Als Bart uberhaupt nog komt. Hij zou regelmatig komen, maar ik heb hem maar 1 x gezien. Vermoed dat het hele idee van reintegratie coach is komen te vervallen. Bart was niet dol genoeg op Brian en vooral niet gek genoeg op Amanda. En dan is het exit hm.quote:
Ik denk dat jij het dichtst bij de waarheid zit.quote:Op zaterdag 19 april 2008 23:39 schreef avonne het volgende:
hm, dus iedereen hier denkt dat het allemaal echt is? Dat Jaap stiekem het draaiboek meeneemt om terror voor te bereiden, en dat Huub en Claires dag daarmee verpest wordt?
Hm.
Sorry, ik blijf er bij dat het huwelijk nep is, dat Huub en Claire dondersgoed weten dat het een zootje gaat worden, en dat Jaap met toestemming het draaiboek heeft gepakt.
Voor Jaap waren er personen genoeg. Dus ik denk dat hij dat zelf niet wil. Of dat ze "achter" niet bepaald gecharmeerd zijn voor de personen die wel een paar dagen Jaap zouden willen steunen.quote:Op zondag 20 april 2008 00:43 schreef Spaarne het volgende:
Voor Jaap is er helemaal geen bekende geweest hm? Hij heeft niemand en hij wil niemand, denk ik.
Voor Amanda heeft de Febo met veel moeite er 1 persoon uit weten te persen. Ik verwacht geen extra bezoeker meer. Ach, Amanda en vrienden ... en als er dan iemand komt, kijkt ze er niet naar om.
Voor Huub is al zijn bezoek al geweest.
Maar voor Claire moet er toch nog wel iemand komen? Ik hoop Bram.
En heeft Brian ze alle drie al gehad?
Het mooiste zou zijn als Jaap een dag ervoor het TERROR-script gaat doornemen met ratje.quote:Op zondag 20 april 2008 00:44 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik denk dat jij het dichtst bij de waarheid zit.
quote:Op zondag 20 april 2008 00:40 schreef Spaarne het volgende:
[..]
Als Bart uberhaupt nog komt. Hij zou regelmatig komen, maar ik heb hem maar 1 x gezien. Vermoed dat het hele idee van reintegratie coach is komen te vervallen. Bart was niet dol genoeg op Brian en vooral niet gek genoeg op Amanda. En dan is het exit hm.
Hoeveel bekenden zijn er inmiddels voor iedereen geweest?
Voorspelquote:Op zondag 20 april 2008 00:58 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Zit Claire nu aan Huubs duim te zuigen?
En daarnaast willen we allemaal weten wat er op de agenda staat ! Tenslotte is zo'n bruiloft onderdeel van het programma, zoals Leandra al eerder melddequote:Op zondag 20 april 2008 00:58 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
En wat Jaap deed wordt letterlijk verteld in die brief. Als je iets rond laat slingeren dan mag het dus gewoon gepakt en gelezen worden. Kan nooit een boete zijn, los van het feit dat het eigenlijk geen post is.....
quote:Op zondag 20 april 2008 00:57 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Het mooiste zou zijn als Jaap een dag ervoor het TERROR-script gaat doornemen met ratje.
Ratje helemaal hylarisch en dat Jaap dan zegt: "Vind je het een goed plan?..."
Ratje: "Jaaaaaaaa"
Jaap: "Dan gaan we het helemaal hylarisch maken. Iedereen denkt dat ik de TERROR ga doen, maar jij neemt mijn plaats in en jij gaat het doen, dat is pas TV....."
Wedden dat Brian dan een spontane apendisitis krijgt en opgenomen moet worden...
En daarom is het script...Jaap moest het voorlezen voor de streamers met als gevolg twee effecten:quote:Op zondag 20 april 2008 01:00 schreef chufi het volgende:
[..]
En daarnaast willen we allemaal weten wat er op de agenda staat ! Tenslotte is zo'n bruiloft onderdeel van het programma, zoals Leandra al eerder meldde
Morgen weer zondag, dan kan papa Ron wederom langskomen met z'n Hummer om een paar lolly's te brengen....quote:Op zondag 20 april 2008 00:58 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Zit Claire nu aan Huubs duim te zuigen?
Hij kan niet eens een ijsje bestellen zonder toestemming van achter... waar heeft hij die portemonnee voor nodig?? En.... als het zijn portemonnee niet is, wat is het dan wel??quote:Op zondag 20 april 2008 01:04 schreef chufi het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
IK zie waarachtig een grote gevulde portemonnee in zn linker broekzak
Dus ik zag het toch goed. Tja, wat moet je anders he?quote:
P?? Pammetjes??quote:Op zondag 20 april 2008 01:10 schreef hetbabbelaartje het volgende:
[..]
Dus ik zag het toch goed. Tja, wat moet je anders he?
Of je speelt met je p.. als je niets te doen hebt, of je laat het je vriendin doen
Of je doet of je doet of je een goed gevulde zak hebtquote:Op zondag 20 april 2008 01:10 schreef hetbabbelaartje het volgende:
[..]
Dus ik zag het toch goed. Tja, wat moet je anders he?
Of je speelt met je p.. als je niets te doen hebt, of je laat het je vriendin doen
"Zak" is niet met een P, en "goedgevuld" ook nietquote:Op zondag 20 april 2008 01:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Of je doet of je doet of je een goed gevulde zak hebt
Dat is een rol pepermunt.....quote:Op zondag 20 april 2008 01:06 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hij kan niet eens een ijsje bestellen zonder toestemming van achter... waar heeft hij die portemonnee voor nodig?? En.... als het zijn portemonnee niet is, wat is het dan wel??
It speaks!!quote:
quote:
zijn gedichtenbundelquote:Op zondag 20 april 2008 01:32 schreef Ziet het volgende:
[..]
brian is nog onrustiger,
want er is een ringbandmap van hem kwijt
en hij verdenkt huub ervan hem te hebben.
hij heeft het al aan huub gevraagd, maar die zegt van niets te weten
Dus als iets openlijk op je nachtkastje ligt is het wel persoonlijk bezit.quote:Op zondag 20 april 2008 01:32 schreef Ziet het volgende:
[..]
brian is nog onrustiger,
want er is een ringbandmap van hem kwijt
en hij verdenkt huub ervan hem te hebben.
hij heeft het al aan huub gevraagd, maar die zegt van niets te weten
Wel als je rat heetquote:Op zondag 20 april 2008 01:35 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Dus als iets openlijk op je nachtkastje ligt is het wel persoonlijk bezit.
Ik ook, maar helaas, de boel is doodgebloed............( een hele lange tijd trouwens al)quote:Op zondag 20 april 2008 00:26 schreef Spaarne het volgende:
[..]
DGK is qua stiekemigheid wel op B's lijf geschreven zeg.
Kom net terug en verheugde mij op terror op Brian. Maar helaas. Huub, Claire en LafJaap doen weer eens niks. GVD. Zal dat nou weer niet mogen van de FEBO of weten ze niks te verzinnen?
Jaap kan dit gemakkelijk doen. Zeker om voor hem de eerlijkheid van Brian naar hem toe bewezen te zien.quote:Op zondag 20 april 2008 01:02 schreef Ziet het volgende:
[..]
zeker weten!
als jaap dit zou flikken
of iets anders waarbij blijkt dat ie die rat in de maling heeft genomen,
dan gaat mijn stem naar jaap!
De halve zool. Als het over eten gaat denkt die gek steevast dat hij vergiftigd wordt terwijl het duidelijk is gezegd door de 'regelgevers' dat er met eten niet gerotzooid mag worden. Rauwe salmonella-pootjes die zijn klaargemaakt door zijn slaafje zijn daarentegen geen probleemquote:Op zondag 20 april 2008 01:43 schreef mazaru het volgende:
Eerst beschuldigt hij Huub. Daarna beschuldigt hij Jaap.
Dan blijkt dat die gewoon onder zijn teringzooi ligt.
Maar excuses voor de valse beschuldigingen?
Tuurlijk niet! Ratten hebben geen fatsoen
[ afbeelding ]
Is het op stream geweest wat hij allemaal in Amanda stoptquote:Op zondag 20 april 2008 01:53 schreef rooie3 het volgende:
Die Brian is echt een graaier,zelfs de tijdschriften gaan mee en hij heeft volgens mij ook dvd,s van Jaap in zijn doos.
Ja, stel je voor dat Huub het leestquote:
Gelukkig niet,anders zou je nog wel eens kunnen schrikkenquote:Op zondag 20 april 2008 01:54 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Is het op stream geweest wat hij allemaal in Amanda stopt
quote:Op zondag 20 april 2008 01:51 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
In huize "Zonnendael" is niets meer vreemd
Amanda loopt al niet galant, maar dan wordt het wel èrg wijdbeens........quote:Op zondag 20 april 2008 01:54 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Is het op stream geweest wat hij allemaal in Amanda stopt
Ik hoop dat JdM ook psychiatrische nazorg heeft gepland voor de bewonersquote:Op zondag 20 april 2008 01:54 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ja, stel je voor dat Huub het leest![]()
En rat is ook ineens druk aan het opruimen.
Stelletje achterbakselingen. Ze doen het wel zelf, maar stel je toch eens voor dat het bij hen zou worden gedaan.
Zojuist bleek maar weer dat het huis dan ineens te klein is
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ach, ook daar zijn liefhebbers voor: NMNS vindt haar er goed uitzien, ongeacht hoe ze looptquote:Op zondag 20 april 2008 01:59 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Amanda loopt al niet galant, maar dan wordt het wel èrg wijdbeens........
Ik heb het sterke vermoeden dat sommige bewoners niet meer te redden zijnquote:Op zondag 20 april 2008 01:59 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik hoop dat JdM ook psychiatrische nazorg heeft gepland voor de bewonersAnders zijn ze blijvend het padje kwijt
Dan kan Amanda mèèr liefhebbers tegelijkertijd in haar toekomstige beroep bewerkstelligen..........quote:Op zondag 20 april 2008 02:02 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ach, ook daar zijn liefhebbers voor: NMNS vindt haar er goed uitzien, ongeacht hoe ze loopt
Wie zal het zeggen, misschien dat de einduitslag een enkeling weer met de beentjes op de grond krijgt: Dit was het spel scriptquote:Op zondag 20 april 2008 02:03 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik heb het sterke vermoeden dat sommige bewoners niet meer te redden zijn
JdM heeft alleen nazorg voor zijn portemonnee.........quote:Op zondag 20 april 2008 01:59 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik hoop dat JdM ook psychiatrische nazorg heeft gepland voor de bewonersAnders zijn ze blijvend het padje kwijt
Als je de verhalen over Mike moet geloven, dan is dat zeker zo.quote:Op zondag 20 april 2008 02:03 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik heb het sterke vermoeden dat sommige bewoners niet meer te redden zijn
Reken maar dat Jaap het zelf geschreven heeft... waarschijnlijk hing het papiertje nog in de kast van de MBquote:Op zondag 20 april 2008 02:07 schreef LekkerSimpel het volgende:
"ALLEEN JAAP" staat er op geschreven. Op dat briefje van Nicolaas.
Kan Jaap er net zo goed zelf op hebben geschreven.
Hoe was de song ook alweer? "The harder they come, the harder they fall?" van......quote:Op zondag 20 april 2008 02:09 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Als je de verhalen over Mike moet geloven, dan is dat zeker zo.
Die loopt nu ook al met sterallures rond.
Die loopt niet rond. Die ligt ergens in een hoekje met een basepijp in zijn mondquote:Op zondag 20 april 2008 02:09 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Als je de verhalen over Mike moet geloven, dan is dat zeker zo.
Die loopt nu ook al met sterallures rond.
Of Sinterklaas.. Of Jan Peter Balkenende.. Of Gerard Joling.. Je weet het niet he, zou zo maar kunnen allemaal!quote:Op zondag 20 april 2008 02:07 schreef LekkerSimpel het volgende:
"ALLEEN JAAP" staat er op geschreven. Op dat briefje van Nicolaas.
Kan Jaap er net zo goed zelf op hebben geschreven.
Je geeft er ook simpel een eigen draai aan hé...quote:Op zondag 20 april 2008 02:02 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ach, ook daar zijn liefhebbers voor: NMNS vindt haar er goed uitzien, ongeacht hoe ze loopt
Jij eet toch niet zout-arm hèquote:Op zondag 20 april 2008 02:12 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je geeft er ook simpel een eigen draai aan hé...
Ik heb het nooit over haar lopen gehad.....![]()
Ik zei dat ik vond dat ze een goed figuurtje had
Nee, maar je moet nogal oppassen hier....voordat je het weet gaan er in de COS verhalen rond dat ik haar broer ben en incest met haar gepleegd heb.....quote:
Is ook zoquote:Op zondag 20 april 2008 02:16 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nee, maar je moet nogal oppassen hier....voordat je het weet gaan er in de COS verhalen rond dat ik haar broer ben en incest met haar gepleegd heb.....
Best wel knap met zulke boeiende beeldenquote:
Dan ben je een slechte broer. Want je was ook al niet op haar 8 uurquote:Op zondag 20 april 2008 02:16 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nee, maar je moet nogal oppassen hier....voordat je het weet gaan er in de COS verhalen rond dat ik haar broer ben en incest met haar gepleegd heb.....
Klopt, ik ben ook een slechte broer en daarnaast een slecht mens....quote:Op zondag 20 april 2008 02:19 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dan ben je een slechte broer. Want je was ook al niet op haar 8 uur
Ja, zo boeiend dat ik er een eindje aan ga breienquote:Op zondag 20 april 2008 02:18 schreef mazaru het volgende:
[..]
Best wel knap met zulke boeiende beelden
slaap lekker Ruudje....quote:Op zondag 20 april 2008 02:21 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ja, zo boeiend dat ik er een eindje aan ga breienTruste Fok!
![]()
Daar geloof ik helemaal niets vanquote:Op zondag 20 april 2008 02:20 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Klopt, ik ben ook een slechte broer en daarnaast een slecht mens....
quote:Op zondag 20 april 2008 02:22 schreef Eg_Wel het volgende:
Oei... Is dit de inspiratie van Brian? Go see the doctor van LL Cool J? Ai...
Off Topic, sorry bij voorbaat:
Nog 1 keertje volledig offtopic danquote:Op zondag 20 april 2008 02:21 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ja, zo boeiend dat ik er een eindje aan ga breienTruste Fok!
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |