Jaap zal nooit het stelletje opbreken voor de finale... hij heeft heel goed door dat de Brianstemmers dan overlopen naar Amanda of vica versa. Dus kan hij alleen Huub wegstemmen. Tenzij Brian Amanda dumpt. Maar durft Brian dat. Of zelfs: Kan Amanda dat?quote:
Wow, Brian die naast Huub op de bank zit.... dan voelt Brian zich oppermachtig.quote:
Tuurlijk. Die denkt 'twee vliegen in één klap' nadat Jaap zich voor zijn karretje liet spannen met dat draaiboek.quote:Op zondag 20 april 2008 00:08 schreef akveor het volgende:
[..]
Wow, Brian die naast Huub op de bank zit.... dan voelt Brian zich oppermachtig.
Dus gaan alle alarmbellen bij mij rinkelen. Het stinkt....nog erger dan Amanda's marmot.quote:Op zondag 20 april 2008 00:09 schreef Disana het volgende:
[..]
Tuurlijk. Die denkt 'twee vliegen in één klap' nadat Jaap zich voor zijn karretje liet spannen met dat draaiboek.
Wat denk je dan? Dat achter het expres heeft laten gebeuren zodat het huwelijk verstoord kan worden?quote:Op zondag 20 april 2008 00:11 schreef akveor het volgende:
[..]
Dus gaan alle alarmbewllen bij mij rinkelen. Het stinkt....nog erger dan Amanda's marmot.
In het filmpje werd ook duidelijk gezegd, dat als je het laat rondslingeren, dat dat dan voer is voor je tegenstanders en dat is hier in mijn ogen het geval. Het lag open en bloot in de private. Dat valt in mijn ogen onder rondslingeren.quote:Op zondag 20 april 2008 00:00 schreef Desii het volgende:
[..]
luister ff naar het filmpje........ post is persoonlijk bezit
edit: maar ik stop met de discussie..... want van mij hoeft Japie geen boete te krijgen (maar als je strict de regels navolgt, zou het wel moeten.........
zoals andere users posten...... zal wel een dealtje met regie zijn, want dit is niet à la Japie, iets doen zonder overleg met de schim
Ja of boete en Jaap verstoord niets. Dan wil ik Brian's gezicht wel eens zien. Denk dat ik mijn draaiboek voor as woensdag maar aanpas.quote:Op zondag 20 april 2008 00:12 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat denk je dan? Dat achter het expres heeft laten gebeuren zodat het huwelijk verstoord kan worden?
Draaiboek van het huwelijk, wat open en bloot in de private lag.quote:Op zondag 20 april 2008 00:04 schreef Leandra het volgende:
Maarre... is het nou persoonlijk bezit omdat Claire het riep of is het echt persoonlijk bezit??
Volgens mij is het weinig meer dan de agenda van het verloop van het script van 23 april....
Precies... boete = scriptquote:Op zondag 20 april 2008 00:12 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
In het filmpje werd ook duidelijk gezegd, dat als je het laat rondslingeren, dat dat dan voer is voor je tegenstanders en dat is hier in mijn ogen het geval. Het lag open en bloot in de private. Dat valt in mijn ogen onder rondslingeren.
Ja dat weet ik, maar dat zegt nog niets.... script van 23 april dus.quote:Op zondag 20 april 2008 00:14 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Draaiboek van het huwelijk, wat open en bloot in de private lag.
Die griste Huub uit haar hand ja...nogal wiedes dat hij daar een boete voor kreeg.quote:Op zaterdag 19 april 2008 23:20 schreef JEEtjuuh het volgende:
Huub kreeg toch ook een boete voor die brief van lieke ?? dus krijgt jaap hem ook
DGK is qua stiekemigheid wel op B's lijf geschreven zeg.quote:Op zaterdag 19 april 2008 23:22 schreef TiNo_Flo het volgende:
Brian zingt: "Goed gespeeld, goed gespeeld, goed gespeeld!!"
quote:Op zondag 20 april 2008 00:06 schreef JEEtjuuh het volgende:
Huub.... kom nou eens in verzet tegen de regie! Je komt er toch wel met Claire. Je bent duizendmaal beter dan die vieze ransjaap, die kruizenruikende trekker en dat snolletje met haar biggepootjes. Komop Huub, je kan het
Daar heb je gelijk in. Maar ja, was afgesproken werk hm.quote:Op zondag 20 april 2008 00:15 schreef LekkerSimpel het volgende:
Jaap had eerder een sanctie verdiend toen hij de tafel met eten omver gooide, want je mag niet met voedsel klooien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |