De halve zool. Als het over eten gaat denkt die gek steevast dat hij vergiftigd wordt terwijl het duidelijk is gezegd door de 'regelgevers' dat er met eten niet gerotzooid mag worden. Rauwe salmonella-pootjes die zijn klaargemaakt door zijn slaafje zijn daarentegen geen probleemquote:Op zondag 20 april 2008 01:43 schreef mazaru het volgende:
Eerst beschuldigt hij Huub. Daarna beschuldigt hij Jaap.
Dan blijkt dat die gewoon onder zijn teringzooi ligt.
Maar excuses voor de valse beschuldigingen?
Tuurlijk niet! Ratten hebben geen fatsoen
[ afbeelding ]
Is het op stream geweest wat hij allemaal in Amanda stoptquote:Op zondag 20 april 2008 01:53 schreef rooie3 het volgende:
Die Brian is echt een graaier,zelfs de tijdschriften gaan mee en hij heeft volgens mij ook dvd,s van Jaap in zijn doos.
Ja, stel je voor dat Huub het leestquote:
Gelukkig niet,anders zou je nog wel eens kunnen schrikkenquote:Op zondag 20 april 2008 01:54 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Is het op stream geweest wat hij allemaal in Amanda stopt
quote:Op zondag 20 april 2008 01:51 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
In huize "Zonnendael" is niets meer vreemd
Amanda loopt al niet galant, maar dan wordt het wel èrg wijdbeens........quote:Op zondag 20 april 2008 01:54 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Is het op stream geweest wat hij allemaal in Amanda stopt
Ik hoop dat JdM ook psychiatrische nazorg heeft gepland voor de bewonersquote:Op zondag 20 april 2008 01:54 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ja, stel je voor dat Huub het leest![]()
En rat is ook ineens druk aan het opruimen.
Stelletje achterbakselingen. Ze doen het wel zelf, maar stel je toch eens voor dat het bij hen zou worden gedaan.
Zojuist bleek maar weer dat het huis dan ineens te klein is
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ach, ook daar zijn liefhebbers voor: NMNS vindt haar er goed uitzien, ongeacht hoe ze looptquote:Op zondag 20 april 2008 01:59 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Amanda loopt al niet galant, maar dan wordt het wel èrg wijdbeens........
Ik heb het sterke vermoeden dat sommige bewoners niet meer te redden zijnquote:Op zondag 20 april 2008 01:59 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik hoop dat JdM ook psychiatrische nazorg heeft gepland voor de bewonersAnders zijn ze blijvend het padje kwijt
Dan kan Amanda mèèr liefhebbers tegelijkertijd in haar toekomstige beroep bewerkstelligen..........quote:Op zondag 20 april 2008 02:02 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ach, ook daar zijn liefhebbers voor: NMNS vindt haar er goed uitzien, ongeacht hoe ze loopt
Wie zal het zeggen, misschien dat de einduitslag een enkeling weer met de beentjes op de grond krijgt: Dit was het spel scriptquote:Op zondag 20 april 2008 02:03 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik heb het sterke vermoeden dat sommige bewoners niet meer te redden zijn
JdM heeft alleen nazorg voor zijn portemonnee.........quote:Op zondag 20 april 2008 01:59 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik hoop dat JdM ook psychiatrische nazorg heeft gepland voor de bewonersAnders zijn ze blijvend het padje kwijt
Als je de verhalen over Mike moet geloven, dan is dat zeker zo.quote:Op zondag 20 april 2008 02:03 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik heb het sterke vermoeden dat sommige bewoners niet meer te redden zijn
Reken maar dat Jaap het zelf geschreven heeft... waarschijnlijk hing het papiertje nog in de kast van de MBquote:Op zondag 20 april 2008 02:07 schreef LekkerSimpel het volgende:
"ALLEEN JAAP" staat er op geschreven. Op dat briefje van Nicolaas.
Kan Jaap er net zo goed zelf op hebben geschreven.
Hoe was de song ook alweer? "The harder they come, the harder they fall?" van......quote:Op zondag 20 april 2008 02:09 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Als je de verhalen over Mike moet geloven, dan is dat zeker zo.
Die loopt nu ook al met sterallures rond.
Die loopt niet rond. Die ligt ergens in een hoekje met een basepijp in zijn mondquote:Op zondag 20 april 2008 02:09 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Als je de verhalen over Mike moet geloven, dan is dat zeker zo.
Die loopt nu ook al met sterallures rond.
Of Sinterklaas.. Of Jan Peter Balkenende.. Of Gerard Joling.. Je weet het niet he, zou zo maar kunnen allemaal!quote:Op zondag 20 april 2008 02:07 schreef LekkerSimpel het volgende:
"ALLEEN JAAP" staat er op geschreven. Op dat briefje van Nicolaas.
Kan Jaap er net zo goed zelf op hebben geschreven.
Je geeft er ook simpel een eigen draai aan hé...quote:Op zondag 20 april 2008 02:02 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ach, ook daar zijn liefhebbers voor: NMNS vindt haar er goed uitzien, ongeacht hoe ze loopt
Jij eet toch niet zout-arm hèquote:Op zondag 20 april 2008 02:12 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je geeft er ook simpel een eigen draai aan hé...
Ik heb het nooit over haar lopen gehad.....![]()
Ik zei dat ik vond dat ze een goed figuurtje had
Nee, maar je moet nogal oppassen hier....voordat je het weet gaan er in de COS verhalen rond dat ik haar broer ben en incest met haar gepleegd heb.....quote:
Is ook zoquote:Op zondag 20 april 2008 02:16 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nee, maar je moet nogal oppassen hier....voordat je het weet gaan er in de COS verhalen rond dat ik haar broer ben en incest met haar gepleegd heb.....
Best wel knap met zulke boeiende beeldenquote:
Dan ben je een slechte broer. Want je was ook al niet op haar 8 uurquote:Op zondag 20 april 2008 02:16 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nee, maar je moet nogal oppassen hier....voordat je het weet gaan er in de COS verhalen rond dat ik haar broer ben en incest met haar gepleegd heb.....
Klopt, ik ben ook een slechte broer en daarnaast een slecht mens....quote:Op zondag 20 april 2008 02:19 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dan ben je een slechte broer. Want je was ook al niet op haar 8 uur
Ja, zo boeiend dat ik er een eindje aan ga breienquote:Op zondag 20 april 2008 02:18 schreef mazaru het volgende:
[..]
Best wel knap met zulke boeiende beelden
slaap lekker Ruudje....quote:Op zondag 20 april 2008 02:21 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ja, zo boeiend dat ik er een eindje aan ga breienTruste Fok!
![]()
Daar geloof ik helemaal niets vanquote:Op zondag 20 april 2008 02:20 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Klopt, ik ben ook een slechte broer en daarnaast een slecht mens....
quote:Op zondag 20 april 2008 02:22 schreef Eg_Wel het volgende:
Oei... Is dit de inspiratie van Brian? Go see the doctor van LL Cool J? Ai...
Off Topic, sorry bij voorbaat:
Nog 1 keertje volledig offtopic danquote:Op zondag 20 april 2008 02:21 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ja, zo boeiend dat ik er een eindje aan ga breienTruste Fok!
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |