Ik weet nog bij de bekerwedstrijd tegen Heerenveen zat ik op een goedkoper vak (quote:Op maandag 21 april 2008 18:52 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Iedereen in het cafe zat me echt raar aan te kijken toen ik keihard begon te schreeuwen en te zingen toen Urzaiz zijn presentje kreeg.
quote:Op maandag 21 april 2008 18:15 schreef pieterpost_afca het volgende:
[..]
Van diezelfde site
[ afbeelding ]
Kenneth Perez over slotdag eredivisiequote:Op maandag 21 april 2008 19:09 schreef Urquhart het volgende:
Waar is die reactie te zien/lezen?
Ben benieuwd welke trein hij nu zal opspringen:)quote:
Toch 1 van de meest succesvolle trainers van de laatste 7 jaarquote:Op maandag 21 april 2008 19:38 schreef kalinho het volgende:
[..]
Ben benieuwd welke trein hij nu zal opspringen:)
Inderdaad, was wel weer ff lachen. Denk dat ik ook gewoon in de kroeg ga kijken, weet nog wel wat voor klote volk ik vorig jaar naast stond en van het geld dat ik bespaar kan ik mooi bier kopenquote:Op maandag 21 april 2008 16:59 schreef Jasza het volgende:
[..]
Tsja misschien dat ik een thuiswedstrijdje meepak op Zuid 1 ofzo maar verder ga ik niet denk ik, wilde Heerenveen uit eerst misschien wel gaan maar 14.30 de dag na Koninginnedag gaat me tever![]()
En anders gewoon op Rembrandt of Leidse
Had jou btw ookal een tijd niet meer gesproken/gezien hehe![]()
Bij ons zitten altijd de meeste supporters, dat Ajax publiek het meest ontrouw zou zijn is het grootste fabeltje in voetballand dat er is.quote:
Ik zet mijn geld op Barcá, Milan, Chelski of Manchester Cityquote:Op maandag 21 april 2008 19:51 schreef Ordinair het volgende:
Ik weet zeker dat Koeman zakken gaat vullen in het midden oosten ofzo.
Eerste 3 kunnen sowieso weg, de laatste trouwens ook. Wie wil die rampnicht nog hebben dan?quote:Op maandag 21 april 2008 19:55 schreef kevin33 het volgende:
[..]
Ik zet mijn geld op Barcá, Milan, Chelski of Manchester City
Die vindt echt wel weer een club hoor. Dat het dan bij Valencia niet is gelukt, ok. Maar er zijn zat clubs die zo ongeveer op een cv een trainer willen hebben. Van Gaal kon toch ook naar twintig clubs/bonden?quote:Op maandag 21 april 2008 19:58 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Eerste 3 kunnen sowieso weg, de laatste trouwens ook. Wie wil die rampnicht nog hebben dan?
Koeman heeft de laatste jaren zo'n beetje alles naar de kanker geholpen waar hij aan het roer stond. Misschien zeg ik het wel een beetje overdreven maar hij maakt overal toch wel een potje van. Let op mijn woorden, hij gaat zakken vullen!quote:Op maandag 21 april 2008 20:00 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Die vindt echt wel weer een club hoor. Dat het dan bij Valencia niet is gelukt, ok. Maar er zijn zat clubs die zo ongeveer op een cv een trainer willen hebben. Van Gaal kon toch ook naar twintig clubs/bonden?
Maar van Gaal is een goede trainer en heeft ook wat gepresteerd, in tegenstelling tot Koeman. Maar je hebt gelijk, genoeg clubs die puur alleen naar een naam of cv kijken, idioten.quote:Op maandag 21 april 2008 20:00 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Die vindt echt wel weer een club hoor. Dat het dan bij Valencia niet is gelukt, ok. Maar er zijn zat clubs die zo ongeveer op een cv een trainer willen hebben. Van Gaal kon toch ook naar twintig clubs/bonden?
Ja toffe gozerquote:Op maandag 21 april 2008 19:49 schreef Cyberia18 het volgende:
Meer mensen die zostraks het fragment met Appelflap in Studio Sport hebben gezien?. Even de stoere mooiboy uithangen bij aankomst van de spelersbus
![]()
Heb je hem weer hoorquote:
Dondersquote:Op maandag 21 april 2008 15:29 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Miljuschka Witzenhausen
Serieusquote:Op maandag 21 april 2008 20:37 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Zo tof dat hij heeft afgezegd voor Holland Sport bedoel je?
Idd.quote:Op maandag 21 april 2008 20:58 schreef De_Ananas het volgende:
Wat zit iedereen op Affelay te zeiken.
En dan noemt men PSV calimero's!
Ik ben net zo goed in scouten als in namen spellenquote:Op maandag 21 april 2008 21:06 schreef Radegast het volgende:
[..]
Idd.
Hij heet trouwens Afellay, Martin...
Toch grappig dat Suarez als egotripper bekend staatquote:Suárez koning van assists in Eredivisie
Ajax beschikt in de offensieve rangen niet alleen over de beste doelpuntenmaker van Nederland, maar ook over de beste schaduwspits. Luis Suárez stelde dit seizoen veertien keer een medespeler in staat om te scoren.
Omdat het gewoon een hypocriet hoerenjong is.quote:Op maandag 21 april 2008 20:58 schreef De_Ananas het volgende:
Wat zit iedereen op Affelay te zeiken.
En dan noemt men PSV calimero's!
En hoe zou je het vinden als Johnny zulke dingen had gezegt? Of nog beter, wat vind je van het geschreeuw van Louis na de wereldbeker winst?quote:Op maandag 21 april 2008 21:36 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Omdat het gewoon een hypocriet hoerenjong is.
Ja man, al die frustraties.quote:Op maandag 21 april 2008 18:57 schreef Adidah het volgende:
Whehehe, mooie reactie van Kenneth op de vermeende smsjes. Hij denkt ook, laat die calimero's hun lol maar hebben. Ze hebben het al moeilijk zat met al die opgekropte frustraties.
Dat ik hem een hypocriet hoerenjong vind hangt los van zijn uitspraken.quote:Op maandag 21 april 2008 21:40 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
En hoe zou je het vinden als Johnny zulke dingen had gezegt? Of nog beter, wat vind je van het geschreeuw van Louis na de wereldbeker winst?
Zeg jij nou maar niks, beetje misplaatst als fnoorder zijndequote:Op maandag 21 april 2008 21:54 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ja man, al die frustraties.Zoals het constant mislopen van CL en telkens het kampioenschap verliezen. Bah wat een frusti's in Eindhoven!
Hoor tegenwoordig niks anders meer.quote:Op maandag 21 april 2008 21:36 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Omdat het gewoon een hypocriet hoerenjong is.
Dat komt omdat ie zoveel mogelijkheden schept . Hij kan zo vaak die bal toch geven en doet het niet. De laatste tijd weer wel maar ik vind het geen slechte voetballer. Die komt er echt wel en dat wordt een topper.quote:Op maandag 21 april 2008 21:33 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Toch grappig dat Suarez als egotripper bekend staat
dit is toch niet waar mag ik hopen? hij wordt nooit gebruikt omdat hij het niveau niet meer aankan en dan wilde ze hem toch behouden?quote:Afgelopen maand werd hem volgens AT5 een contractverlenging aangeboden, maar dat wees de Spanjaard af.
Wel met wat aankopen. In elke linie minimaal 1 of 2 . Geen onzin aankopen maar echte versterkingen. Jongens met zichtbaar kwaliteit.quote:Op maandag 21 april 2008 21:50 schreef Pritt het volgende:
Ik heb nu al zin in de voorbereidingswedstrijden van volgend jaar.
Lijkt me bullshit.. die gast stelt geen moer meer voor.quote:Op maandag 21 april 2008 22:07 schreef DJ_Ryow het volgende:
over Urzaiz
[..]
dit is toch niet waar mag ik hopen? hij wordt nooit gebruikt omdat hij het niveau niet meer aankan en dan wilde ze hem toch behouden?absurd
Ja altijd leuk om te zien hoe hij kansen creëert beetje onorthodox maar dreigend is hij wel. Toch hoop ik dat Suarez dit blijft doen. Het is toch een beetje zijn kracht want ook de tegenstander weet niet wat hij doet.quote:Dat komt omdat ie zoveel mogelijkheden schept . Hij kan zo vaak die bal toch geven en doet het niet. De laatste tijd weer wel maar ik vind het geen slechte voetballer. Die komt er echt wel en dat wordt een topper.
quote:Op maandag 21 april 2008 22:07 schreef DJ_Ryow het volgende:
over Urzaiz
[..]
dit is toch niet waar mag ik hopen? hij wordt nooit gebruikt omdat hij het niveau niet meer aankan en dan wilde ze hem toch behouden?absurd
quote:Op maandag 21 april 2008 22:09 schreef Chadi het volgende:
[..]
Lijkt me bullshit.. die gast stelt geen moer meer voor.
Ik vind het ook opvallend dat de verdedigers in Nederland na 2 jaar nog niet door hebben dat hij de bal altijd over de voet van tegenstander 'wipt' wanneer ie vanaf de zijkant een man passeert.quote:Op maandag 21 april 2008 22:11 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Ja altijd leuk om te zien hoe hij kansen creëert beetje onorthodox maar dreigend is hij wel. Toch hoop ik dat Suarez dit blijft doen. Het is toch een beetje zijn kracht want ook de tegenstander weet niet wat hij doet.
quote:Jong Ajax verliest met 0-3 van RKC
Amsterdam, 21 apr 2008
Jong Ajax heeft de thuiswedstrijd tegen Jong RKC Waalwijk met 0-3 verloren. De achterstand op koploper FC Twente is hierdoor gegroeid tot vijf punten.
De ploeg van Aron Winter stond al bij rust met 0-2 achter. In de tweede helft werd alles op alles gezet, maar alleen de tegenstander uit Waalwijk kwam nog tot scoren.
Later meer…
ben zelf een beetje klaar met de losers bij Ajax, en de loseraanbidding ook van de fans. Ajax moet weer van top tot teen garant staan voor talent. 4x achter elkaar geen kampioen is een serieuze zaak.quote:
quote:Op maandag 21 april 2008 22:19 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
ben zelf een beetje klaar met de losers bij Ajax, en de loseraanbidding ook van de fans. Ajax moet weer van top tot teen garant staan voor talent. 4x achter elkaar geen kampioen is een serieuze zaak.
de beleidsmakersMartin van Geel denken daar blijkbaar anders over door Colin en Urzaiz te willen verlengen. gelukkig wil Urzaiz zelf niet.
Ajax heeft meer mensen nodig die iemand uit kunnen spelen en zeker iemand die vanuit de centrale defensie in kan stappen het middenveld op. Dan heb je meteen ook een andere speelwijze erbij. De tegenstander kan je dan bijna nooit vast zetten omdat je een voetballende speler in je centrale linie hebt die de middenvelders rol kan spelen. Verder zit er een element in waarmee je defensies dwingt iemand uit te laten stappen en daarmee ook je spitsen de kans geeft om 1-1 te spelen.quote:Op maandag 21 april 2008 22:11 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Ja altijd leuk om te zien hoe hij kansen creëert beetje onorthodox maar dreigend is hij wel. Toch hoop ik dat Suarez dit blijft doen. Het is toch een beetje zijn kracht want ook de tegenstander weet niet wat hij doet.
niemand die Van Geel de halt toeroept. en Marco zal ook wel betrokken zijn bij die beslissingen.quote:
Dat blijft raden wie er al bij betrokken zijn, maar ik ga er van uit dat Van Geel er toch niet lang meer zit als Uri zijn rapport gaat volgen.quote:Op maandag 21 april 2008 22:22 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
niemand die Van Geel de halt toeroept. en Marco zal ook wel betrokken zijn bij die beslissingen.
Ja als je zo iemand vind dan krijg je een team met ontzettend veel voetbal erin. Toch is dit wel risicovol bij balverlies. Ik ken eigenlijk weinig verdedigers meer die zo kunnen voetballen. Sergio Ramos misschienquote:Op maandag 21 april 2008 22:22 schreef Chadi het volgende:
[..]
Ajax heeft meer mensen nodig die iemand uit kunnen spelen en zeker iemand die vanuit de centrale defensie in kan stappen het middenveld op. Dan heb je meteen ook een andere speelwijze erbij. De tegenstander kan je dan bijna nooit vast zetten omdat je een voetballende speler in je centrale linie hebt die de middenvelders rol kan spelen. Verder zit er een element in waarmee je defensies dwingt iemand uit te laten stappen en daarmee ook je spitsen de kans geeft om 1-1 te spelen.
Ook zonder Urzaiz?quote:Op maandag 21 april 2008 22:36 schreef TheVulture het volgende:
En toch heb ik er vertrouwen in, volgend seizoen komt het eindelijk goed
Zolang ze maar een fatsoenlijke AD aanstellenquote:Op maandag 21 april 2008 22:36 schreef TheVulture het volgende:
En toch heb ik er vertrouwen in, volgend seizoen komt het eindelijk goed
Kunnen we nu alsjeblieft eens met die Urzaiz onzin ophouden? Dank je.quote:
Ik mag toch hopen dat 12 miljoen een grap is. Want voor dat bedrag is Moreno ook te halen.quote:'Alleen bestuur Banfield moet transfer Cvitanich nog accorderen'
Darío Cvitanich heeft in Argentinië bevestigd dat hij dicht bij een transfer naar Ajax is. Volgens de aanvaller heeft hij van zijn zaakwaarnemer te horen gekregen dat alleen het bestuur van Banfield de transfer naar Ajax nog moet accorderen. De technisch directeur van de club zou inmiddels akkoord zijn gegaan met de transfersom. Daar waar het Spaanse AS een bedrag van zes miljoen euro meldde, berichten enkele Argentijnse media over een bedrag van twaalf miljoen euro.
Ajax Netwerk
Vandaag liet een woordvoerder van Ajax in Het Parool weten niet te willen reageren op de geruchten. "Als iemand is vastgelegd, melden we dat. Andere mededelingen doen we niet."
Zlatan ook zoietsquote:Op maandag 21 april 2008 23:05 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ja...
Charisteas liep ook 1 op 3, toch?.
Ik zal niet zeiken (heb er overigens wel zin in na zo'n bericht) omdat ik die hele Cvitanich niet ken, maar kwa statistieken lijkt me die Moreno toch wel iets beter ja (en die is nog jonger ook).quote:Op maandag 21 april 2008 22:58 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat 12 miljoen een grap is. Want voor dat bedrag is Moreno ook te halen.
Die scoort veel meer en is in potentie een veel betere vervanger voor KJH dan deze gast.
Gabrich had trouwens een soortgelijk goalgemiddelde in die competitie..
Dat hangt er vanaf hoe je backs meedoen. Op het moment dat je centrale man in het middenveld loopt dan moet de back eigenlijk al defensief rugdekking geven als hij niet betrokken is bij het spel. Of de verdedigende middenvelder. Maar ik erger me rot aan die domme voetballers van tegenwoordig. intelligentie van een skippybal. Bij situaties dat ze tijd moeten winnen om de verdediging terug te laten komen gaan ze happen.. verkeerde kant dekken.. te ver weg.. in kop duels niet slim genoeg. verkeerd staan bij corners . je hoeft niet te winnen als hij maar niet kan koppen. en dat soort dingen..quote:Op maandag 21 april 2008 22:29 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Ja als je zo iemand vind dan krijg je een team met ontzettend veel voetbal erin. Toch is dit wel risicovol bij balverlies. Ik ken eigenlijk weinig verdedigers meer die zo kunnen voetballen. Sergio Ramos misschien
Kom op zeg, er is nog helemaal niets zeker het Parool is sowieso een kut krant.quote:Op maandag 21 april 2008 23:13 schreef Cyberia18 het volgende:
Dan zijn de verwachtingen redelijk hoopgevend voor volgend seizoen, kunnen die verwachtingen voorlopig even op een laag pit na dit bericht
Dan wil ik hier nog even buitenspelval aan toevoegen. Daar heeft Ajax dit seizoen geen enkele seconden op getraind, wedje maken?quote:Op maandag 21 april 2008 23:28 schreef Chadi het volgende:
[..]
Dat hangt er vanaf hoe je backs meedoen. Op het moment dat je centrale man in het middenveld loopt dan moet de back eigenlijk al defensief rugdekking geven als hij niet betrokken is bij het spel. Of de verdedigende middenvelder. Maar ik erger me rot aan die domme voetballers van tegenwoordig. intelligentie van een skippybal. Bij situaties dat ze tijd moeten winnen om de verdediging terug te laten komen gaan ze happen.. verkeerde kant dekken.. te ver weg.. in kop duels niet slim genoeg. verkeerd staan bij corners . je hoeft niet te winnen als hij maar niet kan koppen. en dat soort dingen..
Daar hebben we die goal aan te danken in de PL coor de CL .. die corner waarbij de helft op eigen doel lijn bleef staan en de andere helft uit liep .. mijn god wat een drama zegquote:Op maandag 21 april 2008 23:32 schreef Nashje het volgende:
[..]
Dan wil ik hier nog even buitenspelval aan toevoegen. Daar heeft Ajax dit seizoen geen enkele seconden op getraind, wedje maken?
Ajax had Douglas moeten halen trouwens. Nu mag je de subtop weer leeg halen voor flinke bedragen.
Eerder over dat als ze kampioen zijn ze nog steeds geen echte erkenning krijgen. Dat soort frustraties, maar goed ... dat zul je niet begrijpen aangezien Feyenoord überhaupt zelden een schaal omhoog mag houden.quote:Op maandag 21 april 2008 21:54 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ja man, al die frustraties.Zoals het constant mislopen van CL en telkens het kampioenschap verliezen. Bah wat een frusti's in Eindhoven!
geld zat julliequote:Op maandag 21 april 2008 23:45 schreef gday het volgende:
WTF ... 12 miljoen voor Cvitanich? Dat kan ik me echt niet voorstellen ...
quote:
Kapitaal op het veld he.quote:Op maandag 21 april 2008 23:45 schreef gday het volgende:
Maar Gabrich was ook de man die nooit omviel!quote:Op maandag 21 april 2008 22:58 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat 12 miljoen een grap is. Want voor dat bedrag is Moreno ook te halen.
Die scoort veel meer en is in potentie een veel betere vervanger voor KJH dan deze gast.
Gabrich had trouwens een soortgelijk goalgemiddelde in die competitie..
en zo laat mogelijk overmaken, want die dollar zakt per minuut zowat. 1,60 euro momenteel.quote:Op maandag 21 april 2008 23:49 schreef gday het volgende:
Ik lees hier trouwens dat Ajax 11 miljoen dollar wil betalen. Dat scheelt al een boel.
11 000 000 U.S. dollars = 6.93131695 million Eurosquote:Op maandag 21 april 2008 23:49 schreef gday het volgende:
Ik lees hier trouwens dat Ajax 11 miljoen dollar wil betalen. Dat scheelt al een boel.
Idd, maar die Argentijnen zullen er nog steeds blij mee zijn want hun peso daalt zelfs met de seconde.quote:Op maandag 21 april 2008 23:51 schreef Prosac het volgende:
[..]
en zo laat mogelijk overmaken, want die dollar zakt per minuut zowat. 1,60 euro momenteel.
quote:Op maandag 21 april 2008 23:53 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
11 000 000 U.S. dollars = 6.93131695 million Euros
Best wel wat ja, nog steeds erg veel trouwens.
waarom niet? investeren maarquote:Op maandag 21 april 2008 23:45 schreef gday het volgende:
Precies we verkopen hem lekker voor het drievoudige door aan liverpoolquote:
Tsja, wat een gezeur weer, trekt Ajax de knip eens open is het weer teveelquote:
Martina.quote:Op dinsdag 22 april 2008 00:14 schreef Fides het volgende:
Is er eigenlijk al bekend welke spelers van Jong Ajax of de A1 volgend jaar zullen doorstromen naar Ajax 1?
Die zijn ook al 21 en 20 jaar. In Jong Ajax blinken ze vaak wel uit als ik een samenvattinkje van ze zie.quote:
Daley uiteraard.quote:Op dinsdag 22 april 2008 00:22 schreef _Mike_ het volgende:
Hebben wij eigenlijk fatsoenlijke verdedigers in de jeugd rondlopen?
oke domme vraag
Tijdens dat toernooi in Maleisie vond ik naast Daley Blind ook Ismo Vostermans wel positief opvallen. De rest viel me nogal tegen...quote:Op dinsdag 22 april 2008 00:22 schreef _Mike_ het volgende:
Hebben wij eigenlijk fatsoenlijke verdedigers in de jeugd rondlopen?
dat is helaas niet besteed aan Ajax zelfs keepers moeten hier kunnen voetballen.quote:Op dinsdag 22 april 2008 00:23 schreef TiMPiN het volgende:
Dat we es een paar jongens van 1.90 + opleiden, die gewoon lekker verdedigen en niet alles voetballend doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |