quote:Op maandag 21 april 200804:06 schreef Sander170 het volgende:
Dat is geen lul in een kut, kinderke dat mag gewoon hoor.
Daar is FOK voor...
Er is hier een nieuwe wet aangenomen die mensen verbied naar onzedige dingen te kijken op het internet... nou ja, de wet is er, de uitvoering ervan liep al direct spaak... dus ach...quote:Op maandag 21 april 200804:06 schreef Sander170 het volgende:
En hoezo mag jij dat niet, uitleg dan?
quote:Op maandag 21 april 2008 04:12 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Er is hier een nieuwe wet aangenomen die mensen verbied naar onzedige dingen te kijken op het internet... nou ja, de wet is er, de uitvoering ervan liep al direct spaak... dus ach...
Die anderen ook hoor meneertje kieskeurig.quote:Op maandag 21 april 2008 04:12 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
kijk, dat is een beschaafd kontje
Er stond toch al niks hoor, je vergist je.quote:Op maandag 21 april 2008 04:12 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
in het vorige topic, plaatje is inmiddels weg trouwens
Ze kunnen moeilijk alle computers controleren, ook niet vanaf een afstandje... no way dat dat hier kanquote:Op maandag 21 april 200804:13 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Ja oke maar controleren ze ook echt streng die wet of valt wel mee?
Het blijft je vrijheid schat vergeet dat niet. [afbeelding]
heb ik al gedaanquote:Op maandag 21 april 200804:15 schreef Sander170 het volgende:
Plaats jij nu dan AUB eens IETS...
quote:Op maandag 21 april 2008 04:26 schreef Sander170 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben meer van dit soort hierboven!
quote:Op maandag 21 april 2008 05:36 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Ja ik ben er de expert van liever schat.
en ik had de eer precies de voorganger te mogen openenquote:Op maandag 21 april 200807:34 schreef BrandX het volgende:
Na deze nummertje 800 alweer [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
quote:Op maandag 21 april 200808:18 schreef DaMart het volgende:
#359 MPG 27748
#360 DaMart 27741
Hehe, eindelijk gelukt, MPG! [afbeelding]
Gefeliciteerd hoor, ouwe spammert [afbeelding].
Het valt eindelijk iemand op dat ik geen uitgebreide goedemorgenposts neerzet... dat deed ik dus expres om te kijken of het opviel... maar blijkbaar maken ze toch minder indruk dan ik had gedachtquote:
Beterschap voor je Tuutquote:Op maandag 21 april 2008 08:28 schreef BrandX het volgende:
Mijn Tuut heeft au.
Indahquote:
Ik ben met een vervangend iets bezigquote:Op maandag 21 april 2008 09:17 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, zeg maar dag tegen de cijfertjes.
Ook goeie morgen.quote:
quote:Dagcijfers van vrijdag 18 april 2008 (0:00 - 23:59)
![]()
003. 187 Piles
008. 140 Houniet
019. 092 Pheno
035. 074 Papierversnipperaar
054. 058 Sjowhan
056. 057 MPG
064. 053 Muck
100. 041 JortK
100. 041 Kuukske
138. 036 DaMart
160. 032 Sebasser
189. 027 Jo0Lz
196. 026 vrolijke-frits
236. 023 indahnesia.com
Gemaakt met de almachtige tool van JortK
Heldquote:
Jaquote:
Te langquote:
drukdrukdrukquote:
Als er genoeg animo voor is, komen ze misschien wel terugquote:Op maandag 21 april 2008 09:48 schreef MPG het volgende:
[..]
drukdrukdruk
werkwerkwerk
muckmuckmuck
en ik wilde jou niet meteen onder grote druk zetten
Goede redenquote:Op maandag 21 april 2008 09:48 schreef MPG het volgende:
[..]
drukdrukdruk
werkwerkwerk
mfuckmfuckmfuck
en ik wilde jou niet meteen onder grote druk zetten
oehquote:Op maandag 21 april 2008 09:52 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als er genoeg animo voor is, komen ze misschien wel terug.
* JortK stemt voorquote:Op maandag 21 april 2008 09:52 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als er genoeg animo voor is, komen ze misschien wel terug.
update. Tuut rijdt al jaren op 3,5 cilinders ipv 4. En nu lijkt het er op dat die ene halve het ook begeven heeft. Ik mag er niet meer in rijden ter voorkoming van verdere schade, en kan hem pas volgende week maandag afleveren, de doktor heeft zijn balboekje al vol staan met operaties.quote:
want het 'zinloos zonder' vond ik wel wat overdrevenquote:Poll: Wil je DM's goedemorgenposts terug?
Je hebt gestemd op: Het mag, hoeft niet per se.
quote:Op maandag 21 april 2008 10:03 schreef BrandX het volgende:
[..]
want het 'zinloos zonder' vond ik wel wat overdreven
Gelukkig is Nee, die onzin heeft lang genoeg geduurd. niet te langquote:Op maandag 21 april 2008 10:05 schreef DaMart het volgende:
[..]
![]()
Ik wilde eerst: 'ja, want dat is lekker wakker worden bij bak koffie en ontbijt 's ochtends' als optie neerzetten, maar dat was te lang.
quote:Op maandag 21 april 2008 10:04 schreef JortK het volgende:
tuuuuuuuuuuuut
je had kunnen stoppen bij 'bij een bak koffie'quote:Op maandag 21 april 2008 10:05 schreef DaMart het volgende:
[..]
![]()
Ik wilde eerst: 'ja, want dat is lekker wakker worden bij bak koffie en ontbijt 's ochtends' als optie neerzetten, maar dat was te lang.
Die optie wilde ik graag op stemmen. Dan maar op de meest radicale optie VÓÓRquote:Op maandag 21 april 2008 10:05 schreef DaMart het volgende:
[..]
![]()
Dat is even flink balen BXquote:Op maandag 21 april 2008 10:00 schreef BrandX het volgende:
[..]
update. Tuut rijdt al jaren op 3,5 cilinders ipv 4. En nu lijkt het er op dat die ene halve het ook begeven heeft. Ik mag er niet meer in rijden ter voorkoming van verdere schade, en kan hem pas volgende week maandag afleveren, de doktor heeft zijn balboekje al vol staan met operaties.
En dan ben ik hem waarschijnlijk minimaal een week kwijt.![]()
2 weken zonder tuut
quote:
Mjaquote:Op maandag 21 april 2008 10:17 schreef BrandX het volgende:
[..]
![]()
de beste autodokter heeft mijn tuut al 2 keer goed geholpen. Gebroken achteras goedkoop vernieuwd en 'n keer alle remleidingen en schijven vervangen voor een zacht prijsje. Uiteraard handje contantje
dus heb goede hoop![]()
![]()
maar voor nu is het kut
Maar dat paste nog wel in het invoerveldquote:Op maandag 21 april 2008 10:09 schreef JortK het volgende:
[..]
Gelukkig is Nee, die onzin heeft lang genoeg geduurd. niet te lang
Maar dan had ik wel de theeliefhebbers tekort gedaanquote:Op maandag 21 april 2008 10:11 schreef BrandX het volgende:
[..]
je had kunnen stoppen bij 'bij een bak koffie'
Dan had ik die zeker gekozen
Geachte mevrouw van Leeuwenhoek, ik zal uw zeer gewaardeerde opmerking meenemen bij de besluitvormingquote:Op maandag 21 april 2008 10:12 schreef barbaravanleeuwenhoek het volgende:
Eerwaerde Heer DaeMart,
Gaerne wil ick U verzoeken den ghoedemorgen berichten weederom te plaetsen. Mijn eega en ick ghenieten er elke dag van.
quote:Op maandag 21 april 2008 10:14 schreef MPG het volgende:
[..]
Die optie wilde ik graag op stemmen. Dan maar op de meest radicale optie VÓÓR
Zit wat in.quote:Op maandag 21 april 2008 10:18 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar dat paste nog wel in het invoerveld.
[..]
Maar dan had ik wel de theeliefhebbers tekort gedaan.
quote:[..]
![]()
.
Waar kan ik de eed vinden?quote:Op maandag 21 april 2008 10:18 schreef JortK het volgende:
[..]
Eerst eed afleggen voordat je hier post![]()
In een van de hele oude topics. De OP van #50 ofzo zal wel voldoen.quote:
MPG we moeten eenduidig zijn in onze besluitvormingquote:Op maandag 21 april 2008 10:24 schreef MPG het volgende:
[..]
In een van de hele oude topics. De OP van #50 ofzo zal wel voldoen.
Maar laat je niet beetnemen, de eed is al een hele tijd afgeschaft en het archief ingekacheld.![]()
Dat zijn we een hele tijd geleden geweest, toen de meerderheid der oldschool die-hard KSC'ers vóór afschaffing van de eed was.quote:Op maandag 21 april 2008 10:27 schreef JortK het volgende:
[..]
MPG we moeten eenduidig zijn in onze besluitvorming
Ja ach wie ben ik, ik ben een lurker die al lange tijd op het forum ronddwaalt, en ook regelmatig de Koffie reeks heeft gevolgd.quote:Op maandag 21 april 2008 10:26 schreef MPG het volgende:
Desalniettemin vinden we het natuurlijk reuze interessant om wat meer over jou te horen, KoffieSlaaf. Wie ben je, waar kom je vandaan, wat doe je in het dagelijks leven, etc
Nou vooruit danquote:Op maandag 21 april 2008 10:28 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat zijn we een hele tijd geleden geweest, toen de meerderheid der oldschool die-hard KSC'ers vóór afschaffing van de eed was.
Iemand die bij een echte koffiefabrikant werktquote:Op maandag 21 april 2008 10:29 schreef KoffieSlaaf het volgende:
[..]
Ja ach wie ben ik, ik ben een lurker die al lange tijd op het forum ronddwaalt, en ook regelmatig de Koffie reeks heeft gevolgd.
Zelf werk ik bij DE, op de administratie, vandaar mijn naam
Ik kom uit Delft, zoals zovele als jullie uit Zuid Holland
Zo te merken is vriend Jort de dicatator van het hele gebeuren hier?
Pic'squote:Op maandag 21 april 2008 10:26 schreef MPG het volgende:
Desalniettemin vinden we het natuurlijk reuze interessant om wat meer over jou te horen, KoffieSlaaf. Wie ben je, waar kom je vandaan, wat doe je in het dagelijks leven, etc
Ken kunnenquote:Op maandag 21 april 2008 10:29 schreef KoffieSlaaf het volgende:
[..]
Ja ach wie ben ik, ik ben een lurker die al lange tijd op het forum ronddwaalt, en ook regelmatig de Koffie reeks heeft gevolgd.
Goede werkplekquote:Zelf werk ik bij DE, op de administratie, vandaar mijn naam
Nog meer Zuid-Holland hierquote:Ik kom uit Delft, zoals zovele als jullie uit Zuid Holland
Zo erg is het nog niet hoorquote:Zo te merken is vriend Jort de dicatator van het hele gebeuren hier?
Tjezus, er is een vrouw aanwezig en gelijk word er weer om plaatjes gevraagdquote:
quote:Op maandag 21 april 2008 10:33 schreef KoffieSlaaf het volgende:
[..]
Tjezus, er is een vrouw aanwezig en gelijk word er weer om plaatjes gevraagd
Tuurlijk. Wees blij dat dit ONZ niet is. Dan was er al 300 keer gevraagd:quote:Op maandag 21 april 2008 10:33 schreef KoffieSlaaf het volgende:
[..]
Of iets van dergelijke strekking.quote:Tietuh! Doe je tieten eens posten!!!11!!1!!1!
Tuutquote:
Je bent een vrouw?quote:Op maandag 21 april 2008 10:33 schreef KoffieSlaaf het volgende:
[..]
Echt ?quote:Op maandag 21 april 2008 10:33 schreef KoffieSlaaf het volgende:
[..]
ik heb geen fiets, dus het gaan de geneugten van de Haagse tram en de benenwagen wordenquote:Op maandag 21 april 2008 10:37 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Tuut![]()
Moet je nu 2 weken fietsen?
Helemaal niet!quote:
klopt, moet je zelf even aanzettenquote:Op maandag 21 april 2008 10:39 schreef KoffieSlaaf het volgende:
[..]
Echt ?![]()
Dan staat dat standaard aan met de registratie, want ik heb daar niets aan veranderd eerlijk gezegd
Jottem. OVquote:Op maandag 21 april 2008 10:40 schreef BrandX het volgende:
[..]
ik heb geen fiets, dus het gaan de geneugten van de Haagse tram en de benenwagen worden
Ze gaan er blijkbaar van uit dat de gemiddelde FOK!ker een kansloze mannelijke nerd is ofzoquote:
op zich nog niet zo'n hele rare gedachtequote:Op maandag 21 april 2008 10:41 schreef MPG het volgende:
[..]
Ze gaan er blijkbaar van uit dat de gemiddelde FOK!ker een kansloze mannelijke nerd is ofzo
Succes ermee.quote:Op maandag 21 april 200810:42 schreef MPG het volgende:
Anyway, ik ga eens even college volgen [afbeelding] [afbeelding]
Nee, maar dan ben je incognitoquote:
Doet ze waarschijnlijk voor figuren zoals jouquote:Op maandag 21 april 2008 10:50 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Nee, maar dan ben je incognito
Gezelligquote:Op maandag 21 april 2008 10:40 schreef BrandX het volgende:
[..]
ik heb geen fiets, dus het gaan de geneugten van de Haagse tram en de benenwagen worden
ach, muziekje op de oren en boekje erbij, en ik kom vanzelf op de plaats van bestemmingquote:
is nog niet zo slecht neequote:
quote:Op maandag 21 april 2008 11:02 schreef BrandX het volgende:
[..]
ach, muziekje op de oren en boekje erbij, en ik kom vanzelf op de plaats van bestemming
[..]
is nog niet zo slecht nee
Gezelligquote:Op maandag 21 april 200811:13 schreef Houniet het volgende:
10de en 11de uur verplichte gastcollege [afbeelding].
Wie is de gast?quote:Op maandag 21 april 2008 11:13 schreef Houniet het volgende:
10de en 11de uur verplichte gastcollege.
Ja goed, ik mag weer een nieuw blok starten vandaag. Begint lekker met een overlap, moet maar ff regelen dat dit volgende week verandert.quote:
En of andere aap van de KvK.quote:
hey top! alles lukt dus nog steeds!quote:Op maandag 21 april 2008 11:22 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ja goed, ik mag weer een nieuw blok starten vandaag. Begint lekker met een overlap, moet maar ff regelen dat dit volgende week verandert.
Yihaaa, we staan op GSquote:Op maandag 21 april 200811:32 schreef indahnesia.com het volgende:
Fok!: het grootste internetschandaal van Nederland
[afbeelding]
Komen de spammers!quote:Op maandag 21 april 200811:36 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Yihaaa, we staan op GS [afbeelding] [afbeelding]
quote:Op maandag 21 april 2008 11:32 schreef indahnesia.com het volgende:
Have funquote:
Nu pas?quote:
Ja, verplicht college van 1640 tm 1830quote:
quote:
quote:Op maandag 21 april 2008 14:12 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ja, verplicht college van 1640 tm 1830.
Lekkerquote:Op maandag 21 april 2008 14:12 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ja, verplicht college van 1640 tm 1830.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
Mja. Het leek in eerste instantie een beetje een slappe rel, maar de nasleep maakt veel goedquote:
vind je? beetje slap gedoe allemaal. Net zoals de 'rel' zelf. Geloof geen bal van wat die boys beweren. Alsof Danny al die dagelijks duizenden verzonden PM's gaat zitten doorlezen en dan ook nog eens 'heel toevallig' bij deze bewuste mails van hen uitkomt. Yeah right. Zelfs tong80 heeft wel wat meer te doen.quote:
Heeft zelfs geenstijl gehaald dus jaquote:Op maandag 21 april 2008 14:21 schreef MPG het volgende:
[..]
Mja. Het leek in eerste instantie een beetje een slappe rel, maar de nasleep maakt veel goed
En ik wordt nog aangevallen omdat ik Danny gelijk geef vinden zequote:Op maandag 21 april 2008 14:27 schreef BrandX het volgende:
[..]
vind je? beetje slap gedoe allemaal. Net zoals de 'rel' zelf. Geloof geen bal van wat die boys beweren. Alsof Danny al die dagelijks duizenden verzonden PM's gaat zitten doorlezen en dan ook nog eens 'heel toevallig' bij deze bewuste mails van hen uitkomt. Yeah right. Zelfs tong80 heeft wel wat meer te doen.
Er komt een of andere pannenkoek van de KvKquote:
quote:Op maandag 21 april 2008 14:21 schreef MPG het volgende:
Nek-aan-nek race:
#346 Muck 28456
#347 OA 28394
#359 MPG 27753
#360 DaMart 27744
#361 Papierversnipperaar 27700Just wait my friend... waitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het gedoe eromheen is interessanter dan "de rel" zelfquote:Op maandag 21 april 2008 14:27 schreef BrandX het volgende:
[..]
vind je? beetje slap gedoe allemaal. Net zoals de 'rel' zelf. Geloof geen bal van wat die boys beweren. Alsof Danny al die dagelijks duizenden verzonden PM's gaat zitten doorlezen en dan ook nog eens 'heel toevallig' bij deze bewuste mails van hen uitkomt. Yeah right. Zelfs tong80 heeft wel wat meer te doen.
Lekker is dat. Lijkt me saaiquote:Op maandag 21 april 2008 14:31 schreef Houniet het volgende:
[..]
Er komt een of andere pannenkoek van de KvK. NIET DUS
!
Weet je wat jij moet doen?quote:Op maandag 21 april 2008 14:31 schreef Houniet het volgende:
[..]
Er komt een of andere pannenkoek van de KvK. NIET DUS
!
quote:
Dat ene glas cola hielp ook al niet echtquote:Op maandag 21 april 2008 15:02 schreef JortK het volgende:
[..]
Van Rooibos wordt het niet beter kan ik je vertellen
Ja. Kom maar halenquote:
diegenen die dat vinden zijn gewoon uit op het rellen. Willen gewoon niet logisch nadenken omdat dit natuurlijk veeeeeel leuker is. Het zal wel aan mijn gevoel voor humor liggen dat ik die mening niet met ze deel.quote:Op maandag 21 april 2008 14:30 schreef JortK het volgende:
[..]
Heeft zelfs geenstijl gehaald dus ja
[..]
En ik wordt nog aangevallen omdat ik Danny gelijk geef vinden ze
ja en nee. als hij niets had laten horen had het ook niet geod geweest. En aangezien hij de hele dag op pad zou zijn had reageren in een topic geen nut (in het kader van niet mee kunnen discussieren als je er niet bent en zulks)quote:Op maandag 21 april 2008 14:32 schreef MPG het volgende:
[..]
Het gedoe eromheen is interessanter dan "de rel" zelf. Danny heeft inderdaad wel wat beters te doen, en staat bovendien in zijn recht. ZIjn reactie (de column dus) draagt er echter wel aan bij dat de hele boel flink wordt opgeblazen.
Godverdomme ik sta er niet meer inquote:Top 10 Posters
1 eer-ik - 26657
2 MPG - 24909
3 OA - 22810
4 juon_jacket1 - 14207
5 Muck - 13034
6 vrolijke-frits - 11766
7 Kuukske - 10982
8 Pheno - 10243
9 Houniet - 8761
10 Papierversnipperaar - 8739
Werkwerkwerk denk ik .quote:Op maandag 21 april 2008 15:05 schreef BrandX het volgende:
btw: iemand enig idee waar Ph. is? Die heb ik vandaag nog niet voorbij zien komen?
Eensch.quote:Op maandag 21 april 2008 15:05 schreef BrandX het volgende:
[..]
diegenen die dat vinden zijn gewoon uit op het rellen. Willen gewoon niet logisch nadenken omdat dit natuurlijk veeeeeel leuker is. Het zal wel aan mijn gevoel voor humor liggen dat ik die mening niet met ze deel.
Sowieso MOEST hij reageren. Dat staat als een paal boven water. Maar toegeven dat hij PMs heeft gelezen, waarom hij PMs heeft gelezen en dat duidelijk in de policy staat dat hij dit KAN en MAG, was imho voldoende geweest.quote:[..]
ja en nee. als hij niets had laten horen had het ook niet geod geweest. En aangezien hij de hele dag op pad zou zijn had reageren in een topic geen nut (in het kader van niet mee kunnen discussieren als je er niet bent en zulks)
Neequote:btw: iemand enig idee waar Ph. is? Die heb ik vandaag nog niet voorbij zien komen?
Meer postenquote:
Zorg jij maar dat je er het volgende deel bij bent. Als oldschool KSC'er mag je #800 natuurlijk niet aan je voorbij laten gaan hequote:
Have funquote:
Moeten we ook ff PoeK inschakelen dat die de header bijwerktquote:Op maandag 21 april 2008 15:10 schreef MPG het volgende:
[..]
Zorg jij maar dat je er het volgende deel bij bent. Als oldschool KSC'er mag je #800 natuurlijk niet aan je voorbij laten gaan he.
quote:Op maandag 21 april 2008 15:11 schreef JortK het volgende:
[..]
Moeten we ook ff PoeK inschakelen dat die de header bijwerkt![]()
quote:Op maandag 21 april 2008 15:10 schreef MPG het volgende:
[..]
Zorg jij maar dat je er het volgende deel bij bent. Als oldschool KSC'er mag je #800 natuurlijk niet aan je voorbij laten gaan he.
quote:Op maandag 21 april 200815:16 schreef MPG het volgende:
Oude topics lijst in de wiki bijgewerkt
quote:Op maandag 21 april 2008 15:17 schreef DaMart het volgende:
[..]
Bijna 89% van MPG's posts komt uit de KSC.
Koffiemod zonder mod rechtenquote:Op maandag 21 april 2008 15:30 schreef MPG het volgende:
[..]![]()
Goed he![]()
Je bent Koffiemod of je bent het niet
Van mij welquote:
quote:
Wat is er tegen smilies?quote:Op maandag 21 april 2008 15:52 schreef Sjowhan het volgende:
*edit Jort*
Je bent zwanger?quote:Op maandag 21 april 2008 16:15 schreef Muck het volgende:
hoera
De toch al grote familie Muckie is nu nóg groter
nee man! alsjeblieft niet!quote:
WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:
Kun jij iemand zwanger krijgen dan?quote:Op maandag 21 april 2008 16:26 schreef MPG het volgende:
[..]
WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA [ afbeelding ]
quote:
quote:
quote:
Ik ben eerder verbaasd dat het nog niet gebeurd is, ik ben namelijk niet echt voorzichtig geweest in het verledenquote:
quote:Op maandag 21 april 2008 17:16 schreef BrandX het volgende:
Feli's Muck!![]()
![]()
![]()
fTrItMS!
tim en frits door elkaar dus
thanks BX!quote:Op maandag 21 april 2008 17:16 schreef BrandX het volgende:
Feli's Muck!![]()
![]()
![]()
fTrItMS!
tim en frits door elkaar dus
ik ookquote:
Altijd goed!quote:Op maandag 21 april 2008 19:30 schreef BrandX het volgende:
[..]
ik ga over 2 minuten beginnen. restant van gister staat in de magno
Ik heb een bakkie net gezetquote:Op maandag 21 april 2008 19:40 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Altijd goed!
Dat bakkie van ons zit er ook aan te komen hè
ik ookquote:
ja, nog een half uurtje tot NCISquote:
heul nie, die heb ik in mijn handquote:
Toffifee!quote:
Was een kerel van de Belastingdienst. Opzich wel interessantquote:
Fabeltjes-vos?quote:
2 biertjesquote:
En hoe!quote:
Dat dusquote:
quote:
Boeiender dan de KvK lijkt mijquote:Op maandag 21 april 2008 20:24 schreef Houniet het volgende:
[..]
Was een kerel van de Belastingdienst. Opzich wel interessant![]()
..
IK BEN GEEN POPJE IK BEN EEN ACTION MAN JEWEETquote:
Een popje met een grote bek dusquote:Op maandag 21 april 2008 20:43 schreef Houniet het volgende:
[..]
IK BEN GEEN POPJE IK BEN EEN ACTION MAN JEWEET
Jazeker. Gaat lekkerquote:
Afteltopicquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |