Ja kan best denk ik zoquote:Op donderdag 17 april 2008 13:57 schreef VirtualPOM het volgende:
Er zijn blijkbaar meerdere manieren om characters te unlocken. Op gamefaqs staat dat je toadette kunt unlocken door een time trail te doen op alle 32 parkoersen, maar kreeg haar net als beloning voor 100X (online?) winnen
Als het goed is heb ik jou ook toegevoegd, maar je was nog een vraagteken.quote:Op donderdag 17 april 2008 13:52 schreef McGilles het volgende:
Maar 8 mensen hebben mij tot nu toe toegevoegd, wel jammer. Wie hebben er nog een plaatsje vrij en zijn actief, dan voeg ik jullie ook toe!
Ik ook, al schrok ik daar wel van, zou ik echt al 250 X gespeeld hebben ?quote:Op donderdag 17 april 2008 14:00 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Ja kan best denk ik zo
Ik heb birdo gekregen voor 250x online spelen
quote:Op donderdag 17 april 2008 13:36 schreef McGilles het volgende:
[..]
Ik heb net even snel 16 x die expert staff ghost unlocked op 16 verschillende banenIk had het gezienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt., de eerste keer toen ik Maple Treeway reed was ik net 1 seconde langzamer dan jou, maar ik was compleet mijn 3 paddo's vergeten
Wel op Dry Dry Desert een leuke tijd neergezet (ook maar 1x geprobeerd)Ik kijk uit naar de tijdenquote:Morgen ga ik even op een paar banen een echte snelle tijd neerzetten
Doe eens niet.
ja ik dacht ook al hmmmm zoveelquote:Op donderdag 17 april 2008 14:37 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Ik ook, al schrok ik daar wel van, zou ik echt al 250 X gespeeld hebben ?Bij 50 kreeg ik die terreinwagen voor de kleine figuurtjes.
oh ik dacht alquote:Op donderdag 17 april 2008 14:54 schreef Sangreal het volgende:
dat is niet 250x spelen, maar 250x boven iemand anders eindigen. Stel er zijn 10 racers en je eindigt als 2e, dat dalt dat voor 8 van die punten
quote:Op donderdag 17 april 2008 15:06 schreef YPrue het volgende:
[..]
Zeg, doe jij eens niet zo vaak Bullet Bill op Jungle Parkway![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |