Ik ben met een vervangend iets bezigquote:Op maandag 21 april 2008 09:17 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, zeg maar dag tegen de cijfertjes.
Ook goeie morgen.quote:
quote:Dagcijfers van vrijdag 18 april 2008 (0:00 - 23:59)
![]()
003. 187 Piles
008. 140 Houniet
019. 092 Pheno
035. 074 Papierversnipperaar
054. 058 Sjowhan
056. 057 MPG
064. 053 Muck
100. 041 JortK
100. 041 Kuukske
138. 036 DaMart
160. 032 Sebasser
189. 027 Jo0Lz
196. 026 vrolijke-frits
236. 023 indahnesia.com
Gemaakt met de almachtige tool van JortK
Heldquote:
Jaquote:
Te langquote:
drukdrukdrukquote:
Als er genoeg animo voor is, komen ze misschien wel terugquote:Op maandag 21 april 2008 09:48 schreef MPG het volgende:
[..]
drukdrukdruk
werkwerkwerk
muckmuckmuck
en ik wilde jou niet meteen onder grote druk zetten
Goede redenquote:Op maandag 21 april 2008 09:48 schreef MPG het volgende:
[..]
drukdrukdruk
werkwerkwerk
mfuckmfuckmfuck
en ik wilde jou niet meteen onder grote druk zetten
oehquote:Op maandag 21 april 2008 09:52 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als er genoeg animo voor is, komen ze misschien wel terug.
* JortK stemt voorquote:Op maandag 21 april 2008 09:52 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als er genoeg animo voor is, komen ze misschien wel terug.
update. Tuut rijdt al jaren op 3,5 cilinders ipv 4. En nu lijkt het er op dat die ene halve het ook begeven heeft. Ik mag er niet meer in rijden ter voorkoming van verdere schade, en kan hem pas volgende week maandag afleveren, de doktor heeft zijn balboekje al vol staan met operaties.quote:
want het 'zinloos zonder' vond ik wel wat overdrevenquote:Poll: Wil je DM's goedemorgenposts terug?
Je hebt gestemd op: Het mag, hoeft niet per se.
quote:Op maandag 21 april 2008 10:03 schreef BrandX het volgende:
[..]
want het 'zinloos zonder' vond ik wel wat overdreven
Gelukkig is Nee, die onzin heeft lang genoeg geduurd. niet te langquote:Op maandag 21 april 2008 10:05 schreef DaMart het volgende:
[..]
![]()
Ik wilde eerst: 'ja, want dat is lekker wakker worden bij bak koffie en ontbijt 's ochtends' als optie neerzetten, maar dat was te lang.
quote:Op maandag 21 april 2008 10:04 schreef JortK het volgende:
tuuuuuuuuuuuut
je had kunnen stoppen bij 'bij een bak koffie'quote:Op maandag 21 april 2008 10:05 schreef DaMart het volgende:
[..]
![]()
Ik wilde eerst: 'ja, want dat is lekker wakker worden bij bak koffie en ontbijt 's ochtends' als optie neerzetten, maar dat was te lang.
Die optie wilde ik graag op stemmen. Dan maar op de meest radicale optie VÓÓRquote:Op maandag 21 april 2008 10:05 schreef DaMart het volgende:
[..]
![]()
Dat is even flink balen BXquote:Op maandag 21 april 2008 10:00 schreef BrandX het volgende:
[..]
update. Tuut rijdt al jaren op 3,5 cilinders ipv 4. En nu lijkt het er op dat die ene halve het ook begeven heeft. Ik mag er niet meer in rijden ter voorkoming van verdere schade, en kan hem pas volgende week maandag afleveren, de doktor heeft zijn balboekje al vol staan met operaties.
En dan ben ik hem waarschijnlijk minimaal een week kwijt.![]()
2 weken zonder tuut
quote:
Mjaquote:Op maandag 21 april 2008 10:17 schreef BrandX het volgende:
[..]
![]()
de beste autodokter heeft mijn tuut al 2 keer goed geholpen. Gebroken achteras goedkoop vernieuwd en 'n keer alle remleidingen en schijven vervangen voor een zacht prijsje. Uiteraard handje contantje
dus heb goede hoop![]()
![]()
maar voor nu is het kut
Maar dat paste nog wel in het invoerveldquote:Op maandag 21 april 2008 10:09 schreef JortK het volgende:
[..]
Gelukkig is Nee, die onzin heeft lang genoeg geduurd. niet te lang
Maar dan had ik wel de theeliefhebbers tekort gedaanquote:Op maandag 21 april 2008 10:11 schreef BrandX het volgende:
[..]
je had kunnen stoppen bij 'bij een bak koffie'
Dan had ik die zeker gekozen
Geachte mevrouw van Leeuwenhoek, ik zal uw zeer gewaardeerde opmerking meenemen bij de besluitvormingquote:Op maandag 21 april 2008 10:12 schreef barbaravanleeuwenhoek het volgende:
Eerwaerde Heer DaeMart,
Gaerne wil ick U verzoeken den ghoedemorgen berichten weederom te plaetsen. Mijn eega en ick ghenieten er elke dag van.
quote:Op maandag 21 april 2008 10:14 schreef MPG het volgende:
[..]
Die optie wilde ik graag op stemmen. Dan maar op de meest radicale optie VÓÓR
Zit wat in.quote:Op maandag 21 april 2008 10:18 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar dat paste nog wel in het invoerveld.
[..]
Maar dan had ik wel de theeliefhebbers tekort gedaan.
quote:[..]
![]()
.
Waar kan ik de eed vinden?quote:Op maandag 21 april 2008 10:18 schreef JortK het volgende:
[..]
Eerst eed afleggen voordat je hier post![]()
In een van de hele oude topics. De OP van #50 ofzo zal wel voldoen.quote:
MPG we moeten eenduidig zijn in onze besluitvormingquote:Op maandag 21 april 2008 10:24 schreef MPG het volgende:
[..]
In een van de hele oude topics. De OP van #50 ofzo zal wel voldoen.
Maar laat je niet beetnemen, de eed is al een hele tijd afgeschaft en het archief ingekacheld.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |