Jaap drukt Brian 2x op het hart, dat de leidende draad het huwelijk van Claire en Huub isquote:Op zondag 20 april 2008 01:35 schreef Desii het volgende:
B: als hij hem gepakt heeft, heeft tie een boete... hij lag op mijn nachtkastje.. dat is geen slingeren
quote:Op zondag 20 april 2008 03:27 schreef BarryK het volgende:
YESSSSSSSSSSSS d'r haarmat is uitgevallen.. staat niet op beeld zegt ze
iedereen gaat slapen.quote:Op zondag 20 april 2008 03:36 schreef BarryK het volgende:
[ afbeelding ]
Amanda: "ik ga even douchen aan de andere kant, wil jij het bed even klaarmaken, dan duik ik er zo gelijk in"
Teller aan
Teller uit.
Twee minuten sinds moment dat ze bij bed wegliep en weer terug is bij bed.
Brian: "ben je al klaar?"
quote:Op zondag 20 april 2008 12:36 schreef Spaarne het volgende:
[ link | afbeelding ]
Brian paalt zijn Del weer anaal zo te horen. We horen Amanda: 'ah, auw, ah' enzo kreuen.
Verder de gebruikelijke heftige paalgeluid van Brian.
Nu zult u zich afvragen: heeft Amanda gedoucht. Nee hoor!
En was er voorspel? Nee hoor!
Vindt Amanda het dan wel fijn? Ja hoor! Amanda ziet seks - in wat voor vorm dan ook - als bevestiging van liefde. Dus iedereen blij.
quote:Op zondag 20 april 2008 12:39 schreef Ziet het volgende:
nu moet ze hem nog pijpen ook
lekker met strontsmaak
vandaar deze TTquote:Op zondag 20 april 2008 12:43 schreef beequeen het volgende:
[..]
Er komt alleen maar diarree uit haar slabek, daar is ze dus wel een gewend.
quote:Op zondag 20 april 2008 12:55 schreef Spaarne het volgende:
[ link | afbeelding ]
Niet dat het te volgen is. Maar het gaat ongetwijfeld over Huub, Huub en Huub. Ik hoor Brian wel zeggen: "Wij gaan niets doen." Tja, dat doet ie al bijna 2 jaar, dus echt nieuws is dat niet.
Zou kunnen. Dat Brian over ZIJN geslaagde actie met het draaiboek vertelt.quote:Op zondag 20 april 2008 12:58 schreef Dementor het volgende:
[..]
![]()
Wat een stel kanslozen zijn het ook, het zal wel over het huwelijk gaan.
Dat je dat kon verstaan zeg.quote:Op zondag 20 april 2008 12:59 schreef T-lex het volgende:
Ging over Jaap...Amanda vertelde Brian dat Jaap niet te vertrouwen is.
Brian had het er over dat hij dat heus wel wist, en hem ook niet vertrouwd maar wel met Jaap wil "spelen".
Daarna ging het over slapen...ze lagen wat te dollen en Brian gaf aan dat hij nog wel ff zou kunnen tukken...Amanda is klaar wakker, en vroeg of ze wat te eten zou gaan maken.
quote:Op zondag 20 april 2008 12:46 schreef Ziet het volgende:
vervolg op: [COS #3572] Boete voor Jaap?
Gisteravond was FOK in de ban van het al dan niet een boete krijgen van Jaap voor het meenemen van het draaiboek van het huwelijk, het kopiëren ervan (en weer terug leggen in de private).
Claire heeft het in ieder geval doorgebeld.
Is het wél post?
Is het géén post?
Is het rondslingerend materiaal?
Is het persoonlijk bezit?
Hoe dan ook: we hebben er nog niets van gehoord, dus het is nog onduidelijk.
Wat wél duidelijk is:
Brian heeft zijn handen niet gebrand, die heeft het draaiboek niet meegenomen uit de private, alleen maar overgeschreven (eerder).
Hij kon dus met een gerust hart film kijken
[ afbeelding ]
Tijdens de film had Tanner nog een leuk nieuwtje:
[ afbeelding ]
Na de film was er wat onrust bij Jaap. We zijn er achter gekomen dat hij dan 'Pompompompom' gaat zingen.
Brian was nog onrustiger,
want er is een ringbandmap van hem kwijt (bleek zijn gedichtenbundel te zijn)
en hij verdenkt huub ervan hem te hebben.
hij heeft het al aan huub gevraagd, maar die zegt van niets te weten.
[ afbeelding ]
[..]
Jaap drukt Brian 2x op het hart, dat de leidende draad het huwelijk van Claire en Huub is
en níet brians map!
Jaap gaat vervolgens allerlei 'geheime' dokumenten verbranden
[ afbeelding ]
en Brian zoekt en zoekt tussen al zijn spullen.
Zijn map vindt ie gewoon terug onder zijn nachtkastje.
Na 3en komt Amanda thuis van haar paaldansoptreden
en Brian zit volgens de streamers nog in zijn parafase:
[ afbeelding ]
[..]
[..]
iedereen gaat slapen.
Deze morgen:
[..]
[..]
[..]
vandaar deze TT![]()
quote:Op zondag 20 april 2008 13:11 schreef T-lex het volgende:
Amanda gebruikt een dunschiller om plakken kaas mee te maken.
ik heb hem aangepastquote:Op zondag 20 april 2008 13:14 schreef Spaarne het volgende:
[..]
Dank je!
Je bent alleen vergeten (ahum ...) te schrijven dat Brian zijn geweldige gedichtenmap gewoon terug vond tussen zijn eigen rotzooi. En excuses maken voor zijn valse beschuldigingen? Nee, natuurlijk niet.
[ link | afbeelding ]
Slaaf ziet er weer geweldig uit.
tuurlijk hij laat Jaap alles doen dus kan hij nooit meer Huub verwijten dit ook te doen .quote:Op zondag 20 april 2008 12:59 schreef T-lex het volgende:
Ging over Jaap...Amanda vertelde Brian dat Jaap niet te vertrouwen is.
Brian had het er over dat hij dat heus wel wist, en hem ook niet vertrouwd maar wel met Jaap wil "spelen".
Daarna ging het over slapen...ze lagen wat te dollen en Brian gaf aan dat hij nog wel ff zou kunnen tukken...Amanda is klaar wakker, en vroeg of ze wat te eten zou gaan maken.
Ik hoop, duim en bid met je mee. Maar ik vind Jaap helemaal niks hm. Die doet alles wat de FEBO hem voor schrijft (net als de anderen in DGK overigens - maar Jaap net nog iets ergerderderder).quote:Op zondag 20 april 2008 13:20 schreef JEEtjuuh het volgende:
Ik blijf erbij , er komt nog een omwenteling bij Jaap dat ineens alles op brian en amanda gaat en ik denk van af 1 mei of vanaf 15 mei
Jaap komt nu over als een matennaaier en kijkers en streamers houden daar niet van.Jaap graaft zijn eigen graf en heeft het niet in de gaten.Achter word gezegd jongen het gaat top en Japie draaft door.quote:Op zondag 20 april 2008 13:22 schreef Spaarne het volgende:
[..]
Ik hoop, duim en bid met je mee. Maar ik vind Jaap helemaal niks hm. Die doet alles wat de FEBO hem voor schrijft (net als de anderen in DGK overigens - maar Jaap net nog iets ergerderderder).
Waarna hij dus zegt dat het wel goed geprobeerd was....niet met je negatieve bril kijken hé.quote:Op zondag 20 april 2008 13:25 schreef Ziet het volgende:
amanda: vond je het eten gister echt niet lekker?
brian schudt van nee
Claire wil er wel op lijkt het...maar Huub wil weer niet.quote:Op zondag 20 april 2008 13:35 schreef Spaarne het volgende:
[ link | afbeelding ]
Geen anale wurgseks in dit bed. Dus dat is niks voor Amanda. Amanda houdt van hard.
Huub wil graag een broodje met hagelslag en kaas, sap en batterijen.
quote:Op zondag 20 april 2008 14:24 schreef T-lex het volgende:
B&A staan al ff onder de douche...Amanda vroeg gisteren aan Brian of hij d'r haar wou wassen incl. hoofdhuidmassage, dus zal nu wel gedaan worden.
Huub kruigt ook een massage op bed.
Huub en Claire hebben gisteren vrij lang onder de douche gestaan. Brian zei tegen Amanda: Staan ze nog steeds onder de douche?quote:Op zondag 20 april 2008 14:26 schreef Ziet het volgende:
best wel erg dat amanda zich alleen maar goed kan laten wassen door brian...
En behoorlijke vieze voeten....als je dat zo ziet, zou je zeggen dat ze vergeten te wassen is gisteren.....quote:Op zondag 20 april 2008 14:51 schreef T-lex het volgende:
Claire heeft slappe tieten en vetrollen...van mij mag ze best wat meer kleding aan doen.![]()
Ja maar die bijbel had Nadia een half jaar geleden al meegenomen, dus kleinequote:Op zondag 20 april 2008 15:01 schreef beequeen het volgende:
Amanda overtreedt de gulden regel uit haar VB bible: Opmaken doe je bij daglicht, niet in het half donker.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 20 april 2008 15:15 schreef Dark het volgende:
Luidspreker - BRIAN OPSTAAN!!!!!!!!!!!!!!!!
Wat ik ervan begrepen heb.........moeten zowel Jaap als Brian een boete krijgen.quote:Op zondag 20 april 2008 15:28 schreef fredfik het volgende:
nou kom op febo met de brief met de boete voor jaap !!!!!!!
Zul je zien dat Huub dan een boete krijgt voor uitlokkenquote:Op zondag 20 april 2008 15:37 schreef Dark het volgende:
[..]
Wat ik ervan begrepen heb.........moeten zowel Jaap als Brian een boete krijgen.
Brian voor het overschrijven/kopieren met de hand.........en........
Jaap voor het kopieren met de machine..........?
Het lag open en bloot.......... het boek/script was toch dicht?
Ik zat ook al te balen..quote:Op zondag 20 april 2008 15:45 schreef Dementor het volgende:
We missen net een plan van H en J omdat ze op stream 3 en 4 zatten met kut geluid en pas later naar 1 en 2 werden geschakeld.
Ik vind het totale onzin als hier een boete voor gegeven wordt. Huub en Claire hadden het niet rond moeten laten slingeren. En als er een boete komt dan is het script en zou me niets verbazen dat Jaap dan op de bruiloft weinig tot niets doet. Brian zal er toch niet intrappen dat Jaap aan zijn kant staat. Daar is Huub al veel te loslippig over geweest.quote:Op zondag 20 april 2008 15:37 schreef Dark het volgende:
[..]
Wat ik ervan begrepen heb.........moeten zowel Jaap als Brian een boete krijgen.
Brian voor het overschrijven/kopieren met de hand.........en........
Jaap voor het kopieren met de machine..........?
Het lag open en bloot.......... het boek/script was toch dicht?
Jij hebt liever iets om vast te houden a la Jaap? Het past wel bij de bouw van H. Hij is vet klein, als ie dan ook nog eens breed was, krijg je een soort van vierkantje en dat is voor niemand leuk.quote:Op zondag 20 april 2008 15:06 schreef coldstar het volgende:
Huub heeft zij overhemd er maar eens bij uitgetrokken, nadat hij eerst zijn kippenborstje heeft ingesmeerd. Ik blijf die jongen zo eng mager vinden....
+1quote:Op zondag 20 april 2008 15:49 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik vind het totale onzin als hier een boete voor gegeven wordt. Huub en Claire hadden het niet rond moeten laten slingeren. En als er een boete komt dan is het script en zou me niets verbazen dat Jaap dan op de bruiloft weinig tot niets doet. Brian zal er toch niet intrappen dat Jaap aan zijn kant staat. Daar is Huub al veel te loslippig over geweest.
Moet je ook horen wat hij met veel plezier en gegiechel voorleest. Over agressieve honden, Chinezen die honden eten, honden gangbangs, honden die beschoten worden...quote:Op zondag 20 april 2008 15:54 schreef Smash-it het volgende:
Amanda ligt ondertussen topless in de tuin. Brian leest voor uit de krant.
Voor zo'n kleine menneke vind ik hem eigenlijk best gespierd. Okay er kunnen wel een paar kilo's bij. Maar Huub lijkt gewoon weinig te kunnen eten als ie onder hoge druk staat.quote:Op zondag 20 april 2008 15:06 schreef coldstar het volgende:
Huub en Claire zitten al buiten in de zon.....sigaret en koffie. Geen sex beurt voor Claire. Alhoewel ze er volgens mij aardig op aan stuurden. waarschijnlijk had Huubpje geen zin.
Huub heeft zij overhemd er maar eens bij uitgetrokken, nadat hij eerst zijn kippenborstje heeft ingesmeerd. Ik blijf die jongen zo eng mager vinden....
B&A: 'Hahaha.. de hond heet Mastor... Mastor Batus.. Hahaha.. Oh my god.. haha'quote:Op zondag 20 april 2008 15:57 schreef Disana het volgende:
Moet je ook horen wat hij met veel plezier en gegiechel voorleest. Over agressieve honden, Chinezen die honden eten, honden gangbangs, honden die beschoten worden...
het kind grijpt nog steeds elke kans aan om haar tieten te showen.quote:Op zondag 20 april 2008 15:54 schreef Smash-it het volgende:
Amanda ligt ondertussen topless in de tuin. Brian leest voor uit de krant.
Check, ze zit nu pootje te baden in het zwembad. Zonder topje.quote:Op zondag 20 april 2008 16:01 schreef miesy het volgende:
het kind grijpt nog steeds elke kans aan om haar tieten te showen.
heel nederland kan die dingen nu ondertussen wel dromen.
quote:Op zondag 20 april 2008 16:03 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Check, ze zit nu pootje te baden in het zwembad. Zonder topje.
het blijven lelijke opgeblazen en ongelijke naar buiten loenzende dingen, ik snap niet wat iemand daar mooi aan vindtquote:Op zondag 20 april 2008 16:06 schreef beequeen het volgende:
Ja Amanda, nu weten we het wel.![]()
[ afbeelding ]
Ze zien er zo fake uit.quote:Op zondag 20 april 2008 16:06 schreef beequeen het volgende:
Ja Amanda, nu weten we het wel.![]()
[ afbeelding ]
Een boete of 2 zou wel een leuk script zijn!quote:Op zondag 20 april 2008 15:49 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik vind het totale onzin als hier een boete voor gegeven wordt. Huub en Claire hadden het niet rond moeten laten slingeren. En als er een boete komt dan is het script en zou me niets verbazen dat Jaap dan op de bruiloft weinig tot niets doet. Brian zal er toch niet intrappen dat Jaap aan zijn kant staat. Daar is Huub al veel te loslippig over geweest.
ze staan inderdaad wat scheef..hehequote:Op zondag 20 april 2008 16:08 schreef Verida het volgende:
[..]
het blijven lelijke opgeblazen en ongelijke naar buiten loenzende dingen, ik snap niet wat iemand daar mooi aan vindt
Ik vind ze ook heel erg poep.quote:
+ 1. Het is alleen zo verdomd onduidelijk wat nu precies de regels zijn mbt persoonlijk bezit. In de brief over PB en post staat niks over kopieeren.quote:Op zondag 20 april 2008 16:11 schreef Dark het volgende:
Een boete of 2 zou wel een leuk script zijn!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |