je het deelt!
Trotse mama van Michelle en Dennis
pi_58288678
62 cm, 6,7 kg hier en de bak kan nog, al is het wel een grote bak. En ze past gelukkig ook nog goed in de hangwieg

Faja en Nathan: sterkte! Ik hoop dat Nathan snel weer naar huis mag.
She said you can paint your sky any colour
And you can paint your dark as dark as you need
And you can paint your light as light as you please
It's all up to you
  donderdag 24 april 2008 @ 22:05:22 #120
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_58288904
Brrr wat rot Faja! Sterkte en beterschap!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_58289740
Faja en Nathan, sterkte!!

vandaag pepijn wezen wegen en meten op het consultatie bureau. Zodat we volgende week vrijdag een recente groeicurve mee kunnen nemen naar de kinderarts..

Nou wilde meneer vanochtend dus echt NIET ontbijten. (7uur bv, daarna niets meer tot 11.30 wegen), dus ik zag de bui al hangen... maar.. meneer is 250gr gegroeid in 3 weken!!! Dus dat is hardstikke netjes
(daarvoor 450gr in 3 maanden). En ook een halve cm gegroeid in die 3 weken (daarvoor 1cm in 3 maanden). Maar goed lengte metingen zijn een stuk onnauwkeuriger dan gewicht.

Nu hopen dat Pepijn het groeien nu weer gewoon oppikt. Dan passen die maatje 74 kleertjes binnenkort hopelijk ook eindelijk goed
pi_58289842
Zit hij nog in 68? Klein kruimeltje Mijn jongste knulletje was ook zo`n poppetje, woog geloof ik 9 kilo op z`n eerste verjaardag. Tis nu ook een aardig bulletje aan het worden dus het komt vast goed
Saartje
pi_58290075
Ja het meeste nog hardstikke in maat (62-)68 (en bijna 10 maanden oud), al beginnen de eerste kleertjes daarvan nu echt wel te klein te worden. Maar 74 is echt nog met opgerolde pijpen, en sommige dingen nog VEEEL te groot.
Maar ach maat zegt niet zoveel, want heb ook te klein 74. en passend van maat 50-56 tot 80

Alleen zijn 68 tuinbroek is dus mooi wel al te klein . Ik wil een leuke stoere maatje 74 tuinbroek!!!!
De maatje 80 heb ik al. Maar in maat 74 kan ik niets leuks vinden. Het is of super standaard, of wit/lichtblauw, of korte pijpen.
(bij de h&m hier is de standaard spijkertuinbroek in alle maten te vinden behalve maat 74... al weken).

Dus nogmaals een oproepje. Gezocht: Leuke tuinbroek maat 74, liefst stoer model/kleurtje ofzo. Geen wit/lichtblauw/beige. Geen baby winnie the pooh erop ofzo.
Wie helpt Pepijn aan een tuinbroek deze zomer
  vrijdag 25 april 2008 @ 08:30:29 #124
24188 Belana
kloon van belana
pi_58295043
ach jeetje Faja, wat een toestand! hoe is het nu met Nathan? sterkte!
stormy waters...
sailin'
  vrijdag 25 april 2008 @ 10:13:40 #125
28034 jellyrose
BoggleMeister
pi_58296668
P_iglet, ik ga morgen voor je kijken bij de H&M in Amstelveen
Thoughts arrive like butterflies.
Red de zeehond!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: