Wat een zielige k*nker-kneus is 't ookquote:Op zaterdag 19 april 2008 23:22 schreef TiNo_Flo het volgende:
Brian zingt: "Goed gespeeld, goed gespeeld, goed gespeeld!!"
[ afbeelding ]
snap niet dat Jaap zich zo voor het karretje van Brian laat spannen......quote:Op zaterdag 19 april 2008 23:22 schreef JEEtjuuh het volgende:
dikke vette kut Jaap
En Brian dan ook,die heeft hem overgeschreven.quote:Op zaterdag 19 april 2008 23:24 schreef JEEtjuuh het volgende:
nou ik denk dat jaap genaaid is er is doorgebeld voordat het terug kwam dus wel een boete die kreeg huub ook over die brief van lieke die ze had doorgebeld
die heeft hem laten liggen en niet gekopieerd , hier naait brajen jaap en misschien wel een ontslag komende donderdag voor jaap wat ook weer het gesprek met tilly kan verklarenquote:Op zaterdag 19 april 2008 23:26 schreef rooie3 het volgende:
[..]
En Brian dan ook,die heeft hem overgeschreven.
Precies, die was de eerste die het overschreef, dus die moet ook een sanctie krijgen. Maar dat zal wel weer nietquote:Op zaterdag 19 april 2008 23:26 schreef rooie3 het volgende:
[..]
En Brian dan ook,die heeft hem overgeschreven.
Een taktiek van Jaap kan eventueel nog zijn dat hij Brian in z'n hemd laat staat op de trouwerij en dat hij Huub beschermd. Misschien hoopt ie dat deze loyaliteit beloond word met dat Huub Jaap erin laat.quote:Op zaterdag 19 april 2008 23:26 schreef Desii het volgende:
[..]
snap niet dat Jaap zich zo voor het karretje van Brian laat spannen......
want Brian heeft niets gedaan wat een boete oplevert......... Jaap wel
zo zonde Jaap...... echt..
en wat ik het ergste vind, je wordt een oor aangenaaid door Brian en toch blijf je met hem samen spelen tegen Huppel
nee hoor, ze zitten allemaal op de bankquote:Op zaterdag 19 april 2008 23:30 schreef JEEtjuuh het volgende:
brian en jaap gaan samen tv kijken op jaap zijn bed nou kotsssssssssssss
ik ga eens ff dat filmpje zoeken......... wat de laatste regels zijn mbt persoonlijk bezit cq. brievenquote:Op zaterdag 19 april 2008 23:32 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Precies, die was de eerste die het overschreef, dus die moet ook een sanctie krijgen. Maar dat zal wel weer niet
ik zou willen dat het zo was ,maar Jaap speelt tegen Huub ik heb geen hoop meer op Huub als winnaarquote:Op zaterdag 19 april 2008 23:33 schreef akveor het volgende:
[..]
Een taktiek van Jaap kan eventueel nog zijn dat hij Brian in z'n hemd laat staat op de trouwerij en dat hij Huub beschermd. Misschien hoopt ie dat deze loyaliteit beloond word met dat Huub Jaap erin laat.
keep dreaming darling..quote:Op zaterdag 19 april 2008 23:33 schreef akveor het volgende:
[..]
Een taktiek van Jaap kan eventueel nog zijn dat hij Brian in z'n hemd laat staat op de trouwerij en dat hij Huub beschermd. Misschien hoopt ie dat deze loyaliteit beloond word met dat Huub Jaap erin laat.
nou daar moet 'achter' waarschijnlijk eerst nog een robbertje over gevochten worden..quote:Op zaterdag 19 april 2008 23:34 schreef Desii het volgende:
[..]
nee hoor, ze zitten allemaal op de bank
Ik zeg: geen film, gooi de boete er maar in![]()
Het zou een mooie aanzet zijn tot een flinke discussie (zonder de slabek), maar nee die sufkutten kiezen ervoor om een film te gaan kijkenquote:Op zaterdag 19 april 2008 23:38 schreef Kaleddis het volgende:
Vreemd ook dat Huub (en Claire) er niets over zeggen.
ik denk (hoop) dat dat tactiek is van Huub..hij maakt er geen woorden aan vuil en houdt de eer aan zichzelf..quote:Op zaterdag 19 april 2008 23:38 schreef Kaleddis het volgende:
Vreemd ook dat Huub (en Claire) er niets over zeggen.
Dankjewel. Inderdaad dat vage verhaal over uitnodigend rondslingerende post. Toch vind ik dat Jaap een boete verdient omdat hij de agenda in zijn bezit had toen Huub en Claire hem wilden pakken.quote:
1. Het is geen postquote:Op zaterdag 19 april 2008 23:42 schreef Desii het volgende:
regels post
ze mogen het wel lezen als het open en bloot ligt........
meenemen en kopieren is dus echt een boete ----- domme jaap (ik baal ff van je)
overschrijven vind ik dubieus (maar vooruit het betreft de schijnheiligheid zelve, die mijn japie erin geluisd heeft, dus ook hij een boete)
dat maakt hem juist de ton boete huub heeft al doorgebeld voor dat het terug was jaap was net te laat en dat brajen zingt goed gespeelt klopt ook jaap was hier de domboquote:Op zaterdag 19 april 2008 23:45 schreef Disana het volgende:
[..]
Dankjewel. Inderdaad dat vage verhaal over uitnodigend rondslingerende post. Toch vind ik dat Jaap een boete verdient omdat hij de agenda in zijn bezit had toen Huub en Claire hem wilden pakken.
als het persoonlijk bezit is, zoals jij dus aangeeft............ is het, imo, geen discussie... Jaap een boete, Brian niet.quote:Op zaterdag 19 april 2008 23:47 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
1. Het is geen post
2. ze hebben het laten slingeren
Dus geen sanctie
Bedankt voor de het duidelijk maken.
Tocn fijn dat je het een keer voor Jaap en Brian opneemt.
Volgende keer ook weer doen als er discutabele punten zijn tégen Huub he?
Ach het is maar een futaliteit en daarbij slaan die regels toch nergens op. Het is willekeur.quote:Op zaterdag 19 april 2008 23:45 schreef Disana het volgende:
[..]
Dankjewel. Inderdaad dat vage verhaal over uitnodigend rondslingerende post. Toch vind ik dat Jaap een boete verdient omdat hij de agenda in zijn bezit had toen Huub en Claire hem wilden pakken.
het is persoonlijk bezit en geen slingerende post jaap is er in getrapt met zijn nieuwsgierigheid en brajen lacht zich kromquote:Op zaterdag 19 april 2008 23:47 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
1. Het is geen post
2. ze hebben het laten slingeren
Dus geen sanctie
Bedankt voor de het duidelijk maken.
Tocn fijn dat je het een keer voor Jaap en Brian opneemt.
Volgende keer ook weer doen als er discutabele punten zijn tégen Huub he?
goed gezien desii ik zie eht ook zo en Jaap had beter moeten weten, Brajern zei nog ik heb niks gekopieerd ik kijk wel uit maar nee Jaap moest en zou het kopieeren dus nu een boete.quote:Op zaterdag 19 april 2008 23:49 schreef Desii het volgende:
[..]
als het persoonlijk bezit is, zoals jij dus aangeeft............ is het, imo, geen discussie... Jaap een boete, Brian niet.
en lezen doe je niet goed... imo is het zekers een boete voor Japie (niet voor Brian, die heeft het achterbaks, goed gespeeld)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |