Dat is een rol pepermunt.....quote:Op zondag 20 april 2008 01:06 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hij kan niet eens een ijsje bestellen zonder toestemming van achter... waar heeft hij die portemonnee voor nodig?? En.... als het zijn portemonnee niet is, wat is het dan wel??
It speaks!!quote:
quote:
zijn gedichtenbundelquote:Op zondag 20 april 2008 01:32 schreef Ziet het volgende:
[..]
brian is nog onrustiger,
want er is een ringbandmap van hem kwijt
en hij verdenkt huub ervan hem te hebben.
hij heeft het al aan huub gevraagd, maar die zegt van niets te weten
Dus als iets openlijk op je nachtkastje ligt is het wel persoonlijk bezit.quote:Op zondag 20 april 2008 01:32 schreef Ziet het volgende:
[..]
brian is nog onrustiger,
want er is een ringbandmap van hem kwijt
en hij verdenkt huub ervan hem te hebben.
hij heeft het al aan huub gevraagd, maar die zegt van niets te weten
Wel als je rat heetquote:Op zondag 20 april 2008 01:35 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Dus als iets openlijk op je nachtkastje ligt is het wel persoonlijk bezit.
Ik ook, maar helaas, de boel is doodgebloed............( een hele lange tijd trouwens al)quote:Op zondag 20 april 2008 00:26 schreef Spaarne het volgende:
[..]
DGK is qua stiekemigheid wel op B's lijf geschreven zeg.
Kom net terug en verheugde mij op terror op Brian. Maar helaas. Huub, Claire en LafJaap doen weer eens niks. GVD. Zal dat nou weer niet mogen van de FEBO of weten ze niks te verzinnen?
Jaap kan dit gemakkelijk doen. Zeker om voor hem de eerlijkheid van Brian naar hem toe bewezen te zien.quote:Op zondag 20 april 2008 01:02 schreef Ziet het volgende:
[..]
zeker weten!
als jaap dit zou flikken
of iets anders waarbij blijkt dat ie die rat in de maling heeft genomen,
dan gaat mijn stem naar jaap!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |