Wat een zielige k*nker-kneus is 't ookquote:Op zaterdag 19 april 2008 23:22 schreef TiNo_Flo het volgende:
Brian zingt: "Goed gespeeld, goed gespeeld, goed gespeeld!!"
[ afbeelding ]
snap niet dat Jaap zich zo voor het karretje van Brian laat spannen......quote:Op zaterdag 19 april 2008 23:22 schreef JEEtjuuh het volgende:
dikke vette kut Jaap
En Brian dan ook,die heeft hem overgeschreven.quote:Op zaterdag 19 april 2008 23:24 schreef JEEtjuuh het volgende:
nou ik denk dat jaap genaaid is er is doorgebeld voordat het terug kwam dus wel een boete die kreeg huub ook over die brief van lieke die ze had doorgebeld
die heeft hem laten liggen en niet gekopieerd , hier naait brajen jaap en misschien wel een ontslag komende donderdag voor jaap wat ook weer het gesprek met tilly kan verklarenquote:Op zaterdag 19 april 2008 23:26 schreef rooie3 het volgende:
[..]
En Brian dan ook,die heeft hem overgeschreven.
Precies, die was de eerste die het overschreef, dus die moet ook een sanctie krijgen. Maar dat zal wel weer nietquote:Op zaterdag 19 april 2008 23:26 schreef rooie3 het volgende:
[..]
En Brian dan ook,die heeft hem overgeschreven.
Een taktiek van Jaap kan eventueel nog zijn dat hij Brian in z'n hemd laat staat op de trouwerij en dat hij Huub beschermd. Misschien hoopt ie dat deze loyaliteit beloond word met dat Huub Jaap erin laat.quote:Op zaterdag 19 april 2008 23:26 schreef Desii het volgende:
[..]
snap niet dat Jaap zich zo voor het karretje van Brian laat spannen......
want Brian heeft niets gedaan wat een boete oplevert......... Jaap wel
zo zonde Jaap...... echt..
en wat ik het ergste vind, je wordt een oor aangenaaid door Brian en toch blijf je met hem samen spelen tegen Huppel
nee hoor, ze zitten allemaal op de bankquote:Op zaterdag 19 april 2008 23:30 schreef JEEtjuuh het volgende:
brian en jaap gaan samen tv kijken op jaap zijn bed nou kotsssssssssssss
ik ga eens ff dat filmpje zoeken......... wat de laatste regels zijn mbt persoonlijk bezit cq. brievenquote:Op zaterdag 19 april 2008 23:32 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Precies, die was de eerste die het overschreef, dus die moet ook een sanctie krijgen. Maar dat zal wel weer niet
ik zou willen dat het zo was ,maar Jaap speelt tegen Huub ik heb geen hoop meer op Huub als winnaarquote:Op zaterdag 19 april 2008 23:33 schreef akveor het volgende:
[..]
Een taktiek van Jaap kan eventueel nog zijn dat hij Brian in z'n hemd laat staat op de trouwerij en dat hij Huub beschermd. Misschien hoopt ie dat deze loyaliteit beloond word met dat Huub Jaap erin laat.
keep dreaming darling..quote:Op zaterdag 19 april 2008 23:33 schreef akveor het volgende:
[..]
Een taktiek van Jaap kan eventueel nog zijn dat hij Brian in z'n hemd laat staat op de trouwerij en dat hij Huub beschermd. Misschien hoopt ie dat deze loyaliteit beloond word met dat Huub Jaap erin laat.
nou daar moet 'achter' waarschijnlijk eerst nog een robbertje over gevochten worden..quote:Op zaterdag 19 april 2008 23:34 schreef Desii het volgende:
[..]
nee hoor, ze zitten allemaal op de bank
Ik zeg: geen film, gooi de boete er maar in![]()
Het zou een mooie aanzet zijn tot een flinke discussie (zonder de slabek), maar nee die sufkutten kiezen ervoor om een film te gaan kijkenquote:Op zaterdag 19 april 2008 23:38 schreef Kaleddis het volgende:
Vreemd ook dat Huub (en Claire) er niets over zeggen.
ik denk (hoop) dat dat tactiek is van Huub..hij maakt er geen woorden aan vuil en houdt de eer aan zichzelf..quote:Op zaterdag 19 april 2008 23:38 schreef Kaleddis het volgende:
Vreemd ook dat Huub (en Claire) er niets over zeggen.
Dankjewel. Inderdaad dat vage verhaal over uitnodigend rondslingerende post. Toch vind ik dat Jaap een boete verdient omdat hij de agenda in zijn bezit had toen Huub en Claire hem wilden pakken.quote:
1. Het is geen postquote:Op zaterdag 19 april 2008 23:42 schreef Desii het volgende:
regels post
ze mogen het wel lezen als het open en bloot ligt........
meenemen en kopieren is dus echt een boete ----- domme jaap (ik baal ff van je)
overschrijven vind ik dubieus (maar vooruit het betreft de schijnheiligheid zelve, die mijn japie erin geluisd heeft, dus ook hij een boete)
dat maakt hem juist de ton boete huub heeft al doorgebeld voor dat het terug was jaap was net te laat en dat brajen zingt goed gespeelt klopt ook jaap was hier de domboquote:Op zaterdag 19 april 2008 23:45 schreef Disana het volgende:
[..]
Dankjewel. Inderdaad dat vage verhaal over uitnodigend rondslingerende post. Toch vind ik dat Jaap een boete verdient omdat hij de agenda in zijn bezit had toen Huub en Claire hem wilden pakken.
als het persoonlijk bezit is, zoals jij dus aangeeft............ is het, imo, geen discussie... Jaap een boete, Brian niet.quote:Op zaterdag 19 april 2008 23:47 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
1. Het is geen post
2. ze hebben het laten slingeren
Dus geen sanctie
Bedankt voor de het duidelijk maken.
Tocn fijn dat je het een keer voor Jaap en Brian opneemt.
Volgende keer ook weer doen als er discutabele punten zijn tégen Huub he?
Ach het is maar een futaliteit en daarbij slaan die regels toch nergens op. Het is willekeur.quote:Op zaterdag 19 april 2008 23:45 schreef Disana het volgende:
[..]
Dankjewel. Inderdaad dat vage verhaal over uitnodigend rondslingerende post. Toch vind ik dat Jaap een boete verdient omdat hij de agenda in zijn bezit had toen Huub en Claire hem wilden pakken.
het is persoonlijk bezit en geen slingerende post jaap is er in getrapt met zijn nieuwsgierigheid en brajen lacht zich kromquote:Op zaterdag 19 april 2008 23:47 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
1. Het is geen post
2. ze hebben het laten slingeren
Dus geen sanctie
Bedankt voor de het duidelijk maken.
Tocn fijn dat je het een keer voor Jaap en Brian opneemt.
Volgende keer ook weer doen als er discutabele punten zijn tégen Huub he?
goed gezien desii ik zie eht ook zo en Jaap had beter moeten weten, Brajern zei nog ik heb niks gekopieerd ik kijk wel uit maar nee Jaap moest en zou het kopieeren dus nu een boete.quote:Op zaterdag 19 april 2008 23:49 schreef Desii het volgende:
[..]
als het persoonlijk bezit is, zoals jij dus aangeeft............ is het, imo, geen discussie... Jaap een boete, Brian niet.
en lezen doe je niet goed... imo is het zekers een boete voor Japie (niet voor Brian, die heeft het achterbaks, goed gespeeld)
Och, het is nog niet te laat voor Jaap om zich te realiseren dat hij zich voor Brians karretje heeft laten spannen; een boete zou daarbij wel eens kunnen helpen.quote:Op zaterdag 19 april 2008 23:49 schreef akveor het volgende:
[..]
Ach het is maar een futaliteit en daarbij slaan die regels toch nergens op. Het is willekeur.
Ik gun Jaap geeneens een boete. Want dan kan ie weer jammerend een TV momentje pakken bij de paardenbak. Gewoon incasseren, negeren en afrekenen met hem op de ontslagdag. Jaap is gewoon passé
Ik lees heel goed, jij haalt een regel aan over post. En dat is hier helemaal niet ter zake doende, want dat schrijven was geen post. Dat waren notulen. En die heeft hij netjes teruggegeven.quote:Op zaterdag 19 april 2008 23:49 schreef Desii het volgende:
[..]
als het persoonlijk bezit is, zoals jij dus aangeeft............ is het, imo, geen discussie... Jaap een boete, Brian niet.
en lezen doe je niet goed... imo is het zekers een boete voor Japie (niet voor Brian, die heeft het achterbaks, goed gespeeld)
In dat geval heeft Jaap een reden om de bruiloft niet te verstieren? Staat Brian dan in z'n hemd omdat hij niets durft? En dan laat Huub hem erin en bij die belachelijke stemming stemt Jaap hem weg?quote:Op zaterdag 19 april 2008 23:52 schreef Disana het volgende:
[..]
Och, het is nog niet te laat voor Jaap om zich te realiseren dat hij zich voor Brians karretje heeft laten spannen; een boete zou daarbij wel eens kunnen helpen.
echt wel huub heeft het doorgebeld voor het weer terug lag dus dit x echt een boetequote:Op zaterdag 19 april 2008 23:50 schreef Varen het volgende:
Wedden om 100 CP's dat het geen boete wordt
Als Jaap een hiervoor een boete krijgt, gaat hij uit zijn dak, ik denk niet dat hij dat verwachtquote:Op zaterdag 19 april 2008 23:52 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
goed gezien desii ik zie eht ook zo en Jaap had beter moeten weten, Brajern zei nog ik heb niks gekopieerd ik kijk wel uit maar nee Jaap moest en zou het kopieeren dus nu een boete.
Denk niet dat Jaap had verwacht dat het doorgebeld zou worden...quote:Op zaterdag 19 april 2008 23:52 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
goed gezien desii ik zie eht ook zo en Jaap had beter moeten weten, Brajern zei nog ik heb niks gekopieerd ik kijk wel uit maar nee Jaap moest en zou het kopieeren dus nu een boete.
wat hoop ik dat je hierin gelijk zult hebben eerlijk waar.quote:Op zaterdag 19 april 2008 23:55 schreef akveor het volgende:
[..]
In dat geval heeft Jaap een reden om de bruiloft niet te verstieren? Staat Brian dan in z'n hemd omdat hij niets durft? En dan laat Huub hem erin en bij die belachelijke stemming stemt Jaap hem weg?
Jaap kennende heeft hij het sowieso niet gedaan zonder overleg met de Feboquote:Op zaterdag 19 april 2008 23:56 schreef Varen het volgende:
[..]
Als Jaap een hiervoor een boete, gaat hij uit zijn dak, ik denk niet dat hij dat verwacht
Weet Jaap, dat het doorgebeld is?quote:Op zaterdag 19 april 2008 23:56 schreef Liess het volgende:
[..]
Denk niet dat Jaap had verwacht dat het doorgebeld zou worden...
dat zou heel goed kunnen , maar ik vind het super Huub blijft niet gek he Jaap heeft al genoeg getreiterd tegen Huub dus eigen schuld .quote:Op zaterdag 19 april 2008 23:56 schreef Varen het volgende:
[..]
Als Jaap een hiervoor een boete, gaat hij uit zijn dak, ik denk niet dat hij dat verwacht
Waarschijnlijk voor zichzelf, omdat er alcohol in glassex zit. En hij kan niet zonder.quote:Op zaterdag 19 april 2008 23:54 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Voor wie maakt Huub een Glassex mix?
nee weet hij niet en die brief komt ook pas morgen als alle bewoners er zijn de del is er nu niet dus wordt morgen.quote:
Dat Jaap Huub wegstemt?quote:Op zaterdag 19 april 2008 23:56 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
wat hoop ik dat je hierin gelijk zult hebben eerlijk waar.
luister ff naar het filmpje........ post is persoonlijk bezitquote:Op zaterdag 19 april 2008 23:54 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik lees heel goed, jij haalt een regel aan over post. En dat is hier helemaal niet ter zake doende, want dat schrijven was geen post. Dat waren notulen. En die heeft hij netjes teruggegeven.
Dus hij heeft geen persoonlijk bezit ontvreemd, alleen even ingelezen en een kopie gemaakt.
Die meiden leenden toch ook wel eens ongevraagd kleding van elkaar in het verleden?
En dat haalden ze zelfs uit de kasten van een ander, maar dan had denk ik iedereen al een negatief saldo gehad als je op iedere slak een korrel zout gaat leggen.
Precies het slaat ook nergens op.... Brian was toch al op de hoogte? Waarom Jaap dan ook nog eens dat draaiboei moet jatten ontgaat me.quote:Op zaterdag 19 april 2008 23:57 schreef Leandra het volgende:
[..]
Jaap kennende heeft hij het sowieso niet gedaan zonder overleg met de Febo
Claire heeft het doorgebeld... (Huub zei, bel het maar door)quote:Op zaterdag 19 april 2008 23:55 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
echt wel huub heeft het doorgebeld voor het weer terug lag dus dit x echt een boete
nee ik dacht dat je brajen bedoeldequote:
Jaap zal nooit het stelletje opbreken voor de finale... hij heeft heel goed door dat de Brianstemmers dan overlopen naar Amanda of vica versa. Dus kan hij alleen Huub wegstemmen. Tenzij Brian Amanda dumpt. Maar durft Brian dat. Of zelfs: Kan Amanda dat?quote:
Wow, Brian die naast Huub op de bank zit.... dan voelt Brian zich oppermachtig.quote:
Tuurlijk. Die denkt 'twee vliegen in één klap' nadat Jaap zich voor zijn karretje liet spannen met dat draaiboek.quote:Op zondag 20 april 2008 00:08 schreef akveor het volgende:
[..]
Wow, Brian die naast Huub op de bank zit.... dan voelt Brian zich oppermachtig.
Dus gaan alle alarmbellen bij mij rinkelen. Het stinkt....nog erger dan Amanda's marmot.quote:Op zondag 20 april 2008 00:09 schreef Disana het volgende:
[..]
Tuurlijk. Die denkt 'twee vliegen in één klap' nadat Jaap zich voor zijn karretje liet spannen met dat draaiboek.
Wat denk je dan? Dat achter het expres heeft laten gebeuren zodat het huwelijk verstoord kan worden?quote:Op zondag 20 april 2008 00:11 schreef akveor het volgende:
[..]
Dus gaan alle alarmbewllen bij mij rinkelen. Het stinkt....nog erger dan Amanda's marmot.
In het filmpje werd ook duidelijk gezegd, dat als je het laat rondslingeren, dat dat dan voer is voor je tegenstanders en dat is hier in mijn ogen het geval. Het lag open en bloot in de private. Dat valt in mijn ogen onder rondslingeren.quote:Op zondag 20 april 2008 00:00 schreef Desii het volgende:
[..]
luister ff naar het filmpje........ post is persoonlijk bezit
edit: maar ik stop met de discussie..... want van mij hoeft Japie geen boete te krijgen (maar als je strict de regels navolgt, zou het wel moeten.........
zoals andere users posten...... zal wel een dealtje met regie zijn, want dit is niet à la Japie, iets doen zonder overleg met de schim
Ja of boete en Jaap verstoord niets. Dan wil ik Brian's gezicht wel eens zien. Denk dat ik mijn draaiboek voor as woensdag maar aanpas.quote:Op zondag 20 april 2008 00:12 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat denk je dan? Dat achter het expres heeft laten gebeuren zodat het huwelijk verstoord kan worden?
Draaiboek van het huwelijk, wat open en bloot in de private lag.quote:Op zondag 20 april 2008 00:04 schreef Leandra het volgende:
Maarre... is het nou persoonlijk bezit omdat Claire het riep of is het echt persoonlijk bezit??
Volgens mij is het weinig meer dan de agenda van het verloop van het script van 23 april....
Precies... boete = scriptquote:Op zondag 20 april 2008 00:12 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
In het filmpje werd ook duidelijk gezegd, dat als je het laat rondslingeren, dat dat dan voer is voor je tegenstanders en dat is hier in mijn ogen het geval. Het lag open en bloot in de private. Dat valt in mijn ogen onder rondslingeren.
Ja dat weet ik, maar dat zegt nog niets.... script van 23 april dus.quote:Op zondag 20 april 2008 00:14 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Draaiboek van het huwelijk, wat open en bloot in de private lag.
Die griste Huub uit haar hand ja...nogal wiedes dat hij daar een boete voor kreeg.quote:Op zaterdag 19 april 2008 23:20 schreef JEEtjuuh het volgende:
Huub kreeg toch ook een boete voor die brief van lieke ?? dus krijgt jaap hem ook
DGK is qua stiekemigheid wel op B's lijf geschreven zeg.quote:Op zaterdag 19 april 2008 23:22 schreef TiNo_Flo het volgende:
Brian zingt: "Goed gespeeld, goed gespeeld, goed gespeeld!!"
quote:Op zondag 20 april 2008 00:06 schreef JEEtjuuh het volgende:
Huub.... kom nou eens in verzet tegen de regie! Je komt er toch wel met Claire. Je bent duizendmaal beter dan die vieze ransjaap, die kruizenruikende trekker en dat snolletje met haar biggepootjes. Komop Huub, je kan het
Daar heb je gelijk in. Maar ja, was afgesproken werk hm.quote:Op zondag 20 april 2008 00:15 schreef LekkerSimpel het volgende:
Jaap had eerder een sanctie verdiend toen hij de tafel met eten omver gooide, want je mag niet met voedsel klooien.
Als Bart uberhaupt nog komt. Hij zou regelmatig komen, maar ik heb hem maar 1 x gezien. Vermoed dat het hele idee van reintegratie coach is komen te vervallen. Bart was niet dol genoeg op Brian en vooral niet gek genoeg op Amanda. En dan is het exit hm.quote:
Ik denk dat jij het dichtst bij de waarheid zit.quote:Op zaterdag 19 april 2008 23:39 schreef avonne het volgende:
hm, dus iedereen hier denkt dat het allemaal echt is? Dat Jaap stiekem het draaiboek meeneemt om terror voor te bereiden, en dat Huub en Claires dag daarmee verpest wordt?
Hm.
Sorry, ik blijf er bij dat het huwelijk nep is, dat Huub en Claire dondersgoed weten dat het een zootje gaat worden, en dat Jaap met toestemming het draaiboek heeft gepakt.
Voor Jaap waren er personen genoeg. Dus ik denk dat hij dat zelf niet wil. Of dat ze "achter" niet bepaald gecharmeerd zijn voor de personen die wel een paar dagen Jaap zouden willen steunen.quote:Op zondag 20 april 2008 00:43 schreef Spaarne het volgende:
Voor Jaap is er helemaal geen bekende geweest hm? Hij heeft niemand en hij wil niemand, denk ik.
Voor Amanda heeft de Febo met veel moeite er 1 persoon uit weten te persen. Ik verwacht geen extra bezoeker meer. Ach, Amanda en vrienden ... en als er dan iemand komt, kijkt ze er niet naar om.
Voor Huub is al zijn bezoek al geweest.
Maar voor Claire moet er toch nog wel iemand komen? Ik hoop Bram.
En heeft Brian ze alle drie al gehad?
Het mooiste zou zijn als Jaap een dag ervoor het TERROR-script gaat doornemen met ratje.quote:Op zondag 20 april 2008 00:44 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik denk dat jij het dichtst bij de waarheid zit.
quote:Op zondag 20 april 2008 00:40 schreef Spaarne het volgende:
[..]
Als Bart uberhaupt nog komt. Hij zou regelmatig komen, maar ik heb hem maar 1 x gezien. Vermoed dat het hele idee van reintegratie coach is komen te vervallen. Bart was niet dol genoeg op Brian en vooral niet gek genoeg op Amanda. En dan is het exit hm.
Hoeveel bekenden zijn er inmiddels voor iedereen geweest?
Voorspelquote:Op zondag 20 april 2008 00:58 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Zit Claire nu aan Huubs duim te zuigen?
En daarnaast willen we allemaal weten wat er op de agenda staat ! Tenslotte is zo'n bruiloft onderdeel van het programma, zoals Leandra al eerder melddequote:Op zondag 20 april 2008 00:58 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
En wat Jaap deed wordt letterlijk verteld in die brief. Als je iets rond laat slingeren dan mag het dus gewoon gepakt en gelezen worden. Kan nooit een boete zijn, los van het feit dat het eigenlijk geen post is.....
quote:Op zondag 20 april 2008 00:57 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Het mooiste zou zijn als Jaap een dag ervoor het TERROR-script gaat doornemen met ratje.
Ratje helemaal hylarisch en dat Jaap dan zegt: "Vind je het een goed plan?..."
Ratje: "Jaaaaaaaa"
Jaap: "Dan gaan we het helemaal hylarisch maken. Iedereen denkt dat ik de TERROR ga doen, maar jij neemt mijn plaats in en jij gaat het doen, dat is pas TV....."
Wedden dat Brian dan een spontane apendisitis krijgt en opgenomen moet worden...
En daarom is het script...Jaap moest het voorlezen voor de streamers met als gevolg twee effecten:quote:Op zondag 20 april 2008 01:00 schreef chufi het volgende:
[..]
En daarnaast willen we allemaal weten wat er op de agenda staat ! Tenslotte is zo'n bruiloft onderdeel van het programma, zoals Leandra al eerder meldde
Morgen weer zondag, dan kan papa Ron wederom langskomen met z'n Hummer om een paar lolly's te brengen....quote:Op zondag 20 april 2008 00:58 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Zit Claire nu aan Huubs duim te zuigen?
Hij kan niet eens een ijsje bestellen zonder toestemming van achter... waar heeft hij die portemonnee voor nodig?? En.... als het zijn portemonnee niet is, wat is het dan wel??quote:Op zondag 20 april 2008 01:04 schreef chufi het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
IK zie waarachtig een grote gevulde portemonnee in zn linker broekzak
Dus ik zag het toch goed. Tja, wat moet je anders he?quote:
P?? Pammetjes??quote:Op zondag 20 april 2008 01:10 schreef hetbabbelaartje het volgende:
[..]
Dus ik zag het toch goed. Tja, wat moet je anders he?
Of je speelt met je p.. als je niets te doen hebt, of je laat het je vriendin doen
Of je doet of je doet of je een goed gevulde zak hebtquote:Op zondag 20 april 2008 01:10 schreef hetbabbelaartje het volgende:
[..]
Dus ik zag het toch goed. Tja, wat moet je anders he?
Of je speelt met je p.. als je niets te doen hebt, of je laat het je vriendin doen
"Zak" is niet met een P, en "goedgevuld" ook nietquote:Op zondag 20 april 2008 01:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Of je doet of je doet of je een goed gevulde zak hebt
Dat is een rol pepermunt.....quote:Op zondag 20 april 2008 01:06 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hij kan niet eens een ijsje bestellen zonder toestemming van achter... waar heeft hij die portemonnee voor nodig?? En.... als het zijn portemonnee niet is, wat is het dan wel??
It speaks!!quote:
quote:
zijn gedichtenbundelquote:Op zondag 20 april 2008 01:32 schreef Ziet het volgende:
[..]
brian is nog onrustiger,
want er is een ringbandmap van hem kwijt
en hij verdenkt huub ervan hem te hebben.
hij heeft het al aan huub gevraagd, maar die zegt van niets te weten
Dus als iets openlijk op je nachtkastje ligt is het wel persoonlijk bezit.quote:Op zondag 20 april 2008 01:32 schreef Ziet het volgende:
[..]
brian is nog onrustiger,
want er is een ringbandmap van hem kwijt
en hij verdenkt huub ervan hem te hebben.
hij heeft het al aan huub gevraagd, maar die zegt van niets te weten
Wel als je rat heetquote:Op zondag 20 april 2008 01:35 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Dus als iets openlijk op je nachtkastje ligt is het wel persoonlijk bezit.
Ik ook, maar helaas, de boel is doodgebloed............( een hele lange tijd trouwens al)quote:Op zondag 20 april 2008 00:26 schreef Spaarne het volgende:
[..]
DGK is qua stiekemigheid wel op B's lijf geschreven zeg.
Kom net terug en verheugde mij op terror op Brian. Maar helaas. Huub, Claire en LafJaap doen weer eens niks. GVD. Zal dat nou weer niet mogen van de FEBO of weten ze niks te verzinnen?
Jaap kan dit gemakkelijk doen. Zeker om voor hem de eerlijkheid van Brian naar hem toe bewezen te zien.quote:Op zondag 20 april 2008 01:02 schreef Ziet het volgende:
[..]
zeker weten!
als jaap dit zou flikken
of iets anders waarbij blijkt dat ie die rat in de maling heeft genomen,
dan gaat mijn stem naar jaap!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |