ik heb hem aangepastquote:Op zondag 20 april 2008 13:14 schreef Spaarne het volgende:
[..]
Dank je!
Je bent alleen vergeten (ahum ...) te schrijven dat Brian zijn geweldige gedichtenmap gewoon terug vond tussen zijn eigen rotzooi. En excuses maken voor zijn valse beschuldigingen? Nee, natuurlijk niet.
[ link | afbeelding ]
Slaaf ziet er weer geweldig uit.
tuurlijk hij laat Jaap alles doen dus kan hij nooit meer Huub verwijten dit ook te doen .quote:Op zondag 20 april 2008 12:59 schreef T-lex het volgende:
Ging over Jaap...Amanda vertelde Brian dat Jaap niet te vertrouwen is.
Brian had het er over dat hij dat heus wel wist, en hem ook niet vertrouwd maar wel met Jaap wil "spelen".
Daarna ging het over slapen...ze lagen wat te dollen en Brian gaf aan dat hij nog wel ff zou kunnen tukken...Amanda is klaar wakker, en vroeg of ze wat te eten zou gaan maken.
Ik hoop, duim en bid met je mee. Maar ik vind Jaap helemaal niks hm. Die doet alles wat de FEBO hem voor schrijft (net als de anderen in DGK overigens - maar Jaap net nog iets ergerderderder).quote:Op zondag 20 april 2008 13:20 schreef JEEtjuuh het volgende:
Ik blijf erbij , er komt nog een omwenteling bij Jaap dat ineens alles op brian en amanda gaat en ik denk van af 1 mei of vanaf 15 mei
Jaap komt nu over als een matennaaier en kijkers en streamers houden daar niet van.Jaap graaft zijn eigen graf en heeft het niet in de gaten.Achter word gezegd jongen het gaat top en Japie draaft door.quote:Op zondag 20 april 2008 13:22 schreef Spaarne het volgende:
[..]
Ik hoop, duim en bid met je mee. Maar ik vind Jaap helemaal niks hm. Die doet alles wat de FEBO hem voor schrijft (net als de anderen in DGK overigens - maar Jaap net nog iets ergerderderder).
Waarna hij dus zegt dat het wel goed geprobeerd was....niet met je negatieve bril kijken hé.quote:Op zondag 20 april 2008 13:25 schreef Ziet het volgende:
amanda: vond je het eten gister echt niet lekker?
brian schudt van nee
Claire wil er wel op lijkt het...maar Huub wil weer niet.quote:Op zondag 20 april 2008 13:35 schreef Spaarne het volgende:
[ link | afbeelding ]
Geen anale wurgseks in dit bed. Dus dat is niks voor Amanda. Amanda houdt van hard.
Huub wil graag een broodje met hagelslag en kaas, sap en batterijen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |