Haal jij maar op elke cup 3 sterren, dan praten we weer ok?quote:Op zondag 20 april 2008 15:12 schreef garfield_rules het volgende:
ben ik de enigste die het eigenlijk iets te makkelijk vindt?
Geen blauw schildje hoop ik voor jouquote:Op zondag 20 april 2008 15:26 schreef Dutch_Nelson het volgende:
terugvindpowerup
Idd. Het spel is juist zo opgezet dat je meteen in het begin al makkelijk kan meekomen maar om het echt goed te doen is een ander verhaal.quote:Op zondag 20 april 2008 15:25 schreef McGilles het volgende:
[..]
Haal jij maar op elke cup 3 sterren, dan praten we weer ok?
Ik zit weer eens op werk... grrr.....quote:
Ik had vanmiddag iemand met 9800 punten, die kon het ook wel.quote:Op zondag 20 april 2008 17:52 schreef Tamaartje het volgende:
zo nu iemand in de race die gewoon 9214 punten heeft
quote:Op zondag 20 april 2008 17:18 schreef Dylanesque het volgende:
Aaaaah verdomme Snuggle had ik eindelijk die Joel ingehaald op Maple Treeway, beuk jij me de afgrond in vlak voor de finish!!
Ja jij staat al vanaf het begin toegevoegd bij mij! Komt goed!quote:Op zondag 20 april 2008 18:03 schreef SnuggLe het volgende:
Oh McGilles, heb je toegevoegd bij de friendcodes.
Had je mij al toegevoegd?
Tja ik vlieg er steeds vanafquote:
Ik ben ook wel benieuwd waar de voorkeur van de andere marioers naar uit gaat. Ik heb zelf altijd dat funky aap apparaat en de bowserbikequote:Op zondag 20 april 2008 20:14 schreef Hooghoudt het volgende:
Ik heb bijna 6000 punten nu. Maakt het nog uit welk figuur je kiest, afgezien van de grootte?
Online: mijn mii + mach bike, tot ik manual onder de knie heb.. Dan ga ik denk ik over op Donkey Kong of Rosalina (die lumaquote:Op zondag 20 april 2008 20:26 schreef DanielSmith het volgende:
[..]
Ik ben ook wel benieuwd waar de voorkeur van de andere marioers naar uit gaat. Ik heb zelf altijd dat funky aap apparaat en de bowserbike
Ik kwam hem tegen in de chatquote:Bli33ard :: I can't believe I managed to register on a Dutch site
Marc :: you registered ?
Marc :: respect
Marc :: so where are you from?
Bli33ard :: England
Marc :: that's not to far away
Bli33ard :: Sorry, I'm in a game
Bli33ard :: True, but the language is
Marc :: [Wii] Mario Kart #8 Mijn favo track, wat doe je!
Marc :: say hi there
Marc :: when you finish your lap
Bli33ard :: Haha
Bli33ard :: Okay then
Bli33ard :: Thanks man
Bli33ard :: What shall I say? In English
Bli33ard :: Right, I posted it
Bli33ard :: I'm off, see you round d00d
Marc :: cya
That might have been mequote:Op zondag 20 april 2008 21:34 schreef Bli33ard het volgende:
Hello, I just saw your tag on MK Wii.
SnuggLe, nice racingMarc and someone else was there too.
It was one hell of a race.
Thanks, and see you again in the future.
Ik speel ook voornamelijk met de bowser bike, maar dan met Waluigi. Prachtig stemmetje heeft die..quote:Op zondag 20 april 2008 20:41 schreef Rikketik het volgende:
Ik speeld btw veel met King Boo en Bowser, meestal in een Offroader of op de Bowser Brommer.
Rosalina is ook tof; die strakke pakjes die zij, Peach en Daisy aanhebben zijn best leuk om naar te kijken.quote:Op zondag 20 april 2008 22:41 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
[..]
Ik speel ook voornamelijk met de bowser bike, maar dan met Waluigi. Prachtig stemmetje heeft die..
Moet je alle expert ghost data unlocken met time trialquote:Op zondag 20 april 2008 22:57 schreef Badabingea het volgende:
Bij welke race win je Toadette?
Die vind me meisje zo leuk![]()
Toadette kreeg ik gister na van 1000 mensen gewonnen te hebben op internetquote:Op maandag 21 april 2008 03:01 schreef neggix het volgende:
[..]
Moet je alle expert ghost data unlocken met time trial
Vandaag heb ik et maar heel ff gespeeld, Klote mirror cups die ik nog ff moet uitspelen
lolquote:Op zondag 20 april 2008 21:34 schreef Bli33ard het volgende:
STFU you twat!quote:Op zondag 20 april 2008 21:34 schreef Bli33ard het volgende:
quote:Op maandag 21 april 2008 03:01 schreef neggix het volgende:
[..]
Jep, zo heb ik hem ook gekregen!quote:Op maandag 21 april 2008 06:56 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Toadette kreeg ik gister na van 1000 mensen gewonnen te hebben op internet
Be polite to our guestquote:Op maandag 21 april 2008 08:45 schreef SnuggLe het volgende:
[..]
STFU you twat!![]()
Had a hell of a lot bad-fucking-shielded-luck, so to speak.
Next time i'll whoop your sorry ass![]()
Het gaat er niet om hoe je beweegt, maar wanneer. Je moet je remote bewegen wanneer je nog op de schans rijdtquote:Op maandag 21 april 2008 09:17 schreef MikelenniuM het volgende:
Ik snap de tricks die je in de lucht kan uithalen nog nietIs het nou gewoon met je remote een keer op en neer, of moet je er als een gek rondjes mee draaien?
(en dan heb ik het over de remote+nunchuk controllers)
Als je weinig botst wel. De snelheid ligt hoog, maar de acceleratie is vrij bagger.quote:Op maandag 21 april 2008 09:01 schreef Lexie het volgende:
Ik race nu vooral met Luigi op de standaard motor, de Bowserbike heb ik nog nooit geprobeerd. Die is dus aan te raden?
Ligt eraan, gebruik je Automatic of Manual? Bij Manual ligt het er grootendeels aan hoe snel je de bocht inzet. De Offroader maakt wijdere bochten dan de Bowser Brommer bijvoorbeeld, dus moet je ook eerder beginnen met driften. Het heeft allemaal wat gewenning nodig, iedere kart en bike speelt anders.quote:Op maandag 21 april 2008 09:01 schreef Lexie het volgende:
Ligt het trouwens aan mijn rijkunsten of zijn karts absoluut onbruikbaar? Ik krijg er geen fatsoenlijke bocht mee gemaakt.
quote:Op maandag 21 april 2008 09:20 schreef __Saviour__ het volgende:
Je moet in de lucht 'MARIO' schrijven, dan krijg je een ultraboost
Will try that, thnx!quote:Op maandag 21 april 2008 09:23 schreef Lexie het volgende:
[..]
Het gaat er niet om hoe je beweegt, maar wanneer. Je moet je remote bewegen wanneer je nog op de schans rijdt,
Nope,quote:Op maandag 21 april 2008 03:01 schreef neggix het volgende:
[..]
Vandaag heb ik et maar heel ff gespeeld, Klote mirror cups die ik nog ff moet uitspelen
Hahaha.. Ik was dat gewend, om lekker driftend door de bochten te gaan.... Nu is het echt wennen om met motoren te racen.quote:Op maandag 21 april 2008 09:51 schreef __Saviour__ het volgende:
met karts en motoren die eerst enorm opzij schuiven bij driften kan ik echt totaal niet overweg. Ik neem altijd de bowser bike, lekker nauw bochten nemen
Idd, ook niet mijn favo trackquote:Op maandag 21 april 2008 12:05 schreef __Saviour__ het volgende:
wat haat ik sherbet land zeg. Kutpinguins, ze hebben het echt op mij gemunt
Al wat gevondenquote:Op maandag 21 april 2008 11:35 schreef MikelenniuM het volgende:
Is er trouwens ergens een lijst waarin je kan zien wat je nodig hebt om bepaalde dingen te unlocken?
Misschien iets voor de OP?quote:Unlockable Characters:
King Boo - Win 50cc Star Cup
Diddy Kong - Win all 50cc Cups
Baby Daisy - Attain at least 1 Star Rank for all 50cc Wii Grand Prix Cups
Mii (Outfit A) - Win 100cc Special Cup
Mii (Outfit B) - Unlock 32 Expert Staff Ghost Data in Time Trials
Dry Bones - Win 100cc Leaf Cup
Bowser Jr. - Attain at least 1 Star Rank for all 100cc Retro Grand Prix Cups
Daisy - Win 150cc Special Cup
Dry Bowser - Attain at least 1 Star Rank for all 150cc Wii Grand Prix Cups
Funky Kong - Unlock 4 Expert Staff Ghost Data in Time Trials
Baby Luigi - Unlock 8 Expert Staff Ghost Data in Time Trials
Birdo - Play Time Trials on 16 different courses/Get 250 wins online
Toadette - Play Time Trials on all 32 different courses
Rosalina - With a Super Mario Galaxy save, win a series of Grand Prix cups/Without Galaxy save, Attain at least 1 Star Rank for all Mirror Grand Prix Cup
Unlockable Karts:
Cheep Charger (small kart) - Attain at least 1 Star Rank for all 50cc Retro Grand Prix Cups
Blue Falcon (small kart) - Win Mirror Lightning Cup
Rally Romper (small kart) - Unlock 1 Expert Staff Ghost Data in Time Trials
Turbo Blooper (medium kart) - Win 50cc Leaf Cup
Royal Racer (medium kart) - Win 150cc Leaf Cup
B-Dasher (medium kart) - Unlock 24 Expert Staff Ghost data
Piranha Prowler (large kart) - Win 50cc Special Cup
Dragonetti (large kart) - Win 150cc Lightning Cup
Aero Glider (large kart) - Win all 150cc Retro Grand Prix Cups
Unlockable Bikes:
Quacker (small bike) - Win 150cc Star Cup
Bubble Bike (small bike) - Win Mirror Leaf Cup
Magikruiser (small bike) - Play Time Trials on 8 different courses
Rapide (medium bike) - Win 100cc Lightning Cup
Nitrocycle (medium bike) - Attain at least 1 Star Rank for all 100cc Wii Grand Prix Cups
Dolphin Dasher (medium bike) - Win Mirror Star Cup
Twinkle Star (large bike) - Win 100cc Star Cup
Phantom (large bike) - Win Mirror Special Cup
Torpedo (large bike) - Unlock 12 Expert Staff Ghost Data in Time Trials
Misc Unlockables:
Picture option to send to Wii Message Board - Complete all 8 Cups in a class
Karts & Bikes (50cc) - Earn trophies in all 50cc Grand Prix Cups
Karts & Bikes (100cc) - Earn trophies in all 100cc Grand Prix Cups
Mirror Class - Win all 150cc Cups
Alternate Title Screen - Win all Cups
Ik vind die track wel grappig, vooral als je er net langs bent en je gewoon achter je hoort (of voor je ziet) dat ze weer op hun buik zijn gaan schuiven en er weer iemand tegenaan knaltquote:Op maandag 21 april 2008 12:05 schreef __Saviour__ het volgende:
wat haat ik sherbet land zeg. Kutpinguins, ze hebben het echt op mij gemunt
Pfoe! Das een hoopquote:Op maandag 21 april 2008 13:43 schreef MikelenniuM het volgende:
[..]
Al wat gevonden![]()
[..]
Misschien iets voor de OP?
En soms drift ik zo die hele grot door, das nog eens lekkerquote:Op maandag 21 april 2008 15:27 schreef YPrue het volgende:
[..]
Ik vind die track wel grappig, vooral als je er net langs bent en je gewoon achter je hoort (of voor je ziet) dat ze weer op hun buik zijn gaan schuiven en er weer iemand tegenaan knalt![]()
Ik knal ook nog met regelmaat tegen die allerlaatste in die grot hoor
* Duwt pinguin voor driftende Dylanesque *quote:Op maandag 21 april 2008 15:40 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
En soms drift ik zo die hele grot door, das nog eens lekker
Ik heb 't niet zo op Yoshi Falls, te kort en beperkt om echt door 'skills' het verschil te kunnen maken. Ghost Valley en SNES Mario Circuit 3 vind ik dan weer geweldig, als je daar goed drift vlieg je bijna overal doorheenquote:Op maandag 21 april 2008 15:45 schreef YPrue het volgende:
[..]
* Duwt pinguin voor driftende Dylanesque *![]()
Sherbet Land vind ik juist nog een van de leukere tracks. De tracks waar ik een beetje een hekel aan begin te krijgen (vooral online) zijn Coconut Mall en Luigi Circuit. Beiden worden echt heel vaak gekozen en bij beiden word ik altijd in de laatste ronde omver gereden door een ster of een Bullet Bill
Dat was op de Snes ook al zo met Ghost Valleyquote:Op maandag 21 april 2008 16:10 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Ik heb 't niet zo op Yoshi Falls, te kort en beperkt om echt door 'skills' het verschil te kunnen maken. Ghost Valley en SNES Mario Circuit 3 vind ik dan weer geweldig, als je daar goed drift vlieg je bijna overal doorheen
Ghost Valley, allemaal item hoeren daar altijdquote:Op maandag 21 april 2008 16:14 schreef MikelenniuM het volgende:
[..]
Dat was op de Snes ook al zo met Ghost Valley![]()
wanneer brengen ze nou eens Super Mario Kart op de VC...
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
Ik ben er vanavond ook wel. MIsschien kunnen we een apart noob-clubje oprichten, dan laten we die 7000+ bikkels lekker samen spelen.quote:Op maandag 21 april 2008 16:19 schreef Draganta het volgende:
Vanavond nog wat fok!kers online in continental? Ik ben er ook! Ik krijg mn rating maar niet boven de 5100maar ben ook een noob, dit is mn 2e Mario Kart game, vorige was Mario Kart 64
.
PS go easy on me, ik kan niet eens die rainbow circuit finishenWat heb ik een hekel eraan! Waluigi Stadium FTW!
Gezellig, hoelaat ongeveer? Ik ben er iig vanaf een uurtje of 20:30 ergens denk ikquote:Op maandag 21 april 2008 17:24 schreef Biancavia het volgende:
Vanavond ook maar weer eens een potje gaan racen.
Luigi is idd erg, coconut valt toch wel mee? daar kun je je skills nog wel gebruiken en er zijn meerdere wegen waardoor het ook beter mogelijk is om items te ontwijken.quote:Op maandag 21 april 2008 15:45 schreef YPrue het volgende:
[..]
* Duwt pinguin voor driftende Dylanesque *![]()
Sherbet Land vind ik juist nog een van de leukere tracks. De tracks waar ik een beetje een hekel aan begin te krijgen (vooral online) zijn Coconut Mall en Luigi Circuit. Beiden worden echt heel vaak gekozen en bij beiden word ik altijd in de laatste ronde omver gereden door een ster of een Bullet Bill
Het probleem bij Coconut Mall is dat ik altijd genaaid word door die items juist op de stukken waar iedereen moet rijden, dus bijvoorbeeld dat hele stuk weg waar je die auto's tegenkomt enzo.quote:Op maandag 21 april 2008 19:11 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Luigi is idd erg, coconut valt toch wel mee? daar kun je je skills nog wel gebruiken en er zijn meerdere wegen waardoor het ook beter mogelijk is om items te ontwijken.
Daarom ga ik ff paar dagen niet online doen en maar ff de chars etc. unlocken, kmoet ff afkoelen door de genaaide acties vlak voor de finish...quote:Op maandag 21 april 2008 19:15 schreef YPrue het volgende:
[..]
Het probleem bij Coconut Mall is dat ik altijd genaaid word door die items juist op de stukken waar iedereen moet rijden, dus bijvoorbeeld dat hele stuk weg waar je die auto's tegenkomt enzo.
zoek hulpquote:Op zondag 20 april 2008 22:44 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Rosalina is ook tof; die strakke pakjes die zij, Peach en Daisy aanhebben zijn best leuk om naar te kijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |