quote:Op donderdag 17 april 2008 02:11 schreef Tweek het volgende:
Overigens je broertje was erg vervelend, die heeft mij zeker 3 keer voor de streep ingehaald en zeker één keer was hij de verantwoordelijke voor mijn laatste plaats.
Zo even de korte conversatie uit het latere topic gekopieerd.quote:Op donderdag 17 april 2008 02:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Klopt, m'n broertje in een duivelsjong, ik haat het echt om met hem te gamen
Wat zei jequote:Op donderdag 17 april 2008 02:20 schreef Tweek het volgende:
[..]
Zeg ik probeer het nog goed te maken, maar als jij ook hier gaat lullen, dan wordt deze het omdat hij actiever is ofzo.
En nou kap ik met dat mod gedoe
Ook al zo origineelquote:
Is deze nog net iets uitgebreider, we kunnen ze natuurlijk ook allebei vol lullen en dan nummertje 7 openen, maakt het niks meer uit.quote:
Tja, voordat je zover ben, is het al 3 uurquote:Op donderdag 17 april 2008 02:21 schreef Tweek het volgende:
[..]
Is deze nog net iets uitgebreider, we kunnen ze natuurlijk ook allebei vol lullen en dan nummertje 7 openen, maakt het niks meer uit.
Ik heb deze week vrij en slaap toch niet voor 3 uur, dus dat is het probleem niet.quote:Op donderdag 17 april 2008 02:22 schreef neggix het volgende:
[..]
Tja, voordat je zover ben, is het al 3 uur
Tja, Anders gaat idd iedereen volop lopen wisselen.. Vind het nou al vaak te lang duren...quote:Op donderdag 17 april 2008 02:25 schreef Tweek het volgende:
[..]
Ik heb deze week vrij en slaap toch niet voor 3 uur, dus dat is het probleem niet.
Wat ik overigens irritant vind is dat als je in een online wedstrijd bezig bent, dat je dan niet van kart of karakter kan wisselen. Ik wil nog weleens iets uitproberen en dat pakt niet altijd goed uit, maar ik ben dan weer te lui om te kappen te wisselen en weer te joinen, zeker ook omdat dat proces weer net te lang duurt. Of mis ik wat.
Valt reuze mee, een moter kan veel meer.quote:Op donderdag 17 april 2008 02:28 schreef neggix het volgende:
[..]
Tja, Anders gaat idd iedereen volop lopen wisselen.. Vind het nou al vaak te lang duren...
Wat zijn motor's kut zeg btw10 keer liever een kart
Zoalsquote:Op donderdag 17 april 2008 02:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Valt reuze mee, een moter kan veel meer.
Ik start het zaakje wel even op, kijken of het in deze staat nog lukt me racen. Gelijk even checken of ik je uberhaupt in mijn friends list heb.quote:Op donderdag 17 april 2008 02:34 schreef GGMM het volgende:
Iemand trouwens nog zin in een potje? Ik zit nu alleen met schol fok! in een continental race
Ik zit op zolder nu Wii beneden en geen zin om alles weer aan te doen en ga naar bed maar denk ik... Morgen weer een dagquote:Op donderdag 17 april 2008 02:34 schreef GGMM het volgende:
Iemand trouwens nog zin in een potje? Ik zit nu alleen met schol fok! in een continental race
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |