Ik toevallig net ook, samen met Toadette. Mis nu nog 4 personages, de mirror mode, een zwaar en middengewicht motor en een lichtgewicht kart.quote:Op maandag 14 april 2008 01:29 schreef GGMM het volgende:
Baby Luigi Unlocked.
Gisteren nog gespeeld (Rainbow) maar die gaat nu wel redelijk goedquote:Op maandag 14 april 2008 07:08 schreef Tamaartje het volgende:
Die Rainbow Road is zo moeilijk!net als Gold Mine waar ik wel 8x naar beneden val
meerderequote:Op maandag 14 april 2008 08:50 schreef DroogDok het volgende:
Van het weekend bij een vriend zitten spelen, was erg leuk![]()
Alleen zag ik nou zelfs een circuit uit de SNES tijd voorbij komen?
Dat eerste.. Moet je wel eerst zo'n ethernet adapter hebben.. Standaard zit er alleen wireless op..quote:Op maandag 14 april 2008 09:10 schreef rival het volgende:
ik heb ook een wii maar ben nog nooit online geweest ermee....
gewoon ethernet stekker erin en gaan maar? of betalen ala live?
quote:Op maandag 14 april 2008 09:05 schreef MuRKie het volgende:
Ik heb alles al in huis voor de wii (inc. mariokart wii) maar de wii zelf mist nog
Ik vroeg me af, werkt dat stuurtje een beetje prettig?
ja klopt, moet je je wep key invoerenquote:Op maandag 14 april 2008 09:13 schreef MuRKie het volgende:
[..]
Dat eerste.. Moet je wel eerst zo'n ethernet adapter hebben.. Standaard zit er alleen wireless op..
Wat ik me dan afvraag.. Hoe zit dat als je je wireless hebt beveiligd.. Neem aan dat je die beveiligingsgegevens gewoon in kan voeren in je wii?
Oeh, jij moet echt online gaan racen met Mario Kart Wii, kan ik je laten zien hoe je echt moet racenquote:Op maandag 14 april 2008 09:10 schreef rival het volgende:
ik heb ook een wii maar ben nog nooit online geweest ermee....
gewoon ethernet stekker erin en gaan maar? of betalen ala live?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |