Friend codes zijn stomquote:Op donderdag 10 april 2008 22:06 schreef Oksel het volgende:
Okay, conclusie; Online werkt voor het eerst bij nintendo?
Ik ben gewoon nav het vorige topic naar de MM gelopen. Wat nou bestellen.quote:
Als de bijna op zn grootst is dan indrukkenquote:Op donderdag 10 april 2008 22:17 schreef Maartel het volgende:
Is een super/turbostart niet meer mogelijk of is m'n timing gewoon kut?
zit er zeker nog in. verschillende niveau's zelfs.quote:Op donderdag 10 april 2008 22:17 schreef Maartel het volgende:
Is een super/turbostart niet meer mogelijk of is m'n timing gewoon kut?
en hoe werkt dat ?quote:Op donderdag 10 april 2008 22:27 schreef __Saviour__ het volgende:
ik heb een aantal van jullie een challenge gestuurd.
Whehehe, jij ook al niet.quote:Op donderdag 10 april 2008 22:25 schreef DancingPhoebe het volgende:
Mgihghiig. Ik ben duidelijk nog niet toe aan online spelen.
Geen idee hoe dat aan de kant van de ontvanger werkt. Ik heb ghostdata verstuurd naar een vijftal mensen.quote:
Dat was dus het embleempje in mijn Mario Kart Channel in het Wii Menu, zal het dan eens uit gaan proberenquote:Op donderdag 10 april 2008 22:36 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Geen idee hoe dat aan de kant van de ontvanger werkt. Ik heb ghostdata verstuurd naar een vijftal mensen.
ruilen?quote:Op donderdag 10 april 2008 22:48 schreef blessed19 het volgende:
Vanmiddag mario kart gekocht!
echter blijft hij constant bij de update hangen! Mijn wii is al helemaal geupdatet, echter wil mario kart ook een update uitvoeren... tijdens die update blijft hij hangen op de helft... ARGH!
Iemand die weet hoe ik dit moet oplossen? Ik wil gewoon gamen!
Ik weet niet of ik jou iets gestuurd heb, ik heb er gewoon 5 willekeurig aangeklikt.quote:Op donderdag 10 april 2008 22:41 schreef gamefreek het volgende:
Dat was dus het embleempje in mijn Mario Kart Channel in het Wii Menu, zal het dan eens uit gaan proberen
Edit: zal dan wel iets anders zijn, krijg ghost data van buitenlanders binnen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |