Dat zijn we een hele tijd geleden geweest, toen de meerderheid der oldschool die-hard KSC'ers vóór afschaffing van de eed was.quote:Op maandag 21 april 2008 10:27 schreef JortK het volgende:
[..]
MPG we moeten eenduidig zijn in onze besluitvorming
Ja ach wie ben ik, ik ben een lurker die al lange tijd op het forum ronddwaalt, en ook regelmatig de Koffie reeks heeft gevolgd.quote:Op maandag 21 april 2008 10:26 schreef MPG het volgende:
Desalniettemin vinden we het natuurlijk reuze interessant om wat meer over jou te horen, KoffieSlaaf. Wie ben je, waar kom je vandaan, wat doe je in het dagelijks leven, etc
Nou vooruit danquote:Op maandag 21 april 2008 10:28 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat zijn we een hele tijd geleden geweest, toen de meerderheid der oldschool die-hard KSC'ers vóór afschaffing van de eed was.
Iemand die bij een echte koffiefabrikant werktquote:Op maandag 21 april 2008 10:29 schreef KoffieSlaaf het volgende:
[..]
Ja ach wie ben ik, ik ben een lurker die al lange tijd op het forum ronddwaalt, en ook regelmatig de Koffie reeks heeft gevolgd.
Zelf werk ik bij DE, op de administratie, vandaar mijn naam
Ik kom uit Delft, zoals zovele als jullie uit Zuid Holland
Zo te merken is vriend Jort de dicatator van het hele gebeuren hier?
Pic'squote:Op maandag 21 april 2008 10:26 schreef MPG het volgende:
Desalniettemin vinden we het natuurlijk reuze interessant om wat meer over jou te horen, KoffieSlaaf. Wie ben je, waar kom je vandaan, wat doe je in het dagelijks leven, etc
Ken kunnenquote:Op maandag 21 april 2008 10:29 schreef KoffieSlaaf het volgende:
[..]
Ja ach wie ben ik, ik ben een lurker die al lange tijd op het forum ronddwaalt, en ook regelmatig de Koffie reeks heeft gevolgd.
Goede werkplekquote:Zelf werk ik bij DE, op de administratie, vandaar mijn naam
Nog meer Zuid-Holland hierquote:Ik kom uit Delft, zoals zovele als jullie uit Zuid Holland
Zo erg is het nog niet hoorquote:Zo te merken is vriend Jort de dicatator van het hele gebeuren hier?
Tjezus, er is een vrouw aanwezig en gelijk word er weer om plaatjes gevraagdquote:
quote:Op maandag 21 april 2008 10:33 schreef KoffieSlaaf het volgende:
[..]
Tjezus, er is een vrouw aanwezig en gelijk word er weer om plaatjes gevraagd
Tuurlijk. Wees blij dat dit ONZ niet is. Dan was er al 300 keer gevraagd:quote:Op maandag 21 april 2008 10:33 schreef KoffieSlaaf het volgende:
[..]
Of iets van dergelijke strekking.quote:Tietuh! Doe je tieten eens posten!!!11!!1!!1!
Tuutquote:
Je bent een vrouw?quote:Op maandag 21 april 2008 10:33 schreef KoffieSlaaf het volgende:
[..]
Echt ?quote:Op maandag 21 april 2008 10:33 schreef KoffieSlaaf het volgende:
[..]
ik heb geen fiets, dus het gaan de geneugten van de Haagse tram en de benenwagen wordenquote:Op maandag 21 april 2008 10:37 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Tuut![]()
Moet je nu 2 weken fietsen?
Helemaal niet!quote:
klopt, moet je zelf even aanzettenquote:Op maandag 21 april 2008 10:39 schreef KoffieSlaaf het volgende:
[..]
Echt ?![]()
Dan staat dat standaard aan met de registratie, want ik heb daar niets aan veranderd eerlijk gezegd
Jottem. OVquote:Op maandag 21 april 2008 10:40 schreef BrandX het volgende:
[..]
ik heb geen fiets, dus het gaan de geneugten van de Haagse tram en de benenwagen worden
Ze gaan er blijkbaar van uit dat de gemiddelde FOK!ker een kansloze mannelijke nerd is ofzoquote:
op zich nog niet zo'n hele rare gedachtequote:Op maandag 21 april 2008 10:41 schreef MPG het volgende:
[..]
Ze gaan er blijkbaar van uit dat de gemiddelde FOK!ker een kansloze mannelijke nerd is ofzo
Succes ermee.quote:Op maandag 21 april 200810:42 schreef MPG het volgende:
Anyway, ik ga eens even college volgen [afbeelding] [afbeelding]
Nee, maar dan ben je incognitoquote:
Doet ze waarschijnlijk voor figuren zoals jouquote:Op maandag 21 april 2008 10:50 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Nee, maar dan ben je incognito
Gezelligquote:Op maandag 21 april 2008 10:40 schreef BrandX het volgende:
[..]
ik heb geen fiets, dus het gaan de geneugten van de Haagse tram en de benenwagen worden
ach, muziekje op de oren en boekje erbij, en ik kom vanzelf op de plaats van bestemmingquote:
is nog niet zo slecht neequote:
quote:Op maandag 21 april 2008 11:02 schreef BrandX het volgende:
[..]
ach, muziekje op de oren en boekje erbij, en ik kom vanzelf op de plaats van bestemming
[..]
is nog niet zo slecht nee
Gezelligquote:Op maandag 21 april 200811:13 schreef Houniet het volgende:
10de en 11de uur verplichte gastcollege [afbeelding].
Wie is de gast?quote:Op maandag 21 april 2008 11:13 schreef Houniet het volgende:
10de en 11de uur verplichte gastcollege.
Ja goed, ik mag weer een nieuw blok starten vandaag. Begint lekker met een overlap, moet maar ff regelen dat dit volgende week verandert.quote:
En of andere aap van de KvK.quote:
hey top! alles lukt dus nog steeds!quote:Op maandag 21 april 2008 11:22 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ja goed, ik mag weer een nieuw blok starten vandaag. Begint lekker met een overlap, moet maar ff regelen dat dit volgende week verandert.
Yihaaa, we staan op GSquote:Op maandag 21 april 200811:32 schreef indahnesia.com het volgende:
Fok!: het grootste internetschandaal van Nederland
[afbeelding]
Komen de spammers!quote:Op maandag 21 april 200811:36 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Yihaaa, we staan op GS [afbeelding] [afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |