quote:Op zondag 20 april 2008 14:24 schreef T-lex het volgende:
B&A staan al ff onder de douche...Amanda vroeg gisteren aan Brian of hij d'r haar wou wassen incl. hoofdhuidmassage, dus zal nu wel gedaan worden.
Huub kruigt ook een massage op bed.
Huub en Claire hebben gisteren vrij lang onder de douche gestaan. Brian zei tegen Amanda: Staan ze nog steeds onder de douche?quote:Op zondag 20 april 2008 14:26 schreef Ziet het volgende:
best wel erg dat amanda zich alleen maar goed kan laten wassen door brian...
En behoorlijke vieze voeten....als je dat zo ziet, zou je zeggen dat ze vergeten te wassen is gisteren.....quote:Op zondag 20 april 2008 14:51 schreef T-lex het volgende:
Claire heeft slappe tieten en vetrollen...van mij mag ze best wat meer kleding aan doen.![]()
Ja maar die bijbel had Nadia een half jaar geleden al meegenomen, dus kleinequote:Op zondag 20 april 2008 15:01 schreef beequeen het volgende:
Amanda overtreedt de gulden regel uit haar VB bible: Opmaken doe je bij daglicht, niet in het half donker.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 20 april 2008 15:15 schreef Dark het volgende:
Luidspreker - BRIAN OPSTAAN!!!!!!!!!!!!!!!!
Wat ik ervan begrepen heb.........moeten zowel Jaap als Brian een boete krijgen.quote:Op zondag 20 april 2008 15:28 schreef fredfik het volgende:
nou kom op febo met de brief met de boete voor jaap !!!!!!!
Zul je zien dat Huub dan een boete krijgt voor uitlokkenquote:Op zondag 20 april 2008 15:37 schreef Dark het volgende:
[..]
Wat ik ervan begrepen heb.........moeten zowel Jaap als Brian een boete krijgen.
Brian voor het overschrijven/kopieren met de hand.........en........
Jaap voor het kopieren met de machine..........?
Het lag open en bloot.......... het boek/script was toch dicht?
Ik zat ook al te balen..quote:Op zondag 20 april 2008 15:45 schreef Dementor het volgende:
We missen net een plan van H en J omdat ze op stream 3 en 4 zatten met kut geluid en pas later naar 1 en 2 werden geschakeld.
Ik vind het totale onzin als hier een boete voor gegeven wordt. Huub en Claire hadden het niet rond moeten laten slingeren. En als er een boete komt dan is het script en zou me niets verbazen dat Jaap dan op de bruiloft weinig tot niets doet. Brian zal er toch niet intrappen dat Jaap aan zijn kant staat. Daar is Huub al veel te loslippig over geweest.quote:Op zondag 20 april 2008 15:37 schreef Dark het volgende:
[..]
Wat ik ervan begrepen heb.........moeten zowel Jaap als Brian een boete krijgen.
Brian voor het overschrijven/kopieren met de hand.........en........
Jaap voor het kopieren met de machine..........?
Het lag open en bloot.......... het boek/script was toch dicht?
Jij hebt liever iets om vast te houden a la Jaap? Het past wel bij de bouw van H. Hij is vet klein, als ie dan ook nog eens breed was, krijg je een soort van vierkantje en dat is voor niemand leuk.quote:Op zondag 20 april 2008 15:06 schreef coldstar het volgende:
Huub heeft zij overhemd er maar eens bij uitgetrokken, nadat hij eerst zijn kippenborstje heeft ingesmeerd. Ik blijf die jongen zo eng mager vinden....
+1quote:Op zondag 20 april 2008 15:49 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik vind het totale onzin als hier een boete voor gegeven wordt. Huub en Claire hadden het niet rond moeten laten slingeren. En als er een boete komt dan is het script en zou me niets verbazen dat Jaap dan op de bruiloft weinig tot niets doet. Brian zal er toch niet intrappen dat Jaap aan zijn kant staat. Daar is Huub al veel te loslippig over geweest.
Moet je ook horen wat hij met veel plezier en gegiechel voorleest. Over agressieve honden, Chinezen die honden eten, honden gangbangs, honden die beschoten worden...quote:Op zondag 20 april 2008 15:54 schreef Smash-it het volgende:
Amanda ligt ondertussen topless in de tuin. Brian leest voor uit de krant.
Voor zo'n kleine menneke vind ik hem eigenlijk best gespierd. Okay er kunnen wel een paar kilo's bij. Maar Huub lijkt gewoon weinig te kunnen eten als ie onder hoge druk staat.quote:Op zondag 20 april 2008 15:06 schreef coldstar het volgende:
Huub en Claire zitten al buiten in de zon.....sigaret en koffie. Geen sex beurt voor Claire. Alhoewel ze er volgens mij aardig op aan stuurden. waarschijnlijk had Huubpje geen zin.
Huub heeft zij overhemd er maar eens bij uitgetrokken, nadat hij eerst zijn kippenborstje heeft ingesmeerd. Ik blijf die jongen zo eng mager vinden....
B&A: 'Hahaha.. de hond heet Mastor... Mastor Batus.. Hahaha.. Oh my god.. haha'quote:Op zondag 20 april 2008 15:57 schreef Disana het volgende:
Moet je ook horen wat hij met veel plezier en gegiechel voorleest. Over agressieve honden, Chinezen die honden eten, honden gangbangs, honden die beschoten worden...
het kind grijpt nog steeds elke kans aan om haar tieten te showen.quote:Op zondag 20 april 2008 15:54 schreef Smash-it het volgende:
Amanda ligt ondertussen topless in de tuin. Brian leest voor uit de krant.
Check, ze zit nu pootje te baden in het zwembad. Zonder topje.quote:Op zondag 20 april 2008 16:01 schreef miesy het volgende:
het kind grijpt nog steeds elke kans aan om haar tieten te showen.
heel nederland kan die dingen nu ondertussen wel dromen.
quote:Op zondag 20 april 2008 16:03 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Check, ze zit nu pootje te baden in het zwembad. Zonder topje.
het blijven lelijke opgeblazen en ongelijke naar buiten loenzende dingen, ik snap niet wat iemand daar mooi aan vindtquote:Op zondag 20 april 2008 16:06 schreef beequeen het volgende:
Ja Amanda, nu weten we het wel.![]()
[ afbeelding ]
Ze zien er zo fake uit.quote:Op zondag 20 april 2008 16:06 schreef beequeen het volgende:
Ja Amanda, nu weten we het wel.![]()
[ afbeelding ]
Een boete of 2 zou wel een leuk script zijn!quote:Op zondag 20 april 2008 15:49 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik vind het totale onzin als hier een boete voor gegeven wordt. Huub en Claire hadden het niet rond moeten laten slingeren. En als er een boete komt dan is het script en zou me niets verbazen dat Jaap dan op de bruiloft weinig tot niets doet. Brian zal er toch niet intrappen dat Jaap aan zijn kant staat. Daar is Huub al veel te loslippig over geweest.
ze staan inderdaad wat scheef..hehequote:Op zondag 20 april 2008 16:08 schreef Verida het volgende:
[..]
het blijven lelijke opgeblazen en ongelijke naar buiten loenzende dingen, ik snap niet wat iemand daar mooi aan vindt
Ik vind ze ook heel erg poep.quote:
+ 1. Het is alleen zo verdomd onduidelijk wat nu precies de regels zijn mbt persoonlijk bezit. In de brief over PB en post staat niks over kopieeren.quote:Op zondag 20 april 2008 16:11 schreef Dark het volgende:
Een boete of 2 zou wel een leuk script zijn!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |