abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58174810
quote:
Op zondag 20 april 2008 11:44 schreef Margo37 het volgende:
Iemand die gevolgt Of is dat weer typisch iets van VV

09:31 - Suzanne wel in voor trio!

Toen Amanda en Suzanne gisteravond vertrokken voor een avond wild aan de paal hangen besloten Huub en Claire de danseressen uit te zwaaien. Onderweg naar de deur probeerde Huub nog een triootje te regelen met Claire en Suzanne. Zijn aanstaande wilde hier niets van weten en de paaldanslerares gaf aan dat ze niets wil beginnen met getrouwde of bijna getrouwde mannen. Claire verliet het gesprek waarop Huub het nogmaals probeerde bij Suzanne die ditmaal antwoordde wel in te zijn voor een trio. Zal Huub ooit genoeg hebben zijn Claire alleen?
Hahahaa, dat heb ik helemaaaaaaaaaaaaaaal niet gehoord. Zal wel onzin zijn. Ik dacht dat B en A van de trio's waren. Dat Huub om een trio smeekt, is nieuw.

Dit nog over de thuiskomst van Amanda. Amanda moet voortaan geld vragen van Brian.

Amanda komt terug van het paaldansen, ze is vroeger terug dan verwacht. Ze moest eerder optreden dan gepland. Het was helemaal fantastisch. Tijdens het paaldansen bleek dat de paal los zat. Tijdens het dansen viel haar haarmat uit, zij vond dat verschrikkelijk. Maar gelukkig had bijna niemand het in de gaten. Brian vraagt hoe de sfeer was, volgens Amanda was er een sekssfeer. Ze heeft met de eigenaar van de Matrix zitten kletsen en ook is ze door anderen gevraagd om op te komen treden o.a. voor Pleasure Island. De vriendin van de eigenaar is helemaal fan van Amanda en zei schijnt gezegd te hebben dat zij Huub haat. Brian zegt tegen Amanda dat als ze moet gaan dansen voor andere mensen zij wel moet vragen wat het schuift!
pi_58174890
@ Ziet en Spaarne, ik lees al dat het een grapje was en dat Claire had gezegd we gaan erom schaken
"Als je geen argumenten meer kan bedenken, ga dan over op beledigingen, want 'onbeleefdheid' maakt een einde aan alle meningsverschillen."
pi_58175141
quote:
Op zondag 20 april 2008 12:02 schreef Spaarne het volgende:

[..]

Hahahaa, dat heb ik helemaaaaaaaaaaaaaaal niet gehoord. Zal wel onzin zijn. Ik dacht dat B en A van de trio's waren. Dat Huub om een trio smeekt, is nieuw.

Dit nog over de thuiskomst van Amanda. Amanda moet voortaan geld vragen van Brian.

Amanda komt terug van het paaldansen, ze is vroeger terug dan verwacht. Ze moest eerder optreden dan gepland. Het was helemaal fantastisch. Tijdens het paaldansen bleek dat de paal los zat. Tijdens het dansen viel haar haarmat uit, zij vond dat verschrikkelijk. Maar gelukkig had bijna niemand het in de gaten. Brian vraagt hoe de sfeer was, volgens Amanda was er een sekssfeer. Ze heeft met de eigenaar van de Matrix zitten kletsen en ook is ze door anderen gevraagd om op te komen treden o.a. voor Pleasure Island. De vriendin van de eigenaar is helemaal fan van Amanda en zei schijnt gezegd te hebben dat zij Huub haat. Brian zegt tegen Amanda dat als ze moet gaan dansen voor andere mensen zij wel moet vragen wat het schuift!

Zoals wij dus al dachten die rat wil haar pimpen.
pi_58175174
quote:
Op zondag 20 april 2008 00:58 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
En wat Jaap deed wordt letterlijk verteld in die brief. Als je iets rond laat slingeren dan mag het dus gewoon gepakt en gelezen worden. Kan nooit een boete zijn, los van het feit dat het eigenlijk geen post is.....
je mag het lezen maar niet meenemen en kopieren jullie vergeten dat elke keer Jaap is dom geweest en had moeten zegen tegen brajen haal jij het ff .

Jaap krijgt vandaag een ton boete zo duidelijk als wat.
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik zeg, niet voor wat jij verstaat.
pi_58175207
het konijnen is al weer begonnen bij de rat en zijn del
  † In Memoriam † zondag 20 april 2008 @ 12:25:18 #281
135305 beequeen
Lost.
pi_58175214
Goffer de goffer, zet de streams aan en ja hoor, die rat ligt alweer 10 minuten te pompen.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_58175257
quote:
Op zondag 20 april 2008 12:24 schreef fredfik het volgende:
het konijnen is al weer begonnen bij de rat en zijn del
3 keer?
pi_58175267
quote:
Op zondag 20 april 2008 12:23 schreef JEEtjuuh het volgende:

[..]

je mag het lezen maar niet meenemen en kopieren jullie vergeten dat elke keer Jaap is dom geweest en had moeten zegen tegen brajen haal jij het ff .

Jaap krijgt vandaag een ton boete zo duidelijk als wat.
Van mij hoeft Jaap alleen maar een boete als die rat hem ook krijgt.maar ach mijn hoop op eerlijk spel is echt weg en ik zal het deze weken nog wel volgen,maar met een vieze bijsmaak.Heb net dat filmpje van ome John gezien,nou die spoort ook niet.
  † In Memoriam † zondag 20 april 2008 @ 12:33:26 #284
137949 Disana
pi_58175323
quote:
Op zondag 20 april 2008 12:25 schreef beequeen het volgende:
Goffer de goffer, zet de streams aan en ja hoor, die rat ligt alweer 10 minuten te pompen.
Maak je niet druk ...of kom je zelf wat te kort?
  † In Memoriam † zondag 20 april 2008 @ 12:35:53 #286
135305 beequeen
Lost.
pi_58175378
quote:
Op zondag 20 april 2008 12:33 schreef T-lex het volgende:

Maak je niet druk ...of kom je zelf wat te kort?
Wat is dat nu voor vreemde vraag? Ik verbaas me alleen over het feit dat hij nu al 20 minuten ligt te pompen zonder resultaat. Vaginaal lukt het blijkbaar niet, dan maar weer anaal of omgekeerd. Het is niet meer bij te houden.

Ik ga maar eens iets nuttigs doen.
― Mark Twain
pi_58175380
fok deed net ff raar,
maar het was dus een grapje, van dat trio
(ik dacht al dat ik gek geworden was)
Wie nimmer dwaalt, wordt nooit verstandig
pi_58175383
duurt wel erg lang voor de rat z,n kwakkie kwijt is
pi_58175393

Brian paalt zijn Del weer anaal zo te horen. We horen Amanda: 'ah, auw, ah' enzo kreuen.
Verder de gebruikelijke heftige paalgeluid van Brian.
Nu zult u zich afvragen: heeft Amanda gedoucht. Nee hoor!
En was er voorspel? Nee hoor!
Vindt Amanda het dan wel fijn? Ja hoor! Amanda ziet seks - in wat voor vorm dan ook - als bevestiging van liefde. Dus iedereen blij.
pi_58175397
jaaaa het is weer anaal gelukt !!!!
pi_58175414
quote:
Op zondag 20 april 2008 12:35 schreef beequeen het volgende:

[..]

Wat is dat nu voor vreemde vraag? Ik verbaas me alleen over het feit dat hij nu al 20 minuten ligt te pompen zonder resultaat. Vaginaal lukt het blijkbaar niet, dan maar weer anaal.

nou dat vind ik ook verbazingwekkend hoor
als je echt zin hebt, dan maakt het volgens mij niet uit waar je op ligt,
maar dan ben je echt wel binnen een paar minuten klaar.
kan me niet voorstellen dat ie heel erg zijn best doet om niet klaar te komen.

dus ik vond het ook niet zo'n rare vraag
en nee, ik kom ook niets te kort
pi_58175423
quote:
Op zondag 20 april 2008 12:33 schreef Disana het volgende:
Ze ligt dus weer op haar buik. Die geluiden die ze maakt zijn vast niet van plezier.
Hij heeft eerst gewoon netjes na aanbellen de voordeur gepakt...ze lag net nog op d'r rug. Waarna hij het ff oraal afmaakte voor Amanda. A had daar zo te horen helemaal geen probleem mee.
Er komen in ieder geval heel wat standjes voorbij op deze vroege morgen
...maar kga maar is een ontbijtje maken denk ik, krijg er honger van.
pi_58175424

Brian is z'n kwakkie weer kwijt.
Nu vraag u zich misschien af of ze daarna nog even kusten of knuffelden. Het antwoord is: Nee hoor!
pi_58175454
nu moet ze hem nog pijpen ook
lekker met strontsmaak
pi_58175461
O, ze gaan toch nog even door. Misschien wordt Amanda gevingerd ofzo.
Wat een lover is Brian toch!!! O nee, hij is weer aan het slaan, hoor ik. Kleine tikjes.

Ik heb nog even op VOL en Nowlive gekeken of daar iets stond over een trio van Huub, Claire en Suus. Niet dus. Poekie heeft het dus uit haar duim gezogen.
  † In Memoriam † zondag 20 april 2008 @ 12:40:09 #296
135305 beequeen
Lost.
pi_58175462
Hij gaat gewoon verder dus is het nog steeds niet gelukt. Ik heb dus gelijk, Hdnkkk is back.
― Mark Twain
pi_58175486
klaar
pi_58175502
slapen maar
pi_58175507

Slaaf zoekt iets. Condooms? Glijmiddel?
  † In Memoriam † zondag 20 april 2008 @ 12:43:32 #300
135305 beequeen
Lost.
pi_58175531
quote:
Op zondag 20 april 2008 12:39 schreef Ziet het volgende:
nu moet ze hem nog pijpen ook
lekker met strontsmaak
Er komt alleen maar diarree uit haar slabek, daar is ze dus wel een gewend.
― Mark Twain
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')