abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58186812
De tijdgeest loopt in meerder opzichten gewoon terug. Je ziet steeds meer hufterigheid terug in de maatschappij.

Mijn visie is dat het heden ten dage in het gezin al helemaal misgaat. Wat te denken van de tweeverdieners samenleving.

Oplossing: veel ellende wordt voorkomen door het traditioneel gezinsleven :

1 De man wordt weer hoofd van het gezin. Man en vrouw zijn nooit gelijk geweest en we moeten niet de illusie hebben dat ze ooit gelijk kunnen worden. Voordelen: duidelijke rolmodellen van vader en moeder in het gezin voorkomt veel ellende en voorkomt veel echtscheidingen.

2 De man moet weer man worden. Het werkelijk de deernis ten top als je ziet het vervrouwelijkt de mannen zijn geworden in de laatste tien jaar. Ik zeg: stop daarmee: een man moet zich weer als man gedragen, hetzelfde geldt voor de vrouw uiteraard. Voordeel: het voorkomt menig (identiteit)crisis. Emancipatie heeft veel ellende voortgebracht en dient meteen te worden gestopt.

3 Kostwinnersmodel: man gaat werken, vrouw verzorgt de kinderen en doet het huishouden. Voordelen spreken voor zich: een maximale duidelijkheid over de rollen van vader en moeder in het gezin. Kinderen worden zo uit school opgevangen. Kinderen komen zo veel beter terecht. Minder echtscheidingen voorkomen het beschadigen van menig kind.

4 Schooluniform invoeren: voorkomt veel ellende tussen leerlingen onderling. Elke klas voorzien van Nederlandse vlag. Elke dag begint met het zingen van het volkslied. De juffrouw wordt met "juf" aangesproken en de meester weer met "meester"

5 eerbiediging van de zondagsrust. Sluit winkels op zondag.

6 Tucht invoeren.

Deze maatregelen zullen maatschappij zonder meer gezonder maken imo. Wmb gaat het kabinet dit stimuleren.

[ Bericht 3% gewijzigd door EchtGaaf op 20-04-2008 21:22:19 ]
  zondag 20 april 2008 @ 20:24:47 #2
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_58186887
Zelden het zó eens geweest met een OP.
The End Times are wild
pi_58186909
quote:
Het werkelijk de deernis ten top als je ziet het vervrouwelijkt de mannen zijn geworden in de laatste tien jaar. Ik zeg: stop daarmee: een man moet zich weer als man gedragen
Ik zie hier wel eens mannelijke users zich vrouwelijk hysterisch gedragen op dit subforum....
pi_58186914
quote:
Op zondag 20 april 2008 20:24 schreef LXIV het volgende:
Zelden het zó eens geweest met een OP.
Dat geeft de burger moed
pi_58186924
quote:
Op zondag 20 april 2008 20:25 schreef Autodidact het volgende:

[..]

Ik zie hier wel eens mannelijke users vrouwelijk hysterisch gedragen op dit subforum....
Gelukkig dat ik dat niet ben
  † In Memoriam † zondag 20 april 2008 @ 20:26:52 #6
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_58186944
Jeej, meer overheidsdwang. Net wat we nodig hebben.

Lees: oprotten met je dwang. Als jij lekker baasje wil spelen over je vrouw die er achter elkaar kinderen uitperst, ga je gang, maar leg jouw waanzin niet op mij op wil je.
Carpe Libertatem
pi_58186990
quote:
Op zondag 20 april 2008 20:26 schreef Boze_Appel het volgende:
Jeej, meer overheidsdwang. Net wat we nodig hebben.

Lees: oprotten met je dwang. Als jij lekker baasje wil spelen over je vrouw die er achter elkaar kinderen uitperst, ga je gang, maar leg jouw waanzin niet op mij op wil je.
Als het goede dwang is, dan is daar niet mis mee. Sterker nog, als bovenstaande speerpunten wordne toegepast, dan zullen we met zijn allen ene veel gezelliger en prettiger samenleving hebben.

Veel minder criminaliteit etc.
  zondag 20 april 2008 @ 20:29:20 #8
130955 Floripas
Blast from the past
pi_58186999
Ik zie veel geschreeuw in de OP, maar ik zie een aantal verbanden die je niet aantoont. Voorbeeld:

- Echtscheidingen worden veroorzaakt door de vrouwenemapncipatie. Wat is je bewijs?
- Nederland wordt steeds hufteriger. Kwantificeer!
- Hufterigheid wordt veroorzaakt door echtscheidingen. Bewijs?
- Niet mogen scheiden en een thuisblijvende vrouw zijn traditioneel Hollands. Bewijs?
- Mannen vervrouwelijken. Wat bedoel je daarmee? Bewijs?

Enzovoorts.
  zondag 20 april 2008 @ 20:29:29 #9
139330 TNA
For the stars that shine
pi_58187005
Dit betuttelende jaren 60 wereldbeeld vind ik zo'n verschrikking dat ik liever hufterigheid heb
  FOK!fotograaf zondag 20 april 2008 @ 20:29:54 #10
73911 ultra_ivo
pi_58187021
Sowieso Hollandse cultuur. Alsof we weer terug gaan naar de 7 provincien met wat wingewesten.
  zondag 20 april 2008 @ 20:30:17 #11
139330 TNA
For the stars that shine
pi_58187031
Dit topic hangt trouwens wel van onbewijsbare aannames aan elkaar.
pi_58187033
quote:
Op zondag 20 april 2008 20:29 schreef TNA het volgende:
Dit betuttelende jaren 60 wereldbeeld vind ik zo'n verschrikking dat ik liever hufterigheid heb
Is een kwestie van wennen. Het waren gezellige jaren. Toen was geluk nog heel gewoon
  zondag 20 april 2008 @ 20:30:43 #13
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_58187040
quote:
Op zondag 20 april 2008 20:29 schreef Floripas het volgende:
Ik zie veel geschreeuw in de OP, maar ik zie een aantal verbanden die je niet aantoont. Voorbeeld:

- Echtscheidingen worden veroorzaakt door de vrouwenemapncipatie. Wat is je bewijs?
- Niet mogen scheiden en een thuisblijvende vrouw zijn traditioneel Hollands. Bewijs?

Enzovoorts.
De TS heeft een OP geschreven, geen proefschrift! Ik begrijp wel wat hij bedoeld.
The End Times are wild
pi_58187056
Ik ben het deels niet met je punten eens, hoe zou je bijvoorbeeld het banenverlies willen opvangen?
En TS, kom je toevallig uit Staphorst?

[ Bericht 14% gewijzigd door rgras op 20-04-2008 20:36:49 ]
pi_58187068
quote:
Op zondag 20 april 2008 20:30 schreef TNA het volgende:
Dit topic hangt trouwens wel van onbewijsbare aannames aan elkaar.
Duidelijke rolpatronen geven rust in het gezin. Rust in het gezin, zal heilzaam uitwerken op je kinderen.

Hoe zou het toch komen, al die kindjes met ADHD, etc. et.c Vroeger hoorden we er nooit over.
  zondag 20 april 2008 @ 20:33:56 #16
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_58187102
En het betaalt zich dubbel en dwars terug. Want nu is een systeem gecreeerd waarbij de helft van de maatschappij ontspoort en de andere helft bezig is haar weer op het rechte pad te krijgen.

Wanneer die moeders gewoon thuis zijn hebben we ook geen vele mensen in de psychische zorg, bij de politie of in de gevangenis nodig. Voorkomen is beter dan genezen!
The End Times are wild
  zondag 20 april 2008 @ 20:34:38 #17
139330 TNA
For the stars that shine
pi_58187114
quote:
Op zondag 20 april 2008 20:30 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Is een kwestie van wennen. Het waren gezellige jaren. Toen was geluk nog heel gewoon
True, maar het waren ook wel hypocriete jaren.
quote:
Op zondag 20 april 2008 20:32 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Duidelijke rolpatronen geven rust in het gezin. Rust in het gezin, zal heilzaam uitwerken op je kinderen.

Hoe zou het toch komen, al die kindjes met ADHD, etc. et.c Vroeger hoorden we er nooit over.
Ja, en vroeger heette kanker "K."
  zondag 20 april 2008 @ 20:35:05 #18
139330 TNA
For the stars that shine
pi_58187125
quote:
Op zondag 20 april 2008 20:30 schreef LXIV het volgende:

[..]

De TS heeft een OP geschreven, geen proefschrift! Ik begrijp wel wat hij bedoeld.
Floripas maakt sluikreclame voor haar signature.
pi_58187201
quote:
Op zondag 20 april 2008 20:29 schreef Floripas het volgende:

Nee, dat zeg ik niet. Ik zeg dat emancipatie het aantal echtscheidingen heeft doen toenemen.Wat gebeurt er als je twee kapiteins op een schip plaatst?
quote:
Er is nu veel meer criminaliteit dan in de jaren zestig.
quote:
Ja. Kindjes worden thuis amper opgevangen. Gevolg: ze komen opvoeding tekort. Verslechterde aanleg van normen en waarden kader bij de kindjes. Dat heeft gevolgen voor later.
quote:
40 jaar geleden hadden we geen tweeverdieners samenleving. Integendeel.
quote:
Het verschil wordt kleiner. Echte mannen worden steeds zeldzamer. Waar zijn ze gebleven, die stoere mannen zoals we die vroeger hadden?
  † In Memoriam † zondag 20 april 2008 @ 20:38:25 #20
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_58187214
quote:
Op zondag 20 april 2008 20:29 schreef EchtGaaf het volgende:
Als het goede dwang is, dan is daar niet mis mee. Sterker nog, als bovenstaande speerpunten wordne toegepast, dan zullen we met zijn allen ene veel gezelliger en prettiger samenleving hebben.

Veel minder criminaliteit etc.
Ik vind er niets prettigs of gezelligs aan om een slaafse ouderwetse vrouw te hebben die alleen maar thuis zit. Dat jij dat prettig vind, prima, het is je gegund dat je een verkapte huishoudster wil, maar daar is geen overheidspropaganda voor nodig.

Is het echt zo verschrikkelijk om je eigen keuzes te maken en je niet te bemoeien hoe een ander zijn/haar leven in wil richten?
Carpe Libertatem
pi_58187243
quote:
Op zondag 20 april 2008 20:29 schreef ultra_ivo het volgende:
Sowieso Hollandse cultuur. Alsof we weer terug gaan naar de 7 provincien met wat wingewesten.
Met de Hollandse Cultuur is niets mis.
pi_58187279
quote:
Op zondag 20 april 2008 20:34 schreef TNA het volgende:

[..]

True, maar het waren ook wel hypocriete jaren.
Jawel, maar hypocrisie is van alle tijden
quote:
Ja, en vroeger heette kanker "K."
Ja, dat was weer minder ja.
pi_58187297
quote:
Op zondag 20 april 2008 20:35 schreef TNA het volgende:

[..]

Florispas is groot
  zondag 20 april 2008 @ 20:41:22 #24
130955 Floripas
Blast from the past
pi_58187300
quote:
Op zondag 20 april 2008 20:30 schreef LXIV het volgende:

[..]

Hij neemt een probleem waar en ziet een oplossing.
Ik zie noch het probleem. noch zie ik hoe zijn oplossing dat vermeende probleem zou moeten oplossen.

Dan ligt die bewijslast toch bij hem?
pi_58187329
quote:
Op zondag 20 april 2008 20:31 schreef rgras het volgende:
Ik ben het deels niet met je punten eens, hoe zou je bijvoorbeeld het banenverlies willen opvangen?
Het banen overschot? De werkeloosheid en de file zijn dan in 1 klapt opgelost.
quote:
En TS, kom je toevallig uit Staphorst?
Nee.
  zondag 20 april 2008 @ 20:42:36 #26
130955 Floripas
Blast from the past
pi_58187332
quote:
Op zondag 20 april 2008 20:32 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

En de kinderen met ADHD worden later de hufters? Want?
  zondag 20 april 2008 @ 20:43:20 #27
130955 Floripas
Blast from the past
pi_58187359
quote:
Op zondag 20 april 2008 20:33 schreef LXIV het volgende:
En het betaalt zich dubbel en dwars terug. Want nu is een systeem gecreeerd waarbij de helft van de maatschappij ontspoort en de andere helft bezig is haar weer op het rechte pad te krijgen.

Wanneer die moeders gewoon thuis zijn hebben we ook geen vele mensen in de psychische zorg, bij de politie of in de gevangenis nodig. Voorkomen is beter dan genezen!
Als al die mannen dat zo zien, waarom blijven zij dan niet thuis?
  zondag 20 april 2008 @ 20:44:12 #28
130955 Floripas
Blast from the past
pi_58187383
quote:
Op zondag 20 april 2008 20:35 schreef TNA het volgende:

[..]

zondag 20 april 2008 @ 20:44:17 #29
139330 TNA
For the stars that shine
pi_58187385
Ik snap je punt wel met de goede dingen van vroeger, maar ik probeer die positieve elementen gewoon op kleine schaal in mijn eigen leven door te voeren. Je kunt het in je privéleven grotendeels zelf bepalen door je levenswijze en de mensen waar je mee omgaat.
  zondag 20 april 2008 @ 20:44:17 #30
123170 alors
zlata1234
pi_58187387
Kijk als jij dat wil, prima voor je, moet je vooral doen. Maar val mij alsjeblieft niet lastig met dit soort onzekere mannen-maatregelen.

En jezelf dan liberaal noemen
know'm sayin?
word? word.
  zondag 20 april 2008 @ 20:44:24 #31
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_58187393
Na het lezen van de OP moest ik nog even kijken of ik niet per ongeluk in ONZ was terechtgekomen..het had er niet misstaan.

Wat een nonsens allemaal. Alsof 2000 jaar mannelijke leiding zoveel goeds heeft voortgebracht in de wereld.

Ik ben het er mee eens dat ouders weer meer op hun kinderen moeten letten maar ben dan zelf een veel grotere voorstander van een model waarin beide ouders part-time werken. Zo hebben ze alletwee meer tijd voor de kinderen.

EchtGaaf is òf extreem Christelijk, of heeft zijn roeping gemist en had extreem Christelijk moeten worden.
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
2006 Time Person of the Year
  zondag 20 april 2008 @ 20:44:58 #32
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_58187405
quote:
Op zondag 20 april 2008 20:43 schreef Floripas het volgende:

[..]

Als al die mannen dat zo zien, waarom blijven zij dan niet thuis?
Meldt!
The End Times are wild
pi_58187474
quote:
Op zondag 20 april 2008 20:42 schreef Floripas het volgende:

[..]

En de kinderen met ADHD worden later de hufters? Want?
Hufters , dat hoeft niet. Echter ik wens geen kind ADHD toe. Elk kind heeft een zekere rust nodig. Dat gejaag vandaag de dag is voor geen kind meer goed.

In de tijdgeest van de jarne zestig, zal het aantal ADHD-ers gewoon afnemen.

De hufterigheid bij de kinderen wordt gekweekt door de ouders die onvoldoende naar hun kroost omkijken. Zoals gezegd, de normen- en waardenkaders, het superego, worden dan niet goed ontwikkeld.

En dan krijgt je makkelijker problematisch gedrag.
pi_58187516
quote:
Op zondag 20 april 2008 20:44 schreef TNA het volgende:
Ik snap je punt wel met de goede dingen van vroeger, maar ik probeer die positieve elementen gewoon op kleine schaal in mijn eigen leven door te voeren. Je kunt het in je privéleven grotendeels zelf bepalen door je levenswijze en de mensen waar je mee omgaat.
Ik zou graag willen dat ze allemaal een voorbeeld aan jou nemen. Dan hadden we ook geen problemen. Maar sommigen of liever gezegd velen moet je stimuleren of een beetje sturen.
  zondag 20 april 2008 @ 20:49:18 #35
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_58187524
quote:
Op zondag 20 april 2008 20:22 schreef EchtGaaf het volgende:

1 De man wordt weer hoofd van het gezin.
De vrouw was altijd hoofd van de huishouding en daarmee in feite hoofd van het gezin. dat sommige mannen dat niet doorhadden pleit niet voor hun intelligentie. Ik begrijp dat mannen graag de rollen om willen draaien, maar dat is geen terug naar vroeger.
quote:

2 De man moet weer man worden.
Geef het goede voorbeeld i.p.v. te zeiken als een wijf.
quote:
3 Kostwinnersmodel: man gaat werken, vrouw verzorgt de kinderen en doet het huishouden. Voordelen spreken voor zich: een maximale duidelijkheid over de rollen van vader en moeder in het gezin. Kinderen worden zo uit school opgevangen. Kinderen komen zo veel beter terecht. Minder echtscheidingen voorkomen het beschadigen van menig kind.
Vroeger werden kinderen opgevoed in een gemeenschap, dorp, extended familie. Het kerngezin als opvoeder heeft nooit bestaan, behalve in de fantasie van jaren 50 aanbidders.
quote:
4 Schooluniform invoeren:
Als ik Britse pubers in hun verfomfaaide staats-pakjes zie sloffen ben ik blij dat onze jongeren zelf kunnen bepalen hoe ze zich kleden. Het is misschien niet jouw smaak maar ze dragen het tenminste met stijl.
quote:
Nee. Ik moet ook werken op zondag, dan moet ik ook gewoon boodschappen kunnen doen.
quote:
6 Tucht invoeren.
Is die weg dan?
quote:
Deze maatregelen zullen maatschappij zonder meer gezonder maken imo. Wmb gaat het kabinet dit stimuleren.
In your dreams,.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  † In Memoriam † zondag 20 april 2008 @ 20:49:28 #36
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_58187528
quote:
Op zondag 20 april 2008 20:44 schreef Strani het volgende:
EchtGaaf is òf extreem Christelijk, of heeft zijn roeping gemist en had extreem Christelijk moeten worden.
Hij is Christelijk, überconservatief en daarbij een heilig gelover in de maakbare samenleving.
Carpe Libertatem
  zondag 20 april 2008 @ 20:51:21 #37
130955 Floripas
Blast from the past
pi_58187581
quote:
Op zondag 20 april 2008 20:38 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Nee, dat zeg ik niet. Ik zeg dat emancipatie het aantal echtscheidingen heeft doen toenemen.Wat gebeurt er als je twee kapiteins op een schip plaatst?
[..]
Een huwelijk is geen schip. Wat is dat nou voor bewijs? Cijfers zil ik zien, halfzachte borrelkletser!
quote:
Er is nu veel meer criminaliteit dan in de jaren zestig.
[..]
Volgens de NSCR neemt de criminalteit nu af. Hoe verklaar je dat?
En daarmee heb je nog een causaal verband aangetoond.
quote:
Ja. Kindjes worden thuis amper opgevangen. Gevolg: ze komen opvoeding tekort. Verslechterde aanleg van normen en waarden kader bij de kindjes. Dat heeft gevolgen voor later.
[..]
Hoezo? Kindjes hebben een prima band met hun ouders, en hebben nu kinderopvang, bso of iets anders leuks te doen. Heb je echt het idee dat kinderen van twee fulltime werkende ouders vaker op het criminele pad geraken?
quote:
40 jaar geleden hadden we geen tweeverdieners samenleving. Integendeel.
[..]
Zeer zeker wel. Mijn opa en oma, beide kanten.
quote:
Het verschil wordt kleiner. Echte mannen worden steeds zeldzamer. Waar zijn ze gebleven, die stoere mannen zoals we die vroeger hadden?
Zoals wie? Jack the Ripper? Van Speijk de zelfmoordterrorist? Wie?
pi_58187584
quote:
Op zondag 20 april 2008 20:44 schreef alors het volgende:
Kijk als jij dat wil, prima voor je, moet je vooral doen. Maar val mij alsjeblieft niet lastig met dit soort onzekere mannen-maatregelen.
Nee, ik z\ie het als een opdracht om mensen bewust te maken. Vrijheid heeft niet alleen goede dingen voortgebracht. Er zijn genoeg schaduwkanten gebleken.
quote:
En jezelf dan liberaal noemen
He, daar staat wel ff iets voor

Iedereen is in de zekere zin latent liberaal . Ik zal nooit liberaal worden.
pi_58187629
In hoeverre zijn tucht en uniformen op school Hollandsche cultuur? Ik zie in jouw post meer gelijkenissen met tradititionele Arabische cultuur dan Hollandse cultuur.
pi_58187745
quote:
Na het lezen van de OP moest ik nog even kijken of ik niet per ongeluk in ONZ was terechtgekomen..het had er niet misstaan.
Nee, dit zijn DE discussieonderwerpen die de samenleving zo hard nodig heeft. We hebben nogal wat verkwanseld in het verleden. Omdat we dachten dat vrijheid, leve de lol, alleen maar goede dingen voort zouden brengen. Velen weten intussen wel beter.
quote:
Wat een nonsens allemaal. Alsof 2000 jaar mannelijke leiding zoveel goeds heeft voortgebracht in de wereld.
Ik denk dat inderdaad mannen doorgaan betere leiders zijn dan vrouwen. Uitzonderingen zijn er natuurlijk altijd.
quote:
Ik ben het er mee eens dat ouders weer meer op hun kinderen moeten letten maar ben dan zelf een veel grotere voorstander van een model waarin beide ouders part-time werken. Zo hebben ze alletwee meer tijd voor de kinderen.
Deden ze dat maar ook. Maar nee, allebei 40 uur caaarrrrrrrriereeeeeee maken. Maar oog voor hun kroost ho maar.
quote:
Ik weet niet wat extreem Christelijk is. Net zomin wat het betekent als een vrouw extreem zwanger is
  FOK!fotograaf zondag 20 april 2008 @ 20:57:38 #41
73911 ultra_ivo
pi_58187763
quote:
Op zondag 20 april 2008 20:39 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Met de Hollandse Cultuur is niets mis.
En mijn cultuur dan niet?
pi_58187869
Nee, gewoon nee. Op alle 6 de voorstellen. Volgende!
pi_58187930
quote:
Op zondag 20 april 2008 20:49 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

De vrouw was altijd hoofd van de huishouding en daarmee in feite hoofd van het gezin. dat sommige mannen dat niet doorhadden pleit niet voor hun intelligentie. Ik begrijp dat mannen graag de rollen om willen draaien, maar dat is geen terug naar vroeger.
De vrouw als hoofd voor de huishouding. Dat is wat anders natuurlijk. Maar onderdanigheid is als iets van vroeger hoor.
quote:
Geef het goede voorbeeld i.p.v. te zeiken als een wijf.
Ik doe niets anders dan hier het goed voorbeeld geven. Ik zeik hier ook nooit, laat staan als ene vrouw
quote:
Vroeger werden kinderen opgevoed in een gemeenschap, dorp, extended familie. Het kerngezin als opvoeder heeft nooit bestaan, behalve in de fantasie van jaren 50 aanbidders.
De jaren 50 waren wat betreft gezin ongeëvenaard. Dat kies ik als uitgangspunt,.
quote:
Als ik Britse pubers in hun verfomfaaide staats-pakjes zie sloffen ben ik blij dat onze jongeren zelf kunnen bepalen hoe ze zich kleden. Het is misschien niet jouw smaak maar ze dragen het tenminste met stijl.
Uniformiteit voorkomt deformatie qua groepsverhoudingen. Het leidt tot een veel gezondere dynamiek in de groep. Status verhogende kleding zal dat proces altijd verstoren.
quote:
Nee. Ik moet ook werken op zondag, dan moet ik ook gewoon boodschappen kunnen doen.
slechts enkele uitzonderingen van op zondag werken zouden moeten worden toegestaan. Wmb regel: niet werken op zondag.
quote:
Is die weg dan?
Back to basics zou ik zeggen.
pi_58187997
quote:
Op zondag 20 april 2008 20:52 schreef Fides het volgende:
In hoeverre zijn tucht en uniformen op school Hollandsche cultuur? Ik zie in jouw post meer gelijkenissen met tradititionele Arabische cultuur dan Hollandse cultuur.
Ik zeg ook niet dat tucht en uniformiteit voorbehouden zijn aan de traditionele Hollandse cultuur. Evenmin dat het in ander culturen het nog ene prominentere rol speelt.
  zondag 20 april 2008 @ 21:06:39 #45
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_58188014
quote:
Op zondag 20 april 2008 20:56 schreef EchtGaaf het volgende:

Ik weet niet wat extreem Christelijk is. Net zomin wat het betekent als een vrouw extreem zwanger is
Extreem zwanger is wanneer de buik van een zwangere vrouw zo groot wordt dat het meer ruimte nodig heeft en bevolkingsgroepen gaat onderdrukken.
pi_58188017
quote:
Op zondag 20 april 2008 20:57 schreef ultra_ivo het volgende:

[..]

En mijn cultuur dan niet?
Ik weet niet wat jouw cultuur is.
  zondag 20 april 2008 @ 21:09:12 #47
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_58188068
quote:
Op zondag 20 april 2008 21:03 schreef EchtGaaf het volgende:

De jaren 50 waren wat betreft gezin ongeëvenaard. Dat kies ik als uitgangspunt,.
Als de jaren 50 zo goed waren, waarom sloeg de wereldjeugd dan massaal los in de jaren 60? De jaren 50 waren slechts een aanloop naar de hippie-revolutie. Je kan dus zelfs stellen dat de jaren 50 ervoor hebben gezorgd dat een hele generatie steeds gefrustreerder werd, wat leidde tot toch wel zeer losbandig gedrag.
pi_58188178
quote:
Op zondag 20 april 2008 20:51 schreef Floripas het volgende:

[..]

Een huwelijk is geen schip. Wat is dat nou voor bewijs? Cijfers zil ik zien, halfzachte borrelkletser!
Een huwelijk is wmb harstikke schip Het gezegde huwelijksbootje komt toch ergens vandaan
quote:
Volgens de NSCR neemt de criminalteit nu af. Hoe verklaar je dat?
En daarmee heb je nog een causaal verband aangetoond.
Door repressie. Er wordt de laatste jaren door recht sprekend Nederland veel zwaarder gestraft.
quote:
Hoezo? Kindjes hebben een prima band met hun ouders, en hebben nu kinderopvang, bso of iets anders leuks te doen. Heb je echt het idee dat kinderen van twee fulltime werkende ouders vaker op het criminele pad geraken?
Ja, als kinderen het aan opvoeding ontbreken, dan kan je de donder op zeggen dat ze eerder in de criminaliteit belanden. Daar hoef je geen socioloog voor te zijn.
quote:
Zeer zeker wel. Mijn opa en oma, beide kanten.
Met alle respect voor jouw opa en oma, maar die representeren daarmee nog geen tweeverdieners samenleving destijds? Of werken ze nog steeds ?
quote:
Zoals wie? Jack the Ripper? Van Speijk de zelfmoordterrorist? Wie?
Een man die zich als man gedraagt.
  zondag 20 april 2008 @ 21:14:15 #49
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_58188207
quote:
De tijdgeest loopt in meerder opzichten gewoon terug. Je ziet steeds meer hufterigheid terug in de maatschappij.

Mijn visie is dat het heden ten dage in het gezin al helemaal misgaat. Wat te denken van de tweeverdieners samenleving.

1 De man wordt weer hoofd van het gezin. Man en vrouw zijn nooit gelijk geweest en we moeten niet de illusie hebben dat ze ooit gelijk kunnen worden. Voordelen: duidelijke rolmodellen van vader en moeder in het gezin voorkomt veel ellende en voorkomt veel echtscheidingen.

2 De man moet weer man worden. Het werkelijk de deernis ten top als je ziet het vervrouwelijkt de mannen zijn geworden in de laatste tien jaar. Ik zeg: stop daarmee: een man moet zich weer als man gedragen, hetzelfde geldt voor de vrouw uiteraard. Voordeel: het voorkomt menig (identiteit)crisis. Emancipatie heeft veel ellende voortgebracht en dient meteen te worden gestopt.

4 Schooluniform invoeren: voorkomt veel ellende tussen leerlingen onderling. Elke klas voorzien van Nederlandse vlag. Elke dag begint met het zingen van het volkslied. De juffrouw wordt met "juf" aangesproken en de meester weer met "meester"

6 Tucht invoeren.

Als dit gaat gebeuren ontvlucht ik Nederland. Wat een nachtmerrie.

Wat een betweterig en hypocriet gezeur van iemand die nooit de oude tijden heeft meegemaakt. Laat mensen zelf beslissen hoe ze hun leven leiden.

Overigens zie ik het verband tussen minder echtscheidingen en je maatregelen niet echt.
  zondag 20 april 2008 @ 21:14:32 #50
pi_58188216
quote:
Op zondag 20 april 2008 21:03 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

De vrouw als hoofd voor de huishouding. Dat is wat anders natuurlijk. Maar onderdanigheid is als iets van vroeger hoor.
Zie mijn vorige post over intelligentie
quote:
[..]

Ik doe niets anders dan hier het goed voorbeeld geven. Ik zeik hier ook nooit, laat staan als ene vrouw
Dat doe je wel.
quote:
Ongeëvenaard slecht, saai, beperkt, armoedig en bekrompen.
quote:
Uniformiteit voorkomt deformatie qua groepsverhoudingen. Het leidt tot een veel gezondere dynamiek in de groep. Status verhogende kleding zal dat proces altijd verstoren.
Gezond? Heb je die Britse pubers wel s goed bekeken?
quote:
slechts enkele uitzonderingen van op zondag werken zouden moeten worden toegestaan. Wmb regel: niet werken op zondag.
Welke uitzonderingen?
quote:
[..]

Back to basics zou ik zeggen.
Computers en stoplichten afschaffen dus?
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
  zondag 20 april 2008 @ 21:19:33 #51
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_58188329
Ik heb het idee bij die emancipatiehaters dat ze gewoon te slap zijn om voor zichzelf op te komen tegenover vrouwen en daarom gefrustreerd zijn dat het ze niet meer in de schoot wordt geworpen zoals vroeger.
pi_58188416
OP: nu met foto's.
  † In Memoriam † zondag 20 april 2008 @ 21:25:20 #53
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_58188481
EG, dit is zeker een soort verkapte porno voor je? Keibikkelhard worden van hoe vet gezellig het vroeger was en hoe mensen gezellig lekker eerder dood gingen.
Carpe Libertatem
  † In Memoriam † zondag 20 april 2008 @ 21:26:16 #54
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_58188518
quote:
Op zondag 20 april 2008 21:19 schreef Hexagon het volgende:
Ik heb het idee bij die emancipatiehaters dat ze gewoon te slap zijn om voor zichzelf op te komen tegenover vrouwen en daarom gefrustreerd zijn dat het ze niet meer in de schoot wordt geworpen zoals vroeger.
Macht afdwingen is ook veel makkelijker natuurlijk dan zelf je bek open trekken en zelf wat voor moeten stellen.
Carpe Libertatem
pi_58188536
Wat de Hollanders in Holland doen moeten ze zelf weten, maar ze gaan van mien laand af. Dat is zo hier de gewoonte van oudsher.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_58188604
Maar orde en tucht maken natuurlijk wel een gezond blozend volk, met de handen uit de mouwen. Onder leiding van een stelletje goddelijke meerverdieners, ook wel de bovenbazen genoemd.
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_58188915
quote:
[OP]
QFT.
  zondag 20 april 2008 @ 21:44:40 #58
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_58189027
quote:
2 De man moet weer man worden. Het werkelijk de deernis ten top als je ziet het vervrouwelijkt de mannen zijn geworden in de laatste tien jaar.
Ik vind dat toevallig wel leuk. Waar bemoei je je mee?
What are you going to do to me? You go fuck yourself - I say what I want.
- Oriana Fallaci 1929-2006
  zondag 20 april 2008 @ 21:46:47 #59
130955 Floripas
Blast from the past
pi_58189088
quote:
Nou je dit hebt gezegd wil ik iets romantisch van je met kantige decolletés en kaarslicht en chocoladesaus enzo
Dat is een vrouwenreflex.
  zondag 20 april 2008 @ 21:48:54 #60
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_58189147
quote:
Nou, Ann Coulter strijdt tegen het vrouwenkiesrecht omdat Democraten zonder de vrouwlijke stemmers niet zouden kunnen winnen...
  zondag 20 april 2008 @ 21:49:33 #61
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_58189165
quote:
Op zondag 20 april 2008 21:46 schreef Floripas het volgende:
Nou je dit hebt gezegd wil ik iets romantisch van je met kantige decolletés en kaarslicht en chocoladesaus enzo
Bedoel je nou die aflikbare massagetroep?
  zondag 20 april 2008 @ 21:50:28 #62
130955 Floripas
Blast from the past
pi_58189197
quote:
Op zondag 20 april 2008 21:49 schreef PJORourke het volgende:

[..]

Bedoel je nou die aflikbare massagetroep?
Ik bedoelde eigenlijk bij een toetje, viezerd.

Feminiene mannen

Overigens stond daar voor de edit iets heel anders.
  zondag 20 april 2008 @ 21:51:58 #63
130955 Floripas
Blast from the past
pi_58189243
quote:
Op zondag 20 april 2008 21:48 schreef PJORourke het volgende:

[..]

Nou, Ann Coulter strijdt tegen het vrouwenkiesrecht omdat Democraten zonder de vrouwlijke stemmers niet zouden kunnen winnen...
Grappig. De PvdA (de SDAP, eigenlijk) is een tijdje tegen het vrouwenkiesrecht geweest omdat vrouwen te conservatief stemden.
  zondag 20 april 2008 @ 21:55:16 #64
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_58189340
quote:
Op zondag 20 april 2008 21:50 schreef Floripas het volgende:
Ik bedoelde eigenlijk bij een toetje, viezerd.

Feminiene mannen

Overigens stond daar voor de edit iets heel anders.
Dat denk ik dan ook maar, want het is een ietwat vreemde uitsmijter op een verder logisch lijstje.
  zondag 20 april 2008 @ 22:06:01 #65
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_58189698

6 Tucht invoeren.

[ Bericht 1% gewijzigd door Strani op 20-04-2008 22:11:54 ]
  zondag 20 april 2008 @ 22:07:25 #66
210748 Nautilus
Gebenedijde
pi_58189736
quote:
Zeker, je moet er heel wat voor doen tegenwoordig. Vroeger pijpten ze tenminste nog voor een LP van The Dutch Swing College Band of een pakje Marlboro.
  zondag 20 april 2008 @ 22:08:04 #67
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_58189756
Terug in de tijd.......

Dan moet je volgende verkiezing zeker CU of SGP stemmen
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
  zondag 20 april 2008 @ 22:08:46 #68
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_58189778
quote:
Op zondag 20 april 2008 22:06 schreef Strani het volgende:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

6 Tucht invoeren.
[ afbeelding ]
Haha. Bush heeft een kleinere piemel dan Saddam. Dat verklaart ook weer een hoop!.
The End Times are wild
pi_58189869
quote:

Wat stel je voor voor homo's? Mogen die samenwonen, trouwen? Als het twee mannen zijn, kunnen ze dan allebei aanspraak maken op kostwinnersvoordeel? Of maar 1; en in dat laatse geval, mag de keuze dan later voor wie van de twee later nog weer aangepast worden?

Bij twee dames, mag er een of beide aanspraak maken op kostwinnersvoordeel? Mogen zij kinderen baren, opvoeden? Zo nee, wat ermee te doen?

Hoe dient de opstelling jegens kinderloze vrouwen / kinderloze stellen te zijn?
En hoe die jegens alleenstaande/ongetrouwde/niet-samenwonende moeders?

Mag een erg mannelijke man er meer dan 1 vrouw op nahouden?
  zondag 20 april 2008 @ 22:12:13 #70
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_58189877
quote:
Op zondag 20 april 2008 22:07 schreef Nautilus het volgende:
Zeker, je moet er heel wat voor doen tegenwoordig. Vroeger pijpten ze tenminste nog voor een LP van The Dutch Swing College Band of een pakje Marlboro.
Dit doet me denken aan Peter Breedvelds geweldige analyse van de seksueel gefrustreerde kansenjeugd:

http://www.peterbreedveld.com/archives/00001373.html
  zondag 20 april 2008 @ 22:16:48 #71
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_58190019
quote:
Op zondag 20 april 2008 22:11 schreef sigme het volgende:

[..]

Wat stel je voor voor homo's? Mogen die samenwonen, trouwen? Als het twee mannen zijn, kunnen ze dan allebei aanspraak maken op kostwinnersvoordeel? Of maar 1; en in dat laatse geval, mag de keuze dan later voor wie van de twee later nog weer aangepast worden?

Bij twee dames, mag er een of beide aanspraak maken op kostwinnersvoordeel? Mogen zij kinderen baren, opvoeden? Zo nee, wat ermee te doen?

Hoe dient de opstelling jegens kinderloze vrouwen / kinderloze stellen te zijn?

Ik denk niet dat homo's nog in aanmerking komen om te trouwen.

En wat je laatste vraag betreft: daar moeten we beslist open minded in zijn. We willen immers niet terug naar de jaren 50.
The End Times are wild
pi_58190135
quote:
Op zondag 20 april 2008 20:47 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Hufters , dat hoeft niet. Echter ik wens geen kind ADHD toe. Elk kind heeft een zekere rust nodig. Dat gejaag vandaag de dag is voor geen kind meer goed.

In de tijdgeest van de jarne zestig, zal het aantal ADHD-ers gewoon afnemen.

De hufterigheid bij de kinderen wordt gekweekt door de ouders die onvoldoende naar hun kroost omkijken. Zoals gezegd, de normen- en waardenkaders, het superego, worden dan niet goed ontwikkeld.

En dan krijgt je makkelijker problematisch gedrag.
*proest* uhu, het aantal mensen met een aangeboren stoornis tussen beide hersenhelften zullen vanzelf afnemen als het wat rustiger word. Heel erg logisch. Man, ga toch koken.
  zondag 20 april 2008 @ 22:22:27 #73
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_58190195
quote:
Op zondag 20 april 2008 22:20 schreef Sora het volgende:
Man, ga toch koken.
Dat mag dus niet meer...
  zondag 20 april 2008 @ 22:39:22 #74
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_58190728
Waar blijft EG? Dit is toch wel een vorm van hit-and-run politics.
  zondag 20 april 2008 @ 22:42:22 #75
153070 Rock_de_Braziliaan
Stranger than fiction
pi_58190837
quote:
Op zondag 20 april 2008 21:48 schreef PJORourke het volgende:

[..]

Ann is heel eng. Zij is wel een goede reden om alle vrouwen achter het fornuis te schoppen (en dan ergens in een restaurant te gaan eten met een kerel in de keuken).
"I think I'm in a tragedy"
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=FZFG5PKw504[/youtube]
"In America today profit is privatized but risk is increasingly socialized"
pi_58191040
quote:
Bewijs maar eens dat vrouwen het beter zouden hebben gedaan.
Zelden schryf ik wat ik wil, en nooit wat 'n ander wil.
  zondag 20 april 2008 @ 22:49:20 #77
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_58191064
quote:
Op zondag 20 april 2008 22:39 schreef PJORourke het volgende:
Waar blijft EG? Dit is toch wel een vorm van hit-and-run politics.
Ik denk dat EchtGaaf op bed ligt..het is weer een lange dag van zondagsheiliging geweest en morgen is het weer vroeg uit de veren voor een stevig dagje kostwinnen.
  zondag 20 april 2008 @ 22:50:00 #78
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_58191087
quote:
Op zondag 20 april 2008 22:48 schreef Apropos het volgende:

[..]

Waarom zou ik dat moeten bewijzen? Ik zeg dat namelijk ook helemaal niet.

Ik ben geen feminist, ik ben een equalist.
  zondag 20 april 2008 @ 22:50:16 #79
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_58191098
quote:
Op zondag 20 april 2008 22:42 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Ann is heel eng. Zij is wel een goede reden om alle vrouwen achter het fornuis te schoppen (en dan ergens in een restaurant te gaan eten met een kerel in de keuken).
Ann is lekker, als je op het type transseksueel valt.
pi_58191187
quote:
Op zondag 20 april 2008 22:48 schreef Apropos het volgende:

[..]

Puh. Doe 2000 jaar een 100% quotum, en dan kan men de hypothese onderbouwd steunen of afdoen.

Doen? (Ik duik onder )
  FOK!fotograaf zondag 20 april 2008 @ 23:07:23 #81
73911 ultra_ivo
pi_58191588
quote:
Op zondag 20 april 2008 21:06 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Ik weet niet wat jouw cultuur is.
Een klik op het profiel had die vraag al voor je beantwoord. Limburgse cultuur. Dus geen Hollandse cultuur.
pi_58191628
quote:
Op zondag 20 april 2008 21:28 schreef sigme het volgende:
Maar orde en tucht maken natuurlijk wel een gezond blozend volk, met de handen uit de mouwen. Onder leiding van een stelletje goddelijke meerverdieners, ook wel de bovenbazen genoemd.
Die gerust wat mogen verdienen. Maar overdaad schaadt.
pi_58191650
quote:
Op zondag 20 april 2008 21:25 schreef Boze_Appel het volgende:
EG, dit is zeker een soort verkapte porno voor je? Keibikkelhard worden van hoe vet gezellig het vroeger was en hoe mensen gezellig lekker eerder dood gingen.
Wat maakt een korter lever minder waardevol?
  zondag 20 april 2008 @ 23:10:41 #84
168657 Koffielurk01
Ik weet geen ondertitel...
pi_58191658
Hollandse cultwat?
  zondag 20 april 2008 @ 23:10:45 #85
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_58191662
quote:

[..]

Ik had nog wat goed te maken
pi_58191683
quote:
Op zondag 20 april 2008 21:44 schreef PJORourke het volgende:

[..]

Ik vind dat toevallig wel leuk. Waar bemoei je je mee?
Alles wat kunst is, is minder dan origineel
pi_58191711
quote:

[..]

Hexagon heeft dan ook wel iets vrouwelijkst, moet ik je zeggen
pi_58191806
quote:
Op zondag 20 april 2008 22:08 schreef Martijn_77 het volgende:
Terug in de tijd.......

Dan moet je volgende verkiezing zeker CU of SGP stemmen
En dat zijn beide fantastische partijen. Die mensen hebben het hart op de goed plek. Weten wat fatsoen is. Degelijkheid duurt het langst.
pi_58192032
quote:
Op zondag 20 april 2008 22:11 schreef sigme het volgende:

[..]

Wat stel je voor voor homo's? Mogen die samenwonen, trouwen?
Ze mogen samenwonen. Ik ben dan voor geregistreerd partnerschap.
quote:
Als het twee mannen zijn, kunnen ze dan allebei aanspraak maken op kostwinnersvoordeel? Of maar 1; en in dat laatse geval, mag de keuze dan later voor wie van de twee later nog weer aangepast worden?
Mogen beide werken. Kan geen opvoedkundige taak hebben. Ze dienen geen kinderen te hebben, want ene moeder ontbreekt.
quote:
Idem. Geen kinderen, wegens gebrek aan vader. Het belang van het kind dient altijd voorop te staan.
quote:
Hoe dient de opstelling jegens kinderloze vrouwen
Alleenstaande vrouwen kunnen gewoon gaan werken.
quote:
kinderloze stellen te zijn?
Vrouw kan dan in deeltijd werken. Want zonder kinderen minder huishoudelijke (en gene opvoedkundige ) taken.
quote:
horen een adequate uitkering te krijgen als ze minderjarige kinderen moeten opvoeden.
quote:
Nee.
pi_58192066
quote:
Op zondag 20 april 2008 23:09 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Die gerust wat mogen verdienen. Maar overdaad schaadt.
Zo is dat.
quote:
Het is in de wereld ongelijk verdeeld; sommige lieden hebben niets en andere hebben alles. Wanneer men niets heeft, is het mogelijk om meer te krijgen - voor dat soort is het leven eigenlijk een pretje. Maar iemand die alles heeft, is nooit meer blij wanneer hij wat ontvangt. Inplaats daarvan moet hij altijd bang zijn dat hij iets verliest, want dat is de enige mogelijkheid die er voor hem overblijft. Zulke stakkerds leiden een kommervol bestaan, gevuld met zorgen en kwalen - en het wordt tijd dat hun stille strijd eindelijk eens onverbloemd in het daglicht wordt gebracht.

Dit is de geschiedenis van de bovenbazen, ook wel de bovenste tien genoemd. Om sterker te staan tegen de hebzuchtige wereld wonen ze in groepsverband in de Gouden Bergen, omringd door voetangels, klemmen en schrikdraad. Daar leiden ze een grauw en vreugdeloos leven, dat ze spannend proberen te maken door hun bezittingen steeds opnieuw onder elkander te ruilen.
pi_58192068
quote:
Op zondag 20 april 2008 22:20 schreef Sora het volgende:

[..]

*proest* uhu, het aantal mensen met een aangeboren stoornis tussen beide hersenhelften zullen vanzelf afnemen als het wat rustiger word. Heel erg logisch. Man, ga toch koken.
Een man dient niet te koken.
pi_58192131
EchtGaaf wil alle koks laten ontslaan.
  zondag 20 april 2008 @ 23:26:38 #93
pi_58192177
quote:
Op zondag 20 april 2008 23:23 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Een man dient niet te koken.
Je zeurt als een wijf, dus je kan gewoon gaan koken.
pi_58192238
quote:
Op zondag 20 april 2008 23:23 quote het volgende:
quote:
Het is in de wereld ongelijk verdeeld; sommige lieden hebben niets en andere hebben alles. Wanneer men niets heeft, is het mogelijk om meer te krijgen - voor dat soort is het leven eigenlijk een pretje. Maar iemand die alles heeft, is nooit meer blij wanneer hij wat ontvangt. Inplaats daarvan moet hij altijd bang zijn dat hij iets verliest, want dat is de enige mogelijkheid die er voor hem overblijft. Zulke stakkerds leiden een kommervol bestaan, gevuld met zorgen en kwalen - en het wordt tijd dat hun stille strijd eindelijk eens onverbloemd in het daglicht wordt gebracht.
En is dat.
quote:
Dit is de geschiedenis van de bovenbazen, ook wel de bovenste tien genoemd. Om sterker te staan tegen de hebzuchtige wereld wonen ze in groepsverband in de Gouden Bergen, omringd door voetangels, klemmen en schrikdraad. Daar leiden ze een grauw en vreugdeloos leven, dat ze spannend proberen te maken door hun bezittingen steeds opnieuw onder elkander te ruilen.
De bedrijfsgoddelijken zijn derhalve ziende blind en horende doof en zo dom als een kapotgevallen baksteen. Ze zijn in geestelijk zin vaak zo leeg een hol vat.
pi_58192286
quote:
Op zondag 20 april 2008 23:26 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Je zeurt als een wijf, dus je kan gewoon gaan koken.
Ik ben een man en dien derhalve niet te koken. Dat is een eervolle taak voor de vrouw.

Mannen die graag koken verkeren in een identiteitscrisis en zijn niet mannelijk genoeg.
pi_58192393
quote:
Op zondag 20 april 2008 23:07 schreef ultra_ivo het volgende:

[..]

Een klik op het profiel had die vraag al voor je beantwoord. Limburgse cultuur. Dus geen Hollandse cultuur.
Tsja, en ik altijd maar denken dat Limburg bij Nederland horen. Tja, wanneer scheiden jullie je dan af?
  zondag 20 april 2008 @ 23:35:59 #97
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_58192466
Je had het over Holland, niet over Nederland.

Ontopic: Goh, het lijkt wel of ik de bijbel hoor praten.
pi_58192500
quote:
Op zondag 20 april 2008 23:15 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

En dat zijn beide fantastische partijen. Die mensen hebben het hart op de goed plek. Weten wat fatsoen is.
Ze staan dwingelandij voor.
Zelden schryf ik wat ik wil, en nooit wat 'n ander wil.
pi_58192543
quote:
Op zondag 20 april 2008 23:35 schreef Strani het volgende:
Ontopic: Goh, het lijkt wel of ik de bijbel hoor praten.
Niks mis met bijbels, zelfs die kunnen praten.
pi_58192579
quote:
Op zondag 20 april 2008 23:38 schreef Xith het volgende:
Ah, eindelijk weer een topic van Fok's forum-gek.
Nog gekker is dat posters wel posten maar niets zeggen of erger nog op de man spelen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')