Dat ene glas cola hielp ook al niet echtquote:Op maandag 21 april 2008 15:02 schreef JortK het volgende:
[..]
Van Rooibos wordt het niet beter kan ik je vertellen
Ja. Kom maar halenquote:
diegenen die dat vinden zijn gewoon uit op het rellen. Willen gewoon niet logisch nadenken omdat dit natuurlijk veeeeeel leuker is. Het zal wel aan mijn gevoel voor humor liggen dat ik die mening niet met ze deel.quote:Op maandag 21 april 2008 14:30 schreef JortK het volgende:
[..]
Heeft zelfs geenstijl gehaald dus ja
[..]
En ik wordt nog aangevallen omdat ik Danny gelijk geef vinden ze
ja en nee. als hij niets had laten horen had het ook niet geod geweest. En aangezien hij de hele dag op pad zou zijn had reageren in een topic geen nut (in het kader van niet mee kunnen discussieren als je er niet bent en zulks)quote:Op maandag 21 april 2008 14:32 schreef MPG het volgende:
[..]
Het gedoe eromheen is interessanter dan "de rel" zelf. Danny heeft inderdaad wel wat beters te doen, en staat bovendien in zijn recht. ZIjn reactie (de column dus) draagt er echter wel aan bij dat de hele boel flink wordt opgeblazen.
Godverdomme ik sta er niet meer inquote:Top 10 Posters
1 eer-ik - 26657
2 MPG - 24909
3 OA - 22810
4 juon_jacket1 - 14207
5 Muck - 13034
6 vrolijke-frits - 11766
7 Kuukske - 10982
8 Pheno - 10243
9 Houniet - 8761
10 Papierversnipperaar - 8739
Werkwerkwerk denk ik .quote:Op maandag 21 april 2008 15:05 schreef BrandX het volgende:
btw: iemand enig idee waar Ph. is? Die heb ik vandaag nog niet voorbij zien komen?
Eensch.quote:Op maandag 21 april 2008 15:05 schreef BrandX het volgende:
[..]
diegenen die dat vinden zijn gewoon uit op het rellen. Willen gewoon niet logisch nadenken omdat dit natuurlijk veeeeeel leuker is. Het zal wel aan mijn gevoel voor humor liggen dat ik die mening niet met ze deel.
Sowieso MOEST hij reageren. Dat staat als een paal boven water. Maar toegeven dat hij PMs heeft gelezen, waarom hij PMs heeft gelezen en dat duidelijk in de policy staat dat hij dit KAN en MAG, was imho voldoende geweest.quote:[..]
ja en nee. als hij niets had laten horen had het ook niet geod geweest. En aangezien hij de hele dag op pad zou zijn had reageren in een topic geen nut (in het kader van niet mee kunnen discussieren als je er niet bent en zulks)
Neequote:btw: iemand enig idee waar Ph. is? Die heb ik vandaag nog niet voorbij zien komen?
Meer postenquote:
Zorg jij maar dat je er het volgende deel bij bent. Als oldschool KSC'er mag je #800 natuurlijk niet aan je voorbij laten gaan hequote:
Have funquote:
Moeten we ook ff PoeK inschakelen dat die de header bijwerktquote:Op maandag 21 april 2008 15:10 schreef MPG het volgende:
[..]
Zorg jij maar dat je er het volgende deel bij bent. Als oldschool KSC'er mag je #800 natuurlijk niet aan je voorbij laten gaan he.
quote:Op maandag 21 april 2008 15:11 schreef JortK het volgende:
[..]
Moeten we ook ff PoeK inschakelen dat die de header bijwerkt![]()
quote:Op maandag 21 april 2008 15:10 schreef MPG het volgende:
[..]
Zorg jij maar dat je er het volgende deel bij bent. Als oldschool KSC'er mag je #800 natuurlijk niet aan je voorbij laten gaan he.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |