Als Bart uberhaupt nog komt. Hij zou regelmatig komen, maar ik heb hem maar 1 x gezien. Vermoed dat het hele idee van reintegratie coach is komen te vervallen. Bart was niet dol genoeg op Brian en vooral niet gek genoeg op Amanda. En dan is het exit hm.quote:
Ik denk dat jij het dichtst bij de waarheid zit.quote:Op zaterdag 19 april 2008 23:39 schreef avonne het volgende:
hm, dus iedereen hier denkt dat het allemaal echt is? Dat Jaap stiekem het draaiboek meeneemt om terror voor te bereiden, en dat Huub en Claires dag daarmee verpest wordt?
Hm.
Sorry, ik blijf er bij dat het huwelijk nep is, dat Huub en Claire dondersgoed weten dat het een zootje gaat worden, en dat Jaap met toestemming het draaiboek heeft gepakt.
Voor Jaap waren er personen genoeg. Dus ik denk dat hij dat zelf niet wil. Of dat ze "achter" niet bepaald gecharmeerd zijn voor de personen die wel een paar dagen Jaap zouden willen steunen.quote:Op zondag 20 april 2008 00:43 schreef Spaarne het volgende:
Voor Jaap is er helemaal geen bekende geweest hm? Hij heeft niemand en hij wil niemand, denk ik.
Voor Amanda heeft de Febo met veel moeite er 1 persoon uit weten te persen. Ik verwacht geen extra bezoeker meer. Ach, Amanda en vrienden ... en als er dan iemand komt, kijkt ze er niet naar om.
Voor Huub is al zijn bezoek al geweest.
Maar voor Claire moet er toch nog wel iemand komen? Ik hoop Bram.
En heeft Brian ze alle drie al gehad?
Het mooiste zou zijn als Jaap een dag ervoor het TERROR-script gaat doornemen met ratje.quote:Op zondag 20 april 2008 00:44 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik denk dat jij het dichtst bij de waarheid zit.
quote:Op zondag 20 april 2008 00:40 schreef Spaarne het volgende:
[..]
Als Bart uberhaupt nog komt. Hij zou regelmatig komen, maar ik heb hem maar 1 x gezien. Vermoed dat het hele idee van reintegratie coach is komen te vervallen. Bart was niet dol genoeg op Brian en vooral niet gek genoeg op Amanda. En dan is het exit hm.
Hoeveel bekenden zijn er inmiddels voor iedereen geweest?
Voorspelquote:Op zondag 20 april 2008 00:58 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Zit Claire nu aan Huubs duim te zuigen?
En daarnaast willen we allemaal weten wat er op de agenda staat ! Tenslotte is zo'n bruiloft onderdeel van het programma, zoals Leandra al eerder melddequote:Op zondag 20 april 2008 00:58 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
En wat Jaap deed wordt letterlijk verteld in die brief. Als je iets rond laat slingeren dan mag het dus gewoon gepakt en gelezen worden. Kan nooit een boete zijn, los van het feit dat het eigenlijk geen post is.....
quote:Op zondag 20 april 2008 00:57 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Het mooiste zou zijn als Jaap een dag ervoor het TERROR-script gaat doornemen met ratje.
Ratje helemaal hylarisch en dat Jaap dan zegt: "Vind je het een goed plan?..."
Ratje: "Jaaaaaaaa"
Jaap: "Dan gaan we het helemaal hylarisch maken. Iedereen denkt dat ik de TERROR ga doen, maar jij neemt mijn plaats in en jij gaat het doen, dat is pas TV....."
Wedden dat Brian dan een spontane apendisitis krijgt en opgenomen moet worden...
En daarom is het script...Jaap moest het voorlezen voor de streamers met als gevolg twee effecten:quote:Op zondag 20 april 2008 01:00 schreef chufi het volgende:
[..]
En daarnaast willen we allemaal weten wat er op de agenda staat ! Tenslotte is zo'n bruiloft onderdeel van het programma, zoals Leandra al eerder meldde
Morgen weer zondag, dan kan papa Ron wederom langskomen met z'n Hummer om een paar lolly's te brengen....quote:Op zondag 20 april 2008 00:58 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Zit Claire nu aan Huubs duim te zuigen?
Hij kan niet eens een ijsje bestellen zonder toestemming van achter... waar heeft hij die portemonnee voor nodig?? En.... als het zijn portemonnee niet is, wat is het dan wel??quote:Op zondag 20 april 2008 01:04 schreef chufi het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
IK zie waarachtig een grote gevulde portemonnee in zn linker broekzak
Dus ik zag het toch goed. Tja, wat moet je anders he?quote:
P?? Pammetjes??quote:Op zondag 20 april 2008 01:10 schreef hetbabbelaartje het volgende:
[..]
Dus ik zag het toch goed. Tja, wat moet je anders he?
Of je speelt met je p.. als je niets te doen hebt, of je laat het je vriendin doen
Of je doet of je doet of je een goed gevulde zak hebtquote:Op zondag 20 april 2008 01:10 schreef hetbabbelaartje het volgende:
[..]
Dus ik zag het toch goed. Tja, wat moet je anders he?
Of je speelt met je p.. als je niets te doen hebt, of je laat het je vriendin doen
"Zak" is niet met een P, en "goedgevuld" ook nietquote:Op zondag 20 april 2008 01:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Of je doet of je doet of je een goed gevulde zak hebt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |