quote:Op donderdag 17 april 2008 02:11 schreef Tweek het volgende:
Overigens je broertje was erg vervelend, die heeft mij zeker 3 keer voor de streep ingehaald en zeker één keer was hij de verantwoordelijke voor mijn laatste plaats.
Zo even de korte conversatie uit het latere topic gekopieerd.quote:Op donderdag 17 april 2008 02:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Klopt, m'n broertje in een duivelsjong, ik haat het echt om met hem te gamen
Wat zei jequote:Op donderdag 17 april 2008 02:20 schreef Tweek het volgende:
[..]
Zeg ik probeer het nog goed te maken, maar als jij ook hier gaat lullen, dan wordt deze het omdat hij actiever is ofzo.
En nou kap ik met dat mod gedoe
Ook al zo origineelquote:
Is deze nog net iets uitgebreider, we kunnen ze natuurlijk ook allebei vol lullen en dan nummertje 7 openen, maakt het niks meer uit.quote:
Tja, voordat je zover ben, is het al 3 uurquote:Op donderdag 17 april 2008 02:21 schreef Tweek het volgende:
[..]
Is deze nog net iets uitgebreider, we kunnen ze natuurlijk ook allebei vol lullen en dan nummertje 7 openen, maakt het niks meer uit.
Ik heb deze week vrij en slaap toch niet voor 3 uur, dus dat is het probleem niet.quote:Op donderdag 17 april 2008 02:22 schreef neggix het volgende:
[..]
Tja, voordat je zover ben, is het al 3 uur
Tja, Anders gaat idd iedereen volop lopen wisselen.. Vind het nou al vaak te lang duren...quote:Op donderdag 17 april 2008 02:25 schreef Tweek het volgende:
[..]
Ik heb deze week vrij en slaap toch niet voor 3 uur, dus dat is het probleem niet.
Wat ik overigens irritant vind is dat als je in een online wedstrijd bezig bent, dat je dan niet van kart of karakter kan wisselen. Ik wil nog weleens iets uitproberen en dat pakt niet altijd goed uit, maar ik ben dan weer te lui om te kappen te wisselen en weer te joinen, zeker ook omdat dat proces weer net te lang duurt. Of mis ik wat.
Valt reuze mee, een moter kan veel meer.quote:Op donderdag 17 april 2008 02:28 schreef neggix het volgende:
[..]
Tja, Anders gaat idd iedereen volop lopen wisselen.. Vind het nou al vaak te lang duren...
Wat zijn motor's kut zeg btw10 keer liever een kart
Zoalsquote:Op donderdag 17 april 2008 02:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Valt reuze mee, een moter kan veel meer.
Ik start het zaakje wel even op, kijken of het in deze staat nog lukt me racen. Gelijk even checken of ik je uberhaupt in mijn friends list heb.quote:Op donderdag 17 april 2008 02:34 schreef GGMM het volgende:
Iemand trouwens nog zin in een potje? Ik zit nu alleen met schol fok! in een continental race
Ik zit op zolder nu Wii beneden en geen zin om alles weer aan te doen en ga naar bed maar denk ik... Morgen weer een dagquote:Op donderdag 17 april 2008 02:34 schreef GGMM het volgende:
Iemand trouwens nog zin in een potje? Ik zit nu alleen met schol fok! in een continental race
Won ik die laatste nou echt, of stond je gewoon expres stil voor de finish?quote:Op donderdag 17 april 2008 03:28 schreef GGMM het volgende:
Hmm, iets minder arrogant finishen mag wel voortaan
Gedeeltelijk expres, ik had niet echt rekening gehouden met een eventueel rood schildquote:Op donderdag 17 april 2008 03:30 schreef Tweek het volgende:
[..]
Won ik die laatste nou echt, of stond je gewoon expres stil voor de finish?
hoogmoed komt voor de val, al moet ik zeggen, nog niet eerder kreeg ik tot 3 maal toe een wolkje boven me hoofd als ik laatste lag.quote:Op donderdag 17 april 2008 03:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Gedeeltelijk expres, ik had niet echt rekening gehouden met een eventueel rood schildIk was wel van plan 1ste te worden.
Dat is het nadeel als je met maar 3 mensen raced, dan krijgt de 3rde soms ook kutitems. als je laatste staat met 12man krijg je nooit wolkjes.quote:Op donderdag 17 april 2008 03:32 schreef Tweek het volgende:
[..]
hoogmoed komt voor de val, al moet ik zeggen, nog niet eerder kreeg ik tot 3 maal toe een wolkje boven me hoofd als ik laatste lag.
Niet dat het veel uitmaakte.
Minder fijn voor mij, dat werd stil staan voor de finish, maar goed ik ga me bed maar eens opzoeken. Morgen weer een niewe dag om ingemaakt te wordenquote:Op donderdag 17 april 2008 03:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat is het nadeel als je met maar 3 mensen raced, dan krijgt de 3rde soms ook kutitems. als je laatste staat met 12man krijg je nooit wolkjes.
Wel fijn dat ik die paddestoel kreeg zodat ik groot werd in DK jungle
Feliquote:
'truste, ik hoop dat er morgen nog meer mensen zijn, 12 zou wel leuk zijnquote:Op donderdag 17 april 2008 03:37 schreef Tweek het volgende:
[..]
Minder fijn voor mij, dat werd stil staan voor de finish, maar goed ik ga me bed maar eens opzoeken. Morgen weer een niewe dag om ingemaakt te worden
Wow goed zegquote:Op donderdag 17 april 2008 10:28 schreef Robi02 het volgende:
Sta nu op 7600+ punten.
Op naar de 8000!
Idd, dat was gister ook een keer met Maple Treeway. Toen zakte ik wel door de mandquote:Op donderdag 17 april 2008 02:29 schreef GGMM het volgende:
Jammer dat sommige levels, online, ook mirror cup zijn
Ik weet niet of wij elkaar al kunnen zien, maar heb ook geen idee hoe je heet in Mario Kart?quote:Op donderdag 17 april 2008 11:44 schreef gamefreek het volgende:
Straks eens kijken of mensen mijn Ghosts nog hebben kunnen verslaan, hoop het wel want dan heb ik weer iets te doen
Is maar op een paar tracks hoor, maar op die tracks sta ik wel bovenaan bij mijn friends.quote:Op donderdag 17 april 2008 12:08 schreef Necrodeath het volgende:
[..]
Ik weet niet of wij elkaar al kunnen zien, maar heb ook geen idee hoe je heet in Mario Kart?![]()
Ah, nee, ik kan je nog niet zien. Staat nog een vraagteken. Maar goed, tot nu toe sta ik bij de meeste Time Trials waar ik me aan gewaagd heb bovenaan van de Friends die ik heb. Ben benieuwd wat voor tijden jij hebt
Ik heb nu iedereen behalve Daisy, Bowser Jr. en Dry Bowser. Denk ook niet dat ik die laatste kan halen omdat ik al moeite heb met eerste eindigen op 150cc, laat staan een star rating kan halenquote:Op donderdag 17 april 2008 03:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Felihoeveel charaters heb je nu?
Ik heb sinds gisteren Mii (Outfit B) unlocked, ik moet zeggen dat het de moeite niet echt waard is.
Ik gebruik meestal Funky Kong (zwaar) op de Bowser Bike, vind hem wel grappigquote:Op donderdag 17 april 2008 02:31 schreef Tweek het volgende:
Ik ben er nog steeds niet overuit wat nou beter is, moter of kart, en dan ook nog welke en dan moet ik er nog heel veel vrij spelen. Vervelend ook dat online zo verslavend is, want dan kom je er niet aan toe.
Maar goed wat gebruikt iedereen? licht, middel, zwaar? Kart, moter? en dan welke?
Boo of Bowser op de kart, meestal in die Piranha Prowler. Ik heb het idee dat je met een zwaarder personage toch meer grip hebt, hoewel de acceleratie tegenvalt.quote:Op donderdag 17 april 2008 02:31 schreef Tweek het volgende:
Ik ben er nog steeds niet overuit wat nou beter is, moter of kart, en dan ook nog welke en dan moet ik er nog heel veel vrij spelen. Vervelend ook dat online zo verslavend is, want dan kom je er niet aan toe.
Maar goed wat gebruikt iedereen? licht, middel, zwaar? Kart, moter? en dan welke?
Dat betekent dus dat ik weer aan de slag moetquote:
Die wolkjes zijn echt briljant. Ik heb ook het idee dat je echt sneller gaat met zo'n ding, puur omdat je zo snel mogelijk iemand moet aanstoten. Samen met die bullet toch wel een van de leukste toevoegingen imo.quote:Op donderdag 17 april 2008 13:31 schreef Tamaartje het volgende:
pfffffffff val ik naar beneden lig ik natuurlijk laatste en krijg ik ook nog een wolkje
ja maar als je laatste bent dan kun je niet zo snel iemand meer aantikkenquote:Op donderdag 17 april 2008 13:34 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Die wolkjes zijn echt briljant. Ik heb ook het idee dat je echt sneller gaat met zo'n ding, puur omdat je zo snel mogelijk iemand moet aanstoten. Samen met die bullet toch wel een van de leukste toevoegingen imo.
Ik heb net even snel 16 x die expert staff ghost unlocked op 16 verschillende banenquote:Op donderdag 17 april 2008 12:08 schreef Necrodeath het volgende:
[..]
Ik weet niet of wij elkaar al kunnen zien, maar heb ook geen idee hoe je heet in Mario Kart?![]()
Ah, nee, ik kan je nog niet zien. Staat nog een vraagteken. Maar goed, tot nu toe sta ik bij de meeste Time Trials waar ik me aan gewaagd heb bovenaan van de Friends die ik heb. Ben benieuwd wat voor tijden jij hebt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt., de eerste keer toen ik Maple Treeway reed was ik net 1 seconde langzamer dan jou, maar ik was compleet mijn 3 paddo's vergeten
Wel op Dry Dry Desert een leuke tijd neergezet (ook maar 1x geprobeerd)
Morgen ga ik even op een paar banen een echte snelle tijd neerzetten![]()
Je rijdt ook sneller, dat is ook het voordeel, anders kan je natuurlijk nooit iemand aantikken.quote:Op donderdag 17 april 2008 13:34 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Die wolkjes zijn echt briljant. Ik heb ook het idee dat je echt sneller gaat met zo'n ding, puur omdat je zo snel mogelijk iemand moet aanstoten. Samen met die bullet toch wel een van de leukste toevoegingen imo.
Dan is het wel vervelend inderdaad.quote:Op donderdag 17 april 2008 13:35 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
ja maar als je laatste bent dan kun je niet zo snel iemand meer aantikken
Volgens mij heb ik jou er nog niet bij staan, ik voeg je straks ff toe.quote:Op donderdag 17 april 2008 13:52 schreef McGilles het volgende:
Maar 8 mensen hebben mij tot nu toe toegevoegd, wel jammer. Wie hebben er nog een plaatsje vrij en zijn actief, dan voeg ik jullie ook toe!
Klopt. Ik heb zo'n (S) Kart onlockt door 50 mensen online te verslaan, terwijl ik die kart ook had kunnen unlocken door 1 expert staff ghost vrij te spelen.quote:Op donderdag 17 april 2008 13:57 schreef VirtualPOM het volgende:
Er zijn blijkbaar meerdere manieren om characters te unlocken. Op gamefaqs staat dat je toadette kunt unlocken door een time trail te doen op alle 32 parkoersen, maar kreeg haar net als beloning voor 100X (online?) winnen
Ja kan best denk ik zoquote:Op donderdag 17 april 2008 13:57 schreef VirtualPOM het volgende:
Er zijn blijkbaar meerdere manieren om characters te unlocken. Op gamefaqs staat dat je toadette kunt unlocken door een time trail te doen op alle 32 parkoersen, maar kreeg haar net als beloning voor 100X (online?) winnen
Als het goed is heb ik jou ook toegevoegd, maar je was nog een vraagteken.quote:Op donderdag 17 april 2008 13:52 schreef McGilles het volgende:
Maar 8 mensen hebben mij tot nu toe toegevoegd, wel jammer. Wie hebben er nog een plaatsje vrij en zijn actief, dan voeg ik jullie ook toe!
Ik ook, al schrok ik daar wel van, zou ik echt al 250 X gespeeld hebben ?quote:Op donderdag 17 april 2008 14:00 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Ja kan best denk ik zo
Ik heb birdo gekregen voor 250x online spelen
quote:Op donderdag 17 april 2008 13:36 schreef McGilles het volgende:
[..]
Ik heb net even snel 16 x die expert staff ghost unlocked op 16 verschillende banenIk had het gezienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt., de eerste keer toen ik Maple Treeway reed was ik net 1 seconde langzamer dan jou, maar ik was compleet mijn 3 paddo's vergeten
Wel op Dry Dry Desert een leuke tijd neergezet (ook maar 1x geprobeerd)Ik kijk uit naar de tijdenquote:Morgen ga ik even op een paar banen een echte snelle tijd neerzetten
Doe eens niet.
ja ik dacht ook al hmmmm zoveelquote:Op donderdag 17 april 2008 14:37 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Ik ook, al schrok ik daar wel van, zou ik echt al 250 X gespeeld hebben ?Bij 50 kreeg ik die terreinwagen voor de kleine figuurtjes.
oh ik dacht alquote:Op donderdag 17 april 2008 14:54 schreef Sangreal het volgende:
dat is niet 250x spelen, maar 250x boven iemand anders eindigen. Stel er zijn 10 racers en je eindigt als 2e, dat dalt dat voor 8 van die punten
quote:Op donderdag 17 april 2008 15:06 schreef YPrue het volgende:
[..]
Zeg, doe jij eens niet zo vaak Bullet Bill op Jungle Parkway![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |