Ach gossie. Zou ie het ook al weten misschien?quote:Op zondag 20 april 2008 03:02 schreef BrainView het volgende:
Eigenlijk best sneu voor Huub..
Ruim een jaar lopen roepen dat je de kooi gaat winnen en ook denken een goede uitganspositie te hebben.. En je helemaal uit de naad werken, altijd show willen maken
En dan komt er zo'n fucked up puntenverdeelsysteem op 15 mei
Ja en Huub is ook niet achterlijk en ziet de bui al hangen en idd hij lijkt zich er bij neer te leggen dat ie het niet gaat winnen.
'En als ik niet win dan is het mij gewoon niet gegeven' ofzoiets hoorde ik um net zeggen tegen claire
Gewoon een laffe achterbakse klootzak die het spel op een gore manier speelt. Hij maakt mensen op een gore manier zwart, staat niet open voor discussie, geeft mensen niet de ruimte. Rn eigenlijk kun je Brian wel verwijten dat hij de vrolijkheid uit de villa heeft gehaald.quote:Op zondag 20 april 2008 03:01 schreef Lady-night het volgende:
Ik heb even naar filmpje gekeken over die palnnen van Brian....hij durft niets....als de vader van Claire of Brian iets zegt tegen hem....doet hij het in zijn broek......veel praatjes....maar weinig wol
Ik dacht een optreden om 01.30 en om 02.30.... en het was langer rijden dan het optreden ofzo.... zal iig wel niet voor 04.00 uur zijn.quote:Op zondag 20 april 2008 02:58 schreef BarryK het volgende:
[..]
Geen dank.
Onbekend zeker hoe laat Amanda terugkomt? zal wel uurtje of vijf worden denk ik, was toch uur rijden ofzo.
Precies en zo is het.quote:Op zondag 20 april 2008 03:02 schreef BrainView het volgende:
Eigenlijk best sneu voor Huub..
Ruim een jaar lopen roepen dat je de kooi gaat winnen en ook denken een goede uitganspositie te hebben.. En je helemaal uit de naad werken, altijd show willen maken
En dan komt er zo'n fucked up puntenverdeelsysteem op 15 mei
Ja en Huub is ook niet achterlijk en ziet de bui al hangen en idd hij lijkt zich er bij neer te leggen dat ie het niet gaat winnen.
'En als ik niet win dan is het mij gewoon niet gegeven' ofzoiets hoorde ik um net zeggen tegen claire
Ik wilde het net posten, ben best gaar, maar wil toch niet gaan slapen, want muziek is lekker he!quote:Op zondag 20 april 2008 03:07 schreef akveor het volgende:
[..]
Gewoon een laffe achterbakse klootzak die het spel op een gore manier speelt. Hij maakt mensen op een gore manier zwart, staat niet open voor discussie, geeft mensen niet de ruimte. Rn eigenlijk kun je Brian wel verwijten dat hij de vrolijkheid uit de villa heeft gehaald.
Armin van Buuren op BNN is toppie
En het is nu niet Amanda d'r schuldquote:Op zondag 20 april 2008 03:11 schreef BarryK het volgende:
[ afbeelding ]
Amanda: "heey schat ben je nog wakker".. ja brian zit nog in een para-fase zo te zien
Wat een teringzooi is het er nog
Ze zal wel uitgejouwd zijnquote:Op zondag 20 april 2008 03:10 schreef Leandra het volgende:
Nu al??? Is er een optreden gecancelled??
Later zegt ze wel: "je moet groeten van iedereen hebben"... daarna iets van "uuh de baas van de matrix"quote:Op zondag 20 april 2008 03:16 schreef BarryK het volgende:
Amanda heeft alleen maar nieuwe mensen ontmoet, geen bekenden gezien.
Het was niet neuken, maar wel sexy sfeer.. zeg maar: sexsfeer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |