m'n neusquote:Op donderdag 14 augustus 2008 20:28 schreef fs180 het volgende:
owja, vrijwel elk slot knip je binnen 5 seconden door
zelf titanium sloten voor motorfietsen
Als je nou nog schreef welke, dan postte je ook nog iets nuttigsquote:Op donderdag 14 augustus 2008 20:28 schreef fs180 het volgende:
aantal van je ideeen werken voor geen meter he
staat op youtubequote:Op donderdag 14 augustus 2008 22:40 schreef Leef het volgende:
[..]
m'n neus![]()
mag jij mij vertellen met wat voor gereedschap je dat gaat doen.
Zelfs de officiele Amsterdamse fietsengestapo heeft met een motorzaag op benzine een paar minuten nodig voor een simpel kettingslot.
duur slot is niet allesquote:Op donderdag 14 augustus 2008 22:43 schreef Leef het volgende:
[..]
Als je nou nog schreef welke, dan postte je ook nog iets nuttigs
Wat is een rikketik slot? Dat heb ik me altijd al afgevraagdquote:Op maandag 21 april 2008 00:51 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Beslist geen rikketik slot gebruiken.
Heb een keer een stukje gezien over dergelijke sloten (niet dat die van jou ook zo zijn) waarbij de schakels van een slecht soort staal waren. Mep met een hamer en de schakel lag in stukken. Sta je met je slot van 2x de waarde van je fiets.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 16:43 schreef HipKip het volgende:
Ik heb een dik motorslot voor m'n fiets gekocht. Schakels zijn van bijna een centimeter goed gehard staal, en hij maakt het geluid van een kluisdeur die dichtgaat als je de pin in het slot stopt om hem dicht te doen.
Nou ik ben blij voor je, maar ik ga altijd uit van de gestoorde fietsendief.quote:Op donderdag 24 april 2008 10:55 schreef Weltschmerz het volgende:
Ik ga altijd uit van de calculerende fietsendief. Ik heb een axaslot, en een even lullig als handig kabelslotje. Voor de dieven die snel een fiets willen optillen en meenemen om thuis het slot door te zagen is dat kabelslotje toch weer teveel moeite en risico, en voor wie er meteen op weg wil rijden is dat kabelslot geen probleem, maar het axaslot wel. Er is me al tien jaar geen fiets meer gestolen.
http://www.bleijh.com/ > Products > Giant Downtownquote:
Hoe duur was die dan? Heb je een foto?quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 16:43 schreef HipKip het volgende:
Ik heb een dik motorslot voor m'n fiets gekocht. Schakels zijn van bijna een centimeter goed gehard staal, en hij maakt het geluid van een kluisdeur die dichtgaat als je de pin in het slot stopt om hem dicht te doen.
Een mooie fiets gaan ze jatten, een lelijke fiets gaan ze weer slopenquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 10:27 schreef zquing het volgende:
De beste tip is om een zo lelijk mogeljike fiets te nemen, hoe afgetrapter hij eruitziet hoe beter. Zet je fiets nooit aan de buitenkant, maar zoveel mogelijk naar binnen en altijd naast een fiets die makkelijker te stelen is
Sommige mensen snappen deze vraag weer niet.quote:
Komop, weet er niemand waarom spuug beter is dan een ringslot?quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 14:24 schreef Leef het volgende:
Sommige mensen snappen deze vraag weer niet.
Het gaat erover dat er kennelijk redenen voor zijn dat het beter is om een ringslot NIET vast te schroeven tegen dieven, dan WEL een vastgeschroefd ringslot te hebben.
Dat heb ik wel is vaker gehoord, dus ik ben daar benieuwd naar, want zelf weet ik niet waarom dat nuttig zou zijn.
(Ik heb niet voor niks 2 linkerhanden)
Smetvrees?quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 23:52 schreef Leef het volgende:
[..]
Komop, weet er niemand waarom spuug beter is dan een ringslot?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |