ikquote:Op zondag 20 april 2008 10:29 schreef peaceman het volgende:
Zou wel mooi zijn als die Urzaiz het kampioensdoelpunt aan Amsterdamse zijde maakt.
Maar ja, wie gelooft er nog in sprookjes?
quote:Op zondag 20 april 2008 10:29 schreef TornadoDK het volgende:
ben blij is Urzais weg is dan kan die onzin ophouden
Idd ja, zelfs op deze dag beginnen ze eroverquote:Op zondag 20 april 2008 10:29 schreef TornadoDK het volgende:
Het begint wel heel sneu te worden ja.quote:Op zondag 20 april 2008 10:33 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Idd ja, zelfs op deze dag beginnen ze erover
Als Twente en/of VVV 2-0 voorstaan/voorstaat, willen jullie dan niks gaan doen?quote:Op zondag 20 april 2008 10:24 schreef Damzkieee het volgende:
Als PSV toch aan het winnen is, mogen wij dan 1 puntje
En als we vandaag nog kampioen worden zitten we morgen op topic nummer 1012quote:Op zondag 20 april 2008 10:32 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Zonder Urzaiz hadden we op topic nummer 720 gezeten nu
quote:Op zondag 20 april 2008 11:05 schreef Enchanter het volgende:
Laten we hopen op een wonder , maard ik acht de kans groter dat de elfstedentocht dit jaar nog doorgaat dan dat Ajax kampioen wordt
Weersverwachting voor morgen zeker nog niet gezien?quote:Op zondag 20 april 2008 11:05 schreef Enchanter het volgende:
Laten we hopen op een wonder , maard ik acht de kans groter dat de elfstedentocht dit jaar nog doorgaat dan dat Ajax kampioen wordt
quote:Op zondag 20 april 2008 11:08 schreef Vogelverschrikker het volgende:
Ik zie het al helemaal voor me. Ajax heeft met 1-0 gewonnen door een doelpunt van Urzaiz, terwijl PSV in de blessuretijd met 1-0 achter staat.
Dan, in die blessuretijd, krijgt Koevermans de bal. Hij schiet...en heel het stadion, wat zeg ik, heel Nederland (of in ieder geval alle voetballiefhebbers) zien die bal gaan of horen Andy Houtkamp schreeuwen op Langs De Lijn.
paal
quote:Op zondag 20 april 2008 11:13 schreef Ruiseart het volgende:
[..]
Weersverwachting voor morgen zeker nog niet gezien?
[ afbeelding ]
Oh dat half uitverkocht uitvak bedoel jequote:Op zondag 20 april 2008 11:32 schreef Max-Westerman het volgende:
De boertjes op het station in eindhoven zongen net al 'helemaal niets in amsterdam'
Jij bent ook een boertje dusquote:Op zondag 20 april 2008 11:32 schreef Max-Westerman het volgende:
De boertjes op het station in eindhoven zongen net al 'helemaal niets in amsterdam'
Jouw ontknoping, of die van de Eredivisiequote:Op zondag 20 april 2008 11:39 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Live vanuit Leiden, gisteren de hele nacht niet kunnen slapenandere dingen gedaan
maar ik hou het gewoon niet meer uit laat de ontknoping snel komen.
Ik heb totaal geen spanning, zie het wel, voor mij was het kampioenschap een paar weken terug al verspeeld dusjaquote:Op zondag 20 april 2008 11:39 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Live vanuit Leiden, gisteren de hele nacht niet kunnen slapenandere dingen gedaan
maar ik hou het gewoon niet meer uit laat de ontknoping snel komen.
Religiequote:Op zondag 20 april 2008 12:18 schreef koningdavid het volgende:
Ik geloof er nog in.
Romeinen 12
12 Wees verheugd door de hoop die u hebt, wees standvastig wanneer u tegenspoed ondervindt, en bid onophoudelijk.
Rara, wat klopt er niet?quote:Op zondag 20 april 2008 12:18 schreef koningdavid het volgende:
Ik geloof er nog in.
Romeinen 12
12 Wees verheugd door de hoop die u hebt, wees standvastig wanneer u tegenspoed ondervindt, en bid onophoudelijk.
quote:Op zondag 20 april 2008 12:18 schreef koningdavid het volgende:
Ik geloof er nog in.
Romeinen 12
quote:Op zondag 20 april 2008 12:18 schreef koningdavid het volgende:
Ik geloof er nog in.
Romeinen 12
Hetzelfde als vorig jaar.quote:Op zondag 20 april 2008 12:24 schreef Urquhart het volgende:
De zenuwen komen nu wel. Rationeel zeg ik...we kunnen geen kampioen worden. Maar gevoelsmatig houd ik toch hoop.
quote:Op zondag 20 april 2008 12:24 schreef sjimz het volgende:
Ja Romeinen 12 is wel leuk.
Maar wij zijn Joden 11.
Het was een nog groter wonder dat PSV vorig seizoen nog kampioen werd dan dat het nu zou zijn als Ajax kampioen wordt.quote:Op zondag 20 april 2008 12:24 schreef Urquhart het volgende:
De zenuwen komen nu wel. Rationeel zeg ik...we kunnen geen kampioen worden. Maar gevoelsmatig houd ik toch hoop.
Klopt, hoewel ik er toen helemaal van overtuigd was dat AZ het zou redden, en was ik van tevoren eigenlijk totaal niet zenuwachtig. Dat gebeurde pas tijdens de wedstrijd.quote:
Maar wij zijn Joden 11.
Maar wij zijn Joden 11.
Hier heb ik ze ook de deur uitgetrapt naar een bingo.quote:Op zondag 20 april 2008 12:29 schreef peaceman het volgende:
Zo, vrouw en kind zijn de deur uit, dus van mij mag het beginnen!
*insert willekeurige opmerking over gele kikkers*quote:Op zondag 20 april 2008 12:56 schreef PPL het volgende:
Shirt van volgend jaar?
[ afbeelding ]
Let vooral op de linkerkant (voor de kijkers rechts) boven het Ajax-logo...
Ik moet wel af en toe een sms-je sturen, zodat ze weet wat mijn humeur is als ze thuiskomt...quote:Op zondag 20 april 2008 12:45 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Hier heb ik ze ook de deur uitgetrapt naar een bingo.
Wat een slechte photoshop zeg, hij zou zo door mij gemaakt kunnen zijn,.quote:Op zondag 20 april 2008 12:56 schreef PPL het volgende:
Shirt van volgend jaar?
[ afbeelding ]
Let vooral op de linkerkant (voor de kijkers rechts) boven het Ajax-logo...
Ik heb hem ook maar gegoogled hoor.quote:Op zondag 20 april 2008 13:04 schreef sjimz het volgende:
[..]
Wat een slechte photoshop zeg, hij zou zo door mij gemaakt kunnen zijn,.
Hup Vitesse!quote:Op zondag 20 april 2008 13:10 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik hou het niet meer. Ben de kroeg in. Hup Ajax Hup.
quote:Op zondag 20 april 2008 13:07 schreef venomsnake het volgende:
3 wedstrijden tegelijk kijken..![]()
http://www.freewebs.com/voetbalfok/voetbalontknoping.html
Grunn, AFCA en psv..
Omdat als Groningen wint van utrecht, Vitesse genoeg heeft aan een gelijkspel?quote:
Lekker handig weerquote:Ajax volgt opnieuw Chileense middenvelder Villanueva
Ajax volgt wederom de verrichtingen van Carlos Villanueva (foto), meldt de Chileense krant La Tercera. De 22-jarige aanvallende middenvelder van Audax Italiano liep in 2006 al stage bij de Amsterdammers. Aron Winter liet zich toen al positief uit over de Chileen, maar oordeelde dat het nog te vroeg was om te bepalen of de speler bij Ajax zou passen.
Villanueva, die eind 2007 opnieuw in de belangstelling stond van de club uit de hoofdstad, heeft nog tot 2009 een contract bij zijn huidige club. De spelmaker wordt ook gevolgd door Bayern München, die ruim zes miljoen euro voor hem neer zouden willen tellen. (DH)
Urzaiz gaat een Nederlands paspoort aanvragen en schiet ons naar de finale van het EK!!!!quote:Op zondag 20 april 2008 10:29 schreef TornadoDK het volgende:
quote:Op zondag 20 april 2008 12:23 schreef koningdavid het volgende:
Ik had eigenlijk het hele stuk moeten quoten:
Romeinen 12:
9 Laat uw liefde oprecht zijn. Verafschuw het kwaad en wees het goede toegedaan. 10 Heb elkaar lief met de innige liefde van broeders en zusters en acht de ander hoger dan uzelf. 11 Laat uw enthousiasme niet bekoelen, maar laat u aanvuren door de Geest en dien de Heer. 12 Wees verheugd door de hoop die u hebt, wees standvastig wanneer u tegenspoed ondervindt, en bid onophoudelijk.
Even een (toepasselijk) stichtelijk woord op deze zondag, jwt.
Eredivisie ofcourse, de mijnes is nu al 11 uur geleden gebeurtquote:Op zondag 20 april 2008 11:40 schreef Houniet het volgende:
[..]
Jouw ontknoping, of die van de Eredivisie?
quote:Op zondag 20 april 2008 13:19 schreef thloreg het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Die had zich toch wat anders voorgesteld in zijn laatste wedstrijd voor Vitessequote:Op zondag 20 april 2008 13:57 schreef Urquhart het volgende:
Jansen bij Vitesse trouwens niet in de basis
10 minuten voor tijd komt hij er in en schiet Vitesse naar de overwinningquote:Op zondag 20 april 2008 13:59 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Die had zich toch wat anders voorgesteld in zijn laatste wedstrijd voor Vitesse
Janssen doet vandaag niet mee ivm een blessure, zit dus ook niet op de bank.quote:Op zondag 20 april 2008 14:00 schreef sjimz het volgende:
[..]
10 minuten voor tijd komt hij er in en schiet Vitesse naar de overwinning
quote:Op zondag 20 april 2008 14:04 schreef Emimich het volgende:
[..]
Janssen doet vandaag niet mee ivm een blessure, zit dus ook niet op de bank.
Kan ie mooi met een big mac menu op de tribune.quote:Op zondag 20 april 2008 14:04 schreef Emimich het volgende:
[..]
Janssen doet vandaag niet mee ivm een blessure, zit dus ook niet op de bank.
1 spits zoals gewoonlijk.quote:Op zondag 20 april 2008 14:07 schreef JeroenV het volgende:
PSV ook een behoorlijk aanvallend team voor hun doen.
Van Gaal ookquote:Op zondag 20 april 2008 14:05 schreef Cyberia18 het volgende:
Ik ben schijnbaar de enige maar wat een heerlijke voetballer is die Lens toch![]()
Zie hem graag komen.
Alleen de grachtentocht kan je van een afstand zienquote:Op zondag 20 april 2008 14:08 schreef Pizzakoppo het volgende:
Ok heeft het zin voor mij om zometeen naar Amsterdam te komen of niet aangezien de huldiging in de arena is en ik aanneem dat die niet zomaar opengesteld wordt na de wedstrijd in geval van een kampioensschap?
Dat mag ik hopen, ja.quote:Op zondag 20 april 2008 14:05 schreef PaRaR het volgende:
3-4-3 ?
Maar wat gaan jullie allemaal doen dan? Toch niet thuisblijven?quote:Op zondag 20 april 2008 14:11 schreef jmac het volgende:
[..]
Alleen de grachtentocht kan je van een afstand zien
Ik sta op een ander plein. In 't zuiden... Maar zal aan jullie denken.quote:Op zondag 20 april 2008 14:15 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Maar wat gaan jullie allemaal doen dan? Toch niet thuisblijven?
quote:Op zondag 20 april 2008 14:16 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Die kieft is een achterlijke dwaas.
Hij zit niet bij de selectiequote:Op zondag 20 april 2008 14:15 schreef Rejected het volgende:
Iedereen heeft het over Urzaiz...Maar Luque schiet ons naar de titel!!
Of zit hij niet in de selectie?
Hier zitten we ook te twijfelen welke wedstrijd we gaan kijken.quote:Op zondag 20 april 2008 14:22 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Ik ga de wedstrijd van PSV volgen, kan de spanning niet meer aan om Ajax te zien tegen Heracles.
Ajax natuurlijk.quote:Op zondag 20 april 2008 14:26 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Hier zitten we ook te twijfelen welke wedstrijd we gaan kijken.
Thanks Rayquote:Op zondag 20 april 2008 14:27 schreef RayMania het volgende:
Om alles zo goed en overzichtelijk te laten houden, willen we graag dat de wedstrijden zoveel mogelijk in het Live Eredivisieverslagen topic worden gevolgd.
Live Eredivisieverslagen # 128
Ook de eerste keer dit seizoen dat ze er voor gaan als het moet..quote:Op zondag 20 april 2008 15:15 schreef Mr.Mills het volgende:
Nou ja, in ieder geval alles er aan gedaan vandaag... PSV geeft dit niet weg.
Zeg nooit nooit.quote:Op zondag 20 april 2008 15:15 schreef Mr.Mills het volgende:
Nou ja, in ieder geval alles er aan gedaan vandaag... PSV geeft dit niet weg.
Ja dat vandaag heb ik er bewust bijgezetquote:Op zondag 20 april 2008 15:19 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Ook de eerste keer dit seizoen dat ze er voor gaan als het moet..
In ieder geval beter dan PSV.quote:Op zondag 20 april 2008 15:20 schreef TerroRobbie het volgende:
Nou een stuk beter is zwaar overdreven.
Van mij ook, laat hem maar een helft jagen op een doelpuntjequote:Op zondag 20 april 2008 15:23 schreef jna het volgende:
Van mij mag Urzaiz erin komen
Misschien moet Vitesse er een beetje Vaart achter zetten.quote:Op zondag 20 april 2008 15:25 schreef Rejected het volgende:
De spanning is om te sneijden!
Als ze dat de rest van het seizoen nou ook hadden gedaan...quote:Op zondag 20 april 2008 15:26 schreef Saekerhett het volgende:
Nouja, Ajax valt iig niets te verwijten vandaag, die doen wat ze moeten doen
Tja dat verhaal kennen we...quote:Op zondag 20 april 2008 15:27 schreef jna het volgende:
[..]
Als ze dat de rest van het seizoen nou ook hadden gedaan...
Om over dat verlies tegen excelsior nog maar niet te spreken...quote:Op zondag 20 april 2008 15:28 schreef dronkeykong het volgende:
Als we nou niet hadden gelijkgespeeld tegen Feyenoord
Kut Mols met die graf schwalbe
Als PSV dan ook precies hetzelfde had gespeeld wel ja. Is ook altijd verschillend.quote:Op zondag 20 april 2008 15:30 schreef Wooldoor het volgende:
Tja als Twente vorige week die 2e goal gewoon had gemaakt dan waren we nu viruteel kampioen.
Sluit ik me bij aan. Aad de Mos met z'n gebluf, het stelt weer helemaal niks voor.quote:Op zondag 20 april 2008 15:37 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Doek is gevallen, gelijk de spanning eraf, vindt het eerlijk gezegd wel best zo. We hebben het zelf laten liggen.
Ik stel voor dat we weer gewoon rustig in de tuin gaan zittenquote:Op zondag 20 april 2008 15:37 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Doek is gevallen, gelijk de spanning eraf, vindt het eerlijk gezegd wel best zo. We hebben het zelf laten liggen.
Hier ook wel, maar toch baal ik nu wel dat de kans gewoon 0,01 is geworden.quote:Op zondag 20 april 2008 15:40 schreef Ruiseart het volgende:
Het klinkt misschien vreemd, maar om eerlijk te zijn valt er opeens heel wat van me af.
Berusting...
De kans was zo klein.
quote:Op zondag 20 april 2008 15:42 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Tussenjaar #11
Volgend seizoen gaan we het doen![]()
Onzin, wat PSV laat zien is al helemaal om te janken. Wat Ajax laat zien is niet boeiend, maar PSV slaat echt alles.quote:Op zondag 20 april 2008 15:48 schreef Pizzakoppo het volgende:
Ajax had het niet verdient, Ajax heeft dit seizoen kut gevoetbald, kut ingekocht, kuttrainer, kutbestuur etc. PSV weliswaar eveneens maar daar wordt er gespeeld voor de winst in plaats van voor het oog, al met al zijn zij de verdiende kampioen en valt dit totaal niet rauw op mijn dak
Precies! Zelfs dit team, met deze coach, had gewoon kampioen moeten worden!quote:Op zondag 20 april 2008 15:52 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Onzin, wat PSV laat zien is al helemaal om te janken. Wat Ajax laat zien is niet boeiend, maar PSV slaat echt alles.
YEUUEUUEUEUEEEEEEEEEEEEE WOOEEEIWIWI!!!quote:Op zondag 20 april 2008 15:59 schreef Urquhart het volgende:
4-1
Dan waren we op dit moment nog geen kampioen.quote:Op zondag 20 april 2008 16:03 schreef Bernard0s het volgende:
Ajax - Twente 2-2, in 93e minuut goal N'Kufo..
Hoezo zelf laten liggen..
VVV - Ajax 2-2, in de 87e minuut goal Calabro..quote:Op zondag 20 april 2008 16:03 schreef Bernard0s het volgende:
Ajax - Twente 2-2, in 93e minuut goal N'Kufo..
Hoezo zelf laten liggen..
Jippie. Afellay of Zonneveld naar Ajaxquote:Op zondag 20 april 2008 16:11 schreef BoerBert het volgende:
Beter wordt PSV totaal leeggekocht.
Niet door Ajax he. Gewoon Gomes naar Arsenal enzoquote:Op zondag 20 april 2008 16:13 schreef Bernard0s het volgende:
[..]
Jippie. Afellay of Zonneveld naar Ajax
We hadden sowieso geen goede kampioen gehad.quote:Op zondag 20 april 2008 16:02 schreef Cyberia18 het volgende:
Dat die tyfsboeren met dit voetbal kampioen worden
Ik schaam me kapot
Nee oke. Maar bij ajax is Stekel, Huntelaar en Heitinga ook zowieso weg. Vang dat maar eens op.quote:Op zondag 20 april 2008 16:14 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Niet door Ajax he. Gewoon Gomes naar Arsenal enzo
De intentie van PSV is om te winnen. De intentie van Ajax is winnen met goed spel iets wat Ajax beide niet doet, Ajax heeft echt compleet bagger gevoetbald dit seizoen, dit is de eerste keer dit seizoen dat Ajax 4 wedstrijden op een rij wint, Ajax heeft totaal geen automatismen laten zien dit seizoen, Huntelaar heeft Ajax enorm veel punten gegeven. Veel miskopen etc. Ik snap ook niet hoe je naar PSV kunt wijzen na dit enorm teleurstellende en trieste seizoen, en dit zeg ik al maanden.quote:Op zondag 20 april 2008 15:52 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Onzin, wat PSV laat zien is al helemaal om te janken. Wat Ajax laat zien is niet boeiend, maar PSV slaat echt alles.
Hoeft toch ook niet, al gaan ze in de Serie C2 spelenquote:Op zondag 20 april 2008 16:17 schreef Frasier het volgende:
[..]
Alsof er werkelijk iemand in dat team rondloopt (op Gomes na) die Europees-waardig is
Een schaal is niets?quote:Op zondag 20 april 2008 16:22 schreef Apokalypse het volgende:
[..]
Helemaal niets in Eindhoven.
Behalve saai voetbal dan
Dat klopt, maar om te zeggen dat PSV meer aanspraak maakt op de titel vind ik onzin. Ajax werd je droevig van, PSV om te janken... Het was allebei kampioen-onwaardig.quote:Op zondag 20 april 2008 16:16 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
De intentie van PSV is om te winnen. De intentie van Ajax is winnen met goed spel iets wat Ajax beide niet doet, Ajax heeft echt compleet bagger gevoetbald dit seizoen, dit is de eerste keer dit seizoen dat Ajax 4 wedstrijden op een rij wint, Ajax heeft totaal geen automatismen laten zien dit seizoen, Huntelaar heeft Ajax enorm veel punten gegeven. Veel miskopen etc. Ik snap ook niet hoe je naar PSV kunt wijzen na dit enorm teleurstellende en trieste seizoen, en dit zeg ik al maanden.
Dat kan wel zijn... ze staan wel WEER met die schaal in handen.quote:Op zondag 20 april 2008 16:22 schreef Scorpie het volgende:
PSV is echt met laf kampioen-onwaardig anti-voetbal kampioen geworden.
ik zei het in het live topic ook al, Heerenveen had kampioen moeten worden...quote:Op zondag 20 april 2008 16:23 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Dat klopt, maar om te zeggen dat PSV meer aanspraak maakt op de titel vind ik onzin. Ajax werd je droevig van, PSV om te janken... Het was allebei kampioen-onwaardig.
Ik vooraf ook, maar na 5 minuten was het eigenlijk al wel verdwenen. Vitesse kon het gewoon niet maken vandaagquote:
Eensquote:Op zondag 20 april 2008 16:23 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Dat klopt, maar om te zeggen dat PSV meer aanspraak maakt op de titel vind ik onzin. Ajax werd je droevig van, PSV om te janken... Het was allebei kampioen-onwaardig.
Met zo een verdediging.. niet zo gek.quote:Op zondag 20 april 2008 16:25 schreef VoreG het volgende:
Stekelenburg Ajacied van het jaar?
Ik bedoel in het algemeen want 1 - 0 is inderdaad een typische PSV overwinning ja.quote:Op zondag 20 april 2008 16:25 schreef Frasier het volgende:
[..]
Ja van VitesseHele prestatie
En dan ook nog is met 0-1
Jemigquote:Op zondag 20 april 2008 16:26 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Met zo een verdediging.. niet zo gek.
Die commentator: als je speler van het jaar een keeper is ben je geen kampioen geworden...
Heeft geen psv gezien zeker..
Heel vreemd idd, hij heeft best aardig gekeept, maar Ajax heeft best wat tegengoals gehad.quote:
Simons, Afellay, Marcellis?quote:Op zondag 20 april 2008 16:27 schreef Wooldoor het volgende:
Bij psv is toch ook Gomes speler van het jaar, ik zou niet weten wie anders.
Simons was dit seizoen lang niet zo goed als vorig, Affelay heeft totaal geen rendement en Marcellis doet het goed maar echt nog geen beste speler. Gomes was psv dit jaar.quote:
Neuh.. Gomes heeft meer punten gepakt dan die drie samenquote:
3 hoor.quote:Op zondag 20 april 2008 16:29 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Vorig jaar op 1 doelpunt de titel verliezen, nu op 1 punt.
Mjaquote:Op zondag 20 april 2008 16:29 schreef VoreG het volgende:
Een mooier afscheid kunnen wij niet wensen?!
Wat dacht je van de schaal?
Ik dacht precies hetzelfde. Wat een stom geklets van die commentator.quote:Op zondag 20 april 2008 16:26 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Met zo een verdediging.. niet zo gek.
Die commentator: als je speler van het jaar een keeper is ben je geen kampioen geworden...
Heeft geen psv gezien zeker..
Welnee. Aardige spelers, meer niet. Gomes == psv. Zonder gomes zou psv nog onder feyenoord zijn geeindigd. 17 wedstrijden gehad dit seizoen waarin ze 0 of 1x scoorde, en dat is dan de beste.quote:
Gelukkig is die nu opgerot, dat is wel positief na dit seizoenquote:Op zondag 20 april 2008 16:30 schreef Cheiron het volgende:
Jaakke:"een mooier afscheid kunnen wij niet wensen"
KAMPIOENSCHAP LAMLUL
Tja, ik weet het niet met Coronel hoor. Ik vind het nog altijd vreemd dat iemand die voorzitter is van een commissie die een vernietigend rapport opstelt zelf het baantje inneemt.quote:Op zondag 20 april 2008 16:31 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Gelukkig is die nu opgerot, dat is wel positief na dit seizoen
Vind ik ook vreemd. Maar toch, liever Coronel dan Jaakke.quote:Op zondag 20 april 2008 16:32 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Tja, ik weet het niet met Coronel hoor. Ik vind het nog altijd vreemd dat iemand die voorzitter is van een commissie die een vernietigend rapport opstelt zelf het baantje inneemt.
Feyenoord 6e, dat is dan wel weer leuk
Eh 3 ja zit er al niet meer bij met me hoofd, gvd ook zo nog eens de trein terug naar Amsterdam nemenquote:
Dit wou Johnny zelf hoor..quote:Op zondag 20 april 2008 16:31 schreef Chadi het volgende:
Jezus zeg nemen z enu al afscheid.. laat ze die kut nacomepetitie spelen en neem dan afscheid. Die jongens willen nu afkoelen.
Dat dus!quote:Op zondag 20 april 2008 16:34 schreef Wooldoor het volgende:
Teringlijers die 5 minuten voor het einde van de wedstrijd weggaan en het niet eens op kunnen brengen om Heitinga een fatsoenlijk afscheid te laten nemen.
Had jij wat anders verwacht dan?quote:Op zondag 20 april 2008 16:34 schreef Wooldoor het volgende:
Teringlijers die 5 minuten voor het einde van de wedstrijd weggaan en het niet eens op kunnen brengen om Heitinga een fatsoenlijk afscheid te laten nemen.
hehehehehehequote:Op zondag 20 april 2008 16:37 schreef valek het volgende:
Ik heb hier nog wat tissues voor jullie traantjes liggen. hehehe.
Had je die al klaargelegt voor jezelf dan?quote:Op zondag 20 april 2008 16:37 schreef valek het volgende:
Ik heb hier nog wat tissues voor jullie traantjes liggen. hehehe.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |