nee, want dan gaan al de url's en plaatjes in quotes kapot.quote:
klinkt als een ideequote:Op zondag 20 april 2008 12:49 schreef Adelante het volgende:
Je hebt ook nog even tot de 10km, www.bridgetobridge.nl
Als je quote, en dat kopiert gaat het wel..quote:Op zondag 20 april 2008 12:45 schreef Adelante het volgende:
[..]
nee, want dan gaan al de url's en plaatjes in quotes kapot.
Ik loop nooit voor 22 uur in de zomer, veel te warm nog.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 14:52 schreef gday het volgende:
Tijdje last gehad van m'n linkerknie, maar vandaag ga ik er weer eens op uit denk ik. Duurloopje van 45 minuten als het wat afgekoeld is buiten.
Zijn er meer mensen die af en toe luisteren naar de Phedippidations-podcast?
Ook in de winter ga ik meestal rond dat tijdstip de deur uit.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 14:56 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ik loop nooit voor 22 uur in de zomer, veel te warm nog.
En bevalt hij? Zoek ook zo iets namelijk liefst met korte oordoppiesquote:Op dinsdag 29 april 2008 11:00 schreef octopussy het volgende:
Les 3 (serie1) vandaag, heb er wel zin in. Dit is de les die ik het laatst heb gelopen voor mijn knieblessure. Als ik nu deze les ook nog niets van mijn knie voel dan ben ik heel erg blij want dan is er veel vooruitgang geboekt
![]()
Oh en tevens verwacht ik vandaag of morgen deze mp3 speler die je op je kleding kan clippen:
[ afbeelding ]
Ik heb wel een mp3 speler (20GB) maar die is vrij lomp en ik kan hem nergens aan vastmaken. Hoop dat dit cheap-ass dingetje goed vast blijft zitten.
Met nikeplus en je ipod hoor je wanneer je op de helft bent en kun je zelf instellen hoever je wilt lopen. (www.nikeplus.com)quote:Op woensdag 14 mei 2008 22:26 schreef octopussy het volgende:
Hij bevalt heel goed
2 kleine nadeeltjes: de aansluiting van de oordopjes is kleiner dan normaal, dus andere oordoppen passen niet. Verder heb je geen display, dus moet je een beetje gokken wanneer je op de helft bent.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dat is een hoopgevend bericht...quote:Op zondag 20 april 2008 12:48 schreef motorbloempje het volgende:
ahaaaaaaaaa
hier is het Evy topic![]()
Ook hier maar even melden dus.
Ben in januari begonnen met deel 1, en heb deze op 15 maart afgesloten met de 5km op de City Pier City-loop!
De eerste lessen ging ik dood van 1 minuut, de lessen erna dood na 4 minuten, en uiteindelijk met doorzetten die 5km gehaald. In 00:30:50wat onder de 30 had kunnen zijn als er geen opstoppingen op het Spui waren geweest
Ben nu begonnen met Evy Deel 2, van 5 naar 10km en ga vandaag les 7 of 8, even bedenken waar ik gebleven ben, lopen
Waarom? Gewoon vrijdag aan les 2 beginnen, als je iedere keer dezelfde les gaat doen als je kapot was blijf je bezig. Als je zo kapot was moet je misschien iets zachter lopen. In principe moet je op een tempo lopen waarbij je nog met iemand zou kunnen praten.quote:Op woensdag 21 mei 2008 00:19 schreef droomkoningin het volgende:
[..]
eerst 2 dagen rust en dan vrijdag les 1 weer opnieuw doen, ben benieuwd of ik t dan al wat langer volhoudt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |